Luister gewoon naar ze, ze hebben gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geweldige comeback man, jij moet echt de politiek in
Omdat ik erop reageer ben ik ook meteen boos? Nou neequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef Michhas het volgende:
Ik dacht dat Tamara makkelijk op stang te jagen was, maar Nick doet er nog even een schepje bovenop.
Laat het gaan man.
Wat is dezequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Luister gewoon naar ze, ze hebben gelijk.
Geen idee, ik heb veel te veel bier op om dit te begrijpen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ik erop reageer ben ik ook meteen boos? Nou nee.
[..]
Wat is deze?
Oke. duidelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb veel te veel bier op om dit te begrijpen.
Wat doe je vrijdag? We gaan naar Tilburg man, wat peeps van hier, ga je mee?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja man, zeer goed. Biertje volgend weekend ofzo?
aanstaande?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat doe je vrijdag? We gaan naar Tilburg man, wat peeps van hier, ga je mee?
Ja man.quote:
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja man.
Anders kan ik volgend weekend wel ff richting Utrecht komen? Moet ik ff checken of ik dat red, maar wordt wel.weer tijd dat we er eentje drinken.
We bellen vrijdag wel ff manquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.
wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef Bozz187 het volgende:
shit,parvus post hier een keer en meteen breekt de shit weer los![]()
maar een beetje potenrammen is niks mis mee, vooral als het ook nog eens hippies zijn en uit didam komen
He just can't handle the truth mi mangquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef Tauchmeister het volgende:
What's up my niggas? Is Nick weer op zijn bifiworstje getrapt?
Kan hem nu niet luisteren, je moet me morgenavond even helpen herinnerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Michhas, check deze shit, heerlijke mixtape: http://iamdonald.com/childishgambino/
Doe ik. Het is trouwens heel andere muziek dan dat wat ik eerst stuurde, maar ik weet dat je ervan houdtquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan hem nu niet luisteren, je moet me morgenavond even helpen herinneren
Check op YouTube trouwens even die nummers van Shockline, echt heel chill. Zijn helaas maar vier nummers.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doe ik. Het is trouwens heel andere muziek dan dat wat ik eerst stuurde, maar ik weet dat je ervan houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |