Zegt de vent die hetzelfde wou proberenquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je toch wel erg sneu.
Het zit weer diep hequote:Op donderdag 12 juli 2012 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter ga je de volgende keer minecraft doen Nick want met jou speel ik geen fifa meer
TRIESTquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach man met dat kind kun je toch niets beginnen als je zo triest gaat lopen doen flilker dan gewoon op
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:55 schreef Rijst het volgende:
Zal ik morgen weer meedoen? Dan kan ik jullie allemaal batta geven.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zit weer diep he. Wel toepasselijk onderwerp voor je he.
Stuur dan ook geen party invite kneus en laat mij gewoon op de mute staan als je de discussie niet aan kan
[..]
TRIEST
HAHAHAHAHA en dan zeggen dat ik makkelijk hap![]()
![]()
![]()
Maar schuif het vooral op mij af ja
Volgens mij heb je iets te vaak klappen op je kop gehad want dat verstand van jou is ver te zoeken
Heb je geeneens van de mutr afgehaald is maar zoveel domme klets die iemand kan hebben voor je op hetzelfde niveau zit. Maarja jij hebt je pleziertje weer gehad dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zit weer diep he. Wel toepasselijk onderwerp voor je he.
Stuur dan ook geen party invite kneus en laat mij gewoon op de mute staan als je de discussie niet aan kan
[..]
TRIEST
HAHAHAHAHA en dan zeggen dat ik makkelijk hap![]()
![]()
![]()
Maar schuif het vooral op mij af ja
Volgens mij heb je iets te vaak klappen op je kop gehad want dat verstand van jou is ver te zoeken
Ik ebn van de generatie NFSU 1 en 2quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:58 schreef SoldMayor het volgende:
http://games.fok.nl/previ(...)eed-most-wanted.html
Dit lijkt met trouwens sinds tijden weer een harde batta NFS worden.
ja ik ook op de pcquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Underground 2![]()
![]()
Helemaal kapot gespeeld op de ps2 toen
Ehh wat wil je nu zeggen? Lol, je hebt mij al op de mute staan op het moment dat je je eigen er niet meer onderuit kon lullen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geeneens van de mutr afgehaald is maar zoveel domme klets die iemand kan hebben voor je op hetzelfde niveau zit. Maarja jij hebt je pleziertje weer gehad dus
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter doet Rijst morgen mee die is tenminste niet zo sneu als de homohater uit boxtel
Gast je hebt de hele avond lopen mauwen en terug lopen krabbelen over je woorden. Dat ik uiteindelijk geen zin meer heb in dat domme geblaat is meer dan logisch. Maar goed ik hou er over op kun jij hierna nog en keer posten en dan meen je dat je het laatste woord hebt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ehh wat wil je nu zeggen? Lol, je hebt mij al op de mute staan op het moment dat je je eigen er niet meer onderuit kon lullen.
Maar wil het nog wel een keer uitleggen hoor. Als jij het leuk vind om met een kerel te zoenen moet je dat helemaal zelf weten, ik hoef zo iets niet te zien wat dat vind ik gewoon smerig. Dat jij denkt dat meteen haat is tegenover homo's is niet mijn probleem.
Pleziertje? ga nou niet eens doen of dit allemaal aan mij ligt he, want je blijft constant onzin verkopen
Hier ga je weer :
[..]
Je hebt het toch ook niet gezien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ehh wat wil je nu zeggen? Lol, je hebt mij al op de mute staan op het moment dat je je eigen er niet meer onderuit kon lullen.
Maar wil het nog wel een keer uitleggen hoor. Als jij het leuk vind om met een kerel te zoenen moet je dat helemaal zelf weten, ik hoef zo iets niet te zien wat dat vind ik gewoon smerig. Dat jij denkt dat meteen haat is tegenover homo's is niet mijn probleem.
Pleziertje? ga nou niet eens doen of dit allemaal aan mij ligt he, want je blijft constant onzin verkopen
Hier ga je weer :
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij was het andersomquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the hell, die gast is Troy van Community?! Ik wist niet dat hij ook muziek maakte
Domme geblaat? Jij denkt dat ik stil hou als jij constant onzin blijft verkopen? Nee dan heb je het mis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast je hebt de hele avond lopen mauwen en terug lopen krabbelen over je woorden. Dat ik uiteindelijk geen zin meer heb in dat domme geblaat is meer dan logisch. Maar goed ik hou er over op kun jij hierna nog en keer posten en dan meen je dat je het laatste woord hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt het toch ook niet gezien.
Verwachte reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach van mij part doen ze het de hele dag, ik hoef het niet te zien
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |