Nee niks joh.quote:
Ze is heel schattig, vooral dat ontkennen van haarquote:
nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks joh.
Gebeld worden uit het buitenland. Dus iemand die met zn reet op corsica zit en die belt mij. Betaal ik dan ook?
Dat dacht ik ook.quote:
Nee jij betaald dan niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks joh.
Gebeld worden uit het buitenland. Dus iemand die met zn reet op corsica zit en die belt mij. Betaal ik dan ook?
betaalt!!!!quote:
Zuchtquote:
ja best logisch ook he....quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Als ik bel dan betaal ik toch tot de grens en de vakantieganger de rest. Maar terug is toch geheel voor hun?
Klopt. Ik had dan ook een hele discussie erover. En omdat ik blond ben wilden ze mij geen gelijk geven.quote:
logischquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Ik had dan ook een hele discussie erover. En omdat ik blond ben wilden ze mij geen gelijk geven.
quote:
3quote:
Hoe denk je dat ik erbij zit?quote:
Stom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Daar weiger ik uitspraken over te doen.
Aquarium en piercings besteld. Ik wil ze nuquote:
Je spelde "slim" verkeerd.quote:
Pics.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aquarium en piercings besteld. Ik wil ze nu.
Nee, ik spel stom goed. Vind het flauw van jequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je spelde "slim" verkeerd.
[..]
Pics.
Zelfbehoud.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik spel stom goed. Vind het flauw van je.
Waarheid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:41 schreef Barbusse het volgende:
10:41 nu, en nu al behoefte aan drank. Sommige mensen verdienen een stoeptegel in hun hoofd.
Jup. Maar je opmerking over zelfbehoud doet mij vermoeden dat je de NL telling aanhoudtquote:
Scherp.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Maar je opmerking over zelfbehoud doet mij vermoeden dat je de NL telling aanhoudt.
Neuk zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het aquarium:
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Moest dat geheim blijven?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
@ Murdera:2e vind ik niet zo tof, rest welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Kersen toch!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet een stel ballen in je oor
Dat zijn kersjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
ohquote:
Wat ben je toch grappig hequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest dat geheim blijven?![]()
Ik dacht dat je had besloten om eindelijk uit de kast te komen![]()
Sorry
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!quote:
Hongersnood in Afrika neem ik jou kwalijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!
Dus dit kan je mij niet kwalijk nemen hoor!
Wat heb je gebruikt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!
Dus dit kan je mij niet kwalijk nemen hoor!
Ja want dat ene broodje dat ik per dag eet zorgt ervoor dat ze in Afrika zoveel tekort komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hongersnood in Afrika neem ik jou kwalijk
daaromquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want dat ene broodje dat ik per dag eet zorgt ervoor dat ze in Afrika zoveel tekort komen
High on love babe!!quote:
Ik ga wel een tiet amputeren. Moet toch minstens een week eten zijn voor een heel dorp daarquote:
Working on itquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga dateding dan maar lastig vallen ipv mij
Dit. Blij zijn dat het ff droog isquote:
Echt he, tyfuszooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit. Blij zijn dat het ff droog is
Ga protesteren danquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
Faalgemeente. Gaan ze begroeiing uit de sloten halen terwijl daar veel eenden hun nest in hebben
.
Daar is over nagedacht jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
Faalgemeente. Gaan ze begroeiing uit de sloten halen terwijl daar veel eenden hun nest in hebben
.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht ja![]()
Hier lopen altijd ganzen. Tijdje terug had een man een gans doodgereden en was hij doorgereden. Dikke klopjacht op die man, hij is gevonden en gestraft![]()
De ganzen hier zijn heilig
Dat kan, maar dan rijd je niet zomaar door.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe kan je serieus nou gestraft worden als je een gans doodrijdt?
Bedoel als het per ongeluk gaat
Doorrijden na ongeval mag gewoon niet. Als je een kat aan rijdt en door crosst behoor je ook beboet te worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
doorrijden na een ongeval is een misdrijf....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
En aan een gans welquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doorrijden na ongeval mag gewoon niet. Als je een kat aan rijdt en door crosst behoor je ook beboet te worden.
Vaak doet de politie daar echter niets aan.
Maar wat als je het echt niet door hebtquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan rijd je niet zomaar door.
dat behoor je helemaal niet..... rot op zeg.....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doorrijden na ongeval mag gewoon niet. Als je een kat aan rijdt en door crosst behoor je ook beboet te worden.
Helaas rijden de meesten die bijvoorbeeld een kat aanrijden wel doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
doorrijden na een ongeval is een misdrijf....
blijkbaar is dat dus ook zo als je een stom beest raakt?
De ganzen hier zijn een begrip en bijna heilig verklaard joh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En aan een gans wel
[..]
Maar wat als je het echt niet door hebt
Ik had er aan moeten toevoegen dat als je dan gewoon doorrijdt DAN hoor je wat mij betreft gewoon beboet te worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat behoor je helemaal niet..... rot op zeg.....
Ik vind jou stom. Krijg ook een boete als ik je aanrijd en doorrijd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
doorrijden na een ongeval is een misdrijf....
blijkbaar is dat dus ook zo als je een stom beest raakt?
Of zelfs een strafzaakquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jou stom. Krijg ook een boete als ik je aanrijd en doorrijd.
Hoe kan je nou niet doorhebben dat je een gans raaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En aan een gans wel
[..]
Maar wat als je het echt niet door hebt
Belachelijk als ik eerlijk benquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De ganzen hier zijn een begrip en bijna heilig verklaard joh.
Prachtig toch
Rij maar eens in een x5, dan merk je het echt niet hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet doorhebben dat je een gans raakt.
Als je dronken bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet doorhebben dat je een gans raakt.
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas rijden de meesten die bijvoorbeeld een kat aanrijden wel door
Jawel. Ganzen zijn groot.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rij maar eens in een x5, dan merk je het echt niet hoor
Ik zeg niet niks he. Maar vaak loopt de politie niet zo hard voor een aangereden dier. Hier in de gemeente toevallig wel en al helemaal als het om de ganzen gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Belachelijk als ik eerlijk ben
Dat wanneer je een kat aanrijdt er niks gebeurt maar bij ganzen wel
Als je een kat aanrijdt en ze vinden je dan ben je ik gewoon de sjaak. Terecht ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Belachelijk als ik eerlijk ben
Dat wanneer je een kat aanrijdt er niks gebeurt maar bij ganzen wel
Dan hoor je sowieso niet te rijden tenzij je alleen jezelf kapot gaat rijden tegen een onschuldige lantaarnpaal!quote:
Toch niet zo groot of ben ik nou in de warquote:
okequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg niet niks he. Maar vaak loopt de politie niet zo hard voor een aangereden dier. Hier in de gemeente toevallig wel en al helemaal als het om de ganzen gaat.
Ik zeg ook niet dat het onterecht is, ik vond het alleen beetje raar voor ganzen wel en katten nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een kat aanrijdt en ze vinden je dan ben je ik gewoon de sjaak. Terecht ook.
Twee keer zo groot als een eend en eenden voel je al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toch niet zo groot of ben ik nou in de war
[..]
oke
Toevallig keer gehad bij een vriend in een x5 dat we een eend aanreden en serieus niks merktequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee keer zo groot als een eend en eenden voel je al.
BEachie, honneponquote:
Volgens mij voor katten net zo goed. Maar ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het enorm sneu vind voor de kat, maar niet voor de baas.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onterecht is, ik vond het alleen beetje raar voor ganzen wel en katten niet
Politie bellen, aangeven dat je een kat hebt geraakt en volgens mij krijg je in die situatie geen boete. Tenzij ze kunnen aantonen dat je het opzettelijk hebt gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar stel dat je een kat dood rijdt, wat moet je dan doen? Uitstappen en wachten?
Dierenambu bellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar stel dat je een kat dood rijdt, wat moet je dan doen? Uitstappen en wachten?
Dat dus!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij voor katten net zo goed. Maar ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het enorm sneu vind voor de kat, maar niet voor de baas.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Politie bellen, aangeven dat je een kat hebt geraakt en volgens mij krijg je in die situatie geen boete. Tenzij ze kunnen aantonen dat je het opzettelijk hebt gedaan.
Ok, duidelijkquote:
Ga je nu eenden aanrijden of wat?quote:
Het gaat er ook meer om dat je het aangeeft. Dat je dus niet doorrijdt na een ongeval, dat is namelijk gewoon strafbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Als ik een beest zou overrijden, en ik zou het met volle kracht geraakt hebben en er behoorlijk zeker van zou zijn dat het dood is zou ik niet stoppen hoor. Wat moet ik bij een dode gans gaan zitten.Het heeft geen eens een eigenaar of iets. Vind ik iets anders dan huisdieren.
een eend brengt al flinke schade toe aan de auto, kan ik uit ervaring zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee keer zo groot als een eend en eenden voel je al.
Daarna ganzen, zwanen en als hij klaar is met oefenen zijn kledders aan de beurtquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je nu eenden aanrijden of wat?
Ambu bellen geldt voor ieder dier dat je raakt, in feite. Gebeurt niet, maar toch.quote:
Vind ik een beetje raar. Dit jaar is van ons ook een kat overreden en we hebben haar met veel verdriet moeten begraven. Ze was al 12 jaar bij onsquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij voor katten net zo goed. Maar ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het enorm sneu vind voor de kat, maar niet voor de baas.
Ik baal wel dat elke dierenambu alleen te bereiken is via een teringduur 0900 nummerquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ambu bellen geldt voor ieder dier dat je raakt, in.feite. Gebeurt niet, maar toch.
Jullie hebben er toch voor gekozen om er een buitenkat van te maken? Dan weet je dat dit kan gebeuren!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik een beetje raar. Dit jaar is van ons ook een kat overreden en we hebben haar met veel verdriet moeten begraven. Ze was al 12 jaar bij ons
Ja, stel je voor dat je even je snelheid aan moet passen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
een eend brengt al flinke schade toe aan de auto, kan ik uit ervaring zeggen
Stomme beesten die midden op de weg gaan zitten
Uhm, ik dacht dat jij Rival wel kende.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je even je snelheid aan moet passen.
Die wordt sowieso wel gebeld om de kadavers weg te halen he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Myraela het volgende:
Ach, mijn buren hebben een keer een kip naar de dierenarts gebracht. Dure operatie en alles.zou het een beetje zonde van het geld vinden als ze straks ook voor overreden vogels/konijnen etc de ambulance gaan bellen.
bij een kat gaan zitten dan? en dan wachten op de dierenambulance?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Als ik een beest zou overrijden, en ik zou het met volle kracht geraakt hebben en er behoorlijk zeker van zou zijn dat het dood is zou ik niet stoppen hoor. Wat moet ik bij een dode gans gaan zitten.Het heeft geen eens een eigenaar of iets. Vind ik iets anders dan huisdieren.
Ja dit, sommigen rijden liever flink doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Das toch het minste wat je kunt doen als je een eind aan het leven van een levend wezen hebt gemaakt? Of is het leven je niet zoveel waard?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
bij een kat gaan zitten dan? en dan wachten op de dierenambulance?
Dat gebeurt al. Waarom die dieren niet en een kat wel? De ambu is er niet alleen voor verdwaalde huiskatten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Myraela het volgende:
Ach, mijn buren hebben een keer een kip naar de dierenarts gebracht. Dure operatie en alles.zou het een beetje zonde van het geld vinden als ze straks ook voor overreden vogels/konijnen etc de ambulance gaan bellen.
als ik iets zonder gevaar kan ontwijken of ervoor kan remmen dan doe ik dat (vanuit mijn reactie sowieso) ook wel..... ben geen bewuste moordenaar ofzo...quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem ook en dit vind ik gewoon triest. Het was ook sarcasme hequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, ik dacht dat jij Rival wel kende.
Ik heb mij vergist dus
Gewoon aanbellen bij wat mensen in de buurt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
bij een kat gaan zitten dan? en dan wachten op de dierenambulance?
zijn/haar leven was volgens de eigenaar niks waard.. want waar is die eigenaar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch het minste wat je kunt doen als je een eind aan het leven van een levend wezen hebt gemaakt? Of is het leven je niet zoveel waard?
je maakt een grapje toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon aanbellen bij wat mensen in de buurt.
Je kan beter de dierenambulance bellen, die lezen de chip af en melden het dier bij Amivedi. Die kat kan heel goed 3 kilometer verderop wonen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon aanbellen bij wat mensen in de buurt.
Tsja, als je er zo over denkt, weet ik genoegquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
zijn/haar leven was volgens de eigenaar niks waard.. want waar is die eigenaar?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben er toch voor gekozen om er een buitenkat van te maken? Dan weet je dat dit kan gebeuren!
Omdat het geldverspilling is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt al. Waarom die dieren niet en een kat wel? De ambu is er niet alleen voor verdwaalde huiskatten.
dus jij neemt een kat. neem geen verantwoording want je laat dat beest gewoon buiten los rond lopen....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je er zo over denkt, weet ik genoeg
Ja dat is waar, maar het zijn vooral de hardrijders die dieren doodrijden. Tegelijkertijd was er ook een eend doodgereden. Het is een 30km zonequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben er toch voor gekozen om er een buitenkat van te maken? Dan weet je dat dit kan gebeuren!
Vind jij. Ik vind het leven van een eend net zoveel waard als die van een kat. Wat dat betreft kan je katten beter laten lopen, als je ziet wat die beesten asiels kostenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
dus jij neemt een kat. neem geen verantwoording want je laat dat beest gewoon buiten los rond lopen....
maar de rest van de wereld moet voorzichtig en netjes met dat beest omgaan?
en jij lekker op de bank tv kijken ondertussen.....
Het is midden in een woonwijk. Voor de rest zie mijn vorige postquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
dus jij neemt een kat. neem geen verantwoording want je laat dat beest gewoon buiten los rond lopen....
deskundige?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het zijn vooral de hardrijders die dieren doodrijden.
Ik vind dan ook dat een kat ook niet verzorgd hoeft te worden tenzij de eigenaar dit betaald.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij. Ik vind het leven van een eend net zoveel waard als die van een kat. Wat dat betreft kan je katten beter laten lopen, als je ziet wat die beesten asiels kosten.
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar het zijn vooral de hardrijders die dieren doodrijden. Tegelijkertijd was er ook een eend doodgereden. Het is een 30km zone
Dus als je een buiten spelend kind doodrijdt, dan treft jou ook geen blaam?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
lijn dat beest aan, hou hem binnen.... maar blijkbaar boeit het je allemaal niet... totdat het mis gaat... en dan boos worden op de persoon die gewoon gebruik maakt van de weg?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is midden in een woonwijk. Voor de rest zie mijn vorige post
Ghehe. Nah bewust dieren doodrijden zie ik ook Rival niet doen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ken hem ook en dit vind ik gewoon triest. Het was ook sarcasme he.
Loslopende omaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus als je een buiten spelend kind doodrijdt, dan treft jou ook geen blaam?
Of een loslopende oma?
Ja en zo werkt dat dus niet. Asiels zijn dit verplicht, net als dat alle dieren die binnengebracht worden worden verzorgd. De ambu is er voor alle dieren in nood en bestaat dankzij subsidie en vooral giften van sympathisanten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat een kat ook niet verzorgd hoeft te worden tenzij de eigenaar dit betaald.
Nee, dat weet ik welquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Nah bewust dieren doodrijden zie ik ook Rival niet doen eigenlijk.
Maar kan me wel voorstellen dat als je (iedereen in het algemeen dus) besluit om ergens waar je 50 man gewoon 80 te gaan rijden dat het lastig is om dieren die besluiten om op de weg te gaan zitten te ontwijken.
als die mensen niet checken of er verkeer aan komt en gewoon de weg op rennen, wat kan ik er dan aan doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of een loslopende oma?
Die oma kan uitkijken. Die kinderen moeten in de gaten gehouden worden. Zelfde geldt voor katten en andere loslopende dieren die een eigenaar hebben. Zo lastig is dat toch niet te begrijpen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, volgens rival moeten die ook aangelijnd worden
En spelende kinderen ook
je moet mij geen woorden in de mond leggen... ik zeg wat ik zeg. niet wat jij er van maakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, volgens rival moeten die ook aangelijnd worden
En spelende kinderen ook
Remmen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
als die mensen niet checken of er verkeer aan komt en gewoon de weg op rennen, wat kan ik er dan aan doen?
ik zat op een weg waar je 80 mag, buiten de bebouwde kom....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Nah bewust dieren doodrijden zie ik ook Rival niet doen eigenlijk.
Maar kan me wel voorstellen dat als je (iedereen in het algemeen dus) besluit om ergens waar je 50 man gewoon 80 te gaan rijden dat het lastig is om dieren die besluiten om op de weg te gaan zitten te ontwijken.
Als je met 80 door een woonwijk rijd kun je ze niet meer ontwijken nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
als die mensen niet checken of er verkeer aan komt en gewoon de weg op rennen, wat kan ik er dan aan doen?
Niet meteen zo aangebrand. Je hebt nou eenmaal loslopend spul in een woonwijk. Als autobestuurder dien je daar rekening mee te houden toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
je moet mij geen woorden in de mond leggen... ik zeg wat ik zeg. niet wat jij er van maakt.
Zelfs als je oplet en je aan de snelheid houd kan het fout gaan hoor. En dan ligt het toch echt aan dat kind/ouders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je met 80 door een woonwijk rijd kun je ze niet meer ontwijken nee.
Bij een normale snelheid en het besef dat je wat beter op moet letten als je spelende kinderen ziet kom je al een heel eind.
Ditquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je met 80 door een woonwijk rijd kun je ze niet meer ontwijken nee.
Bij een normale snelheid en het besef dat je wat beter op moet letten als je spelende kinderen ziet kom je al een heel eind.
Gisteren nog geluisterdquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik krijg helemaal zin in de zomer door dit nummer
En dan kijk ik naar buiten en dan begin ik te huilen
Ja het kan nog steeds fout gaan ja, maar de kans is wel een stuk kleiner.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs als je oplet en je aan de snelheid houd kan het fout gaan hoor. En dan ligt het toch echt aan dat kind/ouders.
Het is toch zo dat de autobestuurder dan officieel alsnog de schuldige partij is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs als je oplet en je aan de snelheid houd kan het fout gaan hoor. En dan ligt het toch echt aan dat kind/ouders.
Precies mijn punt slimpiequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
als ik op tijd kan remmen is er niks aan de hand natuurlijk flappie
doe ik dat niet dan? jullie maken aannames bij het leven maar alleen maar verkeerdequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet meteen zo aangebrand. Je hebt nou eenmaal loslopend spul in een woonwijk. Als autobestuurder dien je daar rekening mee te houden toch?
Ligt eraan. Als nalatigheid van de overstekende persoon kan worden bewezen niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is toch zo dat de autobestuurder dan officieel alsnog de schuldige partij is?
Deze blijft ook gewoon nicequote:
Ligt eraan hoe, vind ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of een loslopende oma?
Ja, dat is waar. Maar het vervelende voor de autobestuurder is, is dat je je onschuld moet bewijzen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als nalatigheid van de overstekende persoon kan worden bewezen niet.
quote:
Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen he!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar het vervelende voor de autobestuurder is, is dat je je onschuld moet bewijzen.
Gewoon elke keer rijden en filmen met je telefoon tegelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar het vervelende voor de autobestuurder is, is dat je je onschuld moet bewijzen.
Maar als je in een woonwijk rondrijdt, vind ik dat je daar op z'n minst rekening mee dient te houden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe, vind ik.
Een loslopende oma of kledder die zonder nadenken ineens tussen de geparkeerde auto's de weg op rent kan je gewoon moeilijk ontwijken.
Klopt. En dat is niet eerlijk, maar zo werkt het wel helaas.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon elke keer rijden en filmen met je telefoon tegelijk
Zal die onoplettende bejaarden leren
Nein... Als automobilist ben je altijd aansprakelijk tenzij jij kan bewijzen dat het niet jouw schuld is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen he!
Ja lach maarquote:
Ik had het tijdens mijn rijlessen in Emmen. In het centrum daar mag je gewoon 50 rijden. Mijn instructeur vond ook dat ik daar gewoon 50 moest rijden. Ik vond het onverantwoord om met die snelheid langs de prenatal en scapino te crossen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als je in een woonwijk rondrijdt, vind ik dat je daar op z'n minst rekening mee dient te houden.
Amerikaquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lach maar
Maar in Amerika krijg je korting op je verzekering wanneer je een bepaalde camera monteert op je auto
Zo bewijs je toch of je onschuldig bent of nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Amerika
Maar vind het op zich niet eens zo gek bedacht
Ik bedoelde meer in een echte woonwijk met 30km zone en allesquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het tijdens mijn rijlessen in Emmen. In het centrum daar mag je gewoon 50 rijden. Mijn instructeur vond ook dat ik daar gewoon 50 moest rijden. Ik vond het onverantwoord om met die snelheid langs de prenatal en scapino te crossen.
Op een gegeven moment staat er een caddy geparkeerd en vanachter die caddy kwam een kind achteruit de weg opgerend!
Ik remde eerder dan de instructeur(maar dat terzijde)
Hoe had ik daar rekening mee moeten houden? Je mag daar 50 dus men verwacht ook dat je dat rijdt daar. En waarom zou ik 30 gaan rijden als ik 50 mag?
omdat de situatie daar om vraagt misschien?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe had ik daar rekening mee moeten houden? Je mag daar 50 dus men verwacht ook dat je dat rijdt daar. En waarom zou ik 30 gaan rijden als ik 50 mag?
Yepquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo bewijs je toch of je onschuldig bent of niet
Zit gemonteerd aan de voorkant en achterkant
Ik bedoelde dat je overal loslopend wild hebt en je er dus niet altijd rekening mee kan houden. En zelfs met een lage snelheid kan je iemand nog doodrijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in een echte woonwijk met 30km zone en alles
Ja die discussie had ik dus ook elke keer met mn instructeur als we daar reden. Ik vond dat ik daar gewoon niet met 50 langs kon crossen. Hij vond van wel. Na dat incident kon hij de hik krijgen en reed ik daar maximaal 30.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
omdat de situatie daar om vraagt misschien?
Ik zou gewoon aanrijdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die discussie had ik dus ook elke keer met mn instructeur als we daar reden. Ik vond dat ik daar gewoon niet met 50 langs kon crossen. Hij vond van wel. Na dat incident kon hij de hik krijgen en reed ik daar maximaal 30.
quote:
Het is misschien niet eerlijk, maar het is wel zoals het is. Bij een aanrijding tussen een voetganger en een automobilist is de voetganger natuurlijk altijd de zwakkere partij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je overal loslopend wild hebt en je er dus niet altijd rekening mee kan houden. En zelfs met een lage snelheid kan je iemand nog doodrijden.
Kinderen moeten gewoon opgevoed worden en dus niet door geparkeerde auto's gaan rennen. Al is het niet vanwege de veiligheid dan wel vanwege het feit dat mensen het vaak niet leuk vinden als de auto opeens vol met krassen zit omdat kids er ff met takken ofzo langs lopen.
Je kan gewoonweg niet overal rekening mee houden, er ligt ook zeker wel een stukje verantwoording bij ouders, dierbezitters en artsen die loslopende oma's los laten lopen.
Het is niet eerlijk om de volledige verantwoordelijkheid bij de automobilist te leggen!
Gewoon djoeken tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier wel eens gehad dat ik door de straat wilde en de kinderen niet aan de kant wilden en zelfs op de straat gingen zitten. Wat heb ik gedaan? Ik ben doorgereden tot ik zo'n halve meter van ze af was en heb toen onafgebroken op de claxon gedrukt tot ze opgetieft waren.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier wel eens gehad dat ik door de straat wilde en de kinderen niet aan de kant wilden en zelfs op de straat gingen zitten. Wat heb ik gedaan? Ik ben doorgereden tot ik zo'n halve meter van ze af was en heb toen onafgebroken op de claxon gedrukt tot ze opgetieft waren.
Daarna kregen de koters op hun flikker van pa en ma.
Mooi zo!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
Daarna kregen de koters op hun flikker van pa en ma.
Dan ga ik echt bumperkleven en dan heel hard toeteren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi zo!!
Ik heb ook zo'n hekel aan die groepen fietsende kutkoters. Smalle straat en dan stug met zn 4en naast elkaar blijven fietsen enz
En dan gaan ze hier nog steeds niet aan de kantquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik echt bumperkleven en dan heel hard toeteren.
zachtjes de achterband aantikken!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi zo!!
Ik heb ook zo'n hekel aan die groepen fietsende kutkoters. Smalle straat en dan stug met zn 4en naast elkaar blijven fietsen enz
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
Of automobilisten die keihard door plassen rijden als je er naast fiets.
quote:
Hier welquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan gaan ze hier nog steeds niet aan de kant
Het is een ramp.
Ik doe dat altijd bij scooterrijdersquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
Of automobilisten die keihard door plassen rijden als je er naast fiets. Een vent stopte een keer : 'Sorry, zal ik je afdrogen?'Sukkel.
Serieus? Trutquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd bij scooterrijders.
Ja. Vooral scooterrijders die mij van de sokken af rijden. Zal ze leren. En het is gewoon leukquote:
Als je er eenmaal voorbij bent dan afsnijden heeft ook wel een leuk effectquote:
Je kan ook als je voor ze bent plots op de rem gaan staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je er eenmaal voorbij bent dan afsnijden heeft ook wel een leuk effect![]()
grote kans op lelijke krassen over de zijkant, begin ik niet aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je er eenmaal voorbij bent dan afsnijden heeft ook wel een leuk effect![]()
Ik zie het al voor mequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Vooral scooterrijders die mij van de sokken af rijden. Zal ze leren.
vals kind ben je!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook als je voor ze bent plots op de rem gaan staan.
Ik heb dus een keer een vent geslagen die dat had gedaanquote:
Dat zou je zeggen, maar ik ben echt een hele nette automobilistquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie het al voor meKlaar voor 'Wegmisbruikers'
Mijn auto is toch niet meer te redden dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
grote kans op lelijke krassen over de zijkant, begin ik niet aan
Dat zou ik dan ook nooit doen. Fietsers ook niet. Maar scooterrijders en wielrenners zijn bij mij de sjaakquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus een keer een vent geslagen die dat had gedaan![]()
Hij reed door een plas terwijl ik daar met mn kinderwagen liep. Zoon lag meteen in een laag water van zo'n 2 cm!
Woest was ik!
Ik rij regelmatig op de scooter van mijn moederquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar ik ben echt een hele nette automobilist. Alleen als er een plas water ligt en er rijdt een scooter naast, dan ga ik er wel doorheen.
Zolang je de fietsers maar spaartquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar ik ben echt een hele nette automobilist. Alleen als er een plas water ligt en er rijdt een scooter naast, dan ga ik er wel doorheen.
Met rokje aan was het tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij regelmatig op de scooter van mijn moeder
Wielrenners AAAARGGGHquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook nooit doen. Fietsers ook niet. Maar scooterrijders en wielrenners zijn bij mij de sjaak.
Dat was toen geen goed plan nee!!quote:
quote:
Deze clipquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 90% van de rap echt niets, alleen wat bekendere uit de 90s vind ik top.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
Of automobilisten die keihard door plassen rijden als je er naast fiets. Een vent stopte een keer : 'Sorry, zal ik je afdrogen?'Sukkel.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deze clipword ik altijd vrolijk van
Ludacris zn clips zijn vaak wel geniaal gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is Busta Rhymes eiquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ludacris zn clips zijn vaak wel geniaal gedaan
op de 1 of andere manier vind ik Dre op die wals altijd echt geweldigquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat weet ik sulle. Zij zegt dat ze die clip leuk vindt en ik zeg luda heeft ook gave clipsquote:
EN de volgende dag een kras op je bakquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:24 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het eens vanuit de auto meemaken, een lol dat je dan hebt
dat is zo laag he....quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
EN de volgende dag een kras op je bak
Dat is wel sneuquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
EN de volgende dag een kras op je bak
Ik weet trouwens wat ik wil hebben, zal je mailen met wat ongeveer het idee is vandaagquote:
Geef me je adres maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat is zo laag he....
kom dan gewoon bij mij aanbellen
ja, want ik ga op de fiets zo'n automobilist achterna om dan later terug te komen en een kras te maken.quote:
Kopen? 10 euro!quote:
quote:
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, want ik ga op de fiets zo'n automobilist achterna om dan later terug te komen en een kras te maken.
WAAR????quote:
Wormerquote:
Het is toch niet de zon hequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is hier iets raars aan de hand. Het is heel licht buiten, er is een warme gloed die mijn huid raakt.
Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Misschien zijn de aliens eindelijk gekomen om je naar huis te brengenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is hier iets raars aan de hand. Het is heel licht buiten, er is een warme gloed die mijn huid raakt.
Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Alweerquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien zijn de aliens eindelijk gekomen om je naar huis te brengen
Volgens mij welquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is toch niet de zon he
oh shit
Je gaat toch wegquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zo mijn functioneringsgesprek, ik ben zenuwachtig
Snel naar binnen en bidden voor regen!quote:
Succes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zo mijn functioneringsgesprek, ik ben zenuwachtig
Mijn hond heeft al een regendansje gedaan in de tuin geloof ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snel naar binnen en bidden voor regen!
Samen nog maar een doen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond heeft al een regendansje gedaan in de tuin geloof ik
in dat jurkje wil je toch graag zon? daar doen we het voor....quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]Ziet er een stuk minder leuk uit in mn jurkje, maar vooruit dan maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |