En als het slecht weer is komt dat ook wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef Larisssa het volgende:
[..]
JaIk hoop dat het in oktober nog heerlijk warm is ja
Dan gaan we cocktails drinken
Ja als ik dat geweten had, dan had ik mijn fohn wel meegenomen. Heb heel het weekend met een pluizig hoofd rond gelopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god jais hier geen fohn? Geen fohn!?
alleen typen niet schijnbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, kip is echt t3h fucking easy
Ja nooit dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
November. Exacte datum geef ik door wanneer ik mentaal klaar ben voor een roze schort.
Geef me een momentjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat zowaar niet over vieze dingen.
Gehakt bakken in oliequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat zowaar niet over vieze dingen.
Hahaha divaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja als ik dat geweten had, dan had ik mijn fohn wel meegenomen. Heb heel het weekend met een pluizig hoofd rond gelopen
Gelukkig kon ik elastiekjes halen bij de supermarkt
En te vies om aan te rakenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, kip is echt t3h fucking easy
Een knalroze?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb ook een roze polo, dus zo'n grote stap is dat niet.
Roze polo niets mis mee, staat de meeste mannen goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk hoor bij een manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je dat vies vind dan vind je alle andere vlees en de meeste soorten vis ook viesquote:
Nee daar heb ik geen problemen mee, alleen met kipquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je dat vies vind dan vind je alle andere vlees en de meeste soorten vis ook vies
Dat is een wit shirtjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |