quote:
Heftigquote:
UIteraard.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent bang dat de hel losbreekt hier als je wegbent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Door dit in m'n post te zetten krijgt Smoofie de hele tijd een irritante melding.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
UIteraard.volgens mij staat dat uit bij hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
UIteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Is goed, paar kaarsjes, rozenblaadjes op bed, komt goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
hee GGMM, ik ben morgen weer in amerfoort, koop jij alvast weer wijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Door dit in m'n post te zetten krijgt Smoofie de hele tijd een irritante melding.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed, paar kaarsjes, rozenblaadjes op bed, komt goed.Smoofie heeft die melding uitgezet, maar tof en gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik ben van de iets rustiger metal, symphonyX en Iced Earth enzo.quote:
Kom je thuis en heb je een paar honderd dm meldingenquote:
Eigenlijk moet je een paar madam jeanettes met zout in een vijzel fijn maken en dat overal een paar lepeltjes bij/in doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar mensen die pepers eten zonder de pitjes erin. Gewoon kleinsnijden en die pitjes lekker verdelen boven je gebakken ei en bacon
Is ook fijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben van de iets rustiger metal, symphonyX en Iced Earth enzo.
Oh, ff een ander slachtoffer zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Smoofie heeft die melding uitgezet, maar tof en gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door dit in m'n post te zetten krijgt bbqsaus de hele tijd een irritante melding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |