Ruzie of iemand invalide trappen/slaan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook grappig om te zien dat jullie gelijk al impliceren dat ik in boeren schuren feestjes vier en op pauper feestjes kom en al helemaal een voorstander van ruzies ben.
Open een topic en maak een poll met daarin de vraag of ze regelmatig ruzies zien of horen bij het uitgaan.
Maar natuurlijk komen er vechtpartijtjes voor bij feestjes, zeker als er veel gedronken is gaat het weleens mis, maar je kunt toch niet volhouden dat iemand invalide schoppen usance is op een gemiddeld feest.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook grappig om te zien dat jullie gelijk al impliceren dat ik in boeren schuren feestjes vier en op pauper feestjes kom en al helemaal een voorstander van ruzies ben.
Open een topic en maak een poll met daarin de vraag of ze regelmatig ruzies zien of horen bij het uitgaan.
Er worden ook heel soms mensen dood getrapt of geslagen. Alhoewel ik dat gelukkig nooit meegemaakt heb.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Ruzie of iemand invalide trappen/slaan?
Geheid, maar niet veel van die keuren zal het gebeuren door een K1 kampioen zwaargewicht klasse.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zelfs vaker dan dat we daadwerkelijk horen, als buitenstaanders.
Niet weten waar het over gaat maar er wel een mening over neerplempenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist trouwens niet dat deze persoon invalide is geschopt aangezien ik op mijn mobiel zit en niet het hele topic heb gelezen.
Klopt. Maar zodra Badr gaat beweren dat hij niets heeft gezien omdat hij glazen aan het afdrogen was in de VIP box, begin ik te twijfelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist trouwens niet dat deze persoon invalide is geschopt aangezien ik op mijn mobiel zit en niet het hele topic heb gelezen.
Ik weet niet of het al bewezen is, maar Badr als 'schuldige' is wel erg makkelijk.
Je kan ook iemand zijn knie helemaal kapot maken door middel van een hele simpele trap. Hoef je niet voor getraind te hebben, je moet gewoon weten waar je moet trappen.
Verwachte reactie: "Ja maar Badr is een bokser en die weet dat". Ja ik en vast en zeker meer mensen weten dat ook zonder bokser te zijn.
Ik blijf het een vaag verhaal vinden van VdHeuvel. Eerst dat verhaal van afdrogen met die theedoek, niet erg geloofwaardig en daarna ontkend, daarna een bekende van het slachtoffer die beweerd zou hebben dat het slachtoffer had gezegd dat het Hari was. Dan ineens het slachtoffer zelf, die uit angst geen verklaring aflegt tegenover de politie maar kennelijk niet bang is voor wraak wanneer hij het aan VdHeuvel vertelt..quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Maandag je kunt het checken op de site van Evers staat op.
Het blijft ook een heel vaag verhaal. Ook gezien de grootte van zo'n sky-box gecombineerd met het feit dat niemand daar iets gezien schijnt te hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik blijf het een vaag verhaal vinden van VdHeuvel. Eerst dat verhaal van afdrogen met die theedoek, niet erg geloofwaardig en daarna ontkend, daarna een bekende van het slachtoffer die beweerd zou hebben dat het slachtoffer had gezegd dat het Hari was. Dan ineens het slachtoffer zelf, die uit angst geen verklaring aflegt tegenover de politie maar kennelijk niet bang is voor wraak wanneer hij het aan VdHeuvel vertelt..
Ja want "het hele topic niet gelezen hebben" staat gelijk aan geen enkele pagina gelezen te hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet weten waar het over gaat maar er wel een mening over neerplempen.
Ik geloof ook best dat mensen beweren minder gezien te hebben dan ze gezien hebben, inclusief Hari. We hebben het hier immers over zeer agressieve vriendjes van een heel snel rijk geworden transportondernemer die zich in kringen begeeft waar ook nog weer dubieuzere figuren omheen hangen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het blijft ook een heel vaag verhaal. Ook gezien de grootte van zo'n sky-box gecombineerd met het feit dat niemand daar iets gezien schijnt te hebben.
Jij vindt het ophef om niets terwijl je later toegeeft dat je niet eens weet dat hij invalide is getrapt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja want "het hele topic niet gelezen hebben" staat gelijk aan geen enkele pagina gelezen te hebben.
Inderdaad. En al helemaal als je tegenstander al niet een van de sterksten is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet of het al bewezen is, maar Badr als 'schuldige' is wel erg makkelijk.
Je kan ook iemand zijn knie helemaal kapot maken door middel van een hele simpele trap. Hoef je niet voor getraind te hebben, je moet gewoon weten waar je moet trappen.
Verwachte reactie: "Ja maar Badr is een bokser en die weet dat". Ja ik en vast en zeker meer mensen weten dat ook zonder bokser te zijn.
Dat deel is zo ongeloofwaardig dat het wel waar moet zijn. Geen journalist zou verzinnen dat Hari dat gezegd heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik blijf het een vaag verhaal vinden van VdHeuvel. Eerst dat verhaal van afdrogen met die theedoek, niet erg geloofwaardig en daarna ontkend,
Iemand zal niet zomaar wraak gaan nemen als er geen aangifte gedaan wordt. Ongeacht het waarheidsgehalte van die ruzie met die portier - zo'n incident (wel zeggen dat Hari het gedaan heeft maar het wordt geen zaak) is eigenlijk alleen maar "mooi" voor je imago als man met macht.Dat geldt hier ook.quote:daarna een bekende van het slachtoffer die beweerd zou hebben dat het slachtoffer had gezegd dat het Hari was. Dan ineens het slachtoffer zelf, die uit angst geen verklaring aflegt tegenover de politie maar kennelijk niet bang is voor wraak wanneer hij het aan VdHeuvel vertelt..
Natuurlijk heeft Hari net als iedereen recht op een gedegen, onafhankelijk onderzoek en (eventueel) een eerlijk proces, maar het ziet er op dit moment gewoon niet echt best voor hem uit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dan is het inderdaad een beetje te simpel om dan maar direct Badr Hari als dader aan te wijzen zonder gedegen onderzoek.
In Nederland worden per jaar 168 mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij vindt het ophef om niets terwijl je later toegeeft dat je niet eens weet dat hij invalide is getrapt.
Duizenden!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Nederland worden per jaar duizenden mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.
Laten we gelijk de alu-hoedjes uitspraak maken, is die sensatie ook weer geweest. Ruud maakt Badr z'n carrière kapot (niet mijn mening).
quote:Het aantal moorden in Nederland is dit jaar opnieuw gedaald ten opzichte van een jaar eerder. Werden in 2010 nog 168 moorden gepleegd, drie dagen voor de jaarwisseling zijn dit er 163. De meeste moorden zijn gepleegd in familieverband.
Duizenden mensen? Ongeveer één per twee dagen. Do the math.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Nederland worden per jaar duizenden mensen vermoord en daar hoor je niks van. Alleen omdat het toevallig een bekende bokser is moet het SENSATIE!! zijn. Ophef om niets inderdaad.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Nederland worden per jaar duizenden mensen vermoord en daar hoor je niks van.
Hij zegt toch dat je niets hoort van die duizenden moorden!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)iten-en-cijfers.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |