SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEZE KRIJGT EEN IRRI MELDING
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi prof hoax
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent geen goede potentiele mod. dat valt onder toekomstig crew bashIk ben de ideale kandidaat. Haters gonna hate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Quote meldingen zijn leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEZE KRIJGT EEN IRRI MELDING
Wie is die chick.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben de ideale kandidaat. Haters gonna hate.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Smoofie het volgende:
Ajacied, gaat nou niet te ver, anders krijg je weer een ban.
Binnenkort mogen we alleen:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben de ideale kandidaat. Haters gonna hate.
En dat als modquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het einde van de quotemelding gestart denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi prof hoax
Goed idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort mogen we alleen:
''Strootman'' posten
toch luekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het einde van de quotemelding gestart denk ik
Liever niet zegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort mogen we alleen:
''Strootman'' posten
Mwa, meer keuze is altijd leukerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben ze nog geen geschikte kandidaat, gezien het schopje.
Mij lukte het, als PSV'erquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom nooit een Davytype als mod nemen
Strootman wordt hier niet genoeg geadoreerd. Mijn mede mods zijn het vast eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom nooit een Davytype als mod nemen
Vraag mij nog steeds af wie jij bentquote:
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Laat die man eerst eens écht goed gaan voetballenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman wordt hier niet genoeg geadoreerd. Mijn mede mods zijn het vast eens.
Je zei dat je niet op vakanite ging. Ik ook btw, ben dan ook wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel spijtig trouwens ik kan geen eens reageren in mijn eigen aanstellingtopic. Ik treed 25 juli in functie maar ga de 21ste op vakantie
Ik ook, als ik geweten had dat het een psv'er was was dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af wie jij bent
Ehh, hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af wie jij bent
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat als modLeuk geweest nu. Grapje is over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei misschien nog naar Zweden en misschien is dus een zekerheidje gewordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zei dat je niet op vakanite ging. Ik ook btw, ben dan ook weg
Mee eens. Nu enkel nog zonder spoiler quoten.quote:
oke\quote:
Jij schijnt hier mod te zijnquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke\Hem quoten en dan een extra quote in de spioler zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk man, hoelang ga je? Dan kom ik ook langs.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei misschien nog naar Zweden en misschien is dus een zekerheidje geworden
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hem quoten en dan een extra quote in de spioler zetten
Ik stop tochquote:
2 weken. Dus moet in de komende 10 dagen mijn studie fixen... Maar ik wacht nu al 2 weken op de definitieve brief en al 5x gebeldquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk man, hoelang ga je? Dan kom ik ook langs.
Inschrijven moet voor 1 september.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 weken. Dus moet in de komende 10 dagen mijn studie fixen... Maar ik wacht nu al 2 weken op de definitieve brief en al 5x gebeld
Hij kan d'r ook niets aan doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hem quoten en dan een extra quote in de spioler zetten
kloptquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inschrijven moet voor 1 september.
2 weken huh, als je adres geeft kom ik er vanaf 28 juli![]()
Zo'n Zweedse is 1 meter langer dan jij konijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dan kunnen we net zo goed een Zweedse mee kapen ipv een Vietnamees.
Dat lijkt me wel een beter idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dan kunnen we net zo goed een Zweedse mee kapen ipv een Vietnamees.
Wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
schreef stevenmac het volgende
krijg je nu die melding al?
Konijn is 1m88quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo'n Zweedse is 1 meter langer dan jij konijn
Ik heb het stiekem wel meer op brunettes maar lekker = lekker dus dan gaan we vanaf de 28ste op jacht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een beter idee.
Scandinavische chicks
Blond![]()
Ik heb het uitstaanquote:
Nietes ik ben langer dan W. Sneijder zelfs.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo'n Zweedse is 1 meter langer dan jij konijn
Nu blij?quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, logisch wel. Zó handig is het eigenlijk niet, tenzij het in sc's wordt uitgezet.
Ik ben elke dag als een mongooltje met een springtouw zo blijquote:
Niet als een steven en mono in een nachttrein met een karretje zo blij ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben elke dag als een mongooltje met een springtouw zo blij
Vraagt degene die mij hierheen haaltquote:
trolley heet zoietsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet als een steven en mono in een nachttrein met een karretje zo blij ?
[..]
Vraagt degene die mij hierheen haalt![]()
Zet die functie gewoon uit man.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet als een steven en mono in een nachttrein met een karretje zo blij ?
[..]
Vraagt degene die mij hierheen haalt![]()
quote:
Ja, zulke domme mensen zijn er welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij nog niet uit staat ?
en het bezorgt extra pretquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang iedereen het quote systeem aan laat staan kan ik er wel aan wennen, best leuk toch GGMM?
Have fun in TRU konijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Zolang iedereen het quote systeem aan laat staan kan ik er wel aan wennen, best leuk toch GGMM?
http://www.facebook.com/groups/414865541891419/?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan die groep niet vinden
TRU?quote:
Waarom doe je zoquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah begrijp je nu pas en antwoord gegeven.
Wat heb ik die arme aluhoedjes aangedaan, konijn in hun topic...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah begrijp je nu pas en antwoord gegeven.
Dus jij leest normaal ook al daar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Raja ik heb die shit uitstaan dus het werkt niet
Nee, ik keek via lr posthistoryquote:
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb ik die arme aluhoedjes aangedaan, konijn in hun topic...
Behoorlijk jaquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er wel trots op eigenlijk. Ik troll bijna niet gewoon
Houd je bek Don.quote:Op dinsdag 11 november 2003 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Als ik blank was zou ik proberen uit te vinden wat er in godsnaam gezellig is aan het veel zuipen en steeds harder praten tijdens het uitgaan.
Don
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Drank.
Als echte waardige moslim raak ik dat niet aan.
DonRaja begrijpt Cruijff zijn grootsheid tenminste... Ok tot zover het stalkenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Begrafenis?![]()
Dat is zonde van het geld, als ik de verhalen moet geloven herrijst hij toch weer na 3 dagen...![]()
AJax nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
WTF Nederlandse clubs zijn blijkbaar de enige die gratis clubtv hebben op hun site_!
En nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
WTF Nederlandse clubs zijn blijkbaar de enige die gratis clubtv hebben op hun site_!
jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft al een reserve bank gekregen
[..]
[..]
quote:
Er is een kleine kans dat ik nooit meer terugkomquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Smoofie ik ga je missen.Wanneer kom je terug?
Een grote kans dat je wel terugkomt, wanneer zou dat zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat ik nooit meer terugkom
ALs ik niet meteen doorreis naar Zweden, naar LRquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een grote kans dat je wel terugkomt, wanneer zou dat zijn?
Oh, dan ga ik je gelukkig nog spreken, dan ben ik nog niet weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ik niet meteen doorreis naar Zweden, naar LR, 28 juli.
Wel goed dat je het goede in een mens wilt zien. Na de filmpjes van gisterenavond ben ik dat helaas verloren.quote:
Hij gaat naar zweden 21 juli. En ik wil graag naar zweden voor de natuur.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik je gelukkig nog spreken, dan ben ik nog niet weg.
LR in Zweden?
In augustus zit ik ook een weekje in Zwedenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij gaat naar zweden 21 juli. En ik wil graag naar zweden voor de natuur.
Spanjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar ga je eigenlijk heen smoofiepoofie?
Lorret?quote:
Wat een clichematige bestemming zeg maar in dat geval neem toch maar een leuke brunette mee. Dan kunnen we het een beetje afwisselen met de blonde Zweedse.quote:
Je vermaakt je vast welquote:
Fucking oud man en wat baalde ik dat ik een stukje had gekeken. Vooral dat door blijven ademen wat je hoortquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:50 schreef Smoofie het volgende:
Door gisterenavond heb ik meerdere onthoofdingsfilmpjes uit Mexico bekeken, echt wtf. Die gasten daar
Of dacht dat je het over de kettingzaag actie had.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:51 schreef Smoofie het volgende:
Met een bot mes iemand die bij bewustzijn is onthoofden, snijdend
Of dat schreeuwen als zijn nek er al half afligtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fucking oud man en wat baalde ik dat ik een stukje had gekeken. Vooral dat door blijven ademen wat je hoort
[..]
Of dacht dat je het over de kettingzaag actie had.
Dnepropetrovsk Maniacs is toch wel het gruwelijkste filmpje wat ik tot nu toe een klein stukje van heb gezien maar dat trok ik gelukkig niet al te lang. Hoe die uit verveling in een groep hun slachtoffers vermoorde is echt te erg voor een gezondmenselijk brein.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of dat schreeuwen als zijn nek er al half afligt
Nederland is een land waar je tot het einde met je jeugdzonden zal worden geconfronteerd.quote:
Hoi Jojoortjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga zo een XXL varkensschnitzel eten.
hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER DAN? EEN QUOTEALERT?
Dat soort mensen zouden meteen afgemaakt moeten worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dnepropetrovsk Maniacs is toch wel het gruwelijkste filmpje wat ik tot nu toe een klein stukje van heb gezien maar dat trok ik gelukkig niet al te lang. Hoe die uit verveling in een groep hun slachtoffers vermoorde is echt te erg voor een gezondmenselijk brein.
[..]
Nederland is een land waar je tot het einde met je jeugdzonden zal worden geconfronteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga je irriteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
Nieuw slachtoffer.Niet doen joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga je irriterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jojoortje voor eeuwig pestenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga je irriteren
quote:
Niet plagen is iets anders dan het zelf uit laten zoekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
nou vooruit.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
nou vooruit.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Help ik krijg allemaal spam als mensne mij quoten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
NIEUW SLACHTOFFERJij moet altijd net iets te lang doorgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet altijd net iets te lang doorgaan.
Dat heeft er puur mee te maken dat je niet zo handig bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
Die DM's slaan sowieso nergens op.
Wil je er 1 wegklikken, klik je net een nieuwe weg die iemand naar je stuurt
Dat is een belediging voor alle vrouwenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft er puur mee te maken dat je niet zo handig bent.
Kinderen houden van herhaling hé.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij moet altijd net iets te lang doorgaan.
Neuh, alleen voor Jojoortje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor alle vrouwen
Dubbelzinnigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Twente zonder steunpilaren naar Andorra
Stort het stadion dan niet opnieuw in? haha gapje
scherp hoor stinhoquote:
ik vond het wel een leuk grapje gapjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
werkt het nogquote:
Kijk uit.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Irritant gedrag. Kan gewoon genote worden.
Hij doet maarquote:
Is het hier al gemeld dat je het beter niet kunt doen? Je kunt dus genote worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meer kans op een ban als je dat gedrag blijft leveren hé
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het hier al gemeld dat je het beter niet kunt doen? Je kunt dus genote worden.
Goeie garpquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het al gemeld dat je dit gedrag beter niet kan vertonen? Je kunt dus genote worden.
wat een dief.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
triest die reactie van je in het nieuwsbericht
Is toch geen quote lulquote:
Ga weg met dit soort onzinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zat na te denken. Als je zelf een festival mocht bedenken etc. van 3 dagen. Welke 10 artiesten moeten er dan sws komen (die nog nu actief zijn). Geld etc. speelt geen rol.
2pacquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zat na te denken. Als je zelf een festival mocht bedenken etc. van 3 dagen. Welke 10 artiesten moeten er dan sws komen (die nog nu actief zijn). Geld etc. speelt geen rol.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
2pac
Biggie
Elvis
Kurt Cobain
Amy WInehouse
Micheal Jackson
aliyah
Steve Jobs
Nate Dogg
Mary Travers
[..]
2pac
Biggie
Elvis
Kurt Cobain
Amy WInehouse
Micheal Jackson
aliyah
Steve Jobs
Nate Dogg
Mary Travers
[..]
2pac
Biggie
Elvis
Kurt Cobain
Amy WInehouse
Micheal Jackson
aliyah
Steve Jobs
Nate Dogg
Mary Travers
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
quote:
waarom linkt dit aan mijn account?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
waarom linkt dit aan mijn account?
Leeft ie nog ja?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
waarom linkt dit aan mijn account?
Klik eens op de naam van GGMMquote:
Ja, je vroeg toch in dat topic om het met jouw naam te proberen?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:16 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Verander je die naam om te testen?
Probeer eens bij mij
Moet wel, hij wordt nog zo vaak gezien. Volgens mij is het een CIA complot.quote:
zullen we plopkweker nog even terughalen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het zonde dat johannes_vermeer al een tijd niet in de sc is geweest.
[..]
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zullen we plopkweker nog even terughalen?
Ik heb hem al naar Ik ben homo, Maar heb een serieuze vraag ! gestuurdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zullen we plopkweker nog even terughalen?
DM bij quotes! deel 3quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is dit voor iets met die quotes?
Blijf hier Johannesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is dit voor iets met die quotes?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem al naar Ik ben homo, Maar heb een serieuze vraag ! gestuurd
[..]
Is het hier al gemeld dat je het beter niet kunt doen? Je kan dus genote worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ohquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Is het hier al gemeld dat je het beter niet kunt doen? Je kan dus genote worden.
Nee sorry een verstandige man heeft mij net op de homo-problematiek van Fok gewezen. Ik denk dat ik me daar voor moet gaan inzetten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijf hier Johannes![]()
VI HOOLIGANS!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee sorry een verstandige man heeft mij net op de homo-problematiek van Fok gewezen. Ik denk dat ik me daar voor moet gaan inzetten.
[..]
quote:Me moeder reageerde '' Oef .. oke.. *slik* ''
Me vader reageerde '' je bent geen homo, hou op met die flauwekul ''
Ik moest daar ook al om lachenquote:
En terecht alsof je op je 17de uberhaupt al aan seks denkt, gewoon aandachttrekkerij dit.quote:
Logisch toch. Dit ziet er zowaar een keer als een oprecht topic uit.quote:
Die begon ermeequote:
Daarom, hoezo krijg je hiervoor een notes voor. Het is toch nog maar BETA. Hopelijk is het beter uitgevoerd als het echt in werking gaat.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n kloon, als test. Jij bent mensen aan het irriteren
Waar was je al die tijd man?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is nog een heel taboe in de VBLerij, kijk nou uit Rensie met wat je binnen haalt.
Ik was ook al jaren voor doellijn technologie dus ik heb mij tot een enigszins serieus antwoord gewaagd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is nog een heel taboe in de VBLerij, kijk nou uit Rensie met wat je binnen haalt.
Johannes ik haal Vicotria Koblenko erbij als je niet oppast!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zien we Stylo zijn broer weer aan het werk.
Kijk, dit soort mensen vragen er gewoon om.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:46 schreef Dientje12 het volgende:
alsjeblieft niet!
Ik kom net thuis, en ik heb een quote alert, ik schrik ervan, net als brandalarmen ik haat die dingen ook
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit soort mensen vragen er gewoon om.
Luie homo's #10quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was dat niet maanden geleden? Of is dit het poetsfestival?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind de winnares van het Songfestival in schoonheid wel een beetje tegenvallen.
Ahw Ranja is ook maar een mens kijk hem smeken. Ook wel terecht met zijn nu nog schone lijquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net pas teruggekeken. Nederland heeft de finale ook weer niet gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat niet maanden geleden? Of is dit het poetsfestival?
Weet ik, plopkweker post er nu mee daarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat nou niet in random topics man
Alhoewel het wel grappig is
Ik begin Davy wel een beetje gelijk te geven over Steven en zijn obsessiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat nou niet in random topics man
Alhoewel het wel grappig is
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin Davy wel een beetje gelijk te geven over Steven en zijn obsessie
En dan treedt Celine op in Las Vegas?.quote:
Geef mij maar Iwan met zijn beknopte verhaaltjes waarin er binnen 1 zin duidelijk wordt hoe de wereld in elkaar zit.quote:
En hij kan goed tekenen:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heeft een goed gevoel voor humor zeg!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hij kan goed tekenen:
Voetbal International #452 De sportzomer is begonnen!
Ik ga binnenkort wel naar één concert van haar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan treedt Celine op in Las Vegas?.
[..]
Geef mij maar Iwan met zijn beknopte verhaaltjes waarin er binnen 1 zin duidelijk wordt hoe de wereld in elkaar zit.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hij kan goed tekenen:
Voetbal International #452 De sportzomer is begonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |