Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wel waar
Hebben we nu een discussie over kip
Dat niet iedere tint even goed staat en als je dan net wat leuks vind en het een verkeerde tint is.quote:
Ik kan mij jou niet echt voorstellen met een roze shirt, misschien roze overhemd maar dat is ook alles.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er probeert iemand mij aan de roze kledij te krijgen
Photoshopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verschrikkelijk lelijk
Doen, jij kan het hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er probeert iemand mij aan de roze kledij te krijgen
Maar paars is zo mooi en vol en diep en royaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Roze vind ik ook mooi maar ik heb een hekel aan paars.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
D
[..]
Dat niet iedere tint even goed staat en als je dan net wat leuks vind en het een verkeerde tint is.
Als het maar dood isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees! Vis!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verschrikkelijk lelijk
Verder heb je niet veel roze toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb een roze auto.
Dat zal best maar ik vind het nietsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar paars is zo mooi en vol en diep en royaal.
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik heb inderdaad niet veel roze. Het enige roze wat ik zie is een krukje en deo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verder heb je niet veel roze toch?
Roze auto's worden ook het minst gestolen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, douchen en naar bed.
Weltruste lieve kijkbuiskinders
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht ja
![]()
Nouja ik was toch al te laatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Larisssa het volgende:
[..]Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht ja
Ik heb een roze theemutsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet veel roze. Het enige roze wat ik zie is een krukje en deo.
Welterustenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja ik was toch al te laat
Goed, weltruste
Je gaat zo laat eten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Heb geen boodschappen gehaald dus dat wordt pasta
Ik heb roze handdoeken, maar die zie ik nu niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een roze theemuts![]()
Als kind had ik al niets met roze, geel
Zit je nou redenen te posten waarom je homo bent of wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach die zit er weer beter uit als deze...
[ afbeelding ]
Je ging weg om boodschappen te halen tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Heb geen boodschappen gehaald dus dat wordt pasta
Ik heb ook maar weinig roze en wat ik heb draag ik zelden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet veel roze. Het enige roze wat ik zie is een krukje en deo.
Hij werd gehosseldquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging weg om boodschappen te halen tochwhat happened?
Nee hoor zou er als ik dronken zou zijn rustig overheen kruipenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zit je nou redenen te posten waarom je homo bent of wat?
Ik baal zo van die foto!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach die zit er weer beter uit als deze...
[ afbeelding ]
Vroeger droeg ik heel veel roze/zwarte kleding. Bij rood/zwart moet ik gelijk denken aan Media Markt.quote:
GAST WTFquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor zou er als ik dronken zou zijn rustig overheen kruipen
of beroofdquote:
en Deadpoolquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik heel veel roze/zwarte kleding. Bij rood/zwart moet ik gelijk denken aan Media Markt.
En toen bedacht ik me en ging een uur platquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging weg om boodschappen te halen tochwhat happened?
Ik zou m'n hond haar niet eens laten dekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor zou er als ik dronken zou zijn rustig overheen kruipen
Langer dan een uurquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toen bedacht ik me en ging een uur plat
Deadpoolquote:
Ben jij dat? Oh hier nog een foto van jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik baal zo van die foto!Achtervolgt me echt overal
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik heel veel roze/zwarte kleding. Bij rood/zwart moet ik gelijk denken aan Media Markt.
Ja sorry...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |