quote:
Nope.quote:
Je post niks omdat je niks hebt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope.
Die ga ik hier dus echt niet posten he, met al die zolderkamerfapperts zoals sold en nick.
Zegt de jongen die elke avond met een potje vaseline en tissues het internet afgaat om een beetje aan zijn trekken te komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope.
Die ga ik hier dus echt niet posten he, met al die zolderkamerfapperts zoals sold en nick.
Beter dan je hond tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zegt de jongen die elke avond met een potje vaseline en tissues het internet afgaat om een beetje aan zijn trekken te komen
Als dat je voorkeur is, moet je dat gewoon doen hoorquote:
quote:
Dat is ook jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:26 schreef Kutstudent het volgende:
Als ik jou was zou ik toch maar eens serieus over je geaardheid na gaan denken nick.
Dat heb jij mij nergens horen zeggen hequote:Op woensdag 11 juli 2012 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die nick is toch wel zo'n homofoob eigenlijk
echt een retard ben je.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook ja. Daarom ben jij er pas achter komen nadat je met een vent iets hebt gedaan
En volgens mij twijfel je nu
Ja je kan nu wel lekker stoer doen, maar dat heb ik nooit gezegd hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |