Omdat fagget adminquote:
Zing het voor onsquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef vogelkooi het volgende:
Jullie zijn leuk, soms maken jullie en opmerking en krijg ik daar en idee voor en liedje bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelllll me sky torenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moejje effies zeggen, als niemand met bestaande projecten verder gaat knip ik namelijk delen van de map weg om sneller te renderen.
Zeg het maar.
Nogal jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat er uberhaupt inziet dan ben je wel heel wanhopig..
dat welquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:55 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nogal jaMaar het is wel leuk verzonnen
Nee, ik bedoel dat ik ga knippen, tenzij er iemand iets wil houden. Dan hou ik alles. Dus de hele map blijft gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Als je alles gaat weg knippen waar niemand meer om vraagt dan is t ook niet echt de echte map maargoedik wil me eiland met kerk/groot huis/toren afmaken
remyminequote:
Echt hequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DO NOT REPLY TO THIS EMAIL! NO ONE WILL READ IT! IF YOU NEED TO CONTACT US PLEASE OPEN A TICKET IN THE CLIENT AREA
Sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:41 schreef vogelkooi het volgende:
AlDIE?? Eet je van twee walletjes?
Dacht ik net alle schaapjes op het droge te hebben...
De appel valt niet ver van de boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |