Nou, ik ben zelf niet zo'n sensatiezoeker. De keren dat ik het meegemaakt heb, ging ik meestal weg. Laf misschien? Nee, gewoon niet verstandig om je met andermans sores te bemoeien in zo'n geval waar vaak ook nog grote hoeveelheden drank/drugs in het spel zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En je ziet misschien niet "alles" bij een vechtpartij in een kleine kroeg, maar iedereen stoot elkaar wel direct aan en binnen een paar seconden staat iedereen toch naar de kloppartij gedraaid. En met dergelijk letsel, hoor je dat ook vrijwel direct ("zag je dat been eraan bungelen?"). Dat je eigenlijk helemaal niks gemerkt hebt van een dergelijke zware mishandeling is en blijft daarom vrij ongeloofwaardig.
Duizenden of 168quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist dat die reacties zouden komen aangezien ik het niet zo snel kan opzoeken op de mob.
168 dan. Zelfde verhaal.
Nee hoor. Het kan allebei, ook hier in de stad. Maar ik snap dat je graag naar naalden in een hooiberg zoekt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lief van je!![]()
Het is trouwens medelijden. Meelij zeggen de boeren altijd, de ironie.
Het is voor van enig iq gespeende boeren niet mogelijk om hun ongelijk toe te geven. Maar dat komt omdat hij op zijn mobiel zit, die smoes is in dit topic van hem al 2* voorbij gekomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Het kan allebei, ook hier in de stad.
nou niks is een groot woordquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Nederland worden per jaar 168 mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.
Laten we gelijk de alu-hoedjes uitspraak maken, is die sensatie ook weer geweest. Ruud maakt Badr z'n carrière kapot (niet mijn mening).
Gaat het nog goed ouwe? Ik had het net opgezocht en wou even zeggen dat zij gelijk had maar blijkbaar oordeel jij weer te snel, net zoals net.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is voor van enig iq gespeende boeren niet mogelijk om hun ongelijk toe te geven. Maar dat komt omdat hij op zijn mobiel zit, die smoes is in dit topic van hem al 2* voorbij gekomen.
Te makkelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
halloow jahihi feyenoort komt toch uit Utrecht. toch? nee? oh solly ik zit op me mobiel.
Ik moest lachenquote:
Jee, een les in strafrecht, bedankt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Aangifte is niet relevant voor vervolging. Het gaat juist om de verklaring. Als het slachtoffer dan vervolgens bij VdHeuvel een andere verklaring gaat doen dan bij de politie, wordt die verklaring ongeloofwaardig, wat dan ook weer als bewijs meegenomen kan worden. Dus als je bang bent voor wraak dan zeg je dat niemand herkend hebt, wat heel goed mogelijk is bij dergelijk geweld.
Smaad wordt op klacht vervolgd om precies te zijn.quote:De politie bemoeit zich daar niet mee, smaad wordt namelijk wel uitsluitend op aangifte vervolgd, en wat er allemaal gezegd wordt en rondgaat is alleen maar gunstig voor het onderzoek. Voor je het weet lokt dat weer iemand uit om te zeggen hoe het dan wel zat, maar niet in de publiciteit.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf niet zo'n sensatiezoeker.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik ben zelf niet zo'n sensatiezoeker. De keren dat ik het meegemaakt heb, ging ik meestal weg. Laf misschien? Nee, gewoon niet verstandig om je met andermans sores te bemoeien in zo'n geval waar vaak ook nog grote hoeveelheden drank/drugs in het spel zijn.
Bovendien ben ik zelf anderhalve meter met een gewicht van onder de 50 kilo, dus ach... Lijkt me niet verstandig als ik daartussen ga springen.
Nog iets nuttigs en inhoudelijks toe te voegen, Bastard?quote:
Nee nog niet, ik wacht eerst nieuwe berichten af omtrent deze zaak.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nog iets nuttigs en inhoudelijks toe te voegen, Bastard?
Ach, niet eens overdreven ver gezocht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Speculeer stand on;
Als het nou zo is dat Willem Holleeder opzoek is naar nieuwe inkomsten en probeert de Jonge Miljonair aftepersen, de Miljonair werkt niet mee waarop Willem Holleeder een afspraak met Badr maakt, waarna Badr met wat maatjes op sensation white in opdracht van Willem Holleeder de jonge Miljonair even een afstraffing geeft.
Speculeer stand off!
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, niet eens overdreven ver gezocht.
A. Holleeder is op vrije voeten en zoekt inkomsten.
B. Badr Hari en Holleeder spreken elkaar de week ervoor.
C. Slachtoffer heeft miljoenen op de bank dus is afpersbaar.
Oh, nu ik je toch zie zitten hier, wil jij volgende week even die en die een paar klapjes geven op Sensation-white? Ja man, is goed. Deal . Byequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:31 schreef sp3c het volgende:
nou ik denk dat zowel Holleeder als Hari dit soort dingen wat meer buiten het zicht van iedereen zouden willen doen gok
iig voorlopig even
Zo klopt ie en is het meteen weer ontopic.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef sp3c het volgende:
ja, nogmaals de persoonlijke vetes kunnen via de chatroulette uitgevochten worden in de vipbox van de Arena uitgevochten worden, zeker als je naar eigen zeggen verder niets inhoudelijks te melden hebt
Die is legendarisch.quote:
Vind dit mooier:quote:
Oeh en Estelle, jij moet de aandacht afleiden door een stripact op te voeren zodat niemand iets gezien heeft!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, nu ik je toch zie zitten hier, wil jij volgende week even die en die een paar klapjes geven op Sensation-white? Ja man, is goed. Deal . Bye
Dat zou je idd. wel denken, maar misschien een keer fout gegokt, ik hou het in iedergeval niet voor onmogelijk!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:31 schreef sp3c het volgende:
nou ik denk dat zowel Holleeder als Hari dit soort dingen wat meer buiten het zicht van iedereen zouden willen doen gok
iig voorlopig even
Mooi lied, hoe heet die?quote:
Och vergeet niet dat Holleeder nou nooit echt zijn gerommel verborgen heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oeh en Estelle, jij moet de aandacht afleiden door een stripact op te voeren zodat niemand iets gezien heeft!
I love it when a plan comes together!
ik weet het niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |