Jij bent met je studie toch de haatbaardexpert?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb gewoon niet eens meer een idee wat ik moet posten nu
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:19 schreef Rossdale het volgende:
Homo's zijn moeder natuur's oplossing voor de menselijke overbevolking die de planeet ziek maakt. In feite zijn het dus übermenschen.
Een hekel hebben aan homo's, is dus eigenlijk een hekel hebben aan evolutie. Een hekel hebben aan evolutie duidt op het het aanbidden van een goddelijke entiteit. Vooral het nadrukkelijk uiten van deze aversie tegen de evolutie, duidt op een radicale gedachtengang van deze persoon.
In feite komt de homohaat van Nick overeen met de terroristische gedachtengangen van radicale gelovigen.
Nick gaat zover ik weet niet naar de kerk en gelooft niet in reincarnatie. Daarnaast volgt uit statistische onderzoeken dat de islam het grootste geloof is en het dus aannemelijk is dat de grootste kans bestaat dat Nick zijn gedachtengang aansluit bij deze geloofsovertuiging.
Om het even kort samen te vatten: Het is zeer aannemelijk dat de homofobe opmerkingen van Nick duiden op een vroeg stadium van Moslimterrorisme.Nick gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol ik zit hier vrij rustig hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
Nick waarom ga je telkens tegen dat getrol in? Je lijkt mij wel
Je laat je echt zo makkelijk op de kast jagen, of uit de kast ..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:19 schreef Rossdale het volgende:
Homo's zijn moeder natuur's oplossing voor de menselijke overbevolking die de planeet ziek maakt. In feite zijn het dus übermenschen.
Een hekel hebben aan homo's, is dus eigenlijk een hekel hebben aan evolutie. Een hekel hebben aan evolutie duidt op het het aanbidden van een goddelijke entiteit. Vooral het nadrukkelijk uiten van deze aversie tegen de evolutie, duidt op een radicale gedachtengang van deze persoon.
In feite komt de homohaat van Nick overeen met de terroristische gedachtengangen van radicale gelovigen.
Nick gaat zover ik weet niet naar de kerk en gelooft niet in reincarnatie. Daarnaast volgt uit statistische onderzoeken dat de islam het grootste geloof is en het dus aannemelijk is dat de grootste kans bestaat dat Nick zijn gedachtengang aansluit bij deze geloofsovertuiging.
Om het even kort samen te vatten: Het is zeer aannemelijk dat de homofobe opmerkingen van Nick duiden op een vroeg stadium van Moslimterrorisme.een baard heb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nou, ik weet dat je graag iets wil proeven bij ons maar laat dat gedeelte maar zitten. Wij zijn niet van de herenliefde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol ik zit hier vrij rustig hoor. Maar goed, die 2 hoogopgeleide boys blijven maar onzin verkopen met dat ik homo's haat of wat dan ook. Bekrompenheid is het enige wat ik nu proef bij die 2 kereltjes
En als je er dan een reactie op geeft dan hap je ineensGet real
Ach het zal wel, tegen de elite strijders kan je toch niet opboksen
[..]
een baard heb ik al
dat betwijfel ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat je graag iets wil proeven bij ons maar laat dat gedeelte maar zitten. Wij zijn niet van de herenliefde.
Kreeg ik 5 liter bier voorquote:
Ja dat is idd ook een manier om aan je bier te komenquote:
En zonder bier geen zoenende kerels!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
Hee Nick, zonder happers geen trollen he.
Gelukkig ben jij er nog, anders hadden we dit ook niet :quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
Hee Nick, zonder happers geen trollen he.
Goeie comeback man. Jij moet echt de politiek in gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog, anders hadden we dit ook niet :
[ afbeelding ]
Dit ook iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goeie comeback man. Jij moet echt de politiek in gaan.
Geweldige comeback man, jij moet echt de politiek inquote:
Nee! Luister niet naar ze!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef Michhas het volgende:
Ik dacht dat Tamara makkelijk op stang te jagen was, maar Nick doet er nog even een schepje bovenop.
Laat het gaan man.
Gewoon rösti, en daar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Frankii het volgende:
MICH JONGEUUUUUUUU OUWE BALLEGRAAIER VAN ME ALLES GOED?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |