Morgen weer achter wat prospects aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ok, ja ik moet nog even wennen hier. Ik ben hier niet in de nacht hoorMisschien in het weekend.
Ik duik ook zo lekker mijn bedje in.
Ik hang hier ook nooit meer tot laat eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ok, ja ik moet nog even wennen hier. Ik ben hier niet in de nacht hoorMisschien in het weekend.
Ik duik ook zo lekker mijn bedje in.
Ik heb gisteren Lego Batman 2 voor de 360 gekocht. Zo gaaf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik koop het ook zelden. Ben wel bezig met enkele series compleet te krijgen. Maar geldgebrek en dure boeken doen me de das om.
Ik ben bezig met Incredible Hercules, Fantastic Four (van Hickman) en X-Force (Kyle & Yost) en Cable & Deadpool te verzamelen. Maar ik koop er vaak van alles tussendoor.
Zoals de Emma Frost serie, of Thor.
Same. Gewoon echt geen zin/tijd voor. Sowieso met het sporten er bij is wat rust wel zo belangrijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hang hier ook nooit meer tot laat eigenlijk
Nee morgen niet. Ik zit met een deadline van een nieuwe klantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Morgen weer achter wat prospects aan?
Je moet arkham asylum en arkham city voor de 360 kopen, die zijn tofquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Lego Batman 2 voor de 360 gekocht. Zo gaaf.![]()
Verder volg ik geen series meer. Het wordt allemaal een beetje duur.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik doe nog bescheiden trouwens, meestal eet ik rond 12 uur.
Ik heb het bereid toch, niet hunquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus je vindt dat Knorr fenomenale kip Madras maakt
Agreedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Gewoon echt geen zin/tijd voor. Sowieso met het sporten er bij is wat rust wel zo belangrijk.
Wat ik nu ga maken is ook alleen nog maar wat vlees.. straks nog aardappels en groentenquote:
ik broodje aardbei, beat that bitchquote:
Viesssssssquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik broodje aardbei, beat that bitch
Recept? Knorr Wereldgerechten kun je amper koken noemenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het bereid toch, niet hun
Ik volg bijna noot het recept
Goed roeren is wel essentieel en vaak onderschatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Recept? Knorr Wereldgerechten kun je amper koken noemengooi er wat water bij, pruttelen, roeren, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |