Dat zou je zeggen, maar ik ben echt een hele nette automobilistquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie het al voor meKlaar voor 'Wegmisbruikers'
Mijn auto is toch niet meer te redden dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
grote kans op lelijke krassen over de zijkant, begin ik niet aan
Dat zou ik dan ook nooit doen. Fietsers ook niet. Maar scooterrijders en wielrenners zijn bij mij de sjaakquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus een keer een vent geslagen die dat had gedaan![]()
Hij reed door een plas terwijl ik daar met mn kinderwagen liep. Zoon lag meteen in een laag water van zo'n 2 cm!
Woest was ik!
Ik rij regelmatig op de scooter van mijn moederquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar ik ben echt een hele nette automobilist. Alleen als er een plas water ligt en er rijdt een scooter naast, dan ga ik er wel doorheen.
Zolang je de fietsers maar spaartquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar ik ben echt een hele nette automobilist. Alleen als er een plas water ligt en er rijdt een scooter naast, dan ga ik er wel doorheen.
Met rokje aan was het tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij regelmatig op de scooter van mijn moeder
Wielrenners AAAARGGGHquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook nooit doen. Fietsers ook niet. Maar scooterrijders en wielrenners zijn bij mij de sjaak.
Dat was toen geen goed plan nee!!quote:
quote:
Deze clipquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 90% van de rap echt niets, alleen wat bekendere uit de 90s vind ik top.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:14 schreef -Miauw- het volgende:
Of automobilisten die keihard door plassen rijden als je er naast fiets. Een vent stopte een keer : 'Sorry, zal ik je afdrogen?'Sukkel.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deze clipword ik altijd vrolijk van
Ludacris zn clips zijn vaak wel geniaal gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is Busta Rhymes eiquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ludacris zn clips zijn vaak wel geniaal gedaan
op de 1 of andere manier vind ik Dre op die wals altijd echt geweldigquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |