Oh, dan ga ik je gelukkig nog spreken, dan ben ik nog niet weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ik niet meteen doorreis naar Zweden, naar LR, 28 juli.
Wel goed dat je het goede in een mens wilt zien. Na de filmpjes van gisterenavond ben ik dat helaas verloren.quote:
Hij gaat naar zweden 21 juli. En ik wil graag naar zweden voor de natuur.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik je gelukkig nog spreken, dan ben ik nog niet weg.
LR in Zweden?
In augustus zit ik ook een weekje in Zwedenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij gaat naar zweden 21 juli. En ik wil graag naar zweden voor de natuur.
Spanjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar ga je eigenlijk heen smoofiepoofie?
Lorret?quote:
Wat een clichematige bestemming zeg maar in dat geval neem toch maar een leuke brunette mee. Dan kunnen we het een beetje afwisselen met de blonde Zweedse.quote:
Je vermaakt je vast welquote:
Fucking oud man en wat baalde ik dat ik een stukje had gekeken. Vooral dat door blijven ademen wat je hoortquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:50 schreef Smoofie het volgende:
Door gisterenavond heb ik meerdere onthoofdingsfilmpjes uit Mexico bekeken, echt wtf. Die gasten daar
Of dacht dat je het over de kettingzaag actie had.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:51 schreef Smoofie het volgende:
Met een bot mes iemand die bij bewustzijn is onthoofden, snijdend
Of dat schreeuwen als zijn nek er al half afligtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fucking oud man en wat baalde ik dat ik een stukje had gekeken. Vooral dat door blijven ademen wat je hoort
[..]
Of dacht dat je het over de kettingzaag actie had.
Dnepropetrovsk Maniacs is toch wel het gruwelijkste filmpje wat ik tot nu toe een klein stukje van heb gezien maar dat trok ik gelukkig niet al te lang. Hoe die uit verveling in een groep hun slachtoffers vermoorde is echt te erg voor een gezondmenselijk brein.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of dat schreeuwen als zijn nek er al half afligt
Nederland is een land waar je tot het einde met je jeugdzonden zal worden geconfronteerd.quote:
Hoi Jojoortjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga zo een XXL varkensschnitzel eten.
hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
WAT IS DIT NOU WEER DAN? EEN QUOTEALERT?
Dat soort mensen zouden meteen afgemaakt moeten worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dnepropetrovsk Maniacs is toch wel het gruwelijkste filmpje wat ik tot nu toe een klein stukje van heb gezien maar dat trok ik gelukkig niet al te lang. Hoe die uit verveling in een groep hun slachtoffers vermoorde is echt te erg voor een gezondmenselijk brein.
[..]
Nederland is een land waar je tot het einde met je jeugdzonden zal worden geconfronteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |