Ik heb een roze theemutsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet veel roze. Het enige roze wat ik zie is een krukje en deo.
Welterustenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja ik was toch al te laat
Goed, weltruste
Je gaat zo laat eten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Heb geen boodschappen gehaald dus dat wordt pasta
Ik heb roze handdoeken, maar die zie ik nu niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een roze theemuts![]()
Als kind had ik al niets met roze, geel
Zit je nou redenen te posten waarom je homo bent of wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach die zit er weer beter uit als deze...
[ afbeelding ]
Je ging weg om boodschappen te halen tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer. Heb geen boodschappen gehaald dus dat wordt pasta
Ik heb ook maar weinig roze en wat ik heb draag ik zelden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet veel roze. Het enige roze wat ik zie is een krukje en deo.
Hij werd gehosseldquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging weg om boodschappen te halen tochwhat happened?
Nee hoor zou er als ik dronken zou zijn rustig overheen kruipenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zit je nou redenen te posten waarom je homo bent of wat?
Ik baal zo van die foto!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach die zit er weer beter uit als deze...
[ afbeelding ]
Vroeger droeg ik heel veel roze/zwarte kleding. Bij rood/zwart moet ik gelijk denken aan Media Markt.quote:
GAST WTFquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor zou er als ik dronken zou zijn rustig overheen kruipen
of beroofdquote:
en Deadpoolquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik heel veel roze/zwarte kleding. Bij rood/zwart moet ik gelijk denken aan Media Markt.
En toen bedacht ik me en ging een uur platquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je ging weg om boodschappen te halen tochwhat happened?
Ik zou m'n hond haar niet eens laten dekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor zou er als ik dronken zou zijn rustig overheen kruipen
Langer dan een uurquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toen bedacht ik me en ging een uur plat
Deadpoolquote:
Ben jij dat? Oh hier nog een foto van jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik baal zo van die foto!Achtervolgt me echt overal
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik heel veel roze/zwarte kleding. Bij rood/zwart moet ik gelijk denken aan Media Markt.
Ja sorry...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |