SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef Rossdale het volgende:
God schiep de aarde
God schiep het woud
God schiep Doopstah
Ach iedereen maakt wel eens een fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
Die shit ziet er harder uit dan alle vorige cod's bij elkaar.
We gaan zo hard shinen in die gamequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
Die shit ziet er harder uit dan alle vorige cod's bij elkaar.
Nog steeds extreem veel killstreakmeuk, bullshitperks, death streaks en al die andere onzin. Neh, not interested. Ik ga gewoon heerlijk old-school aan de Counter-Strike zonder al die bullshitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
Oh nee wacht natuurlijk is deze cod niet dope genoeg.
Er is na 6 jaar eindelijk een nieuwe setting, de engine is nog wel hetzelfde maar ziet er stukken beter uit. Treyarch maakt de game dus sowieso beter als IW.
Killstreaks en shit zijn nooit zo overpowerd en sterk aanwezig bij Treyarch COD's.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds extreem veel killstreakmeuk, bullshitperks, death streaks en al die andere onzin. Neh, not interested. Ik ga gewoon heerlijk old-school aan de Counter-Strike zonder al die bullshit
Oké was even vergeten dat je voor Treyarch werkt en nu dus al alles weet qua perks en killstreaksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds extreem veel killstreakmeuk, bullshitperks, death streaks en al die andere onzin. Neh, not interested. Ik ga gewoon heerlijk old-school aan de Counter-Strike zonder al die bullshit
CoD kun je ook zonder bullshit spelen hoor, maar dat wil dan weer niemandquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze er überhaupt inzitten. Tot aan MW2 vond ik het nog wel leuk, maar bij BO en MW3 ging het echt helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oké was even vergeten dat je voor Treyarch werkt en nu dus al alles weet qua perks en killstreaks
de beloning hequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik een shooter zonder killstreaks en perks nog wel leuk zou vinden. In BF3 heb je ook perks en voertuigen maar een shooter met helemaal niks.
Juist het customizen van je class vind ik in COD vet. Bepaalde perks, attachments en killstreaksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik een shooter zonder killstreaks en perks nog wel leuk zou vinden. In BF3 heb je ook perks en voertuigen maar een shooter met helemaal niks.
Die MOH ziet idd vet uit. Gewoon COD op de engine van BF3quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juist het customizen van je class vind ik in COD vet. Bepaalde perks, attachments en killstreaks. Zolang de bullshit maar niet overheerst zoals in IW games vind ik het leuk. Heb 100 keer meer plezier gehad in WaW en BO dan in die klets van IW. Maar ik ga sowieso ook de nieuwe MOH halen die ziet er dope uit.
quote:'PSV verhoogt bod op Narsingh'
Luciano Narsingh meldt zich vandaag gewoon bij sc Heerenveen. De 21-jarige aanvaller staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax en PSV, maar beide clubs hebben nog geen akkoord bereikt met zowel Narsingh als Heerenveen. In navolging van Ajax zou ook PSV een verhoogd bod hebben neergelegd bij de Friese club.
Narsingh was afgelopen seizoen de 'koning van de assist' in de eredivisie. De Amsterdammer behoorde tot de EK-selectie van het Nederlands elftal, maar kwam niet in actie op het voor Oranje teleurstellend verlopen toernooi. Het contract van Narsingh bij Heerenveen loopt volgend jaar af.
Maar hij ging toch 100% naar Ajaxquote:
Als dat er wat mee te maken had dan had hij in de winterstop ook niet willen komen. Ik verwacht nog steeds dat Ajax nog een keer een mooie aanbieding doet en als ze dat niet accepteren laten ze hem lopen. Ajax heeft eindelijk een goed beleid en daar moeten ze zich aan houdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat om 4 miljoen, terwijl Heerenveen 6 miljoen wil zien. Dat gaat niet nog een keer gebeuren.
En denk dat het bij Narsingh ook wel mee heeft te maken, dat ie weg moest bij Ajax
Ajax heeft al duidelijk aangeven niet verder te gaan? Max 3 miljoen willen ze betalen. Ach ik moet het nog wel eens zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dat er wat mee te maken had dan had hij in de winterstop ook niet willen komen. Ik verwacht nog steeds dat Ajax nog een keer een mooie aanbieding doet en als ze dat niet accepteren laten ze hem lopen. Ajax heeft eindelijk een goed beleid en daar moeten ze zich aan houden
Ajax gaat uiteindelijk wel tot 4,5 mil maar ze gaan niet meer mee in al dat gezever. Zou ook wel debiel zijn van Narsingh om te zeggen dat hij alleen naar Ajax zou willen bijvoorbeeld. Als hij naar Ajax komt is het prima en anders ligt er ook niemand wakker van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax heeft al duidelijk aangeven niet verder te gaan? Max 3 miljoen willen ze betalen. Ach ik moet het nog wel eens zien.
Hij wil graag naar PSV, maar ook wel weer naar Ajax. Maak je keuze en kies
En uiteindelijk speelt hij dit seizoen gewoon nog een jaartje in Friesland.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax heeft al duidelijk aangeven niet verder te gaan? Max 3 miljoen willen ze betalen. Ach ik moet het nog wel eens zien.
Hij wil graag naar PSV, maar ook wel weer naar Ajax. Maak je keuze en kies
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En uiteindelijk speelt hij dit seizoen gewoon nog een jaartje in Friesland.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax gaat uiteindelijk wel tot 4,5 mil maar ze gaan niet meer mee in al dat gezever. Zou ook wel debiel zijn van Narsingh om te zeggen dat hij alleen naar Ajax zou willen bijvoorbeeld. Als hij naar Ajax komt is het prima en anders ligt er ook niemand wakker van.
Omdat jij ook mee wilt praten, quote ik die reactie van jou ook meteen ff erbijquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En uiteindelijk speelt hij dit seizoen gewoon nog een jaartje in Friesland.
Als Ajax en PSV slim zijn laten ze hem nog 1 seizoen in Heerenveen en bieden ze hem in de winter een contract aan. Hij heeft überhaupt pas 1 goed seizoen gehad. Fer heeft het gewoon goed gedaan bij Twente en Wijnaldum is in mijn ogen altijd al matig geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Omdat jij ook mee wilt praten, quote ik die reactie van jou ook meteen ff erbij
Denk niet dat iemand die fout nog maakt, met een contract van 12 maanden. Zie het verhaal Fer en Wijnaldum met 5 mil voor een contract van 12 maanden
Heerenveen moet verkopen, anders verlies je er alleen maar op. En dan moet je niet verwachten dat je de hoofdprijs kan vragen.
Ajax heeft op dit moment toch de centen en dat weet Heerenveen ook. Maar de voorkeur gaat daar uit naar een verdediger
Had dan ook een normale laptop gehaald ipv zo'n pauper dingquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap dr geen kut van op OSX gebruik ik chrome en op W7 gebruik ik chrome, maar toch werkt facebook en soms wat andere sites gewoonweg niet op W7?!?!
Ja maar zover laat Heerenveen het echt niet komen he, gratis de deur uit laten lopen doet niemand meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Ajax en PSV slim zijn laten ze hem nog 1 seizoen in Heerenveen en bieden ze hem in de winter een contract aan. Hij heeft überhaupt pas 1 goed seizoen gehad. Fer heeft het gewoon goed gedaan bij Twente en Wijnaldum is in mijn ogen altijd al matig geweest.
huh? ik heb gewoon een desktop hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had dan ook een normale laptop gehaald ipv zo'n pauper ding
Weet je niet hoor als ze nog een jaar plezier van hem hebben en EL halen dan hebben ze liever dat dan 4,5 mil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar zover laat Heerenveen het echt niet komen he, gratis de deur uit laten lopen doet niemand meer
Fer hadden ze niet eens nodig bij Twente en Co wou hem al helemaal niet, die moest gewoon op het veld staan van Munsterman
Wijnaldum, tja die is puur gekocht omdat het een talent is en om hem daarna met winst te verkopen. Al gaat dat nooit lukken als ie zo slap blijft spelen
Ik kan wel meer plaatsen als je wil.... beetje muzikale opvoeding.quote:
Dan kan je niet meer verantwoorden tegenwoordig hequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je niet hoor als ze nog een jaar plezier van hem hebben en EL halen dan hebben ze liever dat dan 4,5 mil.
Nah dan stop maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan wel meer plaatsen als je wil.... beetje muzikale opvoeding.
Ik weet dat het bij jou geen zin meer heeft, maar misschien zijn er nog anderen die er baat bij hebben.quote:
Conclusies trekken! Ga doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij jou geen zin meer heeft, maar misschien zijn er nog anderen die er baat bij hebben.
Niet steeds aan jezelf denken(hoor je vast vaker)
EL is ook geld.. Zie het allemaal wel met Narsingh Ajax moet niet te veel betalen en eerst Nuytinck of Viergever op pikkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer verantwoorden tegenwoordig heDraait alleen nog maar om geld
[..]
Nah dan stop maar
Moisander is niet meer goed genoeg?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EL is ook geld.. Zie het allemaal wel met Narsingh Ajax moet niet te veel betalen en eerst Nuytinck of Viergever op pikken
Nooit mijn eerste keus geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moisander is niet meer goed genoeg?
Sowieso Drugs van Ratatatquote:
Natte heeft gesprokenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef Pixell het volgende:
Beter gaat Narsingh gewoon naar FC Perekut, die kerel kan toch helemaal niet voetballen man
nat gewordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef Pixell het volgende:
Beter gaat Narsingh gewoon naar FC Perekut, die kerel kan toch helemaal niet voetballen man
Dat waren jij en Stef toch?quote:
Nee hoor, jij stelt je zo homofoob op dat het obvious is dat jij de kasthomo bent.quote:
True story snap dat het voor Nick nog moeilijk is in het conservatieve Boxtel dus geef hem de tijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, jij stelt je zo homofoob op dat het obvious is dat jij de kasthomo bent.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, jij stelt je zo homofoob op dat het obvious is dat jij de kasthomo bent.
Hahaha, en nog meer onzin verkopen met ze 2enquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
True story snap dat het voor Nick nog moeilijk is in het conservatieve Boxtel dus geef hem de tijd
Ach, die jongen kan er ook niet zoveel aan doen, laaggeschoolden zijn nou eenmaal homofoob. Dat geeft ze zogenaamd eigenwaarde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
We kunnen wel merken wie er hoogopgeleid is hier.
Heb ik idd gisteravond gemerkt in de party chatquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef Michhas het volgende:
We kunnen wel merken wie er hoogopgeleid is hier.
Dat blijkt inderdaad maar weer. Achja, ignorance is bliss zoals ze zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach, die jongen kan er ook niet zoveel aan doen, laaggeschoolden zijn nou eenmaal homofoob. Dat geeft ze zogenaamd eigenwaarde.
Weinig rotzooi, alleen een stelletje kasthomo'squote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens, jongens. Kan ik niet eens even een dutje doen zonder dat het hier in een rotzooi verandert?
Hoogopgeleid toch? En dan toch nog zoveel moeite hebben met lezen. Hier ik maak het makkelijk voor je :quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Geen 1x gezegd dat ik homo's haat of wat dan ook.
Nickolous - Pretentieuze potenrammer uit het pitoreske plaatsje Boxtelquote:
Gisteren zei je toch heel andere dingen mi mang. Maar goed je zal wel weten dat je fout zat en het nu goed proberen te lullen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoogopgeleid toch? En dan toch nog zoveel moeite hebben met lezen. Hier ik maak het makkelijk voor je :
[..]
Wat? Serieus dudequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren zei je toch heel andere dingen mi mang. Maar goed je zal wel weten dat je fout zat en het nu goed proberen te lullen.
Dat klopt, maar je haat ze wel he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? Serieus dude. Geen 1x gezegd he. Dat ik niet roer in het eten van gisteravond wil niet zeggen dat ik ze meteen haat he?
Jammer joh
Homo zijn een virus noemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat? Serieus dude. Geen 1x gezegd he. Dat ik niet roer in het eten van gisteravond wil niet zeggen dat ik ze meteen haat he?
Jammer joh
Dat zijn jouw woorden. Dat jij met een jongen zoent om daarna te hopen dat 2 meisje met elkaar zoenen wil ook niet zeggen dat ik ze haat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je haat ze wel he?
Dat maak jij er vanquote:
Had ook niet anders verwacht dat dit van jou zou afkomenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:13 schreef Michhas het volgende:
Homo's zijn ook gewoon mensen Nick, beetje respectloos dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Rossdale op 11-07-2012 19:29:21 ]Please sir. When moon? When Mustang?
Jij bent met je studie toch de haatbaardexpert?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb gewoon niet eens meer een idee wat ik moet posten nu
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:19 schreef Rossdale het volgende:
Homo's zijn moeder natuur's oplossing voor de menselijke overbevolking die de planeet ziek maakt. In feite zijn het dus übermenschen.
Een hekel hebben aan homo's, is dus eigenlijk een hekel hebben aan evolutie. Een hekel hebben aan evolutie duidt op het het aanbidden van een goddelijke entiteit. Vooral het nadrukkelijk uiten van deze aversie tegen de evolutie, duidt op een radicale gedachtengang van deze persoon.
In feite komt de homohaat van Nick overeen met de terroristische gedachtengangen van radicale gelovigen.
Nick gaat zover ik weet niet naar de kerk en gelooft niet in reincarnatie. Daarnaast volgt uit statistische onderzoeken dat de islam het grootste geloof is en het dus aannemelijk is dat de grootste kans bestaat dat Nick zijn gedachtengang aansluit bij deze geloofsovertuiging.
Om het even kort samen te vatten: Het is zeer aannemelijk dat de homofobe opmerkingen van Nick duiden op een vroeg stadium van Moslimterrorisme.Nick gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol ik zit hier vrij rustig hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
Nick waarom ga je telkens tegen dat getrol in? Je lijkt mij wel
Je laat je echt zo makkelijk op de kast jagen, of uit de kast ..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:19 schreef Rossdale het volgende:
Homo's zijn moeder natuur's oplossing voor de menselijke overbevolking die de planeet ziek maakt. In feite zijn het dus übermenschen.
Een hekel hebben aan homo's, is dus eigenlijk een hekel hebben aan evolutie. Een hekel hebben aan evolutie duidt op het het aanbidden van een goddelijke entiteit. Vooral het nadrukkelijk uiten van deze aversie tegen de evolutie, duidt op een radicale gedachtengang van deze persoon.
In feite komt de homohaat van Nick overeen met de terroristische gedachtengangen van radicale gelovigen.
Nick gaat zover ik weet niet naar de kerk en gelooft niet in reincarnatie. Daarnaast volgt uit statistische onderzoeken dat de islam het grootste geloof is en het dus aannemelijk is dat de grootste kans bestaat dat Nick zijn gedachtengang aansluit bij deze geloofsovertuiging.
Om het even kort samen te vatten: Het is zeer aannemelijk dat de homofobe opmerkingen van Nick duiden op een vroeg stadium van Moslimterrorisme.een baard heb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nou, ik weet dat je graag iets wil proeven bij ons maar laat dat gedeelte maar zitten. Wij zijn niet van de herenliefde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol ik zit hier vrij rustig hoor. Maar goed, die 2 hoogopgeleide boys blijven maar onzin verkopen met dat ik homo's haat of wat dan ook. Bekrompenheid is het enige wat ik nu proef bij die 2 kereltjes
En als je er dan een reactie op geeft dan hap je ineensGet real
Ach het zal wel, tegen de elite strijders kan je toch niet opboksen
[..]
een baard heb ik al
dat betwijfel ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat je graag iets wil proeven bij ons maar laat dat gedeelte maar zitten. Wij zijn niet van de herenliefde.
Kreeg ik 5 liter bier voorquote:
Ja dat is idd ook een manier om aan je bier te komenquote:
En zonder bier geen zoenende kerels!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
Hee Nick, zonder happers geen trollen he.
Gelukkig ben jij er nog, anders hadden we dit ook niet :quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
Hee Nick, zonder happers geen trollen he.
Goeie comeback man. Jij moet echt de politiek in gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog, anders hadden we dit ook niet :
[ afbeelding ]
Dit ook iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goeie comeback man. Jij moet echt de politiek in gaan.
Geweldige comeback man, jij moet echt de politiek inquote:
Nee! Luister niet naar ze!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef Michhas het volgende:
Ik dacht dat Tamara makkelijk op stang te jagen was, maar Nick doet er nog even een schepje bovenop.
Laat het gaan man.
Gewoon rösti, en daar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
MICH JONGEUUUUUUUU OUWE BALLEGRAAIER VAN ME ALLES GOED?
ze probern ons uit el kaar te drijven maar die mannen weten niet wt wij samne meegmaakt hebben fak ze man laat ze maar haten daar wordne wij alleen maar sterkr van sgatje xxx je moppiequote:
Luister gewoon naar ze, ze hebben gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geweldige comeback man, jij moet echt de politiek in
Omdat ik erop reageer ben ik ook meteen boos? Nou neequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef Michhas het volgende:
Ik dacht dat Tamara makkelijk op stang te jagen was, maar Nick doet er nog even een schepje bovenop.
Laat het gaan man.
Wat is dezequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Luister gewoon naar ze, ze hebben gelijk.
Geen idee, ik heb veel te veel bier op om dit te begrijpen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ik erop reageer ben ik ook meteen boos? Nou nee.
[..]
Wat is deze?
Oke. duidelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb veel te veel bier op om dit te begrijpen.
Wat doe je vrijdag? We gaan naar Tilburg man, wat peeps van hier, ga je mee?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja man, zeer goed. Biertje volgend weekend ofzo?
aanstaande?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat doe je vrijdag? We gaan naar Tilburg man, wat peeps van hier, ga je mee?
Ja man.quote:
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja man.
Anders kan ik volgend weekend wel ff richting Utrecht komen? Moet ik ff checken of ik dat red, maar wordt wel.weer tijd dat we er eentje drinken.
We bellen vrijdag wel ff manquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.
wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef Bozz187 het volgende:
shit,parvus post hier een keer en meteen breekt de shit weer los![]()
maar een beetje potenrammen is niks mis mee, vooral als het ook nog eens hippies zijn en uit didam komen
He just can't handle the truth mi mangquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef Tauchmeister het volgende:
What's up my niggas? Is Nick weer op zijn bifiworstje getrapt?
Kan hem nu niet luisteren, je moet me morgenavond even helpen herinnerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Michhas, check deze shit, heerlijke mixtape: http://iamdonald.com/childishgambino/
Doe ik. Het is trouwens heel andere muziek dan dat wat ik eerst stuurde, maar ik weet dat je ervan houdtquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan hem nu niet luisteren, je moet me morgenavond even helpen herinneren
Check op YouTube trouwens even die nummers van Shockline, echt heel chill. Zijn helaas maar vier nummers.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doe ik. Het is trouwens heel andere muziek dan dat wat ik eerst stuurde, maar ik weet dat je ervan houdt
What the hell, die gast is Troy van Community?! Ik wist niet dat hij ook muziek maaktequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nieuwe mixtape van Childish Gambino, zitten een paar heerlijke tracks tussen
Dat verbaasde mij ook jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the hell, die gast is Troy van Community?! Ik wist niet dat hij ook muziek maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://ajax.netwerk.to/ni(...)ahn%20Regensburg.phpquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je zal maar niet kunnen winnen van een duitse 4de klassieker
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:PSV speelde woensdag doelpuntloos gelijk tegen Rot-Weiss Oberhausen. De Eindhovenaren slaagden er niet in de Duitse derdeklasser op de knieën te krijgen op bezoek in stadion Niederrhein: 0-0.
Kom batta.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Agenten hebben de jongere broer gearresteerd en hebben het mes in beslag genomen. De jongere broer zit vast. Hij heeft verklaard dat hij met het mes de deur wilde openen en dat zijn broer tegen het wapen aan is gelopen en zichzelf daardoor heeft verwond.
Ik dacht dat Stef het wasquote:
Morgen 1 tegen 1 Arsenal-RKC.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:44 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb jullie gewoon batta gegeven met RKC tegen arsenal. Jullie zijn allemaal zo slecht.![]()
Zegt de vent die hetzelfde wou proberenquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je toch wel erg sneu.
Het zit weer diep hequote:Op donderdag 12 juli 2012 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter ga je de volgende keer minecraft doen Nick want met jou speel ik geen fifa meer
TRIESTquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach man met dat kind kun je toch niets beginnen als je zo triest gaat lopen doen flilker dan gewoon op
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:55 schreef Rijst het volgende:
Zal ik morgen weer meedoen? Dan kan ik jullie allemaal batta geven.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zit weer diep he. Wel toepasselijk onderwerp voor je he.
Stuur dan ook geen party invite kneus en laat mij gewoon op de mute staan als je de discussie niet aan kan
[..]
TRIEST
HAHAHAHAHA en dan zeggen dat ik makkelijk hap![]()
![]()
![]()
Maar schuif het vooral op mij af ja
Volgens mij heb je iets te vaak klappen op je kop gehad want dat verstand van jou is ver te zoeken
Heb je geeneens van de mutr afgehaald is maar zoveel domme klets die iemand kan hebben voor je op hetzelfde niveau zit. Maarja jij hebt je pleziertje weer gehad dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zit weer diep he. Wel toepasselijk onderwerp voor je he.
Stuur dan ook geen party invite kneus en laat mij gewoon op de mute staan als je de discussie niet aan kan
[..]
TRIEST
HAHAHAHAHA en dan zeggen dat ik makkelijk hap![]()
![]()
![]()
Maar schuif het vooral op mij af ja
Volgens mij heb je iets te vaak klappen op je kop gehad want dat verstand van jou is ver te zoeken
Ik ebn van de generatie NFSU 1 en 2quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:58 schreef SoldMayor het volgende:
http://games.fok.nl/previ(...)eed-most-wanted.html
Dit lijkt met trouwens sinds tijden weer een harde batta NFS worden.
ja ik ook op de pcquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Underground 2![]()
![]()
Helemaal kapot gespeeld op de ps2 toen
Ehh wat wil je nu zeggen? Lol, je hebt mij al op de mute staan op het moment dat je je eigen er niet meer onderuit kon lullen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geeneens van de mutr afgehaald is maar zoveel domme klets die iemand kan hebben voor je op hetzelfde niveau zit. Maarja jij hebt je pleziertje weer gehad dus
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter doet Rijst morgen mee die is tenminste niet zo sneu als de homohater uit boxtel
Gast je hebt de hele avond lopen mauwen en terug lopen krabbelen over je woorden. Dat ik uiteindelijk geen zin meer heb in dat domme geblaat is meer dan logisch. Maar goed ik hou er over op kun jij hierna nog en keer posten en dan meen je dat je het laatste woord hebt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ehh wat wil je nu zeggen? Lol, je hebt mij al op de mute staan op het moment dat je je eigen er niet meer onderuit kon lullen.
Maar wil het nog wel een keer uitleggen hoor. Als jij het leuk vind om met een kerel te zoenen moet je dat helemaal zelf weten, ik hoef zo iets niet te zien wat dat vind ik gewoon smerig. Dat jij denkt dat meteen haat is tegenover homo's is niet mijn probleem.
Pleziertje? ga nou niet eens doen of dit allemaal aan mij ligt he, want je blijft constant onzin verkopen
Hier ga je weer :
[..]
Je hebt het toch ook niet gezien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ehh wat wil je nu zeggen? Lol, je hebt mij al op de mute staan op het moment dat je je eigen er niet meer onderuit kon lullen.
Maar wil het nog wel een keer uitleggen hoor. Als jij het leuk vind om met een kerel te zoenen moet je dat helemaal zelf weten, ik hoef zo iets niet te zien wat dat vind ik gewoon smerig. Dat jij denkt dat meteen haat is tegenover homo's is niet mijn probleem.
Pleziertje? ga nou niet eens doen of dit allemaal aan mij ligt he, want je blijft constant onzin verkopen
Hier ga je weer :
[..]
Bij mij was het andersomquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the hell, die gast is Troy van Community?! Ik wist niet dat hij ook muziek maakte
Domme geblaat? Jij denkt dat ik stil hou als jij constant onzin blijft verkopen? Nee dan heb je het mis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast je hebt de hele avond lopen mauwen en terug lopen krabbelen over je woorden. Dat ik uiteindelijk geen zin meer heb in dat domme geblaat is meer dan logisch. Maar goed ik hou er over op kun jij hierna nog en keer posten en dan meen je dat je het laatste woord hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt het toch ook niet gezien.
Verwachte reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach van mij part doen ze het de hele dag, ik hoef het niet te zien
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
Kwam Nick trouwens tegen.![]()
Is Nick een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brugklasniveau?quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:17 schreef Rijst het volgende:
Die ruzies hier zijn wel van een hoger niveau.
Nah, maar sold wil ook een grapje makenquote:
Ik verkoop geen onzin zijn allemaal je eigen domme woorden. Het erge is nog dat het zo makkelijk is om jou domme shit te laten zeggen dat het saai begint te worden. Ach als je op de man wil spelen en dan als eerste boos bent is dat jou probleem. Bovendien hang ik nergens de grootte jonge uit als je dat meent want dan zorgde ik wel dat ik iets tofs had gedaan in plaats van de lokale zolder kneus op de kast jagenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Domme geblaat? Jij denkt dat ik stil hou als jij constant onzin blijft verkopen? Nee dan heb je het mis.
Haha je hebt mij op de mute gezet op het moment dat je er achter kwam ik het helemaal niet gezegd heb. Wel jammer hoor dat je op dat moment niet de grote jongen wilt uithangen
Maar idd, goed idee dat je nu je bek er over dicht houd, want constant onzin verkopen siert je niet. Dat Anita gebrabbel is dan nog grappig, dit is eerder een partij triest
[..]![]()
Ach van mij part doen ze het de hele dag, ik hoef het niet te zien
quote:
Pas maar op als ik echt gragjes ga maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, maar sold wil ook een grapje maken![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toch minstens hoog brugklasniveau.
Ruzies in het FUT topic zijn ook amusant. 15 jarige kinderen die elkaar aanvallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toch minstens hoog brugklasniveau.
In dat topic krijg je nog fatsoenlijk weer woord als je VDM gaat trollen kun je hier niet zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ruzies in het FUT topic zijn ook amusant. 15 jarige kinderen die elkaar aanvallen.
So much voor het laatste woord hequote:Op donderdag 12 juli 2012 02:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik verkoop geen onzin zijn allemaal je eigen domme woorden. Het erge is nog dat het zo makkelijk is om jou domme shit te laten zeggen dat het saai begint te worden. Ach als je op de man wil spelen en dan als eerste boos bent is dat jou probleem. Bovendien hang ik nergens de grootte jonge uit als je dat meent want dan zorgde ik wel dat ik iets tofs had gedaan in plaats van de lokale zolder kneus op de kast jagen
Plaatje doet het niet? Funnyjunk ofzo doet het nietquote:
Bij mij wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet? Funnyjunk ofzo doet het niet
Dat is wel een echte batta hond.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet? Funnyjunk ofzo doet het niet
[ afbeelding ]
zemmelpot
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Geeft niet ook waren 2 zoenende mannen.
Fijne rechtse heeft iequote:
Ik praat geen onzin gast jij bent net een marionettepop je trekt aan een touwtje en het reageert precies zoals je wil.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
So much voor het laatste woord he![]()
je verkoopt al de hele tijd onzin dat ik zogenaamd een homo hater ben. Gast je weet niks(Nee hoor, ik heb die behoefte nooit gehad om het met een vent te proberen, voordat je daar mee komt
)
Op de man spelen? Volgens mij heb ik dat nog niet eens gedaan,en als ik dat uberhaupt had willen doen dan had ik het ook wel gedaan, dont worry. Daarom kan ik dit niet eens boos worden noemen![]()
![]()
En iets tofs? Laat me niet lachen man. Je blijft maar grapjes maken over een zolder of geen werk, en ondertussen weet je wederom helemaal niks![]()
![]()
![]()
Begrijpelijk dat dan weer wel
Maar ga vooral verder met onzin verkopen kereltje. Volgens mij is het punt nu wel duidelijk
Right Stef, Doe maar net alsof het niet zo isquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik praat geen onzin gast jij bent net een marionettepop je trekt aan een touwtje en het reageert precies zoals je wil.
OOOOOOOOOOOHquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik praat geen onzin gast jij bent net een marionettepop je trekt aan een touwtje en het reageert precies zoals je wil.
Je weet zelf ook dat ik gelijk heb dat is nog wel het mooiste en kom nou niet met die klets van ik ben tenminste niet te lam om te reageren. Want als je ook maar een klein beetje slimmer was geweest had je gisterenavond al gestopt met reageren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right Stef, Doe maar net alsof het niet zo is
Oh dan, dan heb je toch precies gekregen waar je vanuit ging![]()
![]()
. Wel matig Stef, had beter van je verwacht.
Ja Stef je hebt helemaal gelijk, want schijnbaar wil je alleen maar geloven wat eruit je eigen strot komtquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat ik gelijk heb dat is nog wel het mooiste en kom nou niet met die klets van ik ben tenminste niet te lam om te reageren. Want als je ook maar een klein beetje slimmer was geweest had je gisterenavond al gestopt met reageren.
Nee bed inquote:
Same here... gezellige bende om in thuis te komenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Ik kom net terug van een avond zuipen. Ik lees hier drie pagina's terug. Ik word daar niet vrolijk van. Ellende om niks,nergens goed voor. Ik zou een Aartje Twinkel geven als ik de url kon vinden. Shoutout naar m'n homies Michhas,Sold,Bassie,Natte,Flugel Freek en Morgen-
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:59 schreef PierreTT het volgende:
Mijn koninkrijk voor een Kapsalon,helaas is niks meer open
Shoutout naar Teun,man van gezelligheid,pils,verfballen en Grolschquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Same here... gezellige bende om in thuis te komen
Ook lekker! Ik Grolsch,Havana Club,Bacardi,Flugel (Freek!!1!2),Sambuca en een SouthernComfort met cola,lekker man!quote:
Deze manquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Ik kom net terug van een avond zuipen. Ik lees hier drie pagina's terug. Ik word daar niet vrolijk van. Ellende om niks,nergens goed voor. Ik zou een Aartje Twinkel geven als ik de url kon vinden. Shoutout naar m'n homies Michhas,Sold,Bassie,Natte,Flugel Freek en Morgen-
Zou chill zijn Frank! Dan probeer ik ook te komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou chill zijn Frank! Dan probeer ik ook te komen
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:36 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen heren!
Wat een gezemmel in dit topic af en toelijkt gvd goor en geer wel..
hohoooo dat rijmtquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2
hoi bob wat leuk waarom moet je naar de fysio. met mij is alls goed ik heb net magere franse kwark gegeten en nu voel ik me alsof ik moet overgeefselen ha ha maar goed dat hoort dr bij had ik kunnen aan zien komequote:Op donderdag 12 juli 2012 08:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hoi mich, alles gaat goed, zo ff lekker sporten bij de fysio! Met jou ook alles goed?
minder over lullen, meer het filmpje postenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:03 schreef KoningStoma het volgende:
jonges ik ben een vet grappig filmpje aan het uploaden van battle field haha ;D ;DDD
Btje aan de conditie werken onder begeleiding, want ik heb shinplints..quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
hoi bob wat leuk waarom moet je naar de fysio. met mij is alls goed ik heb net magere franse kwark gegeten en nu voel ik me alsof ik moet overgeefselen ha ha maar goed dat hoort dr bij had ik kunnen aan zien kome
te veel gewandeld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Btje aan de conditie werken onder begeleiding, want ik heb shinplints..
Jaa!! xD ik zette laatst een stap buiten de deur, had ik nooit moeten doen, dom dom! Nu moet ik helemaal naar de fysio voor dit gezeur!quote:
wat was je denkende, een stap buiten de deur zettenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jaa!! xD ik zette laatst een stap buiten de deur, had ik nooit moeten doen, dom dom! Nu moet ik helemaal naar de fysio voor dit gezeur!(
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Wat is het verschil tussen Nick en Stef?quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2
Doen man,sowieso leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
fucking gay, vooral omdat je lafjes rond vliegt en te chicken bent om met eigen boots on the ground te staanquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:22 schreef KoningStoma het volgende:
haha kijk die bootjes ze zitten op dhet land zonder rede ;DD ;D
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fucking gay, vooral omdat je lafjes rond vliegt en te chicken bent om met eigen boots on the ground te staan
[ afbeelding ]Kom 1 op 1 black ops danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]neen, ik heb black ops niet meer, heb ik geruild voor the sims op de pc
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Bozz187 het volgende:
1 op 1 sims dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef Bozz187 het volgende:
sterk spul he, frisse luchtquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:22 schreef Pixell het volgende:
Lamme spieren xD voel me helemaal raar nu ik uit het huis ben geweest!1!!!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sorry Nickie zullen we het maar gewoon laten rusten
vuige nachthengelaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik, ik, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen
niet de animatie? dit is toch ook kindertijd?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:05 schreef Bozz187 het volgende:
Wtf star Wars: the clone wars is op tv, waarom op dit tijdstip
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
niet de animatie, dit is toch ook kindertijd?
ja de animatie, maar nog steeds dit tijdstip wtfquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
niet de animatie? dit is toch ook kindertijd?
Herhalingstijdquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja de animatie, maar nog steeds dit tijdstip wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |