Mij lukte het, als PSV'erquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom nooit een Davytype als mod nemen
Strootman wordt hier niet genoeg geadoreerd. Mijn mede mods zijn het vast eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom nooit een Davytype als mod nemen
Vraag mij nog steeds af wie jij bentquote:
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Laat die man eerst eens écht goed gaan voetballenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman wordt hier niet genoeg geadoreerd. Mijn mede mods zijn het vast eens.
Je zei dat je niet op vakanite ging. Ik ook btw, ben dan ook wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel spijtig trouwens ik kan geen eens reageren in mijn eigen aanstellingtopic. Ik treed 25 juli in functie maar ga de 21ste op vakantie
Ik ook, als ik geweten had dat het een psv'er was was dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af wie jij bent
Ehh, hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af wie jij bent
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat als modLeuk geweest nu. Grapje is over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei misschien nog naar Zweden en misschien is dus een zekerheidje gewordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zei dat je niet op vakanite ging. Ik ook btw, ben dan ook weg
Mee eens. Nu enkel nog zonder spoiler quoten.quote:
oke\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi prof hoax
Jij schijnt hier mod te zijnquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke\Hem quoten en dan een extra quote in de spioler zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk man, hoelang ga je? Dan kom ik ook langs.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei misschien nog naar Zweden en misschien is dus een zekerheidje geworden
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hem quoten en dan een extra quote in de spioler zetten
Ik stop tochquote:
2 weken. Dus moet in de komende 10 dagen mijn studie fixen... Maar ik wacht nu al 2 weken op de definitieve brief en al 5x gebeldquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk man, hoelang ga je? Dan kom ik ook langs.
Inschrijven moet voor 1 september.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 weken. Dus moet in de komende 10 dagen mijn studie fixen... Maar ik wacht nu al 2 weken op de definitieve brief en al 5x gebeld
Hij kan d'r ook niets aan doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hem quoten en dan een extra quote in de spioler zetten
kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |