Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die is gaaf.
Zo ik heb weer even lekker gelachen. Ik ga nu toch ook mijn bed opzoeken en slapen
ookal zijn het de limburgse jager? Wat heb jij gepresteerd ventje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:11 schreef BredeBradda het volgende:
Eveneen voor elke eenheid respect hoor, ookal zijn 't de Limburgse JagersZonder respect kom je toch nergens.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:11 schreef BredeBradda het volgende:
Eveneen voor elke eenheid respect hoor, ookal zijn 't de Limburgse JagersZonder respect kom je toch nergens.
Er is volgens mij bijna geen rivaliteit tussen die twee, werken heel vaak samen juist. Zou prima onder een dak kunnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat zal de KCT zich toch eenzaam voelen omdat ze alleen met MARSOF te vergelijken zijn
Ik noem gewoon willekeurig een eenheid. Mooie avaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ookal zijn het de limburgse jager? Wat heb jij gepresteerd ventje?
Mooi, dan weet je ook waarom ik zo reageer. Maak he vmbo af, en meld je weer wanneer je die donkerblauwe baret hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik noem gewoon willekeurig een eenheid. Mooie ava
Niet Vrosky meer?quote:
Je moet hem wel te vriend houden, anders kan je zijn zus(je) er natuurlijk nooit optrekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ookal zijn het de limburgse jager? Wat heb jij gepresteerd ventje?
Jong doe niet zo gefrustreerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooi, dan weet je ook waarom ik zo reageer. Maak he vmbo af, en meld je weer wanneer je die donkerblauwe baret hebt.
Ja wat wil je nou zeggen dan? En nee geen idee wie dat is, evenals die skeerekip en samquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wie dat is?
En je draait telkens mooi om de hete brij heen trouwens
jagers die over heuvels 'jumpen' met tanks?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jong doe niet zo gefrustreerdheb juist toffe verhalen over de jagers gehoord van m;n pa. Met tanks over heuvels jumpen en alles
Dat is wat jij ervan maakt. Ik zeg niks slechts over eenheden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jagers die over heuvels 'jumpen' met tanks?
Je loopt over wat eenheden te praten alsof ze niks kunnen terwijl je zelf nog je snot aan de onderkant van je bureau afsmeert.
Het komt behoorlijk negatief overquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt. Ik zeg niks slechts over eenheden.
Zo was 't dus niet bedoeldquote:
Wat ik wil zeggen is wel duidelijk na de 4, 5 posts die ik er aan gewijd heb, of niet? Lekker rap ben je, dat wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou zeggen dan? En nee geen idee wie dat is, evenals die skeerekip en sam
Die was toch al een maand geleden overleden?quote:
Eduard Khillquote:
Is daar iets mis mee dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
terwijl je zelf nog je snot aan de onderkant van je bureau afsmeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |