Flipzequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar nu ga ik hamburgers maken, die ga ik flippen
Omgquote:
Alles kan, maar het hoort niet.quote:
quote:
Niet alles kan, je kan niet een tanker van een paar ton laten balanceren op een ijsstokje wijsneusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg
[..]
Alles kan, maar het hoort niet.
[..]
Zekerquote:
watser mis met banaan?quote:
Geef me eens iets wat redelijk makkelijk te maken is dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Recept? Knorr Wereldgerechten kun je amper koken noemengooi er wat water bij, pruttelen, roeren, klaar.
Ik heb 1, maar vond het niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zeker, maar het voordeel van de Lego versie is dat je ook met de schurken kunt spelen.
Okee voor jou:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet alles kan, je kan niet een tanker van een paar ton laten balanceren op een ijsstokje wijsneus
Dat kan niet waar zijnquote:
Ga toch geen meloen op brood doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okee voor jou:
Je kan ALLE soorten fuit op BROOD doen, MAAR HET HOORT NIET.
Dus
Ze voelen je aanwezigheid Benzinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef benzin het volgende:
Er zijn hier wel veel vrouwen de laatste tijd![]()
Maar het kan wel!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga toch geen meloen op brood doen?
Het is maar net waar je van houdt. Sowieso ben ik fan van Lego.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 1, maar vond het niet zo bijzonder
Als jij dan eens per maand langskomt, op woensdag.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg
[..]
Alles kan, maar het hoort niet.
[..]
En als Alfred.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zeker, maar het voordeel van de Lego versie is dat je ook met de schurken kunt spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |