quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hem al naar Ik ben homo, Maar heb een serieuze vraag ! gestuurd
[..]
Is het hier al gemeld dat je het beter niet kunt doen? Je kan dus genote worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Irritant gedrag. Kan gewoon genote worden.
ohquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Is het hier al gemeld dat je het beter niet kunt doen? Je kan dus genote worden.
Nee sorry een verstandige man heeft mij net op de homo-problematiek van Fok gewezen. Ik denk dat ik me daar voor moet gaan inzetten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijf hier Johannes![]()
VI HOOLIGANS!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee sorry een verstandige man heeft mij net op de homo-problematiek van Fok gewezen. Ik denk dat ik me daar voor moet gaan inzetten.
[..]
quote:Me moeder reageerde '' Oef .. oke.. *slik* ''
Me vader reageerde '' je bent geen homo, hou op met die flauwekul ''
Ik moest daar ook al om lachenquote:
En terecht alsof je op je 17de uberhaupt al aan seks denkt, gewoon aandachttrekkerij dit.quote:
Logisch toch. Dit ziet er zowaar een keer als een oprecht topic uit.quote:
Die begon ermeequote:
Daarom, hoezo krijg je hiervoor een notes voor. Het is toch nog maar BETA. Hopelijk is het beter uitgevoerd als het echt in werking gaat.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n kloon, als test. Jij bent mensen aan het irriteren
Waar was je al die tijd man?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is nog een heel taboe in de VBLerij, kijk nou uit Rensie met wat je binnen haalt.
Ik was ook al jaren voor doellijn technologie dus ik heb mij tot een enigszins serieus antwoord gewaagd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is nog een heel taboe in de VBLerij, kijk nou uit Rensie met wat je binnen haalt.
Johannes ik haal Vicotria Koblenko erbij als je niet oppast!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zien we Stylo zijn broer weer aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |