Nee, ik keek via lr posthistoryquote:
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb ik die arme aluhoedjes aangedaan, konijn in hun topic...
Behoorlijk jaquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben er wel trots op eigenlijk. Ik troll bijna niet gewoon
Houd je bek Don.quote:Op dinsdag 11 november 2003 15:50 schreef DonRaja het volgende:
Als ik blank was zou ik proberen uit te vinden wat er in godsnaam gezellig is aan het veel zuipen en steeds harder praten tijdens het uitgaan.
Don
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Drank.
Als echte waardige moslim raak ik dat niet aan.
DonRaja begrijpt Cruijff zijn grootsheid tenminste... Ok tot zover het stalkenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Begrafenis?![]()
Dat is zonde van het geld, als ik de verhalen moet geloven herrijst hij toch weer na 3 dagen...![]()
AJax nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
WTF Nederlandse clubs zijn blijkbaar de enige die gratis clubtv hebben op hun site_!
En nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef Doublepain het volgende:
WTF Nederlandse clubs zijn blijkbaar de enige die gratis clubtv hebben op hun site_!
jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft al een reserve bank gekregen
[..]
[..]
quote:
Er is een kleine kans dat ik nooit meer terugkomquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Smoofie ik ga je missen.Wanneer kom je terug?
Een grote kans dat je wel terugkomt, wanneer zou dat zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat ik nooit meer terugkom
ALs ik niet meteen doorreis naar Zweden, naar LRquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een grote kans dat je wel terugkomt, wanneer zou dat zijn?
Oh, dan ga ik je gelukkig nog spreken, dan ben ik nog niet weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ik niet meteen doorreis naar Zweden, naar LR, 28 juli.
Wel goed dat je het goede in een mens wilt zien. Na de filmpjes van gisterenavond ben ik dat helaas verloren.quote:
Hij gaat naar zweden 21 juli. En ik wil graag naar zweden voor de natuur.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik je gelukkig nog spreken, dan ben ik nog niet weg.
LR in Zweden?
In augustus zit ik ook een weekje in Zwedenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij gaat naar zweden 21 juli. En ik wil graag naar zweden voor de natuur.
Spanjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar ga je eigenlijk heen smoofiepoofie?
Lorret?quote:
Wat een clichematige bestemming zeg maar in dat geval neem toch maar een leuke brunette mee. Dan kunnen we het een beetje afwisselen met de blonde Zweedse.quote:
Je vermaakt je vast welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |