ohquote:
Wat ben je toch grappig hequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest dat geheim blijven?![]()
Ik dacht dat je had besloten om eindelijk uit de kast te komen![]()
Sorry
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!quote:
Hongersnood in Afrika neem ik jou kwalijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!
Dus dit kan je mij niet kwalijk nemen hoor!
Wat heb je gebruikt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!
Dus dit kan je mij niet kwalijk nemen hoor!
Ja want dat ene broodje dat ik per dag eet zorgt ervoor dat ze in Afrika zoveel tekort komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hongersnood in Afrika neem ik jou kwalijk
daaromquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want dat ene broodje dat ik per dag eet zorgt ervoor dat ze in Afrika zoveel tekort komen
High on love babe!!quote:
Ik ga wel een tiet amputeren. Moet toch minstens een week eten zijn voor een heel dorp daarquote:
Working on itquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga dateding dan maar lastig vallen ipv mij
Dit. Blij zijn dat het ff droog isquote:
Echt he, tyfuszooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit. Blij zijn dat het ff droog is
Ga protesteren danquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
Faalgemeente. Gaan ze begroeiing uit de sloten halen terwijl daar veel eenden hun nest in hebben
.
Daar is over nagedacht jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
Faalgemeente. Gaan ze begroeiing uit de sloten halen terwijl daar veel eenden hun nest in hebben
.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht ja![]()
Hier lopen altijd ganzen. Tijdje terug had een man een gans doodgereden en was hij doorgereden. Dikke klopjacht op die man, hij is gevonden en gestraft![]()
De ganzen hier zijn heilig
Dat kan, maar dan rijd je niet zomaar door.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe kan je serieus nou gestraft worden als je een gans doodrijdt?
Bedoel als het per ongeluk gaat
Doorrijden na ongeval mag gewoon niet. Als je een kat aan rijdt en door crosst behoor je ook beboet te worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
doorrijden na een ongeval is een misdrijf....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |