What the hell, die gast is Troy van Community?! Ik wist niet dat hij ook muziek maaktequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nieuwe mixtape van Childish Gambino, zitten een paar heerlijke tracks tussen
Dat verbaasde mij ook jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the hell, die gast is Troy van Community?! Ik wist niet dat hij ook muziek maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://ajax.netwerk.to/ni(...)ahn%20Regensburg.phpquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je zal maar niet kunnen winnen van een duitse 4de klassieker
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:PSV speelde woensdag doelpuntloos gelijk tegen Rot-Weiss Oberhausen. De Eindhovenaren slaagden er niet in de Duitse derdeklasser op de knieën te krijgen op bezoek in stadion Niederrhein: 0-0.
Kom batta.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Agenten hebben de jongere broer gearresteerd en hebben het mes in beslag genomen. De jongere broer zit vast. Hij heeft verklaard dat hij met het mes de deur wilde openen en dat zijn broer tegen het wapen aan is gelopen en zichzelf daardoor heeft verwond.
Ik dacht dat Stef het wasquote:
Morgen 1 tegen 1 Arsenal-RKC.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:44 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb jullie gewoon batta gegeven met RKC tegen arsenal. Jullie zijn allemaal zo slecht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |