ohquote:
Wat ben je toch grappig hequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest dat geheim blijven?![]()
Ik dacht dat je had besloten om eindelijk uit de kast te komen![]()
Sorry
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!quote:
Hongersnood in Afrika neem ik jou kwalijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!
Dus dit kan je mij niet kwalijk nemen hoor!
Wat heb je gebruikt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appte mij gisteren dat je het eerst op FOK! openbaar zou maken, dan je familie en dan gewoon open en bloot overal!
Dus dit kan je mij niet kwalijk nemen hoor!
Ja want dat ene broodje dat ik per dag eet zorgt ervoor dat ze in Afrika zoveel tekort komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hongersnood in Afrika neem ik jou kwalijk
daaromquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want dat ene broodje dat ik per dag eet zorgt ervoor dat ze in Afrika zoveel tekort komen
High on love babe!!quote:
Ik ga wel een tiet amputeren. Moet toch minstens een week eten zijn voor een heel dorp daarquote:
Working on itquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga dateding dan maar lastig vallen ipv mij
Dit. Blij zijn dat het ff droog isquote:
Echt he, tyfuszooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit. Blij zijn dat het ff droog is
Ga protesteren danquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
Faalgemeente. Gaan ze begroeiing uit de sloten halen terwijl daar veel eenden hun nest in hebben
.
Daar is over nagedacht jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
Faalgemeente. Gaan ze begroeiing uit de sloten halen terwijl daar veel eenden hun nest in hebben
.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht ja![]()
Hier lopen altijd ganzen. Tijdje terug had een man een gans doodgereden en was hij doorgereden. Dikke klopjacht op die man, hij is gevonden en gestraft![]()
De ganzen hier zijn heilig
Dat kan, maar dan rijd je niet zomaar door.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe kan je serieus nou gestraft worden als je een gans doodrijdt?
Bedoel als het per ongeluk gaat
Doorrijden na ongeval mag gewoon niet. Als je een kat aan rijdt en door crosst behoor je ook beboet te worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
doorrijden na een ongeval is een misdrijf....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
En aan een gans welquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doorrijden na ongeval mag gewoon niet. Als je een kat aan rijdt en door crosst behoor je ook beboet te worden.
Vaak doet de politie daar echter niets aan.
Maar wat als je het echt niet door hebtquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan rijd je niet zomaar door.
dat behoor je helemaal niet..... rot op zeg.....quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doorrijden na ongeval mag gewoon niet. Als je een kat aan rijdt en door crosst behoor je ook beboet te worden.
Helaas rijden de meesten die bijvoorbeeld een kat aanrijden wel doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
doorrijden na een ongeval is een misdrijf....
blijkbaar is dat dus ook zo als je een stom beest raakt?
De ganzen hier zijn een begrip en bijna heilig verklaard joh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En aan een gans wel
[..]
Maar wat als je het echt niet door hebt
Ik had er aan moeten toevoegen dat als je dan gewoon doorrijdt DAN hoor je wat mij betreft gewoon beboet te worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
dat behoor je helemaal niet..... rot op zeg.....
Ik vind jou stom. Krijg ook een boete als ik je aanrijd en doorrijd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
doorrijden na een ongeval is een misdrijf....
blijkbaar is dat dus ook zo als je een stom beest raakt?
Of zelfs een strafzaakquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind jou stom. Krijg ook een boete als ik je aanrijd en doorrijd.
Hoe kan je nou niet doorhebben dat je een gans raaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En aan een gans wel
[..]
Maar wat als je het echt niet door hebt
Belachelijk als ik eerlijk benquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De ganzen hier zijn een begrip en bijna heilig verklaard joh.
Prachtig toch
Rij maar eens in een x5, dan merk je het echt niet hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet doorhebben dat je een gans raakt.
Als je dronken bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet doorhebben dat je een gans raakt.
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas rijden de meesten die bijvoorbeeld een kat aanrijden wel door
Jawel. Ganzen zijn groot.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rij maar eens in een x5, dan merk je het echt niet hoor
Ik zeg niet niks he. Maar vaak loopt de politie niet zo hard voor een aangereden dier. Hier in de gemeente toevallig wel en al helemaal als het om de ganzen gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Belachelijk als ik eerlijk ben
Dat wanneer je een kat aanrijdt er niks gebeurt maar bij ganzen wel
Als je een kat aanrijdt en ze vinden je dan ben je ik gewoon de sjaak. Terecht ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Belachelijk als ik eerlijk ben
Dat wanneer je een kat aanrijdt er niks gebeurt maar bij ganzen wel
Dan hoor je sowieso niet te rijden tenzij je alleen jezelf kapot gaat rijden tegen een onschuldige lantaarnpaal!quote:
Toch niet zo groot of ben ik nou in de warquote:
okequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg niet niks he. Maar vaak loopt de politie niet zo hard voor een aangereden dier. Hier in de gemeente toevallig wel en al helemaal als het om de ganzen gaat.
Ik zeg ook niet dat het onterecht is, ik vond het alleen beetje raar voor ganzen wel en katten nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een kat aanrijdt en ze vinden je dan ben je ik gewoon de sjaak. Terecht ook.
Twee keer zo groot als een eend en eenden voel je al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toch niet zo groot of ben ik nou in de war
[..]
oke
Toevallig keer gehad bij een vriend in een x5 dat we een eend aanreden en serieus niks merktequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee keer zo groot als een eend en eenden voel je al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |