quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
kut moest nog III makenTevens sorry miauw
Oh neequote:
Aan één kant aanpakken en het lemmet laten rusten op het punt waar het vel loskomt van het vlees, in rustige bewegingen van boven naar beneden. Of meebakken en naderhand eraf plukken want dan zit het losquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Kipfilet snij ik wel ja.
Maar als ik het velletje van een drumstick af moet halen, dan knip ik het eraf
Arm?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Hi gladde gezichtjes, arme Drommels en overig singlemateriaal.
Hi!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Hé clegaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Oh stoer, je gaat mee doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hi!![]()
Ik heb een trainingsschema gevonden dat mij helemaal klaar fit voor de Dam tot Damloop![]()
De TT zegt toch duidelijk 'jammer' Drommel. Meestal is dat niet goed. Kan natuurlijk zijn dat je graag 2 blikken worsten wou opeten maar er maar één in huis had. Geen ramp, maar toch.quote:
Maar de belangrijkste vraag is dan, ga je het schema ook hanteren?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hi!![]()
Ik heb een trainingsschema gevonden dat mij helemaal fit krijgt voor de Dam tot Damloop![]()
Ik ga nu al een plek zoeken zodat ik je kan aanmoedigen flipselsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hi!![]()
Ik heb een trainingsschema gevonden dat mij helemaal fit krijgt voor de Dam tot Damloop![]()
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga nu al een plek zoeken zodat ik je kan aanmoedigen flipsels
Ik ga maar wat katten bestellen dan bij de dierenwinkel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
Nog even en iedereen hier is bezet behalve kaneelstokje
IK HEB ER HELEMAAL GEEN IN HUISquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De TT zegt toch duidelijk 'jammer' Drommel. Meestal is dat niet goed. Kan natuurlijk zijn dat je graag 2 blikken worsten wou opeten maar er maar één in huis had. Geen ramp, maar toch.
Ja want hij is goed te doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is dan, ga je het schema ook hanteren?
Graag niet op de peperstraat of bij de brug daar in Zaandamquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga nu al een plek zoeken zodat ik je kan aanmoedigen flipsels
Er is hoopquote:
Niet zo op focussenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar wat katten bestellen dan bij de dierenwinkel.
Tevens: heb ik nog wat gemist?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Aan één kant aanpakken en het lemmet laten rusten op het punt waar het vel loskomt van het vlees, in rustige bewegingen van boven naar beneden. Of meebakken en naderhand eraf plukken want dan zit het los
tuurlijkquote:
Ik wou net de peperstraat zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja want hij is goed te doen
[..]
Graag niet op de peperstraat of bij de brug daar in Zaandam
Nog meer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar stond ik vorig jaar mijn broer aan te moedigen. Ik stond bij de brug op een perfect hoekje, hij komt voorbij en wij maar roepen en roepen, nietsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja want hij is goed te doen
[..]
Graag niet op de peperstraat of bij de brug daar in Zaandam
ahwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugensquote:
Hier een kusje...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo, dat is het eindpunt en dicht bij de dam waar je kan zuipen klungelquote:
Daar staat mijn familie ook altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar stond ik vorig jaar mijn broer aan te moedigen. Ik stond bij de brug op een perfect hoekje, hij komt voorbij en wij maar roepen en roepen, niets
Wat noem je mij nou klungel, mallootquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo, dat is het eindpunt en dicht bij de dam waar je kan zuipen klungel
Gewoonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat noem je mij nou klungel, malloot
Lekker boeiend. Je bent nog jong. Lekker op een terras zitten met een biertje, genieten van alle voorbijgaande derrières terwijl de rest in de Super de Boer staat met de boodschappen van vrouwlief in de handquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had muziek opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar staat mijn familie ook altijd![]()
Tenzij je geen Flipsels roept, dan kan het wel.
Whehe door de muziek of de focus?
Ik heb een paar dagen achter de rug waarin ik daar wel op focuste. Jammer wel.quote:
Ik heb nog geen katjes.quote:
Kan ik je dan hosselen, met katten?quote:
Ben jij een beer? Had ik niet achter je gezochtquote:
Ja knippen, kom op zegquote:
Ik voelde me veel gelukkiger toen ik met haar in de Super liep anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Je bent nog jong. Lekker op een terras zitten met een biertje, genieten van alle voorbijgaande derrières terwijl de rest in de Super de Boer staat met de boodschappen van vrouwlief in de hand
En een dikke lul dat ik hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij een beer? Had ik niet achter je gezocht
Hahahaha ja dat is lastig danquote:
Mits je geen 80 katten neemt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen achter de rug waarin ik daar wel op focuste. Jammer wel.
Voel me uitermate eenzaam.
[..]
Ik heb nog geen katjes.
[..]
Kan ik je dan hosselen, met katten?
[..]
Ben jij een beer? Had ik niet achter je gezocht
Ik had een zak snoep gekocht met extra cadeaulintquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat is lastig danGeven jullie dan ook zo een roos?
Lekker etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |