quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ff een ander slachtoffer zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Waarom nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best lekker ja. Al luister ik weer voornamelijk black metal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben van de iets rustiger metal, symphonyX en Iced Earth enzo.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom nietVind het wel gezellig als Smoofie hier is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door dit in m'n post te zetten krijgt bbqsaus de hele tijd een irritante melding.
haha negerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best lekker ja. Al luister ik weer voornamelijk black metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang moet ze zijn? Gewicht? Uiterlijk? Geld?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je mijn importbruid niet?
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ff een ander slachtoffer zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha negerDoe ik voor GGMM om een beetje in zijn straatje te blijven met zijn gangster rap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geld zo min mogelijk uiteraard straks val ik zo tegen dat ze alsnog zelf een ticket naar huis boektquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze zijn? Gewicht? Uiterlijk? Geld?![]()
Okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik voor GGMM om een beetje in zijn straatje te blijven met zijn gangster rap.
Ik luister geen gangsterrap, leugenaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik voor GGMM om een beetje in zijn straatje te blijven met zijn gangster rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door dit in m'n post te zetten krijgt bbqsaus de hele tijd een irritante melding.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig als Smoofie hier is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Madame_Paonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Zolang ze zich aan de verkeersregels houden, zie ik niet wat hier zo vervelend aan is.
Het is niet alsof ze jou dwingen om ook in de bus naar Spanje te gaan ...
Geen idee, hij was de eerste die ik in dat topic zag reageren, puur random dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef Happel het volgende:
Wie is BBQSausage en waarom moet je hem nou weer irriteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door dit in m'n post te zetten krijgt bbqsaus de hele tijd een irritante melding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze krijgt een irritante melding
Allemaal metalmensjes hier, zo warmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best lekker ja. Al luister ik weer voornamelijk black metal.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, hij was de eerste die ik in dat topic zag reageren, puur random dus.Naar jong ben je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Davy, Steven en ook Happel schijnt een terugkeer te ambieren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
VBL mod gezocht:
Zijn er van hier die gesolliciteerd hebben ?
Omdat het kanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef Happel het volgende:
Wie is BBQSausage en waarom moet je hem nou weer irriteren?
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Davy, Steven en ook Happel schijnt een terugkeer te ambieren.
Dat laatste lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Davy, Steven en ook Happel schijnt een terugkeer te ambieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |