abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114107342
Ook grappig om te zien dat jullie gelijk al impliceren dat ik in boeren schuren feestjes vier en op pauper feestjes kom en al helemaal een voorstander van ruzies ben. :')

Open een topic en maak een poll met daarin de vraag of ze regelmatig ruzies zien of horen bij het uitgaan.
If not now, then when.
pi_114107443
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook grappig om te zien dat jullie gelijk al impliceren dat ik in boeren schuren feestjes vier en op pauper feestjes kom en al helemaal een voorstander van ruzies ben. :')

Open een topic en maak een poll met daarin de vraag of ze regelmatig ruzies zien of horen bij het uitgaan.
Ruzie of iemand invalide trappen/slaan?
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 14:17:06 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_114107478
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Maar natuurlijk komen er vechtpartijtjes voor bij feestjes, zeker als er veel gedronken is gaat het weleens mis, maar je kunt toch niet volhouden dat iemand invalide schoppen usance is op een gemiddeld feest.
pi_114107515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Ruzie of iemand invalide trappen/slaan?
Er worden ook heel soms mensen dood getrapt of geslagen. Alhoewel ik dat gelukkig nooit meegemaakt heb.
If not now, then when.
pi_114107598
Volgens mij zelfs vaker dan dat we daadwerkelijk horen, als buitenstaanders.
If not now, then when.
pi_114107726
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114107870
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zelfs vaker dan dat we daadwerkelijk horen, als buitenstaanders.
Geheid, maar niet veel van die keuren zal het gebeuren door een K1 kampioen zwaargewicht klasse.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_114107909
Ik wist trouwens niet dat deze persoon invalide is geschopt aangezien ik op mijn mobiel zit en niet het hele topic heb gelezen.

Ik weet niet of het al bewezen is, maar Badr als 'schuldige' is wel erg makkelijk.

Je kan ook iemand zijn knie helemaal kapot maken door middel van een hele simpele trap. Hoef je niet voor getraind te hebben, je moet gewoon weten waar je moet trappen.

Verwachte reactie: "Ja maar Badr is een bokser en die weet dat". Ja ik en vast en zeker meer mensen weten dat ook zonder bokser te zijn.
If not now, then when.
pi_114108113
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist trouwens niet dat deze persoon invalide is geschopt aangezien ik op mijn mobiel zit en niet het hele topic heb gelezen.
Niet weten waar het over gaat maar er wel een mening over neerplempen :').
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114108300
quote:

Ik weet niet of het al bewezen is, maar Badr als 'schuldige' is wel erg makkelijk.

Je kan ook iemand zijn knie helemaal kapot maken door middel van een hele simpele trap. Hoef je niet voor getraind te hebben, je moet gewoon weten waar je moet trappen.

Verwachte reactie: "Ja maar Badr is een bokser en die weet dat". Ja ik en vast en zeker meer mensen weten dat ook zonder bokser te zijn.
Klopt. Maar zodra Badr gaat beweren dat hij niets heeft gezien omdat hij glazen aan het afdrogen was in de VIP box, begin ik te twijfelen. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_114108318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Maandag je kunt het checken op de site van Evers staat op.
Ik blijf het een vaag verhaal vinden van VdHeuvel. Eerst dat verhaal van afdrogen met die theedoek, niet erg geloofwaardig en daarna ontkend, daarna een bekende van het slachtoffer die beweerd zou hebben dat het slachtoffer had gezegd dat het Hari was. Dan ineens het slachtoffer zelf, die uit angst geen verklaring aflegt tegenover de politie maar kennelijk niet bang is voor wraak wanneer hij het aan VdHeuvel vertelt..
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114108454
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik blijf het een vaag verhaal vinden van VdHeuvel. Eerst dat verhaal van afdrogen met die theedoek, niet erg geloofwaardig en daarna ontkend, daarna een bekende van het slachtoffer die beweerd zou hebben dat het slachtoffer had gezegd dat het Hari was. Dan ineens het slachtoffer zelf, die uit angst geen verklaring aflegt tegenover de politie maar kennelijk niet bang is voor wraak wanneer hij het aan VdHeuvel vertelt..
Het blijft ook een heel vaag verhaal. Ook gezien de grootte van zo'n sky-box gecombineerd met het feit dat niemand daar iets gezien schijnt te hebben.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 12 juli 2012 @ 14:49:05 #213
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114109269
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Niet weten waar het over gaat maar er wel een mening over neerplempen :').
Ja want "het hele topic niet gelezen hebben" staat gelijk aan geen enkele pagina gelezen te hebben. :')
If not now, then when.
pi_114109278
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het blijft ook een heel vaag verhaal. Ook gezien de grootte van zo'n sky-box gecombineerd met het feit dat niemand daar iets gezien schijnt te hebben.
Ik geloof ook best dat mensen beweren minder gezien te hebben dan ze gezien hebben, inclusief Hari. We hebben het hier immers over zeer agressieve vriendjes van een heel snel rijk geworden transportondernemer die zich in kringen begeeft waar ook nog weer dubieuzere figuren omheen hangen.

Ik ken die boxen daar niet, maar bij de vipshit die ik wel ken is heb je een ruimte naast de boxen waar iedereen een beetje rondloopt en toegang naar een stuk tribune. Als daar dan een groot feest is dan zit niet iedereen in een kringfeestje in zo'n box lijkt me, maar begeven mensen zich rondom zo'n box. En als de muziek knetterhard is dan reageer je niet zomaar op geluid en moet je dus al toevallig de goede kant op kijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114109301
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja want "het hele topic niet gelezen hebben" staat gelijk aan geen enkele pagina gelezen te hebben. :')
Jij vindt het ophef om niets terwijl je later toegeeft dat je niet eens weet dat hij invalide is getrapt. :')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 14:56:59 #217
165633 eriksd
The grand facade...
pi_114109413
Feit is dat er meerdere mensen aanwezig waren die - in verschillende gradaties - vechtsporten beoefenden, het slachtoffer ongetraind was, en het met muziek, drank en drugs best kan zijn dat je dingen mist, ook in je directe omgeving.

Hij heeft de schijn tegen, maar het begint vormen van een hetze aan te nemen. Daar schiet niemand wat mee op.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:10:12 #218
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114110014
quote:

Inderdaad. En al helemaal als je tegenstander al niet een van de sterksten is.

Maar je moet hier een beetje uitkijken wat je zegt (als je niet direct Badr als dader aanwijst). Want voordat je het weet word je weggezet als Badr-lover, Estelle-look-a-like, en iemand die zó naïef en onwetend is dat hij/zij wel helemaal niks zal weten van het Thai/Kickboks/MMA/K1-wereldje... :')

En sowieso weten we ook gewoon niet wie er nog meer in die vipbox aanwezig waren en van wat voor kaliber die mensen zijn. Dan is het inderdaad een beetje te simpel om dan maar direct Badr Hari als dader aan te wijzen zonder gedegen onderzoek.

Ook denk ik niet dat als je zo'n skybox afhuurt tijdens zo'n feest, dat je dan maar alleen maar in die box gaat zitten, dus kan het best zijn dat niet iedereen exact gezien heeft wat er gebeurd is. Ik ben vaak genoeg in kleine kroegen geweest waar ook weleens een vechtpartij uitbrak en ik en anderen zagen daarvan ook niet altijd alles.

Maar getuigen zullen er in dit geval heus zijn, dus ik ben benieuwd.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:14:08 #219
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114110193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik blijf het een vaag verhaal vinden van VdHeuvel. Eerst dat verhaal van afdrogen met die theedoek, niet erg geloofwaardig en daarna ontkend,
Dat deel is zo ongeloofwaardig dat het wel waar moet zijn. Geen journalist zou verzinnen dat Hari dat gezegd heeft.

quote:
daarna een bekende van het slachtoffer die beweerd zou hebben dat het slachtoffer had gezegd dat het Hari was. Dan ineens het slachtoffer zelf, die uit angst geen verklaring aflegt tegenover de politie maar kennelijk niet bang is voor wraak wanneer hij het aan VdHeuvel vertelt..
Iemand zal niet zomaar wraak gaan nemen als er geen aangifte gedaan wordt. Ongeacht het waarheidsgehalte van die ruzie met die portier - zo'n incident (wel zeggen dat Hari het gedaan heeft maar het wordt geen zaak) is eigenlijk alleen maar "mooi" voor je imago als man met macht.Dat geldt hier ook.

Verder: het is eigenlijk gewoon zeker dat het slachtoffer een voor Hari belastende verklaring heeft afgelegd. Niet omdat ik JvdH zo graag wil geloven, maar omdat zoiets al lang gecorrigeerd zou zijn (door bijvoorbeeld bronnen rond het slachtoffer of de politie) als JvdH onzin zou verkopen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:22:06 #220
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114110554
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Dan is het inderdaad een beetje te simpel om dan maar direct Badr Hari als dader aan te wijzen zonder gedegen onderzoek.

Natuurlijk heeft Hari net als iedereen recht op een gedegen, onafhankelijk onderzoek en (eventueel) een eerlijk proces, maar het ziet er op dit moment gewoon niet echt best voor hem uit.

Hij was aanwezig, heeft na het incident de plaats delict op nogal opmerkelijke manier verlaten (via het balkon en rechtstreeks de ArenA uit) én het slachtoffer en diverse andere getuigen wijzen hem aan als mededader.

En je ziet misschien niet "alles" bij een vechtpartij in een kleine kroeg, maar iedereen stoot elkaar wel direct aan en binnen een paar seconden staat iedereen toch naar de kloppartij gedraaid. En met dergelijk letsel, hoor je dat ook vrijwel direct ("zag je dat been eraan bungelen?"). Dat je eigenlijk helemaal niks gemerkt hebt van een dergelijke zware mishandeling is en blijft daarom vrij ongeloofwaardig.
pi_114110760
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij vindt het ophef om niets terwijl je later toegeeft dat je niet eens weet dat hij invalide is getrapt. :')
In Nederland worden per jaar 168 mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.

Laten we gelijk de alu-hoedjes uitspraak maken, is die sensatie ook weer geweest. Ruud maakt Badr z'n carrière kapot (niet mijn mening).

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 12-07-2012 15:32:34 ]
If not now, then when.
pi_114110823
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

In Nederland worden per jaar duizenden mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.

Laten we gelijk de alu-hoedjes uitspraak maken, is die sensatie ook weer geweest. Ruud maakt Badr z'n carrière kapot (niet mijn mening).
Duizenden!

Ik quote de Elsevier even (cijfers van 2011):

quote:
Het aantal moorden in Nederland is dit jaar opnieuw gedaald ten opzichte van een jaar eerder. Werden in 2010 nog 168 moorden gepleegd, drie dagen voor de jaarwisseling zijn dit er 163. De meeste moorden zijn gepleegd in familieverband.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:29:10 #223
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114110842
quote:

[..]

In Nederland worden per jaar duizenden mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.
Duizenden mensen? Ongeveer één per twee dagen. Do the math.
pi_114110849
quote:

[..]

In Nederland worden per jaar duizenden mensen vermoord en daar hoor je niks van.
:')
http://mens-en-samenlevin(...)iten-en-cijfers.html
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:31:16 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114110950
quote:
Hij zegt toch dat je niets hoort van die duizenden moorden!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')