Hij heeft twee keer bij Everts Staat Op uitleg gegeven. Op de vorige pagina staat link.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Interessant, zijn er nog meer quotes van jvdh?
Zoiets, heb je niet eens zoveel gewicht voor nodig maar het helpt welquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Met die ruim 100 kg van meneer Hari lijkt me dat idd vrij gemakkelijk te doen.
Goh, wanneer zei hij dat dan? Dat stukje heb ik dan net weer gemist.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Op de radio werd gezegd door John van den Heuvel dat die kerel al helemaal kortgeslagen was waarna Badr riep: "En nou opdonderen!" om vervolgens met zijn volle gewicht flink op zijn onderbeen te stampen als afsluiter.
Dan wil je been wel breken opzich.
Maandag was dat op de radio vlgs mij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Goh, wanneer zei hij dat dan? Dat stukje heb ik dan net weer gemist.
Oh het is sociaal capabel als je iemand de tering intrapt tijdens een feestje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zijn sommige van jullie ook 40+.
Ik ga naar dezelfde clubs en feestjes als iedereen in de leeftijdscategorie van 18 - 30 en ruzies bij feesten en clubs zijn niet per definitie schaars, of je moet sociaal incapabel zijn.
Ik weet niet, maar ... je bent imo redelijk sociaal incapabel als je gaat vechten tijdens het uitgaan. Maar in jouw boerenschuren zal het wel anders zijn .quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga naar dezelfde clubs en feestjes als iedereen in de leeftijdscategorie van 18 - 30 en ruzies bij feesten en clubs zijn niet per definitie schaars, of je moet sociaal incapabel zijn.
Er moest nog iets achter. "Om dat te zien/horen/whatever".quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh het is sociaal capabel als je iemand de tering intrapt tijdens een feestje.
Aparte zienswijze.
Muffe kut.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ... je bent imo redelijk sociaal incapabel als je gaat vechten tijdens het uitgaan. Maar in jouw boerenschuren zal het wel anders zijn .
Sociaal enorm capabel, jij!quote:
Ze zijn natuurlijk niet gewend dat zoals op stratumseind er gewoon op uitgaansavonden poltie te paard rondrijdt en heel cordaat optreed tegen zulke figuren als yuri_boka, met als ondertitel ultimate fighter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ... je bent imo redelijk sociaal incapabel als je gaat vechten tijdens het uitgaan. Maar in jouw boerenschuren zal het wel anders zijn .
Yuri Boyka niet kennen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk niet gewend dat zoals op stratumseind er gewoon op uitgaansavonden poltie te paard rondrijdt en heel cordaat optreed tegen zulke figuren als yuri_boka, met als ondertitel ultimate fighter.
Maandag je kunt het checken op de site van Evers staat op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Goh, wanneer zei hij dat dan? Dat stukje heb ik dan net weer gemist.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En jij 18-quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De meesten komen dan ook niet in paupertenten. Je zou een mooie zijn geweest voor de Schele Indiaanquote:Ik ga naar dezelfde clubs en feestjes als iedereen in de leeftijdscategorie van 18 - 30 en ruzies bij feesten en clubs zijn niet per definitie schaars, of je moet sociaal incapabel zijn.
Die hebben ze dan ook niet, in de boerenschuur die dat jochie 'de club' noemt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:04 schreef Basp1 het volgende:
Ze zijn natuurlijk niet gewend dat zoals op stratumseind er gewoon op uitgaansavonden poltie te paard rondrijdt en heel cordaat optreed tegen zulke figuren als yuri_boka, met als ondertitel ultimate fighter.
Kijk eens aan we zien meteen waarom jij zo vaak mat partijen meemaakt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yuri Boyka niet kennen.God je faalt nog harder dan Sassefras.
Ruzie of iemand invalide trappen/slaan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook grappig om te zien dat jullie gelijk al impliceren dat ik in boeren schuren feestjes vier en op pauper feestjes kom en al helemaal een voorstander van ruzies ben.
Open een topic en maak een poll met daarin de vraag of ze regelmatig ruzies zien of horen bij het uitgaan.
Maar natuurlijk komen er vechtpartijtjes voor bij feestjes, zeker als er veel gedronken is gaat het weleens mis, maar je kunt toch niet volhouden dat iemand invalide schoppen usance is op een gemiddeld feest.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook grappig om te zien dat jullie gelijk al impliceren dat ik in boeren schuren feestjes vier en op pauper feestjes kom en al helemaal een voorstander van ruzies ben.
Open een topic en maak een poll met daarin de vraag of ze regelmatig ruzies zien of horen bij het uitgaan.
Er worden ook heel soms mensen dood getrapt of geslagen. Alhoewel ik dat gelukkig nooit meegemaakt heb.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Ruzie of iemand invalide trappen/slaan?
Geheid, maar niet veel van die keuren zal het gebeuren door een K1 kampioen zwaargewicht klasse.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zelfs vaker dan dat we daadwerkelijk horen, als buitenstaanders.
Niet weten waar het over gaat maar er wel een mening over neerplempenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist trouwens niet dat deze persoon invalide is geschopt aangezien ik op mijn mobiel zit en niet het hele topic heb gelezen.
Klopt. Maar zodra Badr gaat beweren dat hij niets heeft gezien omdat hij glazen aan het afdrogen was in de VIP box, begin ik te twijfelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist trouwens niet dat deze persoon invalide is geschopt aangezien ik op mijn mobiel zit en niet het hele topic heb gelezen.
Ik weet niet of het al bewezen is, maar Badr als 'schuldige' is wel erg makkelijk.
Je kan ook iemand zijn knie helemaal kapot maken door middel van een hele simpele trap. Hoef je niet voor getraind te hebben, je moet gewoon weten waar je moet trappen.
Verwachte reactie: "Ja maar Badr is een bokser en die weet dat". Ja ik en vast en zeker meer mensen weten dat ook zonder bokser te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |