Zelfbehoud.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik spel stom goed. Vind het flauw van je.
Waarheid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:41 schreef Barbusse het volgende:
10:41 nu, en nu al behoefte aan drank. Sommige mensen verdienen een stoeptegel in hun hoofd.
Jup. Maar je opmerking over zelfbehoud doet mij vermoeden dat je de NL telling aanhoudtquote:
Scherp.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Maar je opmerking over zelfbehoud doet mij vermoeden dat je de NL telling aanhoudt.
Neuk zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het aquarium:
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Moest dat geheim blijven?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
@ Murdera:2e vind ik niet zo tof, rest welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Kersen toch!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet een stel ballen in je oor
Dat zijn kersjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
ohquote:
Wat ben je toch grappig hequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest dat geheim blijven?![]()
Ik dacht dat je had besloten om eindelijk uit de kast te komen![]()
Sorry
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!quote:
Hongersnood in Afrika neem ik jou kwalijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!
Dus dit kan je mij niet kwalijk nemen hoor!
Wat heb je gebruikt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!
Dus dit kan je mij niet kwalijk nemen hoor!
Ja want dat ene broodje dat ik per dag eet zorgt ervoor dat ze in Afrika zoveel tekort komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hongersnood in Afrika neem ik jou kwalijk
daaromquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want dat ene broodje dat ik per dag eet zorgt ervoor dat ze in Afrika zoveel tekort komen
High on love babe!!quote:
Ik ga wel een tiet amputeren. Moet toch minstens een week eten zijn voor een heel dorp daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |