Je krijgt er geen bebloede handen van, het is niet vettig zoals zalm, ik snap je probleem niet. Vrouwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen problemen mee, alleen met kip
ohquote:
Kip stinkt en is plakkerigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je krijgt er geen bebloede handen van, het is niet vettig zoals zalm, ik snap je probleem niet. Vrouw
Bodypainted shirtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
Paars, roze, de overstap maakt dan ook niet uit
Dan moet je fatsoenlijk vlees kopen en de half bedorven supermarktmeuk laten waar het isquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
Paarsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik koop al mijn vlees en kip bij de slagerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan moet je fatsoenlijk vlees kopen en de half bedorven supermarktmeuk laten waar het is
Want?quote:
En dan nog al die tinten paarsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paars![]()
Er is veel te weinig leuke kleding paars.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
Er rennen hier 10 agenten door de straat om één gozertje te pakken, nog steeds
Verse kip stinkt niet en is niet plakkerig andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:52 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik koop al mijn vlees en kip bij de slager
Wat is daar mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want?
[..]
En dan nog al die tinten paars
Wel waarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verse kip stinkt niet en is niet plakkerig anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |