Deze manquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Ik kom net terug van een avond zuipen. Ik lees hier drie pagina's terug. Ik word daar niet vrolijk van. Ellende om niks,nergens goed voor. Ik zou een Aartje Twinkel geven als ik de url kon vinden. Shoutout naar m'n homies Michhas,Sold,Bassie,Natte,Flugel Freek en Morgen-
Zou chill zijn Frank! Dan probeer ik ook te komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou chill zijn Frank! Dan probeer ik ook te komen
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:36 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen heren!
Wat een gezemmel in dit topic af en toelijkt gvd goor en geer wel..
hohoooo dat rijmtquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2
hoi bob wat leuk waarom moet je naar de fysio. met mij is alls goed ik heb net magere franse kwark gegeten en nu voel ik me alsof ik moet overgeefselen ha ha maar goed dat hoort dr bij had ik kunnen aan zien komequote:Op donderdag 12 juli 2012 08:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hoi mich, alles gaat goed, zo ff lekker sporten bij de fysio! Met jou ook alles goed?
minder over lullen, meer het filmpje postenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:03 schreef KoningStoma het volgende:
jonges ik ben een vet grappig filmpje aan het uploaden van battle field haha ;D ;DDD
Btje aan de conditie werken onder begeleiding, want ik heb shinplints..quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
hoi bob wat leuk waarom moet je naar de fysio. met mij is alls goed ik heb net magere franse kwark gegeten en nu voel ik me alsof ik moet overgeefselen ha ha maar goed dat hoort dr bij had ik kunnen aan zien kome
te veel gewandeld?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Btje aan de conditie werken onder begeleiding, want ik heb shinplints..
Jaa!! xD ik zette laatst een stap buiten de deur, had ik nooit moeten doen, dom dom! Nu moet ik helemaal naar de fysio voor dit gezeur!quote:
wat was je denkende, een stap buiten de deur zettenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jaa!! xD ik zette laatst een stap buiten de deur, had ik nooit moeten doen, dom dom! Nu moet ik helemaal naar de fysio voor dit gezeur!(
quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:51 schreef PierreTT het volgende:
Ik kom net terug van een avond zuipen. Ik lees hier drie pagina's terug. Ik word daar niet vrolijk van. Ellende om niks,nergens goed voor. Ik zou een Aartje Twinkel geven als ik de url kon vinden. Shoutout naar m'n homies Michhas,Sold,Bassie,Natte,Flugel Freek en Morgen-
Wat is het verschil tussen Nick en Stef?quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
alleen is deze shit nog meer gay dan die 2
Doen man,sowieso leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag na mn werk wel richting Tilburg komen denk ik, ik bekijk et nog even.
fucking gay, vooral omdat je lafjes rond vliegt en te chicken bent om met eigen boots on the ground te staanquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:22 schreef KoningStoma het volgende:
haha kijk die bootjes ze zitten op dhet land zonder rede ;DD ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |