Nee, dat weet ik welquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Nah bewust dieren doodrijden zie ik ook Rival niet doen eigenlijk.
Maar kan me wel voorstellen dat als je (iedereen in het algemeen dus) besluit om ergens waar je 50 man gewoon 80 te gaan rijden dat het lastig is om dieren die besluiten om op de weg te gaan zitten te ontwijken.
als die mensen niet checken of er verkeer aan komt en gewoon de weg op rennen, wat kan ik er dan aan doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus als je een buiten spelend kind doodrijdt, dan treft jou ook geen blaam?
Of een loslopende oma?
Die oma kan uitkijken. Die kinderen moeten in de gaten gehouden worden. Zelfde geldt voor katten en andere loslopende dieren die een eigenaar hebben. Zo lastig is dat toch niet te begrijpen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, volgens rival moeten die ook aangelijnd worden
En spelende kinderen ook
je moet mij geen woorden in de mond leggen... ik zeg wat ik zeg. niet wat jij er van maakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, volgens rival moeten die ook aangelijnd worden
En spelende kinderen ook
Remmen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
als die mensen niet checken of er verkeer aan komt en gewoon de weg op rennen, wat kan ik er dan aan doen?
ik zat op een weg waar je 80 mag, buiten de bebouwde kom....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Nah bewust dieren doodrijden zie ik ook Rival niet doen eigenlijk.
Maar kan me wel voorstellen dat als je (iedereen in het algemeen dus) besluit om ergens waar je 50 man gewoon 80 te gaan rijden dat het lastig is om dieren die besluiten om op de weg te gaan zitten te ontwijken.
Als je met 80 door een woonwijk rijd kun je ze niet meer ontwijken nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
als die mensen niet checken of er verkeer aan komt en gewoon de weg op rennen, wat kan ik er dan aan doen?
Niet meteen zo aangebrand. Je hebt nou eenmaal loslopend spul in een woonwijk. Als autobestuurder dien je daar rekening mee te houden toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
je moet mij geen woorden in de mond leggen... ik zeg wat ik zeg. niet wat jij er van maakt.
Zelfs als je oplet en je aan de snelheid houd kan het fout gaan hoor. En dan ligt het toch echt aan dat kind/ouders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je met 80 door een woonwijk rijd kun je ze niet meer ontwijken nee.
Bij een normale snelheid en het besef dat je wat beter op moet letten als je spelende kinderen ziet kom je al een heel eind.
Ditquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je met 80 door een woonwijk rijd kun je ze niet meer ontwijken nee.
Bij een normale snelheid en het besef dat je wat beter op moet letten als je spelende kinderen ziet kom je al een heel eind.
Gisteren nog geluisterdquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik krijg helemaal zin in de zomer door dit nummer
En dan kijk ik naar buiten en dan begin ik te huilen
Ja het kan nog steeds fout gaan ja, maar de kans is wel een stuk kleiner.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs als je oplet en je aan de snelheid houd kan het fout gaan hoor. En dan ligt het toch echt aan dat kind/ouders.
Het is toch zo dat de autobestuurder dan officieel alsnog de schuldige partij is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs als je oplet en je aan de snelheid houd kan het fout gaan hoor. En dan ligt het toch echt aan dat kind/ouders.
Precies mijn punt slimpiequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
als ik op tijd kan remmen is er niks aan de hand natuurlijk flappie
doe ik dat niet dan? jullie maken aannames bij het leven maar alleen maar verkeerdequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet meteen zo aangebrand. Je hebt nou eenmaal loslopend spul in een woonwijk. Als autobestuurder dien je daar rekening mee te houden toch?
Ligt eraan. Als nalatigheid van de overstekende persoon kan worden bewezen niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is toch zo dat de autobestuurder dan officieel alsnog de schuldige partij is?
Deze blijft ook gewoon nicequote:
Ligt eraan hoe, vind ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus als je een buiten spelend kind doodrijdt, dan treft jou ook geen blaam?
Of een loslopende oma?
Ja, dat is waar. Maar het vervelende voor de autobestuurder is, is dat je je onschuld moet bewijzen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als nalatigheid van de overstekende persoon kan worden bewezen niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |