SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:30 schreef Rossdale het volgende:
God schiep de aarde
God schiep het woud
God schiep Doopstah
Ach iedereen maakt wel eens een fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
Die shit ziet er harder uit dan alle vorige cod's bij elkaar.
We gaan zo hard shinen in die gamequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
Die shit ziet er harder uit dan alle vorige cod's bij elkaar.
Nog steeds extreem veel killstreakmeuk, bullshitperks, death streaks en al die andere onzin. Neh, not interested. Ik ga gewoon heerlijk old-school aan de Counter-Strike zonder al die bullshitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
Oh nee wacht natuurlijk is deze cod niet dope genoeg.
Er is na 6 jaar eindelijk een nieuwe setting, de engine is nog wel hetzelfde maar ziet er stukken beter uit. Treyarch maakt de game dus sowieso beter als IW.
Killstreaks en shit zijn nooit zo overpowerd en sterk aanwezig bij Treyarch COD's.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds extreem veel killstreakmeuk, bullshitperks, death streaks en al die andere onzin. Neh, not interested. Ik ga gewoon heerlijk old-school aan de Counter-Strike zonder al die bullshit
Oké was even vergeten dat je voor Treyarch werkt en nu dus al alles weet qua perks en killstreaksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog steeds extreem veel killstreakmeuk, bullshitperks, death streaks en al die andere onzin. Neh, not interested. Ik ga gewoon heerlijk old-school aan de Counter-Strike zonder al die bullshit
CoD kun je ook zonder bullshit spelen hoor, maar dat wil dan weer niemandquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze er überhaupt inzitten. Tot aan MW2 vond ik het nog wel leuk, maar bij BO en MW3 ging het echt helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oké was even vergeten dat je voor Treyarch werkt en nu dus al alles weet qua perks en killstreaks
de beloning hequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik een shooter zonder killstreaks en perks nog wel leuk zou vinden. In BF3 heb je ook perks en voertuigen maar een shooter met helemaal niks.
Juist het customizen van je class vind ik in COD vet. Bepaalde perks, attachments en killstreaksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik een shooter zonder killstreaks en perks nog wel leuk zou vinden. In BF3 heb je ook perks en voertuigen maar een shooter met helemaal niks.
Die MOH ziet idd vet uit. Gewoon COD op de engine van BF3quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juist het customizen van je class vind ik in COD vet. Bepaalde perks, attachments en killstreaks. Zolang de bullshit maar niet overheerst zoals in IW games vind ik het leuk. Heb 100 keer meer plezier gehad in WaW en BO dan in die klets van IW. Maar ik ga sowieso ook de nieuwe MOH halen die ziet er dope uit.
quote:'PSV verhoogt bod op Narsingh'
Luciano Narsingh meldt zich vandaag gewoon bij sc Heerenveen. De 21-jarige aanvaller staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax en PSV, maar beide clubs hebben nog geen akkoord bereikt met zowel Narsingh als Heerenveen. In navolging van Ajax zou ook PSV een verhoogd bod hebben neergelegd bij de Friese club.
Narsingh was afgelopen seizoen de 'koning van de assist' in de eredivisie. De Amsterdammer behoorde tot de EK-selectie van het Nederlands elftal, maar kwam niet in actie op het voor Oranje teleurstellend verlopen toernooi. Het contract van Narsingh bij Heerenveen loopt volgend jaar af.
Maar hij ging toch 100% naar Ajaxquote:
Als dat er wat mee te maken had dan had hij in de winterstop ook niet willen komen. Ik verwacht nog steeds dat Ajax nog een keer een mooie aanbieding doet en als ze dat niet accepteren laten ze hem lopen. Ajax heeft eindelijk een goed beleid en daar moeten ze zich aan houdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat om 4 miljoen, terwijl Heerenveen 6 miljoen wil zien. Dat gaat niet nog een keer gebeuren.
En denk dat het bij Narsingh ook wel mee heeft te maken, dat ie weg moest bij Ajax
Ajax heeft al duidelijk aangeven niet verder te gaan? Max 3 miljoen willen ze betalen. Ach ik moet het nog wel eens zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dat er wat mee te maken had dan had hij in de winterstop ook niet willen komen. Ik verwacht nog steeds dat Ajax nog een keer een mooie aanbieding doet en als ze dat niet accepteren laten ze hem lopen. Ajax heeft eindelijk een goed beleid en daar moeten ze zich aan houden
Ajax gaat uiteindelijk wel tot 4,5 mil maar ze gaan niet meer mee in al dat gezever. Zou ook wel debiel zijn van Narsingh om te zeggen dat hij alleen naar Ajax zou willen bijvoorbeeld. Als hij naar Ajax komt is het prima en anders ligt er ook niemand wakker van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax heeft al duidelijk aangeven niet verder te gaan? Max 3 miljoen willen ze betalen. Ach ik moet het nog wel eens zien.
Hij wil graag naar PSV, maar ook wel weer naar Ajax. Maak je keuze en kies
En uiteindelijk speelt hij dit seizoen gewoon nog een jaartje in Friesland.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax heeft al duidelijk aangeven niet verder te gaan? Max 3 miljoen willen ze betalen. Ach ik moet het nog wel eens zien.
Hij wil graag naar PSV, maar ook wel weer naar Ajax. Maak je keuze en kies
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En uiteindelijk speelt hij dit seizoen gewoon nog een jaartje in Friesland.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax gaat uiteindelijk wel tot 4,5 mil maar ze gaan niet meer mee in al dat gezever. Zou ook wel debiel zijn van Narsingh om te zeggen dat hij alleen naar Ajax zou willen bijvoorbeeld. Als hij naar Ajax komt is het prima en anders ligt er ook niemand wakker van.
Omdat jij ook mee wilt praten, quote ik die reactie van jou ook meteen ff erbijquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En uiteindelijk speelt hij dit seizoen gewoon nog een jaartje in Friesland.
Als Ajax en PSV slim zijn laten ze hem nog 1 seizoen in Heerenveen en bieden ze hem in de winter een contract aan. Hij heeft überhaupt pas 1 goed seizoen gehad. Fer heeft het gewoon goed gedaan bij Twente en Wijnaldum is in mijn ogen altijd al matig geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Omdat jij ook mee wilt praten, quote ik die reactie van jou ook meteen ff erbij
Denk niet dat iemand die fout nog maakt, met een contract van 12 maanden. Zie het verhaal Fer en Wijnaldum met 5 mil voor een contract van 12 maanden
Heerenveen moet verkopen, anders verlies je er alleen maar op. En dan moet je niet verwachten dat je de hoofdprijs kan vragen.
Ajax heeft op dit moment toch de centen en dat weet Heerenveen ook. Maar de voorkeur gaat daar uit naar een verdediger
Had dan ook een normale laptop gehaald ipv zo'n pauper dingquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap dr geen kut van op OSX gebruik ik chrome en op W7 gebruik ik chrome, maar toch werkt facebook en soms wat andere sites gewoonweg niet op W7?!?!
Ja maar zover laat Heerenveen het echt niet komen he, gratis de deur uit laten lopen doet niemand meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Ajax en PSV slim zijn laten ze hem nog 1 seizoen in Heerenveen en bieden ze hem in de winter een contract aan. Hij heeft überhaupt pas 1 goed seizoen gehad. Fer heeft het gewoon goed gedaan bij Twente en Wijnaldum is in mijn ogen altijd al matig geweest.
huh? ik heb gewoon een desktop hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had dan ook een normale laptop gehaald ipv zo'n pauper ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |