quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
kut moest nog III makenTevens sorry miauw
Oh neequote:
Aan één kant aanpakken en het lemmet laten rusten op het punt waar het vel loskomt van het vlees, in rustige bewegingen van boven naar beneden. Of meebakken en naderhand eraf plukken want dan zit het losquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Kipfilet snij ik wel ja.
Maar als ik het velletje van een drumstick af moet halen, dan knip ik het eraf
Arm?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Hi gladde gezichtjes, arme Drommels en overig singlemateriaal.
Hi!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Hé clegaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Oh stoer, je gaat mee doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hi!![]()
Ik heb een trainingsschema gevonden dat mij helemaal klaar fit voor de Dam tot Damloop![]()
De TT zegt toch duidelijk 'jammer' Drommel. Meestal is dat niet goed. Kan natuurlijk zijn dat je graag 2 blikken worsten wou opeten maar er maar één in huis had. Geen ramp, maar toch.quote:
Maar de belangrijkste vraag is dan, ga je het schema ook hanteren?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hi!![]()
Ik heb een trainingsschema gevonden dat mij helemaal fit krijgt voor de Dam tot Damloop![]()
Ik ga nu al een plek zoeken zodat ik je kan aanmoedigen flipselsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hi!![]()
Ik heb een trainingsschema gevonden dat mij helemaal fit krijgt voor de Dam tot Damloop![]()
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga nu al een plek zoeken zodat ik je kan aanmoedigen flipsels
Ik ga maar wat katten bestellen dan bij de dierenwinkel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
Nog even en iedereen hier is bezet behalve kaneelstokje
IK HEB ER HELEMAAL GEEN IN HUISquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De TT zegt toch duidelijk 'jammer' Drommel. Meestal is dat niet goed. Kan natuurlijk zijn dat je graag 2 blikken worsten wou opeten maar er maar één in huis had. Geen ramp, maar toch.
Ja want hij is goed te doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is dan, ga je het schema ook hanteren?
Graag niet op de peperstraat of bij de brug daar in Zaandamquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga nu al een plek zoeken zodat ik je kan aanmoedigen flipsels
Er is hoopquote:
Niet zo op focussenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar wat katten bestellen dan bij de dierenwinkel.
Tevens: heb ik nog wat gemist?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan één kant aanpakken en het lemmet laten rusten op het punt waar het vel loskomt van het vlees, in rustige bewegingen van boven naar beneden. Of meebakken en naderhand eraf plukken want dan zit het los
tuurlijkquote:
Ik wou net de peperstraat zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja want hij is goed te doen
[..]
Graag niet op de peperstraat of bij de brug daar in Zaandam
Nog meer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar stond ik vorig jaar mijn broer aan te moedigen. Ik stond bij de brug op een perfect hoekje, hij komt voorbij en wij maar roepen en roepen, nietsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja want hij is goed te doen
[..]
Graag niet op de peperstraat of bij de brug daar in Zaandam
ahwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugensquote:
Hier een kusje...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo, dat is het eindpunt en dicht bij de dam waar je kan zuipen klungelquote:
Daar staat mijn familie ook altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar stond ik vorig jaar mijn broer aan te moedigen. Ik stond bij de brug op een perfect hoekje, hij komt voorbij en wij maar roepen en roepen, niets
Wat noem je mij nou klungel, mallootquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo, dat is het eindpunt en dicht bij de dam waar je kan zuipen klungel
Gewoonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat noem je mij nou klungel, malloot
Lekker boeiend. Je bent nog jong. Lekker op een terras zitten met een biertje, genieten van alle voorbijgaande derrières terwijl de rest in de Super de Boer staat met de boodschappen van vrouwlief in de handquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had muziek opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar staat mijn familie ook altijd![]()
Tenzij je geen Flipsels roept, dan kan het wel.
Whehe door de muziek of de focus?
Ik heb een paar dagen achter de rug waarin ik daar wel op focuste. Jammer wel.quote:
Ik heb nog geen katjes.quote:
Kan ik je dan hosselen, met katten?quote:
Ben jij een beer? Had ik niet achter je gezochtquote:
Ja knippen, kom op zegquote:
Ik voelde me veel gelukkiger toen ik met haar in de Super liep anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Je bent nog jong. Lekker op een terras zitten met een biertje, genieten van alle voorbijgaande derrières terwijl de rest in de Super de Boer staat met de boodschappen van vrouwlief in de hand
En een dikke lul dat ik hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij een beer? Had ik niet achter je gezocht
Hahahaha ja dat is lastig danquote:
Mits je geen 80 katten neemt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen achter de rug waarin ik daar wel op focuste. Jammer wel.
Voel me uitermate eenzaam.
[..]
Ik heb nog geen katjes.
[..]
Kan ik je dan hosselen, met katten?
[..]
Ben jij een beer? Had ik niet achter je gezocht
Ik had een zak snoep gekocht met extra cadeaulintquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat is lastig danGeven jullie dan ook zo een roos?
Lekker etenquote:
Oh relaxedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:32 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja met Elena en de rest
We gaan naar Barbados
Maar beren zijn toch de grote harige kerels? Je zag er niet bepaald groot en harig uit.quote:
Genoteerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat is lastig danGeven jullie dan ook zo een roos?
[..]
Mits je geen 80 katten neemt.Wie weet.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar beren zijn toch de grote harige kerels? Je zag er niet bepaald groot en harig uit.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een zak snoep gekocht met extra cadeaulint
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar beren zijn toch de grote harige kerels? Je zag er niet bepaald groot en harig uit.
[..]
Genoteerd.
Brb, even Twi zijn kat lenen.
gewoon vrouw nemen die kookt tochquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Heel veel cocktails
http://www.tamarindbarbados.com/
Ons hotel
Ja zeker welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
omg
Maar na een jaar hard werlen is het niet meer dan verdiend
Later gewoon vaatwasser hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon vrouw nemen die kookt toch
En zeggen dat je de afwas gaat doen en dan gewoon niet doen
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die gehakt bakken in olie.
Hmm wie vliegt er dan eerst uit, de man of de vuile pannen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De man nadat je hem hebt bekogeld met de vuile pannenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hmm wie vliegt er dan eerst uit, de man of de vuile pannen.
Maar tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja zeker wel
Maar we gaan ook maar 9 dagen hoor
Want het is best prijzig
Pannenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hmm wie vliegt er dan eerst uit, de man of de vuile pannen.
Ik gebruik nooit olie als ik gehak bakquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die gehakt bakken in olie.
Emancipatie nooit van gehoord zekers ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De man nadat je hem hebt bekogeld met de vuile pannen
Ohquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik was elke dag af, maar ja, ben ook net een wijf
Die zit verstopt in augustusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik heb warmte nodig
Waar blijft die zomer?
Niemand. Alleen Drommel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit olie als ik gehak bak
Ook van mensen die houden van lekker eten?quote:
Que?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Emancipatie nooit van gehoord zekers ?
Ik stop het elke dag netjes in de vaatwasserquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
Ai.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
Ik denk op pannen vallen, maar zeker ben ik er niet van. Misschien doet er een keer een gelegenheid voor waardoor we het kunnen uitproberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me af wat er meer pijn doet. Op pannen vallen of pannen die op je vallen
Ja anders kook ik voor niets, ik kan echt uren in de keuken staan. Alleen die kipquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook van mensen die houden van lekker eten?![]()
Ik heb geen vaatwasser dus moet wel met de hand. Maar vind het niet erg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:40 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik stop het elke dag netjes in de vaatwasser
En de volgende ochtend ruim ik de vaatwasser uit
Jawel en september en met mijn verjaardagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik hoop nog 14 dagen zomer mee te pakken dan
Ik krijg mijn moment, ik voel hetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik denk op pannen vallen, maar zeker ben ik er niet van. Misschien doet er een keer een gelegenheid voor waardoor we het kunnen uitproberen.
Wat wil je hebben voor je verjaardag, behalve Drommel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel en september en met mijn verjaardag
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben een keer met een koekenpan geslagen door een ex dus ik ben extra waakzaam voor pannen
Ik kan niet meer zonder vaatwasserquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser dus moet wel met de hand. Maar vind het niet erg.
Kan het eten even zakken voor ik iets ga ondernemen.
Als ik weet wanneer je jarig bent, koop ik er wel een voor jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb dan geen roze schort of tutu aan.
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel en september en met mijn verjaardag
November. Exacte datum geef ik door wanneer ik mentaal klaar ben voor een roze schort.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik weet wanneer je jarig bent, koop ik er wel een voor je
Oh god jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder vaatwasser
Laatst had meneer een weekendje in een bungalowpark geboekt. Wat een dramaAlles zo basic als het maar zijn kan. Miauw werd gek van mijn whatsappjes toen
En zij maar zeggen: relaxed nou een keer
![]()
Ik ben echt wel een beetje van het luxe
En als het slecht weer is komt dat ook wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Larisssa het volgende:
[..]
JaIk hoop dat het in oktober nog heerlijk warm is ja
Dan gaan we cocktails drinken
Ja als ik dat geweten had, dan had ik mijn fohn wel meegenomen. Heb heel het weekend met een pluizig hoofd rond gelopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god jais hier geen fohn? Geen fohn!?
alleen typen niet schijnbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, kip is echt t3h fucking easy
Ja nooit dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
November. Exacte datum geef ik door wanneer ik mentaal klaar ben voor een roze schort.
Geef me een momentjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat zowaar niet over vieze dingen.
Gehakt bakken in oliequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat zowaar niet over vieze dingen.
Hahaha divaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja als ik dat geweten had, dan had ik mijn fohn wel meegenomen. Heb heel het weekend met een pluizig hoofd rond gelopen
Gelukkig kon ik elastiekjes halen bij de supermarkt
En te vies om aan te rakenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, kip is echt t3h fucking easy
Een knalroze?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb ook een roze polo, dus zo'n grote stap is dat niet.
Roze polo niets mis mee, staat de meeste mannen goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk hoor bij een manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je dat vies vind dan vind je alle andere vlees en de meeste soorten vis ook viesquote:
Nee daar heb ik geen problemen mee, alleen met kipquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je dat vies vind dan vind je alle andere vlees en de meeste soorten vis ook vies
Dat is een wit shirtjequote:
Je krijgt er geen bebloede handen van, het is niet vettig zoals zalm, ik snap je probleem niet. Vrouwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen problemen mee, alleen met kip
ohquote:
Kip stinkt en is plakkerigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je krijgt er geen bebloede handen van, het is niet vettig zoals zalm, ik snap je probleem niet. Vrouw
Bodypainted shirtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
Paars, roze, de overstap maakt dan ook niet uit
Dan moet je fatsoenlijk vlees kopen en de half bedorven supermarktmeuk laten waar het isquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
Paarsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik koop al mijn vlees en kip bij de slagerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan moet je fatsoenlijk vlees kopen en de half bedorven supermarktmeuk laten waar het is
Want?quote:
En dan nog al die tinten paarsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paars![]()
Er is veel te weinig leuke kleding paars.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
Er rennen hier 10 agenten door de straat om één gozertje te pakken, nog steeds
Verse kip stinkt niet en is niet plakkerig andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik koop al mijn vlees en kip bij de slager
Wat is daar mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want?
[..]
En dan nog al die tinten paars
Wel waarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verse kip stinkt niet en is niet plakkerig anders
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wel waar
Hebben we nu een discussie over kip
Dat niet iedere tint even goed staat en als je dan net wat leuks vind en het een verkeerde tint is.quote:
Ik kan mij jou niet echt voorstellen met een roze shirt, misschien roze overhemd maar dat is ook alles.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er probeert iemand mij aan de roze kledij te krijgen
Photoshopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verschrikkelijk lelijk
Doen, jij kan het hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er probeert iemand mij aan de roze kledij te krijgen
Maar paars is zo mooi en vol en diep en royaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Roze vind ik ook mooi maar ik heb een hekel aan paars.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
D
[..]
Dat niet iedere tint even goed staat en als je dan net wat leuks vind en het een verkeerde tint is.
Als het maar dood isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees! Vis!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verschrikkelijk lelijk
Verder heb je niet veel roze toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb een roze auto.
Dat zal best maar ik vind het nietsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar paars is zo mooi en vol en diep en royaal.
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik heb inderdaad niet veel roze. Het enige roze wat ik zie is een krukje en deo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verder heb je niet veel roze toch?
Roze auto's worden ook het minst gestolen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, douchen en naar bed.
Weltruste lieve kijkbuiskinders
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht ja
![]()
Nouja ik was toch al te laatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Larisssa het volgende:
[..]Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht ja
Ik heb een roze theemutsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet veel roze. Het enige roze wat ik zie is een krukje en deo.
Welterustenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja ik was toch al te laat
Goed, weltruste
Je gaat zo laat eten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Heb geen boodschappen gehaald dus dat wordt pasta
Ik heb roze handdoeken, maar die zie ik nu niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een roze theemuts![]()
Als kind had ik al niets met roze, geel
Zit je nou redenen te posten waarom je homo bent of wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach die zit er weer beter uit als deze...
[ afbeelding ]
Je ging weg om boodschappen te halen tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Heb geen boodschappen gehaald dus dat wordt pasta
Ik heb ook maar weinig roze en wat ik heb draag ik zelden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet veel roze. Het enige roze wat ik zie is een krukje en deo.
Hij werd gehosseldquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging weg om boodschappen te halen tochwhat happened?
Nee hoor zou er als ik dronken zou zijn rustig overheen kruipenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zit je nou redenen te posten waarom je homo bent of wat?
Ik baal zo van die foto!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach die zit er weer beter uit als deze...
[ afbeelding ]
Vroeger droeg ik heel veel roze/zwarte kleding. Bij rood/zwart moet ik gelijk denken aan Media Markt.quote:
GAST WTFquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor zou er als ik dronken zou zijn rustig overheen kruipen
of beroofdquote:
en Deadpoolquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik heel veel roze/zwarte kleding. Bij rood/zwart moet ik gelijk denken aan Media Markt.
En toen bedacht ik me en ging een uur platquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging weg om boodschappen te halen tochwhat happened?
Ik zou m'n hond haar niet eens laten dekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor zou er als ik dronken zou zijn rustig overheen kruipen
Langer dan een uurquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toen bedacht ik me en ging een uur plat
Deadpoolquote:
Ben jij dat? Oh hier nog een foto van jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik baal zo van die foto!Achtervolgt me echt overal
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik heel veel roze/zwarte kleding. Bij rood/zwart moet ik gelijk denken aan Media Markt.
Ja sorry...quote:
Zo laat eten is slecht voor jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, of ik kook niks in elkaar, maar dan wordt het crackers en wat appels
waarom die foto, waarom?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ben jij dat? Oh hier nog een foto van je![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Ja sorry...
Dit was bij oma in de tuinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ben jij dat? Oh hier nog een foto van je![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Ja sorry...
Ik ben ook pas net begonnen maar dat heeft zijn redenenquote:
Ik koop geen comics meer. Misschien maar weer eens wat gaan downloaden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deadpool
Ik zie net dat in Oktober Way eindelijk ophoudt met schrijven. Eindelijk eens een goede schrijver dalijk.Wordt Deadpool hopelijk weer leesbaar.
Zo vroeg op staan? Voor een tentamen? Ik ga zo ook richting bed. Moet er morgen om 6:00 uur uit. Ik twijfel nog of ik ga hardlopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net begonnen maar dat heeft zijn redenen
Half 5 ontbijt
5 uur van bed af, tentamen daarna weer gaan pitten
Pakje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Eerlijk is eerlijk, mijn kip madras is fenomenaal
Maar op Fok! hebben we een nachtleven. Dan is avondeten eigenlijk ontbijt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Geen onzin![]()
Zeker als je zo gaat slapen
Ik had nog niet geleerd half 2/2 uur sliep ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Zo vroeg op staan? Voor een tentamen? Ik ga zo ook richting bed. Moet er morgen om 6:00 uur uit. Ik twijfel nog of ik ga hardlopen
Ik koop het ook zelden. Ben wel bezig met enkele series compleet te krijgen. Maar geldgebrek en dure boeken doen me de das om.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik koop geen comics meer. Misschien maar weer eens wat gaan downloaden.
Op de schommelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Oh en wat doe je allemaal bij oma dan?
Ik eet zelden voor half 10quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Geen onzin![]()
Zeker als je zo gaat slapen
Ok, ja ik moet nog even wennen hier. Ik ben hier niet in de nacht hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar op Fok! hebben we een nachtleven. Dan is avondeten eigenlijk ontbijt.
Dus je vindt dat Knorr fenomenale kip Madras maaktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wereldgerechten ja maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Dus je hebt maar 3 uurtjes slaap gehad. Niet slim, ging je tentamen wel goed?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had nog niet geleerd half 2/2 uur sliep ik
Morgen weer achter wat prospects aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ok, ja ik moet nog even wennen hier. Ik ben hier niet in de nacht hoorMisschien in het weekend.
Ik duik ook zo lekker mijn bedje in.
Ik hang hier ook nooit meer tot laat eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ok, ja ik moet nog even wennen hier. Ik ben hier niet in de nacht hoorMisschien in het weekend.
Ik duik ook zo lekker mijn bedje in.
Ik heb gisteren Lego Batman 2 voor de 360 gekocht. Zo gaaf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik koop het ook zelden. Ben wel bezig met enkele series compleet te krijgen. Maar geldgebrek en dure boeken doen me de das om.
Ik ben bezig met Incredible Hercules, Fantastic Four (van Hickman) en X-Force (Kyle & Yost) en Cable & Deadpool te verzamelen. Maar ik koop er vaak van alles tussendoor.
Zoals de Emma Frost serie, of Thor.
Same. Gewoon echt geen zin/tijd voor. Sowieso met het sporten er bij is wat rust wel zo belangrijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hang hier ook nooit meer tot laat eigenlijk
Nee morgen niet. Ik zit met een deadline van een nieuwe klantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Morgen weer achter wat prospects aan?
Je moet arkham asylum en arkham city voor de 360 kopen, die zijn tofquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Lego Batman 2 voor de 360 gekocht. Zo gaaf.![]()
Verder volg ik geen series meer. Het wordt allemaal een beetje duur.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik doe nog bescheiden trouwens, meestal eet ik rond 12 uur.
Ik heb het bereid toch, niet hunquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus je vindt dat Knorr fenomenale kip Madras maakt
Agreedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Gewoon echt geen zin/tijd voor. Sowieso met het sporten er bij is wat rust wel zo belangrijk.
Wat ik nu ga maken is ook alleen nog maar wat vlees.. straks nog aardappels en groentenquote:
ik broodje aardbei, beat that bitchquote:
Viesssssssquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik broodje aardbei, beat that bitch
Recept? Knorr Wereldgerechten kun je amper koken noemenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het bereid toch, niet hun
Ik volg bijna noot het recept
Goed roeren is wel essentieel en vaak onderschatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Recept? Knorr Wereldgerechten kun je amper koken noemengooi er wat water bij, pruttelen, roeren, klaar.
Niet waarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat ik nu ga maken is ook alleen nog maar wat vlees.. straks nog aardappels en groenten
en dan om 1 uur toetje ofzo
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik broodje aardbei, beat that bitch
Met suikerquote:
Kijk dat is pas slecht voor je gezondheidquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef Larisssa het volgende:
Ik ga nog even hardlopen, in het vondelpark![]()
Het is nu nog schemerig, dus dat durf ik best
Hardlopen, tennis, wat een vrouwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef Larisssa het volgende:
Ik las dat je ook met andere helden kunt spelen. Zit Lobo er ook in?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Lego Batman 2 voor de 360 gekocht. Zo gaaf.![]()
Verder volg ik geen series meer. Het wordt allemaal een beetje duur.
Die eerst heb ik. Nog speciaal naar Delft gegaan, omdat ik de speciale editie had besteld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet arkham asylum en arkham city voor de 360 kopen, die zijn tof
Dan moet je wel even doorlopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef Larisssa het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Goed roeren is wel essentieel en vaak onderschat
quote:
Fruit hoort niet op broodquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met suiker
Alweer overigens want gisteren had ik het ook
Ok, veel plezier en zorg dat je niet in een regenbui terecht komt!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef Larisssa het volgende:
Ellen? Ellen? Who the fuck is Ellen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet je wel even doorlopen![]()
Ellen gaat ook altijd zo laat maar dat is echt niet altijd tof.
Ik las Fantastic UFTquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat je ook met andere helden kunt spelen. Zit Lobo er ook in?
Ik volg te veel series.
Uncanny X-Men, Uncanny X-Force, Deadpool, Amazing Spider-Man, Age of Apocalypse, Fantastic Four, FF, Before Watchmen, Wolverine, Wolverine & the X-Men, X-Men Legacy en Thunderbolts iig. Waarschijnlijk nog wel meer.
Een beschuitbol met aardbeien vind ik wel ok.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met suiker
Alweer overigens want gisteren had ik het ook
banaan of aardbei kan gewoonquote:
Echt toffe spellenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die eerst heb ik. Nog speciaal naar Delft gegaan, omdat ik de speciale editie had besteld.
ik lust geen beschuitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een beschuitbol met aardbeien vind ik wel ok.
Johquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als je niet roert dan bakt het vast en droogt het uit en alles.
Dat zou ik eigenlijk niet weten. Tot nu toe alleen nog maar met Batman, Robin en Superman kunnen spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las dat je ook met andere helden kunt spelen. Zit Lobo er ook in?
Ik volg te veel series.
Uncanny X-Men, Uncanny X-Force, Deadpool, Amazing Spider-Man, Age of Apocalypse, Fantastic Four, FF, Before Watchmen, Wolverine, Wolverine & the X-Men, X-Men Legacy en Thunderbolts iig. Waarschijnlijk nog wel meer.
Flipzequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar nu ga ik hamburgers maken, die ga ik flippen
Omgquote:
Alles kan, maar het hoort niet.quote:
quote:
Niet alles kan, je kan niet een tanker van een paar ton laten balanceren op een ijsstokje wijsneusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg
[..]
Alles kan, maar het hoort niet.
[..]
Zekerquote:
watser mis met banaan?quote:
Geef me eens iets wat redelijk makkelijk te maken is dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Recept? Knorr Wereldgerechten kun je amper koken noemengooi er wat water bij, pruttelen, roeren, klaar.
Ik heb 1, maar vond het niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zeker, maar het voordeel van de Lego versie is dat je ook met de schurken kunt spelen.
Okee voor jou:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet alles kan, je kan niet een tanker van een paar ton laten balanceren op een ijsstokje wijsneus
Dat kan niet waar zijnquote:
Ga toch geen meloen op brood doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okee voor jou:
Je kan ALLE soorten fuit op BROOD doen, MAAR HET HOORT NIET.
Dus
Ze voelen je aanwezigheid Benzinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef benzin het volgende:
Er zijn hier wel veel vrouwen de laatste tijd![]()
Maar het kan wel!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga toch geen meloen op brood doen?
Het is maar net waar je van houdt. Sowieso ben ik fan van Lego.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 1, maar vond het niet zo bijzonder
Als jij dan eens per maand langskomt, op woensdag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg
[..]
Alles kan, maar het hoort niet.
[..]
En als Alfred.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zeker, maar het voordeel van de Lego versie is dat je ook met de schurken kunt spelen.
De mannen die vrijgezel zijn hier wel schaars, jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef benzin het volgende:
Er zijn hier wel veel vrouwen de laatste tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |