Weet je niet hoor als ze nog een jaar plezier van hem hebben en EL halen dan hebben ze liever dat dan 4,5 mil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar zover laat Heerenveen het echt niet komen he, gratis de deur uit laten lopen doet niemand meer
Fer hadden ze niet eens nodig bij Twente en Co wou hem al helemaal niet, die moest gewoon op het veld staan van Munsterman
Wijnaldum, tja die is puur gekocht omdat het een talent is en om hem daarna met winst te verkopen. Al gaat dat nooit lukken als ie zo slap blijft spelen
Ik kan wel meer plaatsen als je wil.... beetje muzikale opvoeding.quote:
Dan kan je niet meer verantwoorden tegenwoordig hequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je niet hoor als ze nog een jaar plezier van hem hebben en EL halen dan hebben ze liever dat dan 4,5 mil.
Nah dan stop maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan wel meer plaatsen als je wil.... beetje muzikale opvoeding.
Ik weet dat het bij jou geen zin meer heeft, maar misschien zijn er nog anderen die er baat bij hebben.quote:
Conclusies trekken! Ga doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij jou geen zin meer heeft, maar misschien zijn er nog anderen die er baat bij hebben.
Niet steeds aan jezelf denken(hoor je vast vaker)
EL is ook geld.. Zie het allemaal wel met Narsingh Ajax moet niet te veel betalen en eerst Nuytinck of Viergever op pikkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan je niet meer verantwoorden tegenwoordig heDraait alleen nog maar om geld
[..]
Nah dan stop maar
Moisander is niet meer goed genoeg?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
EL is ook geld.. Zie het allemaal wel met Narsingh Ajax moet niet te veel betalen en eerst Nuytinck of Viergever op pikken
Nooit mijn eerste keus geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moisander is niet meer goed genoeg?
Sowieso Drugs van Ratatatquote:
Natte heeft gesprokenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef Pixell het volgende:
Beter gaat Narsingh gewoon naar FC Perekut, die kerel kan toch helemaal niet voetballen man
nat gewordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef Pixell het volgende:
Beter gaat Narsingh gewoon naar FC Perekut, die kerel kan toch helemaal niet voetballen man
Dat waren jij en Stef toch?quote:
Nee hoor, jij stelt je zo homofoob op dat het obvious is dat jij de kasthomo bent.quote:
True story snap dat het voor Nick nog moeilijk is in het conservatieve Boxtel dus geef hem de tijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, jij stelt je zo homofoob op dat het obvious is dat jij de kasthomo bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |