SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Info heb ik persoonlijk gegevenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Geweldig, en BredeBradda zei dat alleen ik het kon vindenGeweldig! Tof Amber
Jah had niet eens door de lapo te hebben xDquote:
QFHquote:
Toen ik verwees naar een user blijk het niet te mogen van Yvonnequote:
DIt gaat posts trekken. Ik vrag me af hoe de grafieken eruit gaan zien xDquote:
Welkom op het internet.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef BredeBradda het volgende:
W8 maar Esses, die TT gaat je achtervolgen tot in de dood
Correct, maar was enkel niet zeker over je gebruikersnaam. Je hebt het enkel bevestigdquote:Op maandag 9 juli 2012 23:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Info heb ik persoonlijk gegeven
OT: Die TT
In ieder geval lurkersquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Esses het volgende:
[..]
DIt gaat posts trekken. Ik vrag me af hoe de grafieken eruit gaan zien xD
Huh, tig nametopics op FOK! hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toen ik verwees naar een user blijk het niet te mogen van Yvonne
Oh? Sorry is nieuw voor mij. Is immers gewoon info die hij hier gedeeld heeft. Verder kan ik de KMarflitsertopics ook amper nog tellen ;Pquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toen ik verwees naar een user blijk het niet te mogen van Yvonne
Hij bedoelde het type NATOquote:
Was ook niet zo moeilijk als je even zoekt.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Correct, maar was enkel niet zeker over je gebruikersnaam. Je hebt het enkel bevestigd
Ging over dat rare mokkel die was achtergelaten bij een meet.quote:
GOd, jah doh.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ging over dat rare mokkel die was achtergelaten bij een meet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je lijkt wel rubje met mensen/leden zo te achtervolgen
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Correct, maar was enkel niet zeker over je gebruikersnaam. Je hebt het enkel bevestigd
Oh, is dat het. Als Barbapappa er een probleem mee heeft weet hij vast de weg wel naar Foxtrot Bravo te vindenquote:
Je levert het zelf aan knuppelquote:
Welkom in DEF!quote:
Dat bedoel ik. Wil hier niet een Esses doen een je aanvallen op je leeftijd, maar je gebruikers naam had ik als mod dus mooi niet laten doorgaan. Want je bent het niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Was ook niet zo moeilijk als je even zoekt.
Oh, die rel, ja dat was niet tactischquote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ging over dat rare mokkel die was achtergelaten bij een meet.
Oh, het was niet beledigend gemeend. Als je het zo opvat zal ik C4 verzoeken de TT aan te passen.quote:
ZIe mijn laatste post boven deze.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, is dat het. Als Barbapappa er een probleem mee heeft weet hij vast de weg wel naar Foxtrot Bravo te vinden
Tsjah, op het KCT Forum staat het duidelijk vermeld, op KMarns forum stond niks over username regels.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Wil hier niet een Esses doen een je aanvallen op je leeftijd, maar je gebruikers naam had ik als mod dus mooi niet laten doorgaan. Want je bent het niet.
Dus er moet een gebruikersnaamchange komen? Maar een Esses doen, yeah nog een for history.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Wil hier niet een Esses doen een je aanvallen op je leeftijd, maar je gebruikers naam had ik als mod dus mooi niet laten doorgaan. Want je bent het niet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef Esses het volgende:
Geweldig, Ik heb MM nog niet ingehaald xD
Edit: Verschil van 30 posts nu xD
Ik doelde op het andere forum, maar ik ben daar geen mod. En ja Esses vind het wat kinderachtig om hem steeds op zijn leeftijd aan te vallen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus er moet een gebruikersnaamchange komen? Maar een Esses doen, yeah nog een for history.
Overigens, je kunt het ook zien als voorstellen
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef BredeBradda het volgende:
Houden mensen serieus hun post count bij
Dit is de eerste keer anders dat ik zelf zijn leeftijd vermeld. Maar hey, doe maar een TR.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik doelde op het andere forum, maar ik ben daar geen mod. En ja Esses vind het wat kinderachtig om hem steeds op zijn leeftijd aan te vallen.
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef BredeBradda het volgende:
Houden mensen serieus hun post count bij
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oke tof jullie hebben achterhaald dat dat jochie op andere fora actief is, props hoor
Wacht maar tot jij gecertificeerd flitsert bent!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Oke tof jullie hebben achterhaald dat dat jochie op andere fora actief is, props hoor
Word hij niet, hij word een echte officier.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij gecertificeerd flitsert bent!
Kan niet wachtenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij gecertificeerd flitsert bent!
Moet je je tot onderofficier laten omturnen.quote:
Hmmm, flitsen is wel echt voor bazen natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Moet je je tot onderofficier laten omturnen.
Slaap wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:35 schreef BredeBradda het volgende:
Straks maar eens 't bed in duiken, mogguh weer vroeg op
Nee....quote:Op maandag 9 juli 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hmmm, flitsen is wel echt voor bazen natuurlijk
Straks pas hequote:
Film is nog niet afgelopenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ga je slapen, of wens je enkel die gaan slapen een goede nacht rust?
Het tweede.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ga je slapen, of wens je enkel die gaan slapen een goede nacht rust?
Dan blijf je toch nog evenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef BredeBradda het volgende:
Ik ga nog een kwartier gezellig mee posten, rustig jongens..
The Last King of Scotlandquote:
Hoe denk je trouwens dat we die grafieken en noem het op hebben zonder een bijbehorende postcount counter.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef BredeBradda het volgende:
Ik ga nog een kwartier gezellig mee posten, rustig jongens..
Hoe heet je daar dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tsjah, op het KCT Forum staat het duidelijk vermeld, op KMarns forum stond niks over username regels.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef -Amber- het volgende:
A group of Sergeants and a group of Officers take a train to a conference. Each Officer holds a ticket. But the entire group of Sergeants has bought only one ticket for a single passenger. The Officers are just shaking their heads and are secretly pleased that the arrogant Sergeants will finally get what they deserve.
Suddenly one of the Sergeants calls out: “The conductor is coming!”. At once, all the Sergeants jump up and squeeze into one of the toilets. The conductor checks the tickets of the Officers. When he notices that the toilet is occupied he knocks on the door and says: “Ticket, please!” One of the Sergeants slides the single ticket under the doors and the conductor continues merrily on his round.
For the return trip the Officers decide to use the same trick. They buy only one ticket for the entire group but they are baffled as they realize that the Sergeants didn’t buy any tickets at all. After a while one of the Sergeants announces again: “The conductor is coming!” Immediately all the Officers race to a toilet and lock themselves in.
All the Sergeants leisurely walk to the other toilet. Before the last Sergeant enters the toilet, he knocks on the toilet occupied by the Officers and says: “Ticket, please!”
And the moral of the story? Officers like to use the methods of the Sergeants, but they don’t really understand them.
Wie heeft het over zijn best doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef BredeBradda het volgende:
Tsjah. Maar om je best te doen voor de beste postcount??
Vandaag zelf 170 posts wow.
ik bedoel 220x100
Whahaha, aan de vorige 3,4 sc's heb ik anders amper bijdrage gehad.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef Sloggi het volgende:
De SC gaat tegenwoordig trouwens echt te hard. Ik stel voor Esses een week te bannen, scheelt de helft.
Ik welquote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Whahaha, aan de vorige 3,4 sc's heb ik anders amper bijdrage gehad.
Goed voorslag.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef Sloggi het volgende:
De SC gaat tegenwoordig trouwens echt te hard. Ik stel voor Esses een week te bannen, scheelt de helft.
[..]![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed voorslag.
Seals vs. Green Beret
Two Seals boarded a quick shuttle flight out of Dallas, headed for Houston. One sat in the window seat, the other sat in the middle seat.
Just before take-off, A Green Beret got on and took the aisle seat next to the two Seals. The Green Beret kicked off his boots, wiggled his toes and was settling in when the Seal in the window seat said,"I think I'll get up and get a coke."
"No problem," said the Green Beret, "I'll get it for you." While he was gone, the Seal picked up the Green Beret's boot and spit in it.
When the Green Beret returned with the coke, the other Seal said, "That looks good, I think I'll have one too."
Again, the Green Beret obligingly went to fetch it and while he was gone, the Seal picked up the other boot and spit in it.
The Green Beret returned and they all sat back and enjoyed the short flight to Houston.
As the plane was landing, the Green Beret slipped his feet into his boots and knew immediately what had happened.
"How long must this go on?" the Green Beret asked. "This fighting between our groups? This hatred? This animosity? This spitting in boots and pissing in cokes?"
Kloptquote:
Trustequote:
Slaap zequote:
gewoon niet op reageren, storender zijn de telemarketers.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef BredeBradda het volgende:
Weer een Nigeriaan op Marktplaats die zo snel mogelijk mijn bankgegevens nodig heeft voor de verkoop
Denk dat BB dat ook wel beseft. Voor de telemarketers hebben we in NL tegenwoordig het bel-me-niet-register. Scheelt een hele hoop.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
gewoon niet op reageren, storender zijn de telemarketers.
Ben 1x van me leven gebeld voor een of andere auto schade verzekering, was wel grappig, net doen alsof het je interesseert en ze allemaal info op laten zoeken, na een half uur geen interesse hebben klaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat BB dat ook wel beseft. Voor de telemarketers hebben we in NL tegenwoordig het bel-me-niet-register voor. Scheelt een hele hoop.
Ja hebben we hier ook, maar wert niet altijd. Je kan ze indien opgebeld wel melden, maar dan nog. Had laatst ook zijn ei. Heb hem toen helemaal gek gemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat BB dat ook wel beseft. Voor de telemarketers hebben we in NL tegenwoordig het bel-me-niet-register voor. Scheelt een hele hoop.
Die ken ik, maar dan is een marinier de groene baret en zijn twee gasten van LMB de SEALs.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed voorslag.
Seals vs. Green Beret
Two Seals boarded a quick shuttle flight out of Dallas, headed for Houston. One sat in the window seat, the other sat in the middle seat.
Just before take-off, A Green Beret got on and took the aisle seat next to the two Seals. The Green Beret kicked off his boots, wiggled his toes and was settling in when the Seal in the window seat said,"I think I'll get up and get a coke."
"No problem," said the Green Beret, "I'll get it for you." While he was gone, the Seal picked up the Green Beret's boot and spit in it.
When the Green Beret returned with the coke, the other Seal said, "That looks good, I think I'll have one too."
Again, the Green Beret obligingly went to fetch it and while he was gone, the Seal picked up the other boot and spit in it.
The Green Beret returned and they all sat back and enjoyed the short flight to Houston.
As the plane was landing, the Green Beret slipped his feet into his boots and knew immediately what had happened.
"How long must this go on?" the Green Beret asked. "This fighting between our groups? This hatred? This animosity? This spitting in boots and pissing in cokes?"
Wat zal de KCT zich toch eenzaam voelen omdat ze alleen met MARSOF te vergelijken zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die ken ik, maar dan is een marinier de groene baret en zijn twee gasten van LMB de SEALs.
Wat is dat nu weer voor een eikel opmerking?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat zal de KCT zich toch eenzaam voelen omdat ze alleen met MARSOF te vergelijken zijn
Is toch zo, die hebben geen rivaliteit. Is juist positief naar de KCT.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een eikel opmerking?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef -Amber- het volgende:
Leuke manier om telemarketers te pakken
- knip -
Vond het nogal een vreemde opmerkingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:11 schreef BredeBradda het volgende:
Eveneen voor elke eenheid respect hoor, ookal zijn 't de Limburgse JagersZonder respect kom je toch nergens.
kan gebeuren hequote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die is gaaf.
Zo ik heb weer even lekker gelachen. Ik ga nu toch ook mijn bed opzoeken en slapen
ookal zijn het de limburgse jager? Wat heb jij gepresteerd ventje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:11 schreef BredeBradda het volgende:
Eveneen voor elke eenheid respect hoor, ookal zijn 't de Limburgse JagersZonder respect kom je toch nergens.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:11 schreef BredeBradda het volgende:
Er is volgens mij bijna geen rivaliteit tussen die twee, werken heel vaak samen juist. Zou prima onder een dak kunnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat zal de KCT zich toch eenzaam voelen omdat ze alleen met MARSOF te vergelijken zijn
Ik noem gewoon willekeurig een eenheid. Mooie avaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ookal zijn het de limburgse jager? Wat heb jij gepresteerd ventje?
Mooi, dan weet je ook waarom ik zo reageer. Maak he vmbo af, en meld je weer wanneer je die donkerblauwe baret hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik noem gewoon willekeurig een eenheid. Mooie ava
Niet Vrosky meer?quote:
Je moet hem wel te vriend houden, anders kan je zijn zus(je) er natuurlijk nooit optrekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ookal zijn het de limburgse jager? Wat heb jij gepresteerd ventje?
Jong doe niet zo gefrustreerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooi, dan weet je ook waarom ik zo reageer. Maak he vmbo af, en meld je weer wanneer je die donkerblauwe baret hebt.
Ja wat wil je nou zeggen dan? En nee geen idee wie dat is, evenals die skeerekip en samquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wie dat is?
En je draait telkens mooi om de hete brij heen trouwens
jagers die over heuvels 'jumpen' met tanks?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jong doe niet zo gefrustreerdheb juist toffe verhalen over de jagers gehoord van m;n pa. Met tanks over heuvels jumpen en alles
Dat is wat jij ervan maakt. Ik zeg niks slechts over eenheden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jagers die over heuvels 'jumpen' met tanks?
Je loopt over wat eenheden te praten alsof ze niks kunnen terwijl je zelf nog je snot aan de onderkant van je bureau afsmeert.
Het komt behoorlijk negatief overquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt. Ik zeg niks slechts over eenheden.
Zo was 't dus niet bedoeldquote:
Wat ik wil zeggen is wel duidelijk na de 4, 5 posts die ik er aan gewijd heb, of niet? Lekker rap ben je, dat wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou zeggen dan? En nee geen idee wie dat is, evenals die skeerekip en sam
Die was toch al een maand geleden overleden?quote:
Eduard Khillquote:
Is daar iets mis mee dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
terwijl je zelf nog je snot aan de onderkant van je bureau afsmeert.
Vraag me af of hij echt blij is of gewoon gestoord.quote:
(Я очень рад, ведь я, наконец, возвращаюсь домой - Ik ben erg blij omdat ik eindelijk thuis ben)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vraag me af of hij echt blij is of gewoon gestoord.
Hij was Russischquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jeetje wat een oen, hij heeft de pilot chute niet eens in zijn hand.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:54 schreef m.k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_e._coyote_irl.html![]()
Maar ken je roadrunner?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jeetje wat een oen, hij heeft de pilot chute niet eens in zijn hand.
Mooizo, dat is wat het filmpje zo mooi maakt namelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik die niet enkel ken, maar ook nog eens voordat jij hem leerde kennen
Ik meen dat hij van de overheid last minute heel de tekst van zijn liedje niet mocht zingen met dit als resultaat. Weet echter niet meer waar ik het gelezen had.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik had het op het nieuws gehoord ja. Tactische link.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:43 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)andere-kiekjes.dhtml
volkswagen Fox. Moet toch een keer me rbw halen he :pquote:
Ah, in een foxje maarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
volkswagen Fox. Moet toch een keer me rbw halen he :p
Kun je uitzetten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:56 schreef Thaboel het volgende:
Best een leuk autotje hoor![]()
En sinds wanneer is dat qoute alert? Fucking hinderlijk.
Sinds net.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:56 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:56 schreef Thaboel het volgende:
test,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]ik kreeg hem net maar jij hebt me helemaal niet gequote
Nu welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
test,
hij werkt dus niet bij mezelf
Nou...quote:
opzekers welquote:
Polo! Die heeft mn vriendin als auto om les mee te geven :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ah, in een foxje maareckte bazen krijgen les in een Golf
Heb de nieuwe laatst zien staan in de garage, mooi dingetje welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Polo! Die heeft mn vriendin als auto om les mee te geven :p
Hoi.quote:
Bataquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoi.
Toch maar veiligheids-schoenen aangevraagd.
Mijn M90's voldoen volgens mijn chef niet aan de eisen, want geen stalen neus.
Nu krijg ik Bata's. De oude M90's werden ook door Bata gemaakt.
Ik heb hem nog aan staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
ff dat quote alert uitgezet, irritant is dat.
Ga naar settings en dan naar overige. daar kun je hem uitzetten.quote:
Zie bovenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef jaijai2 het volgende:
Nog triester is dat ik niet weet hoe ik hem uitzet
Yep, aan ons word niks gevraagdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Echt triest die devs die nieuwe functies implementeren, ja
we hebben de 2011 uitvoering, bluemotion. Rijd erg lekker!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb de nieuwe laatst zien staan in de garage, mooi dingetje wel
Die fox rijdt heerlijk! Buurjongen heeft ook de polo bluemotion (ook intructeur) en rijdt ook erg lekker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
we hebben de 2011 uitvoering, bluemotion. Rijd erg lekker!
Hoiquote:
quote:
Alle jezus, die devs zitten echt met hun kop in de stront...quote:
Gelukkig kun je het uitschakelen in je settings.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Alle jezus, die devs zitten echt met hun kop in de stront...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Alle jezus, die devs zitten echt met hun kop in de stront...
Mooie tieten heeft die pinda wel hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:43 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)andere-kiekjes.dhtml
Kunnen ze voor dit soort debiele functies geen opt-in maken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het uitschakelen in je settings.
whutquote:
Misschien is het een hele harde werker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Good heavens, ik krijg morgen ene mister achoudimah mee op de rit die ik mag opleiden. Dat gaat wat worden
Ik hoop het ja, kan ik eens een zaterdag vrij zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Misschien is het een hele harde werker.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hoop het ja, kan ik eens een zaterdag vrij zijn.
Moet hem goed inlerenwerken dus, heeft hij 3 dagen de tijd voor.
Inwerken danquote:
Krijg je der voor betaald?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Inwerken dan
1 pot nat.
Frustrerend, je werkt er zoveel in, en haasje repje gaan ze weer weg. Al die moeite voor niks.
niks behalve 1 persoon die naast me zit en continu in een gek taaltje door z'n lultalie zit te lullen.quote:
Oh, dus je werkt gratis?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
niks behalve 1 persoon die naast me zit en continu in een gek taaltje door z'n lultalie zit te lullen.
quote:
Is DR8 niet de trommel waar de WD-1 op zit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef Thaboel het volgende:
Even over het defspul topic. Wtf was ookal weer het verschil tussen WD-1/TT en DR8?
Hihi, was je voor (A)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is DR8 niet de trommel waar de WD-1 op zit?
En de DR8 is de 1/4 mijl versie.quote:
Goede aanvulling. Sorry, heb geen hamil in de buurt :pquote:
WD-1/TT en DR8 is uit de "goede oude tijd"quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:53 schreef Nibb-it het volgende:
Waar is de goede oude tijd dat je communiceerde met fluitjes, vuurpijlen en postduiven?
Nope, we gebruiken het nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
WD-1/TT en DR8 is uit de "goede oude tijd"
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is toch de spoel met 400 meter kabel? Of zit ik er nu naast?
quote:
Zoals gezegd dusquote:
Je loopt achter Amber. Dat tijdsverschil is soms best funest.quote:
Ach, kan ze ook niet helpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je loopt achter Amber. Dat tijdsverschil is soms best funest.
Jawel tochquote:
en de 1a?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:01 schreef AchJa het volgende:
Wire double one time twisted...
Voor de afkorting...
Ja merk het, ben nog aan het reageren als er alweer tig malen gereageerd is door anderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je loopt achter Amber. Dat tijdsverschil is soms best funest.
Waar zat je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja merk het, ben nog aan het reageren als er alweer tig malen gereageerd is door anderen.
Snel lezen hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja merk het, ben nog aan het reageren als er alweer tig malen gereageerd is door anderen.
Je hebt de 1, en de 1a. Twee varianten (dat weet ik dan nog weer welquote:
Mooi daar, ben ik ook eens in de buurt geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
ja, North Carolina om precies te zijn.
De draad? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Je hebt de 1, en de 1a. Twee varianten (dat weet ik dan nog weer wel)
Waar ben je geweest? East, Central of West NC?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:04 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Mooi daar, ben ik ook eens in de buurt geweest
Virginia, Washingtonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? East Central of Wst NC?
Gelukkig tik ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Negatieve jullie moeten langzamer schrijven.
Jammer. Was namelijk oprecht nieuwsgierig waar dat voor stond (de rest kon ik ook bedenkenquote:
In je settings.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:08 schreef AchJa het volgende:
Btw, hoe kom je van dat verschrikkelijk debiele quote geneuzel af...
Virginia heeft ook wel mooie landschappen, en het weer was goed toen ik in DC was.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
DC is leuk, maar hier (zeker Central and Western NC) is het toch wel mooier.
Dat vroeg ik me dus ook net af, moet iets nieuws zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:08 schreef AchJa het volgende:
Setting, overige, en uitschakelen (een van de vinkjes wegklikken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook net af, moet iets nieuws zijn
Dat is geheel afhankelijk van de aanvraag. Gewoon aangeven dat het permanent is ipv leen en je kunt er mee doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
En dr was toch ook nog gejank met welke je wel of niet mocht knippen?
Mooi hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:08 schreef AchJa het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
Je mag alles knippen. Als je het maar weet te herstellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Thaboel het volgende:
Ja, wat C4 zegt.
Oei, een tientje in de Staatsloterij gewonnen.
Ja DC is leuk voor een paar dagen, maar dan moet ik toch echt weer naar huis. Stads leven is niks voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:08 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Virginia heeft ook wel mooie landschappen, en het weer was goed toen ik in DC was.
Maar ik heb veel van Virginia gezien, washington DC niet echt veel, alleen de National Mall (witte huis etc.) maar dat is ook niet te gek groot.
Kan je een deur mee intrappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Thaboel het volgende:
Ja, wat C4 zegt.
Oei, een tientje in de Staatsloterij gewonnen.
Lot gehad voor me verjaardag. Toch weer peukenquote:
Ook niet voor mij, de landschappen en bossen daar zien vond ik veel leuker als rondhuppelen in de stadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja DC is leuk voor een paar dagen, maar dan moet ik toch echt weer naar huis. Stads leven is niks voor mij
Hoeveel betaal je inmiddels voor een pakje peuken in NLD?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lot gehad voor me verjaardag. Toch weer peuken
Lucky bastardquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lot gehad voor me verjaardag. Toch weer peuken
Volgende keer als je weer in VA bent, richting de Blue Ridge Mountains gaan, daar is het pas echt mooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:16 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ook niet voor mij, de landschappen en bossen daar zien vond ik veel leuker als rondhuppelen in de stad
Uhm ik rook Camel en betaal 4,90...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je inmiddels voor een pakje peuken in NLD?
Dinsdag Juli 10, 2012quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:17 schreef jaijai2 het volgende:
Ik vraag me af welke dag het isdat is zo lastig te onthouden in de vakantie
Dat zal nog wel een tijdje duren, ik denk zo'n 10 jaar, als ik een eigen inkomen hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Volgende keer als je weer in VA bent, richting de Blue Ridge Mountains gaan, daar is het pas echt mooi.
Wat betaal je bij jullie?quote:
Volgend jaar kan ik weer belastingvrij inkopen doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat betaal je bij jullie?
Moet ff wat familie opbellen in Indonesië, 7eu voor een slof
Waarom volgend jaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Volgend jaar kan ik weer belastingvrij inkopen doen.huppa de pluba vol met sloffen camel
Hangt af wat je koopt, maar tussen de 3.01 en 4.25 (Euro met de koers van vandaag.)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat betaal je bij jullie?
Moet ff wat familie opbellen in Indonesië, 7eu voor een slof
QFIGOquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Volgend jaar kan ik weer belastingvrij inkopen doen.huppa de pluba vol met sloffen camel
Ben je op vakantie in Amerika of voor je werk?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef -Amber- het volgende:
Maar voor en rol (5 tins) Copenhagen (Wintergreen long cut) betaal ik Euro 8.14 ($10)
De Marine heeft net de "Walcheren" gevonden. Die misschien?quote:
Ik woon en werk hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ben je op vakantie in Amerika of voor je werk?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Marine heeft net de "Walcheren" gevonden. Die misschien?
Je bent ook echt niet nieuwsgierig he.quote:
Totaal nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent ook echt niet nieuwsgierig he.
Hoe kom je daar dan terecht als NLD'er?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Negative, ik ben Amerikaans militair (U.S. Army)
Hij, nieuwsgierig? Hoe kom je daarbij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent ook echt niet nieuwsgierig he.
Door te solliciteren. Ga je inlezen, heeft hij allemaal al eens verteld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan terecht als NLD'er?
Geen idee eigenlijk.quote:
Ben geen Nederlander (meer), maar Amerikaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan terecht als NLD'er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |