Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wel waar
Hebben we nu een discussie over kip
Dat niet iedere tint even goed staat en als je dan net wat leuks vind en het een verkeerde tint is.quote:
Ik kan mij jou niet echt voorstellen met een roze shirt, misschien roze overhemd maar dat is ook alles.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er probeert iemand mij aan de roze kledij te krijgen
Photoshopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verschrikkelijk lelijk
Doen, jij kan het hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er probeert iemand mij aan de roze kledij te krijgen
Maar paars is zo mooi en vol en diep en royaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Roze vind ik ook mooi maar ik heb een hekel aan paars.
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef Flippiee het volgende:
D
[..]
Dat niet iedere tint even goed staat en als je dan net wat leuks vind en het een verkeerde tint is.
Als het maar dood isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje vlees! Vis!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verschrikkelijk lelijk
Verder heb je niet veel roze toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb een roze auto.
Dat zal best maar ik vind het nietsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar paars is zo mooi en vol en diep en royaal.
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik heb inderdaad niet veel roze. Het enige roze wat ik zie is een krukje en deo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verder heb je niet veel roze toch?
Roze auto's worden ook het minst gestolen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, douchen en naar bed.
Weltruste lieve kijkbuiskinders
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht ja
![]()
Nouja ik was toch al te laatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef Larisssa het volgende:
[..]Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |