abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114107342
Ook grappig om te zien dat jullie gelijk al impliceren dat ik in boeren schuren feestjes vier en op pauper feestjes kom en al helemaal een voorstander van ruzies ben. :')

Open een topic en maak een poll met daarin de vraag of ze regelmatig ruzies zien of horen bij het uitgaan.
If not now, then when.
pi_114107443
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook grappig om te zien dat jullie gelijk al impliceren dat ik in boeren schuren feestjes vier en op pauper feestjes kom en al helemaal een voorstander van ruzies ben. :')

Open een topic en maak een poll met daarin de vraag of ze regelmatig ruzies zien of horen bij het uitgaan.
Ruzie of iemand invalide trappen/slaan?
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 14:17:06 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_114107478
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Maar natuurlijk komen er vechtpartijtjes voor bij feestjes, zeker als er veel gedronken is gaat het weleens mis, maar je kunt toch niet volhouden dat iemand invalide schoppen usance is op een gemiddeld feest.
pi_114107515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Ruzie of iemand invalide trappen/slaan?
Er worden ook heel soms mensen dood getrapt of geslagen. Alhoewel ik dat gelukkig nooit meegemaakt heb.
If not now, then when.
pi_114107598
Volgens mij zelfs vaker dan dat we daadwerkelijk horen, als buitenstaanders.
If not now, then when.
pi_114107726
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114107870
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zelfs vaker dan dat we daadwerkelijk horen, als buitenstaanders.
Geheid, maar niet veel van die keuren zal het gebeuren door een K1 kampioen zwaargewicht klasse.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_114107909
Ik wist trouwens niet dat deze persoon invalide is geschopt aangezien ik op mijn mobiel zit en niet het hele topic heb gelezen.

Ik weet niet of het al bewezen is, maar Badr als 'schuldige' is wel erg makkelijk.

Je kan ook iemand zijn knie helemaal kapot maken door middel van een hele simpele trap. Hoef je niet voor getraind te hebben, je moet gewoon weten waar je moet trappen.

Verwachte reactie: "Ja maar Badr is een bokser en die weet dat". Ja ik en vast en zeker meer mensen weten dat ook zonder bokser te zijn.
If not now, then when.
pi_114108113
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist trouwens niet dat deze persoon invalide is geschopt aangezien ik op mijn mobiel zit en niet het hele topic heb gelezen.
Niet weten waar het over gaat maar er wel een mening over neerplempen :').
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114108300
quote:

Ik weet niet of het al bewezen is, maar Badr als 'schuldige' is wel erg makkelijk.

Je kan ook iemand zijn knie helemaal kapot maken door middel van een hele simpele trap. Hoef je niet voor getraind te hebben, je moet gewoon weten waar je moet trappen.

Verwachte reactie: "Ja maar Badr is een bokser en die weet dat". Ja ik en vast en zeker meer mensen weten dat ook zonder bokser te zijn.
Klopt. Maar zodra Badr gaat beweren dat hij niets heeft gezien omdat hij glazen aan het afdrogen was in de VIP box, begin ik te twijfelen. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_114108318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Maandag je kunt het checken op de site van Evers staat op.
Ik blijf het een vaag verhaal vinden van VdHeuvel. Eerst dat verhaal van afdrogen met die theedoek, niet erg geloofwaardig en daarna ontkend, daarna een bekende van het slachtoffer die beweerd zou hebben dat het slachtoffer had gezegd dat het Hari was. Dan ineens het slachtoffer zelf, die uit angst geen verklaring aflegt tegenover de politie maar kennelijk niet bang is voor wraak wanneer hij het aan VdHeuvel vertelt..
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114108454
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik blijf het een vaag verhaal vinden van VdHeuvel. Eerst dat verhaal van afdrogen met die theedoek, niet erg geloofwaardig en daarna ontkend, daarna een bekende van het slachtoffer die beweerd zou hebben dat het slachtoffer had gezegd dat het Hari was. Dan ineens het slachtoffer zelf, die uit angst geen verklaring aflegt tegenover de politie maar kennelijk niet bang is voor wraak wanneer hij het aan VdHeuvel vertelt..
Het blijft ook een heel vaag verhaal. Ook gezien de grootte van zo'n sky-box gecombineerd met het feit dat niemand daar iets gezien schijnt te hebben.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 12 juli 2012 @ 14:49:05 #213
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114109269
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Niet weten waar het over gaat maar er wel een mening over neerplempen :').
Ja want "het hele topic niet gelezen hebben" staat gelijk aan geen enkele pagina gelezen te hebben. :')
If not now, then when.
pi_114109278
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het blijft ook een heel vaag verhaal. Ook gezien de grootte van zo'n sky-box gecombineerd met het feit dat niemand daar iets gezien schijnt te hebben.
Ik geloof ook best dat mensen beweren minder gezien te hebben dan ze gezien hebben, inclusief Hari. We hebben het hier immers over zeer agressieve vriendjes van een heel snel rijk geworden transportondernemer die zich in kringen begeeft waar ook nog weer dubieuzere figuren omheen hangen.

Ik ken die boxen daar niet, maar bij de vipshit die ik wel ken is heb je een ruimte naast de boxen waar iedereen een beetje rondloopt en toegang naar een stuk tribune. Als daar dan een groot feest is dan zit niet iedereen in een kringfeestje in zo'n box lijkt me, maar begeven mensen zich rondom zo'n box. En als de muziek knetterhard is dan reageer je niet zomaar op geluid en moet je dus al toevallig de goede kant op kijken.
pi_114109301
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja want "het hele topic niet gelezen hebben" staat gelijk aan geen enkele pagina gelezen te hebben. :')
Jij vindt het ophef om niets terwijl je later toegeeft dat je niet eens weet dat hij invalide is getrapt. :')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 14:56:59 #217
165633 eriksd
The grand facade...
pi_114109413
Feit is dat er meerdere mensen aanwezig waren die - in verschillende gradaties - vechtsporten beoefenden, het slachtoffer ongetraind was, en het met muziek, drank en drugs best kan zijn dat je dingen mist, ook in je directe omgeving.

Hij heeft de schijn tegen, maar het begint vormen van een hetze aan te nemen. Daar schiet niemand wat mee op.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:10:12 #218
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114110014
quote:

Inderdaad. En al helemaal als je tegenstander al niet een van de sterksten is.

Maar je moet hier een beetje uitkijken wat je zegt (als je niet direct Badr als dader aanwijst). Want voordat je het weet word je weggezet als Badr-lover, Estelle-look-a-like, en iemand die zó naļef en onwetend is dat hij/zij wel helemaal niks zal weten van het Thai/Kickboks/MMA/K1-wereldje... :')

En sowieso weten we ook gewoon niet wie er nog meer in die vipbox aanwezig waren en van wat voor kaliber die mensen zijn. Dan is het inderdaad een beetje te simpel om dan maar direct Badr Hari als dader aan te wijzen zonder gedegen onderzoek.

Ook denk ik niet dat als je zo'n skybox afhuurt tijdens zo'n feest, dat je dan maar alleen maar in die box gaat zitten, dus kan het best zijn dat niet iedereen exact gezien heeft wat er gebeurd is. Ik ben vaak genoeg in kleine kroegen geweest waar ook weleens een vechtpartij uitbrak en ik en anderen zagen daarvan ook niet altijd alles.

Maar getuigen zullen er in dit geval heus zijn, dus ik ben benieuwd.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:14:08 #219
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114110193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik blijf het een vaag verhaal vinden van VdHeuvel. Eerst dat verhaal van afdrogen met die theedoek, niet erg geloofwaardig en daarna ontkend,
Dat deel is zo ongeloofwaardig dat het wel waar moet zijn. Geen journalist zou verzinnen dat Hari dat gezegd heeft.

quote:
daarna een bekende van het slachtoffer die beweerd zou hebben dat het slachtoffer had gezegd dat het Hari was. Dan ineens het slachtoffer zelf, die uit angst geen verklaring aflegt tegenover de politie maar kennelijk niet bang is voor wraak wanneer hij het aan VdHeuvel vertelt..
Iemand zal niet zomaar wraak gaan nemen als er geen aangifte gedaan wordt. Ongeacht het waarheidsgehalte van die ruzie met die portier - zo'n incident (wel zeggen dat Hari het gedaan heeft maar het wordt geen zaak) is eigenlijk alleen maar "mooi" voor je imago als man met macht.Dat geldt hier ook.

Verder: het is eigenlijk gewoon zeker dat het slachtoffer een voor Hari belastende verklaring heeft afgelegd. Niet omdat ik JvdH zo graag wil geloven, maar omdat zoiets al lang gecorrigeerd zou zijn (door bijvoorbeeld bronnen rond het slachtoffer of de politie) als JvdH onzin zou verkopen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:22:06 #220
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114110554
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Dan is het inderdaad een beetje te simpel om dan maar direct Badr Hari als dader aan te wijzen zonder gedegen onderzoek.

Natuurlijk heeft Hari net als iedereen recht op een gedegen, onafhankelijk onderzoek en (eventueel) een eerlijk proces, maar het ziet er op dit moment gewoon niet echt best voor hem uit.

Hij was aanwezig, heeft na het incident de plaats delict op nogal opmerkelijke manier verlaten (via het balkon en rechtstreeks de ArenA uit) én het slachtoffer en diverse andere getuigen wijzen hem aan als mededader.

En je ziet misschien niet "alles" bij een vechtpartij in een kleine kroeg, maar iedereen stoot elkaar wel direct aan en binnen een paar seconden staat iedereen toch naar de kloppartij gedraaid. En met dergelijk letsel, hoor je dat ook vrijwel direct ("zag je dat been eraan bungelen?"). Dat je eigenlijk helemaal niks gemerkt hebt van een dergelijke zware mishandeling is en blijft daarom vrij ongeloofwaardig.
pi_114110760
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij vindt het ophef om niets terwijl je later toegeeft dat je niet eens weet dat hij invalide is getrapt. :')
In Nederland worden per jaar 168 mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.

Laten we gelijk de alu-hoedjes uitspraak maken, is die sensatie ook weer geweest. Ruud maakt Badr z'n carričre kapot (niet mijn mening).

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 12-07-2012 15:32:34 ]
If not now, then when.
pi_114110823
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

In Nederland worden per jaar duizenden mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.

Laten we gelijk de alu-hoedjes uitspraak maken, is die sensatie ook weer geweest. Ruud maakt Badr z'n carričre kapot (niet mijn mening).
Duizenden!

Ik quote de Elsevier even (cijfers van 2011):

quote:
Het aantal moorden in Nederland is dit jaar opnieuw gedaald ten opzichte van een jaar eerder. Werden in 2010 nog 168 moorden gepleegd, drie dagen voor de jaarwisseling zijn dit er 163. De meeste moorden zijn gepleegd in familieverband.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:29:10 #223
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114110842
quote:

[..]

In Nederland worden per jaar duizenden mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.
Duizenden mensen? Ongeveer één per twee dagen. Do the math.
pi_114110849
quote:

[..]

In Nederland worden per jaar duizenden mensen vermoord en daar hoor je niks van.
:')
http://mens-en-samenlevin(...)iten-en-cijfers.html
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:31:16 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114110950
quote:
Hij zegt toch dat je niets hoort van die duizenden moorden!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114110998
Ik wist dat die reacties zouden komen aangezien ik het niet zo snel kan opzoeken op de mob.

168 dan. Zelfde verhaal.
If not now, then when.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 15:32:32 #227
249559 crew  Lavenderr
pi_114111023
quote:

[..]

Soms is het beter om gewoon even terughoudend te zijn met posten. Voorkomt dat er gekke dingen uit je toetsenbord komen ;)
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:32:45 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114111036
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist dat die reacties zouden komen aangezien ik het niet zo snel kan opzoeken op de mob.

168 dan. Zelfde verhaal.
Ja, tussen duizenden en 168 zit ook echt geen wereld van verschil. Zeker niet op je mobiel.
pi_114111056
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

If not now, then when.
pi_114111074
quote:

168 dan. Zelfde verhaal.
Nee dat is niet hetzelfde verhaal, je zit er slechts een factor van enkele tientallen naast. Dat scheelt nogal en het laat gewoon zien dat je volledig ongeļnformeerd maar wat lult.
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:33:46 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114111075
Yep, een en al meelij. Nog even en ik kom met een doekje het kwijl van je kin vegen.
pi_114111089
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dafuq! It's a conspiricy tegen Badr Hari!
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 15:34:26 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_114111100
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:
Yep, een en al meelij. Nog even en ik kom met een doekje het kwijl van je kin vegen.
Theedoek he :P
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:34:45 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114111121
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Dafuq! It's a conspiricy tegen Badr Hari!
A conspiracy nog altijd!
pi_114111139
quote:
18s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

A conspiracy nog altijd!
Zit op mobiel. :'(
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 15:35:22 #236
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114111146
quote:
In Nederland worden per jaar 168 mensen vermoord en daar hoor je niks van.
Zeker de helft haalt (gelukkig) nog de voorpagina's. Dus je hoort er zeker wel iets van.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114111150
quote:
Wel uitkijken dat es je was nog niet gaat doen, anders vernietig je bewijsmateriaal. :D
pi_114111210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:14 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Dat deel is zo ongeloofwaardig dat het wel waar moet zijn. Geen journalist zou verzinnen dat Hari dat gezegd heeft.
Nee, maar als hij gevraagd naar een theedoek zegt dat de laatste keer dat hij een theedoek in handen heeft gehad was om te helpen met de afwas dan kun je dat wel lekker uit zijn verband trekken om hem ongeloofwaardig te maken. Dan kan hij dat weer ontkennen, maar die theedoek blijft hangen en die ongeloofwaardigheid aan hem plakken. Daar hoeft hier geen sprake van te zijn maar dat soort journalistiek bestaat wel degelijk en daar zou ik VdHeuvel en zijn werkgever zeker niet van vrij willen pleiten.

quote:
Iemand zal niet zomaar wraak gaan nemen als er geen aangifte gedaan wordt.
Aangifte is niet relevant voor vervolging. Het gaat juist om de verklaring. Als het slachtoffer dan vervolgens bij VdHeuvel een andere verklaring gaat doen dan bij de politie, wordt die verklaring ongeloofwaardig, wat dan ook weer als bewijs meegenomen kan worden. Dus als je bang bent voor wraak dan zeg je dat niemand herkend hebt, wat heel goed mogelijk is bij dergelijk geweld.

quote:
Ongeacht het waarheidsgehalte van die ruzie met die portier - zo'n incident (wel zeggen dat Hari het gedaan heeft maar het wordt geen zaak) is eigenlijk alleen maar "mooi" voor je imago als man met macht.Dat geldt hier ook.
Niet als je zaken wil doen, en zeker niet als je in de bovenwereld wat wil voorstellen en een BN-vriendin wil hebben en houden. Holleeder en Van Hout zijn ook begonnen met zelf krakers ongelukkig knuppelen maar als je geld wil verdienen moet je daar mannetjes voor nemen.

quote:
Verder: het is eigenlijk gewoon zeker dat het slachtoffer een voor Hari belastende verklaring heeft afgelegd. Niet omdat ik JvdH zo graag wil geloven, maar omdat zoiets al lang gecorrigeerd zou zijn (door bijvoorbeeld bronnen rond het slachtoffer of de politie) als JvdH onzin zou verkopen.
De politie bemoeit zich daar niet mee, smaad wordt namelijk wel uitsluitend op aangifte vervolgd, en wat er allemaal gezegd wordt en rondgaat is alleen maar gunstig voor het onderzoek. Voor je het weet lokt dat weer iemand uit om te zeggen hoe het dan wel zat, maar niet in de publiciteit.
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:36:53 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114111213
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:35 schreef Basp1 het volgende:

Wel uitkijken dat es je was nog niet gaat doen, anders vernietig je bewijsmateriaal. :D
Smart thinking!
pi_114111275
quote:
Lief van je! O+

Het is trouwens medelijden. Meelij zeggen de boeren altijd, de ironie.
If not now, then when.
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:38:28 #241
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114111286
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En je ziet misschien niet "alles" bij een vechtpartij in een kleine kroeg, maar iedereen stoot elkaar wel direct aan en binnen een paar seconden staat iedereen toch naar de kloppartij gedraaid. En met dergelijk letsel, hoor je dat ook vrijwel direct ("zag je dat been eraan bungelen?"). Dat je eigenlijk helemaal niks gemerkt hebt van een dergelijke zware mishandeling is en blijft daarom vrij ongeloofwaardig.
Nou, ik ben zelf niet zo'n sensatiezoeker. De keren dat ik het meegemaakt heb, ging ik meestal weg. Laf misschien? Nee, gewoon niet verstandig om je met andermans sores te bemoeien in zo'n geval waar vaak ook nog grote hoeveelheden drank/drugs in het spel zijn.

Bovendien ben ik zelf anderhalve meter met een gewicht van onder de 50 kilo, dus ach... Lijkt me niet verstandig als ik daartussen ga springen. :')
pi_114111343
quote:

168 dan. Zelfde verhaal.
Duizenden of 168 :') , het maakt nogal een verschil in de veiligheidsbeleving van een mens
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:40:26 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114111375
quote:
17s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Lief van je! O+

Het is trouwens medelijden. Meelij zeggen de boeren altijd, de ironie.
Nee hoor. Het kan allebei, ook hier in de stad. Maar ik snap dat je graag naar naalden in een hooiberg zoekt.
pi_114111643
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee hoor. Het kan allebei, ook hier in de stad.
Het is voor van enig iq gespeende boeren niet mogelijk om hun ongelijk toe te geven. Maar dat komt omdat hij op zijn mobiel zit, die smoes is in dit topic van hem al 2* voorbij gekomen. :D
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 15:48:27 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114111754
quote:

[..]

In Nederland worden per jaar 168 mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.

nou niks is een groot woord

er worden per dag duizenden topics geopend in NWS over vrijwel die moorden maar nu het toevallig een bekende bokser is vind jij het niet interessant

heb je nog zo'n alu-hoedje over want ik ga er bijna iets van denken :|W
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_114111756

halloow jahihi feyenoort komt toch uit Utrecht. toch? nee? oh solly ik zit op me mobiel.
pi_114111764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het is voor van enig iq gespeende boeren niet mogelijk om hun ongelijk toe te geven. Maar dat komt omdat hij op zijn mobiel zit, die smoes is in dit topic van hem al 2* voorbij gekomen. :D
Gaat het nog goed ouwe? Ik had het net opgezocht en wou even zeggen dat zij gelijk had maar blijkbaar oordeel jij weer te snel, net zoals net.

Ja en allemaal op mijn mobiel, is dat zo onwaarschijnlijk dan? Of voel jij je te oud voor een smartphone?
If not now, then when.
pi_114111804
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]

halloow jahihi feyenoort komt toch uit Utrecht. toch? nee? oh solly ik zit op me mobiel.
Te makkelijk.
If not now, then when.
pi_114111856
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Te makkelijk.
Ik moest lachen :6
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:52:21 #250
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114111974
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:

Aangifte is niet relevant voor vervolging. Het gaat juist om de verklaring. Als het slachtoffer dan vervolgens bij VdHeuvel een andere verklaring gaat doen dan bij de politie, wordt die verklaring ongeloofwaardig, wat dan ook weer als bewijs meegenomen kan worden. Dus als je bang bent voor wraak dan zeg je dat niemand herkend hebt, wat heel goed mogelijk is bij dergelijk geweld.
Jee, een les in strafrecht, bedankt.

Maar wat raaskal je nu? Wat heeft het slachtoffer anders verklaard? Hij heeft voor zover bekend telkens hetzelfde verklaard, hij twijfelde alleen eerst of hij deze zaak daadwerkelijk wilde doorzetten (voor zover hij daar invloed op uit kan oefenen trouwens).

Het tweede deel klopt deels - als je bang bent voor wraak is het een optie om te zeggen dat je je aanvallers niet herkend hebt. Wat je in ieder geval niet doet, of je nu bang bent voor wraak of niet, is om een gevaarlijk geachte kickbokser vals te beschuldigen van betrokkenheid bij de aanval. Misschien in de VS, waar je dan een paar miljoen zou kunnen eisen, maar enerzijds dat kan hier toch niet en anderszijds is wat geld scoren van een onschuldige miljonair toch niet echt een mogelijk motief in dit geval.

quote:
De politie bemoeit zich daar niet mee, smaad wordt namelijk wel uitsluitend op aangifte vervolgd, en wat er allemaal gezegd wordt en rondgaat is alleen maar gunstig voor het onderzoek. Voor je het weet lokt dat weer iemand uit om te zeggen hoe het dan wel zat, maar niet in de publiciteit.
Smaad wordt op klacht vervolgd om precies te zijn.

En de politie zou zich daar waarschijnlijk al wel mee bemoeid hebben (alleen al om te voorkomen wellicht schadeplichtig te worden jegens Hari) maar daar gaat het niet om. Ik zei niet voor niets "of". Zoiets moet je weerleggen door beide opties te bespreken. Daar je niet ingaat op kringen rond het slachtoffer, neem ik aan dat je het met me eens bent?

[ Bericht 5% gewijzigd door Dr_Strangelove op 12-07-2012 16:15:34 ]
pi_114112083
Maar het is beter voor iedereen om OT te gaan inclusief mij, met mijn duizend mensen per jaar hč.
If not now, then when.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 15:55:02 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114112125
1000x beter ja
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:18:20 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114113309
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou, ik ben zelf niet zo'n sensatiezoeker.
The truth was in here.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 16:19:51 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_114113378
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou, ik ben zelf niet zo'n sensatiezoeker. De keren dat ik het meegemaakt heb, ging ik meestal weg. Laf misschien? Nee, gewoon niet verstandig om je met andermans sores te bemoeien in zo'n geval waar vaak ook nog grote hoeveelheden drank/drugs in het spel zijn.

Bovendien ben ik zelf anderhalve meter met een gewicht van onder de 50 kilo, dus ach... Lijkt me niet verstandig als ik daartussen ga springen. :')
:X
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:20:08 #255
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114113394
quote:
12s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nog iets nuttigs en inhoudelijks toe te voegen, Bastard?
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:22:21 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114113503
quote:
5s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nog iets nuttigs en inhoudelijks toe te voegen, Bastard?
Nee nog niet, ik wacht eerst nieuwe berichten af omtrent deze zaak.
Maar onderwijl is het toch een vermakelijk topic eigenlijk.
The truth was in here.
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:25:47 #257
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_114113707
Speculeer stand on;

Als het nou zo is dat Willem Holleeder opzoek is naar nieuwe inkomsten en probeert de Jonge Miljonair aftepersen, de Miljonair werkt niet mee waarop Willem Holleeder een afspraak met Badr maakt, waarna Badr met wat maatjes op sensation white in opdracht van Willem Holleeder de jonge Miljonair even een afstraffing geeft.

Speculeer stand off! :7
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_114113802
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Speculeer stand on;

Als het nou zo is dat Willem Holleeder opzoek is naar nieuwe inkomsten en probeert de Jonge Miljonair aftepersen, de Miljonair werkt niet mee waarop Willem Holleeder een afspraak met Badr maakt, waarna Badr met wat maatjes op sensation white in opdracht van Willem Holleeder de jonge Miljonair even een afstraffing geeft.

Speculeer stand off! :7
Ach, niet eens overdreven ver gezocht.
A. Holleeder is op vrije voeten en zoekt inkomsten.
B. Badr Hari en Holleeder spreken elkaar de week ervoor.
C. Slachtoffer heeft miljoenen op de bank dus is afpersbaar.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 16:27:44 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114113835
ja, nogmaals de persoonlijke vetes kunnen via de chatroulette uitgevochten worden, zeker als je naar eigen zeggen verder niets inhoudelijks te melden hebt }:|
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:28:34 #260
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_114113891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ach, niet eens overdreven ver gezocht.
A. Holleeder is op vrije voeten en zoekt inkomsten.
B. Badr Hari en Holleeder spreken elkaar de week ervoor.
C. Slachtoffer heeft miljoenen op de bank dus is afpersbaar.
Dat bedoel ik! ;)
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 16:31:56 #261
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114114103
nou ik denk dat zowel Holleeder als Hari dit soort dingen wat meer buiten het zicht van iedereen zouden willen doen gok :')

iig voorlopig even _O-
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 16:36:47 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_114114374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:31 schreef sp3c het volgende:
nou ik denk dat zowel Holleeder als Hari dit soort dingen wat meer buiten het zicht van iedereen zouden willen doen gok :')

iig voorlopig even _O-
Oh, nu ik je toch zie zitten hier, wil jij volgende week even die en die een paar klapjes geven op Sensation-white? Ja man, is goed. Deal . Bye
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:36:57 #264
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114114386
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef sp3c het volgende:
ja, nogmaals de persoonlijke vetes kunnen via de chatroulette uitgevochten worden in de vipbox van de Arena uitgevochten worden, zeker als je naar eigen zeggen verder niets inhoudelijks te melden hebt }:|
Zo klopt ie en is het meteen weer ontopic. :)
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:37:07 #265
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_114114393
quote:
Die is legendarisch. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_114114445
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 16:39:28 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114114522
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, nu ik je toch zie zitten hier, wil jij volgende week even die en die een paar klapjes geven op Sensation-white? Ja man, is goed. Deal . Bye
Oeh en Estelle, jij moet de aandacht afleiden door een stripact op te voeren zodat niemand iets gezien heeft!

I love it when a plan comes together!

ik weet het niet hoor _O-
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:41:56 #268
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_114114628
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:31 schreef sp3c het volgende:

iig voorlopig even _O-
Dat zou je idd. wel denken, maar misschien een keer fout gegokt, ik hou het in iedergeval niet voor onmogelijk! O-)

Ik kan nog wel wat verder gaan met fantaseren, iets waarin de huurder van de skybox ook nog een aandeel heeft, iets met drugs transporten en het financiėren (de jong Miljonair) daarvan, in dat licht zou het zelfs een lichte afstraffing zijn die is uitgedeeld, hoe vind je die! :7
pi_114114652
quote:
Mooi lied, hoe heet die?
If not now, then when.
pi_114114762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

Oeh en Estelle, jij moet de aandacht afleiden door een stripact op te voeren zodat niemand iets gezien heeft!

I love it when a plan comes together!

ik weet het niet hoor _O-
Och vergeet niet dat Holleeder nou nooit echt zijn gerommel verborgen heeft.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 16:45:36 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114114830
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:41 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Dat zou je idd. wel denken, maar misschien een keer fout gegokt, ik hou het in iedergeval niet voor onmogelijk! O-)

Ik kan nog wel wat verder gaan met fantaseren, iets waarin de huurder van de skybox ook nog een aandeel heeft, iets met drugs transporten en het financiėren (de jong Miljonair) daarvan, in dat licht zou het zelfs een lichte afstraffing zijn die is uitgedeeld, hoe vind je die! :7
begint wel een mooi verhaal te worden op deze manier _O_

maar ik denk dat er een paar mensen teveel drank/drugs hebben gebruikt, zonder aanwijsbare reden door het lint zijn gegaan en een willekeurig slachtoffer kapot hebben geslagen
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:48:28 #272
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_114114961
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar ik denk dat er een paar mensen teveel drank/drugs hebben gebruikt, zonder aanwijsbare reden door het lint zijn gegaan en een willekeurig slachtoffer kapot hebben geslagen
Dit lijkt vooralsnog het meest aannemelijk! :Y
pi_114114972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:52 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Jee, een les in strafrecht, bedankt.
Als je goed oplet en je best doet krijg je misschien een plakplaatje.

quote:
Maar wat raaskal je nu? Wat heeft het slachtoffer anders verklaard? Hij heeft voor zover bekend telkens hetzelfde verklaard, hij twijfelde alleen eerst of hij deze zaak daadwerkelijk wilde doorzetten (voor zover hij daar invloed op uit kan oefenen trouwens).
Hij zal verzocht zijn om een verklaring af te leggen, dat kan hij geweigerd of uitgesteld hebben. Maar als hij niks belastends over iemand zegt en dan wel alles vertelt aan VdH en het eerst via bekende aan de VdH zou zijn verteld, dan lijkt mij dat dat schuurt. Dan heeft hij of wel een belastende verklaring aan de politie afgelegd, of VdH heeft lang niet zo'n rechtstreekse bron als hij doet voorkomen.

quote:
Het tweede deel klopt deels - als je bang bent voor wraak is het een optie om te zeggen dat je je aanvallers niet herkend hebt. Wat je in ieder geval niet doet, of je nu bang bent voor wraak of niet, is om een gevaarlijk geachte kickbokser vals te beschuldigen van betrokkenheid bij de aanval.
En voor een eerlijke beschuldiging maakt het ook weinig uit of je die nou bij de politie doet of tegenover een journalist. Daarom vraag ik me af of VdH niet wat teveel leemtes heeft ingevuld, zoals de identiteit van een betrokkene, het slachtoffer en hij kenden elkaar immers niet.

quote:
Smaad wordt op klacht vervolgd om precies te zijn.

En de politie zou zich daar waarschijnlijk al wel mee bemoeid hebben (alleen al om te voorkomen wellicht schadeplichtig te worden jegens Hari) maar daar gaat het niet om. Ik zei niet voor niets "of". Zoiets moet je weerleggen door beide opties te bespreken. Daar je niet ingaat op kringen rond het slachtoffer, neem ik aan dat je het met me eens bent?
Ik volg je niet precies. Maar ik kan me voorstellen dat het slachtoffer ook gewoon niet zo heel veel te vertellen heeft en niet zoveel gelegenheid heeft genomen om alles aan iedereen te vertellen. Als hij dan hetzelfde gezegd heeft tegen de politie als tegen bekenden of VdH en een dader beschrijft dan kan dat voor die bekenden dan wel VdH iets zijn waar ze Hari van kunnen maken, terwijl de politie dat niet kan omdat die met feitenonderzoek is bezig dat overeind moet blijven voor de rechter en niet slechts in een radiopraatje of rioolkrant.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 16:51:18 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114115086
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:48 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Dit lijkt vooralsnog het meest aannemelijk! :Y
en dan wil ik nog best in het midden laten of Hari erbij betrokken was hoor maar zijn vlucht via het balkon en daaropvolgende vakantie is op zijn minst verdacht
pi_114115218
Wie was het slachtoffer dan precies? Ik meende trouwens dat Badr naar Amerika ging om te boksen.
If not now, then when.
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:54:21 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114115241
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie was het slachtoffer dan precies? Ik meende trouwens dat Badr naar Amerika ging om te boksen.
Kun je niet scrollen op je not too smartphone?
pi_114115396
Zn bokscarriere is even wat uitgesteld omdat hij nog een jaartje in de K1 doorstart gaat vechten, en er 'nog iets is wat hem ervan weerhoudt om alles achter te laten en naar amerika te verhuizen'. Wat naar nu lijkt Estelle te zijn, icm al dan niet aankomend vaderschap.

Ben wel erg benieuwd hoe ie het zou doen in Amerika tegen profboksers :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:58:11 #278
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_114115436
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

en dan wil ik nog best in het midden laten of Hari erbij betrokken was hoor maar zijn vlucht via het balkon en daaropvolgende vakantieis op zijn minst verdacht
Ja op dat punt kan je ook weer voor en tegen argumenten bedenken :? , dus ik heb nog gččn vastgesteld standpunt in deze.

Wel zie ik dan weer eventueel die handoek om Badr's hand gewikkeld om te slaan en dan gččn beschadeging aan zijn hand op te lopen en dan twijfel ik weer. |:(
pi_114115447
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kun je niet scrollen op je not too smartphone?
Ik heb wat pagina's gelezen maar ik zie 1,2,3 niks. Ik ben zo op m'n pc en dan zal ik wel eens zoeken.
If not now, then when.
pi_114115525
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:57 schreef Ener-G het volgende:
Zn bokscarriere is even wat uitgesteld omdat hij nog een jaartje in de K1 doorstart gaat vechten, en er 'nog iets is wat hem ervan weerhoudt om alles achter te laten en naar amerika te verhuizen'. Wat naar nu lijkt Estelle te zijn, icm al dan niet aankomend vaderschap.

Thnx! Ik kon ook inderdaad niet wachten om het te zien maar we moeten nog even wachten dus. Beetje jammer.
If not now, then when.
  donderdag 12 juli 2012 @ 17:00:44 #281
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_114115547
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:57 schreef Ener-G het volgende:

Daar was/ben ik ook wel benieuwd naar. ^O^
  donderdag 12 juli 2012 @ 17:03:32 #282
15080 static
pi_114115677
quote:
Tsja, als we dat soort fragmenten erbij halen vind ik die KO tegen Karaev ook erg mooi na net zowat uitgeteld te zijn.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 12 juli 2012 @ 17:05:19 #283
15080 static
pi_114115742
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik meende trouwens dat Badr naar Amerika ging om te boksen.
Is terug naar K1 toen dat een paar maanden geleden weer is opgestart, hij heeft toen in Madrid gevochten.
pi_114115786
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nou, als ik dat hoofd van het slachtoffer zie, zoals het was althans, dan vermoed ik het type blije eikel, grote bek, te bijdehand. Nou geloof ik dat er in criminele en aanverwante milieus veel mensen rondlopen die niet tegen bepaalde geintjes kunnen. Als ze zich in de zeik laten nemen dan verliezen ze aanzien, standing, reputatie, professionele en sociale verhoudingen lopen daarin door elkaar. Als je ze belachelijk maakt, hoe onschuldig ook, dan kom je aan hun positie, en dus pikken ze dat niet. Dat zie je volgens mij bij Hells Angels, in gevangenissen maar ook bij boksers in zo'n prefight perspraatje, dan zegt de tegenstander iets en dan kunnen ze dat niet weglachen maar voelen ze zich enorm aangevallen en gaan ze zich verdedigen.

Dus mijn speculatie is dat hij lolbroek heeft uitgehangen en heeft gespot met iemand uit een kringetje waar grappen ten koste van iemand niet gewaardeerd worden.
  donderdag 12 juli 2012 @ 17:11:26 #285
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_114115997
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus mijn speculatie is dat hij lolbroek heeft uitgehangen en heeft gespot met iemand uit een kringetje waar grappen ten koste van iemand niet gewaardeerd worden.
Hoe dom kan je zijn om dat tegen Badr te doen |:( , maargoed hij zal wel niet erg nuchter geweest zijn.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 17:12:25 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114116031
ervanuit gaande dat hij het uberhaupt gedaan heeft
  donderdag 12 juli 2012 @ 17:14:06 #287
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_114116091
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:12 schreef sp3c het volgende:
ervanuit gaande dat hij het uberhaupt gedaan heeft
idd. ;)
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 17:15:00 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114116123
het is een raar verhaal dat je met alles wat er bekend is over het incident en Badr Hari als persoon raar word aangekeken door sommige mensen als je Hari als schuldige aanwijst maar dat diezelfde mensen wel heel gemakkelijk aan de hand van enkel enkel een foto van zijn gezicht kunnen aflezen dat het slachtoffer de boel wel uitgelokt zal hebben ...
pi_114116270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:15 schreef sp3c het volgende:
het is een raar verhaal dat je met alles wat er bekend is over het incident en Badr Hari als persoon raar word aangekeken door sommige mensen als je Hari als schuldige aanwijst maar dat diezelfde mensen wel heel gemakkelijk aan de hand van enkel enkel een foto van zijn gezicht kunnen aflezen dat het slachtoffer de boel wel uitgelokt zal hebben ...
Ik vind een lollige opmerking maken geen uitlokken. Ik denk alleen dat er bepaalde milieus zijn waarin een bepaald soort lollige opmerking als een aanval wordt opgevat die meteen de kop ingedrukt moet worden. Hari zou best eens zo kunnen denken, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat er meer aanwezigen waren van het slag dat het zo ziet. Dus dan denk ik niet dat het een willekeurig slachtoffer was.
  donderdag 12 juli 2012 @ 17:27:23 #290
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114116594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je goed oplet en je best doet krijg je misschien een plakplaatje.

Zo'n plakplaatje heb ik al.

quote:
Hij zal verzocht zijn om een verklaring af te leggen, dat kan hij geweigerd of uitgesteld hebben. Maar als hij niks belastends over iemand zegt en dan wel alles vertelt aan VdH en het eerst via bekende aan de VdH zou zijn verteld, dan lijkt mij dat dat schuurt. Dan heeft hij of wel een belastende verklaring aan de politie afgelegd, of VdH heeft lang niet zo'n rechtstreekse bron als hij doet voorkomen.
Er schuurt helemaal niets tenzij je een vooringenomen standpunt probeert te verdedigen. Maar ik zou zeggen, geef het door aan zijn advocate.

quote:
En voor een eerlijke beschuldiging maakt het ook weinig uit of je die nou bij de politie doet of tegenover een journalist.
Ik volg totaal niet wat je argument hier nog is.

Dit gegeven ondersteunt toch gewoon de geloofwaardigheid van zijn beschuldiging?

quote:
Daarom vraag ik me af of VdH niet wat teveel leemtes heeft ingevuld, zoals de identiteit van een betrokkene, het slachtoffer en hij kenden elkaar immers niet.
De enige betrokkene die genoemd wordt, is naar mijn weten Hari. Jij denkt serieus dat JvdH de identiteit van Hari voor het slachtoffer (en diverse getuigen) "ingevuld" heeft gegeven zijn bewoordingen?

quote:
Ik volg je niet precies.
1. Smaad is met een enkele aangifte niet vervolgbaar. Dat moet met een klacht (dat feitelijk een aangifte plus een verzoek tot vervolging is).

2. Als jij er als publieke instantie weet van hebt (en die wetenschap bovendien vrij exclusief is) dat foutieve en lasterlijke informatie over een (publiek) persoon verspreid is/wordt, zal er op een gegeven moment een rechtsplicht ontstaan om daaraan iets te doen.

Simpel gezegd: als niet waar is wat door JvdH beweerd wordt en zijn eer en goede naam aangetast wordt terwijl hij gezellig op vakantie is met Estelle, zal Badr niet alleen hem kunnen aanspreken op zijn gedrag maar waarschijnlijk ook de Nederlandse staat.

quote:
Maar ik kan me voorstellen dat het slachtoffer ook gewoon niet zo heel veel te vertellen heeft en niet zoveel gelegenheid heeft genomen om alles aan iedereen te vertellen. Als hij dan hetzelfde gezegd heeft tegen de politie als tegen bekenden of VdH en een dader beschrijft dan kan dat voor die bekenden dan wel VdH iets zijn waar ze Hari van kunnen maken, terwijl de politie dat niet kan omdat die met feitenonderzoek is bezig dat overeind moet blijven voor de rechter en niet slechts in een radiopraatje of rioolkrant.
Als ik of iemand binnen mijn familie- of vriendenkring een persoon beschrijf als mijn extreem gewelddadige aanvaller en die persoon wordt door een of andere journalist feitelijk "omgezet" in Badr Hari en zo heel Nederland denkt te komen te weten dat Badr Hari door mij (of iemand uit m'n familie- of vriendenkring) definitief wordt aangewezen als dader, dan zou ik er onmiddellijk voor zorgen dat dit misverstand uit de wereld geholpen wordt.

Maar droom vooral verder over je alternatieve scenario's.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Strangelove op 12-07-2012 18:04:34 ]
pi_114118091
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:03 schreef static het volgende:

[..]

Tsja, als we dat soort fragmenten erbij halen vind ik die KO tegen Karaev ook erg mooi na net zowat uitgeteld te zijn.
Het gaat natuurlijk om zijn irritante tering gedrag tegen hem eerst en daarna de afstraffing.
pi_114118181
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 12-07-2012 18:07:39 (nog heeeel even zonder persoonlijk te worden pls) ]
pi_114118289
Sp3c heeft gelijk.... Ik ga nu een vliegtuig met spandoek huren.
pi_114118365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Er schuurt helemaal niets tenzij je een vooringenomen standpunt probeert te verdedigen. Maar ik zou zeggen, geef het door aan zijn advocate.
VdHeuvel schermt met een verklaring die als die tegenover de politie was gedaan geleid zou hebben tot arrestatie. Dat is wat er schuurt. Dan heeft hij dus of iets anders gezegd of wordt er iets anders van gemaakt.

quote:
Ik volg totaal niet wat je argument hier nog is.

Dit gegeven ondersteunt toch gewoon de geloofwaardigheid van zijn beschuldiging?
Nee, zijn beschuldiging wordt geloofwaardig wanneer hij die bij de politie doet.

quote:
De enige betrokkene die genoemd wordt, is naar mijn weten Hari. Jij denkt serieus dat JvdH de identiteit van Hari voor het slachtoffer (en diverse getuigen) "ingevuld" heeft gegeven zijn bewoordingen?
Er waren meerdere daders als ik het goed begrijp. Als hij Hari niet kende dan kan hij hooguit een signalement opgenomen hebben terwijl hij ook geweld te verwerken kreeg. Dan kan hij hem achteraf van een foto herkend hebben maar dat was dan geen Oslo-confrontatie.

Een mogelijke verklaring voor het verschil in wat VdHeuvel beweert te weten en wat de politie blijkbaar weet zou kunnen liggen in de niet zo precieze waarneming van het slachtoffer.

quote:
1. Smaad is met een enkele aangifte niet vervolgbaar. Dat moet met een klacht (dat feitelijk een aangifte plus een verzoek tot vervolging is).
Weet ik.

quote:
2. Als jij er als publieke instantie weet van hebt (en die wetenschap bovendien vrij exclusief is) dat foutieve en lasterlijke informatie over een (publiek) persoon verspreid is/wordt, zal er op een gegeven moment een rechtsplicht ontstaan om daaraan iets te doen.
Ja? Leg dat eens uit.

quote:
Simpel gezegd: als niet waar is wat door JvdH beweerd wordt en zijn eer en goede naam aangetast wordt terwijl hij gezellig op vakantie is met Estelle, zal Badr niet alleen hem kunnen aanspreken op zijn gedrag maar waarschijnlijk ook de Nederlandse staat.
Die zie ik niet. Waar baseer je dat op?

quote:
Als ik of iemand binnen mijn familie- of vriendenkring een persoon beschrijf als mijn extreem gewelddadige aanvaller en die persoon wordt door een of andere journalist feitelijk "omgezet" in Badr Hari en zo heel Nederland denkt te komen te weten dat Badr Hari door mij (of iemand uit m'n familie- of vriendenkring) definitief wordt aangewezen als dader, dan zou ik er onmiddellijk voor zorgen dat dit misverstand uit de wereld geholpen wordt.
Maar als de politie dan niet weet of hij het is terwijl je het zelf wel weet dan zorg je toch ook dat dat misverstand onmiddellijk uit de wereld wordt geholpen?

quote:
Maar droom vooral verder over je alternatieve scenario's.
Bij mij geen tunnelvisie in ieder geval.
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:19:19 #295
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114118600
Badr Hari roept het zo wel een beetje over zichzelf af, sorry dat ik het zeg :') En hij leert er ook niet van volgens mij.

Kan ze beter gewoon meteen kapotschieten ^O^
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114119312
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

Kan ze beter gewoon meteen kapotschieten ^O^
Dat is het volgende wat gebeurt natuurlijk. Iets minder aardige jongens lopen in dat circuit ook rond en die zijn niet gek genoeg om met hem op de vuist te gaan. Die halen direct de trekker over als Hari moeilijk komt doen.
pi_114119951
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is het volgende wat gebeurt natuurlijk. Iets minder aardige jongens lopen in dat circuit ook rond en die zijn niet gek genoeg om met hem op de vuist te gaan. Die halen direct de trekker over als Hari moeilijk komt doen.
Dan zijn ze wel heel dom om aan iemand te komen die dikke maatjes is met gasten als Soerel, Holleeder, Martha om er maar een paar te noemen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 19:04:27 #298
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114120141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

VdHeuvel schermt met een verklaring die als die tegenover de politie was gedaan geleid zou hebben tot arrestatie. Dat is wat er schuurt. Dan heeft hij dus of iets anders gezegd of wordt er iets anders van gemaakt.
Nee, hij heeft er in eerste instantie voor gekozen om geen officiėle verklaring af te leggen en heeft alleen "off the record" tegen mensen om hem heen gezegd dat het Hari was maar dat hij twijfelde om de zaak door te zetten.

Daar is niets raars aan en er is ook niets raars aan een gebrek aan arrestatie-actie bij de politie in zo'n geval.

quote:
Nee, zijn beschuldiging wordt geloofwaardig wanneer hij die bij de politie doet.
En leg uit waarom anders niet? Zou jij een als gewelddadig bekend staande kickbokser "off the record" wel gewoon even voor de grap vals beschuldigen? Natuurlijk.

quote:
Er waren meerdere daders als ik het goed begrijp. Als hij Hari niet kende dan kan hij hooguit een signalement opgenomen hebben terwijl hij ook geweld te verwerken kreeg. Dan kan hij hem achteraf van een foto herkend hebben maar dat was dan geen Oslo-confrontatie.
Dit hele verhaal gaat uit van het zeer onwaarschijnlijke scenario dat hij Hari niet (her)kende. Als ik ergens in een kroeg of ruimte ben en er is een BN-er aanwezig, dan weet doorgaans die hele ruimte dat sowieso, ongeacht of je die BN-er van gezicht zou herkennen.

Dus:

1) de kans is sowieso groot dat hij Hari wel kende.

2) zelfs indien hij hem niet kende is de kans groot dat hij gewezen was op Hari.

quote:
Een mogelijke verklaring voor het verschil in wat VdHeuvel beweert te weten en wat de politie blijkbaar weet zou kunnen liggen in de niet zo precieze waarneming van het slachtoffer.
Je neemt een discrepantie aan, maar dat wordt niet ondersteund door enig feit of door logisch denken.

quote:
Weet ik.
Nu wel. ;)

quote:
Ja? Leg dat eens uit.
Dat heb ik zojuist gedaan.

quote:
Maar als de politie dan niet weet of hij het is terwijl je het zelf wel weet dan zorg je toch ook dat dat misverstand onmiddellijk uit de wereld wordt geholpen?
En dat heeft ie niet gedaan? Ik snap werkelijk niet wat je hier mee bedoelt, anders dan dat je weer voortborduurt op je nogal bizarre veronderstelling dat slachtoffer (en dan niet te vergeten ook alle andere getuigen) Hari niet heeft aangewezen in zijn politieverklaring(en).

quote:
Bij mij geen tunnelvisie in ieder geval.
In jouw geval noem ik het pijpenlavisie. :P
pi_114121213
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Nee, hij heeft er in eerste instantie voor gekozen om geen officiėle verklaring af te leggen en heeft alleen "off the record" tegen mensen om hem heen gezegd dat het Hari was maar dat hij twijfelde om de zaak door te zetten.

Daar is niets raars aan en er is ook niets raars aan een gebrek aan arrestatie-actie bij de politie in zo'n geval.
Het is wel raar als hij het vervolgens wel de pers ingooit.

quote:
En leg uit waarom anders niet? Zou jij een als gewelddadig bekend staande kickbokser "off the record" wel gewoon even voor de grap vals beschuldigen? Natuurlijk.
Nee, dus als ik hem beschuldig dan is het ook een serieuze beschuldiging en zou ik ook tegen de politie een belastende verklaring afleggen. Voor eventuele wraak of bedreigingen maakt het immers toch weinig uit.

quote:
Dit hele verhaal gaat uit van het zeer onwaarschijnlijke scenario dat hij Hari niet (her)kende. Als ik ergens in een kroeg of ruimte ben en er is een BN-er aanwezig, dan weet doorgaans die hele ruimte dat sowieso, ongeacht of je die BN-er van gezicht zou herkennen.
Nou ik niet. Sowieso ken ik een heleboel BN-ers niet, en Hari had ik zaterdag ook niet herkend waarschijnlijk, zeker niet in beschonken toestand.

quote:
Dus:

1) de kans is sowieso groot dat hij Hari wel kende.

2) zelfs indien hij hem niet kende is de kans groot dat hij gewezen was op Hari.
De kans dat het niet zo is is sowieso niet verwaarloosbaar klein.

quote:
Je neemt een discrepantie aan, maar dat wordt niet ondersteund door enig feit of door logisch denken.
De logica zit hem erin dat als hij tegen de politie hetzelfde zegt als hij volgens VdHeuvel tegen hem geeft gedaan met dezelfde stelligheid dat Hari verdachte is en gearresteerd wordt. Aangezien dat niet het geval is zit er een discrepantie.

quote:
Dat heb ik zojuist gedaan.
In het algemeen is de staat niet aansprakelijk voor uitingen door journalisten gedaan. Als je daarop een uitzondering hebt gevonden dan vraag ik me af op welk rechtsbeginsel al dan niet in wet vervat je dat baseert.

quote:
En dat heeft ie niet gedaan? Ik snap werkelijk niet wat je hier mee bedoelt, anders dan dat je weer voortborduurt op je nogal bizarre veronderstelling dat slachtoffer (en dan niet te vergeten ook alle andere getuigen) Hari niet heeft aangewezen in zijn politieverklaring(en).
Daar is niks bizars aan aangezien een dergelijke verklaring het verschil maakt tussen verdacht zijn van Hari en niet verdachte zijn. De politie heeft bij mijn weten zijn status niet aangepast.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 19:40:04 #300
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114121666
Pfffff.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')