Je kan het ook zo zien dat Nick gewoon lekker z'n eigen ding doet! En niet als een schaap uit de kudde elke ochtend de werkende massa naar hun werk achtervolgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Dat is sowieso niets voor Nick, dat lijkt namelijk verdomd veel op werk.
Hohoooooooo wat vre-se-lijk
Zoiets bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien dat Nick gewoon lekker z'n eigen ding doet! En niet als een schaap uit de kudde elke ochtend de werkende massa naar hun werk achtervolgt.
Amateur... 32mm in Eindhovenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:15 schreef Rossdale het volgende:
Ze geven vrijdag 23 mm regen aan, 23 fucking mmZomer
tinusquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een mooie locatie gevonden voor onze volgende meet:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
wtf is deze danquote:
Hmm eens kijken, dit is al je 3de controller en 4de mic waar je nu mee bezig bentquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zal eens kijken, Sold en Nick zijn in ieder geval al te slecht
Was het maar zo'n feest. Maar ik was dan ook niet van plan een boom te gaan raken, nooit meer te gaan werken en een hond te kopen die ik dan anaal vernederquote:
Aw sheeeiiitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm eens kijken, dit is al je 3de controller en 4de mic waar je nu mee bezig bent?
Ultrasharp <3quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:00 schreef Pixell het volgende:
nieuw schermpje erbij, nu deze x 2:
[ afbeelding ]
Hij werd een beetje moe van julliequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel posten maar niet reageren op Whatsapp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |