Ah, word je ook wijkzuster ja?quote:
Ja vandaag voor het eerst mijn eigen billen afgeveegd dus ik ben klaar om de wijken in te gaan. Ik voel me net Munsterman eigenlijk.quote:
Ik heb je nog niet eens langharige metaltuig of psvboer genoemdquote:
Dat klopt, dat moet ik je nageven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet eens langharige metaltuig of psvboer genoemd
Zorgen glitterbeertjes voor vrede?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
Geen ruzie maken, er staan glitterbeertjes in het topic.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vandaag voor het eerst mijn eigen billen afgeveegd dus ik ben klaar om de wijken in te gaan. Ik voel me net Munsterman eigenlijk.
Het maakt mij idd kalmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt, dat moet ik je nageven.
Welke metal?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt, dat moet ik je nageven.
Waar is Opa Morph eigenlijk met zijn 30 jaren?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
Hij is metaalbewerker buiten het vissen om toch?quote:
Vakantie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar is Opa Morph eigenlijk met zijn 30 jaren?
[ afbeelding ]
Camping op Urk of wat?quote:
quote:
quote:
Heftigquote:
UIteraard.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent bang dat de hel losbreekt hier als je wegbent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Door dit in m'n post te zetten krijgt Smoofie de hele tijd een irritante melding.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
UIteraard.volgens mij staat dat uit bij hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
UIteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Is goed, paar kaarsjes, rozenblaadjes op bed, komt goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
hee GGMM, ik ben morgen weer in amerfoort, koop jij alvast weer wijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Door dit in m'n post te zetten krijgt Smoofie de hele tijd een irritante melding.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, paar kaarsjes, rozenblaadjes op bed, komt goed.Smoofie heeft die melding uitgezet, maar tof en gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik ben van de iets rustiger metal, symphonyX en Iced Earth enzo.quote:
Kom je thuis en heb je een paar honderd dm meldingenquote:
Eigenlijk moet je een paar madam jeanettes met zout in een vijzel fijn maken en dat overal een paar lepeltjes bij/in doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar mensen die pepers eten zonder de pitjes erin. Gewoon kleinsnijden en die pitjes lekker verdelen boven je gebakken ei en bacon
Is ook fijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben van de iets rustiger metal, symphonyX en Iced Earth enzo.
Oh, ff een ander slachtoffer zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Smoofie heeft die melding uitgezet, maar tof en gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door dit in m'n post te zetten krijgt bbqsaus de hele tijd een irritante melding.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ff een ander slachtoffer zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waarom nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best lekker ja. Al luister ik weer voornamelijk black metal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben van de iets rustiger metal, symphonyX en Iced Earth enzo.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom nietVind het wel gezellig als Smoofie hier is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door dit in m'n post te zetten krijgt bbqsaus de hele tijd een irritante melding.
haha negerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best lekker ja. Al luister ik weer voornamelijk black metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang moet ze zijn? Gewicht? Uiterlijk? Geld?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je mijn importbruid niet?
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ff een ander slachtoffer zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha negerDoe ik voor GGMM om een beetje in zijn straatje te blijven met zijn gangster rap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geld zo min mogelijk uiteraard straks val ik zo tegen dat ze alsnog zelf een ticket naar huis boektquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze zijn? Gewicht? Uiterlijk? Geld?![]()
Okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik voor GGMM om een beetje in zijn straatje te blijven met zijn gangster rap.
Ik luister geen gangsterrap, leugenaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik voor GGMM om een beetje in zijn straatje te blijven met zijn gangster rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door dit in m'n post te zetten krijgt bbqsaus de hele tijd een irritante melding.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig als Smoofie hier is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Madame_Paonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Zolang ze zich aan de verkeersregels houden, zie ik niet wat hier zo vervelend aan is.
Het is niet alsof ze jou dwingen om ook in de bus naar Spanje te gaan ...
Geen idee, hij was de eerste die ik in dat topic zag reageren, puur random dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef Happel het volgende:
Wie is BBQSausage en waarom moet je hem nou weer irriteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze krijgt een irritante melding
Allemaal metalmensjes hier, zo warmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best lekker ja. Al luister ik weer voornamelijk black metal.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, hij was de eerste die ik in dat topic zag reageren, puur random dus.Naar jong ben je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Davy, Steven en ook Happel schijnt een terugkeer te ambieren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
VBL mod gezocht:
Zijn er van hier die gesolliciteerd hebben ?
Omdat het kanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef Happel het volgende:
Wie is BBQSausage en waarom moet je hem nou weer irriteren?
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Davy, Steven en ook Happel schijnt een terugkeer te ambieren.
Dat laatste lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij al gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
VBL mod gezocht:
Zijn er van hier die gesolliciteerd hebben ?
Davyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze krijgt een irritante melding
Mooi, tikje softquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het kanIk irriteer iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze krijgt een irritante melding
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DavyWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het kanSeems legit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij werkt wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij werkt die melding niet als je het in een spoiler zet manBBqsaus was allang gek geworden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik irriteer iemand andersDoe normaal, straks heb je weer een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je mag weleens met Stieff meekomen, hier met de beentjes op tafel studiosport kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ook nog interesse in geschiedenis. Zullen we anders samen wijk diensten draaien?
Die zanger moet misschien zitten in Tsjechie door het van het podium afduwen van een fan (Welke aan de verwondingen is overleden)quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mag weleens met Stieff meekomen, hier met de beentjes op tafel studiosport kijken
Je bent geen goede potentiele mod. dat valt onder toekomstig crew bashquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEZE KRIJGT EEN IRRI MELDING
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |