Wie heeft het over zijn best doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef BredeBradda het volgende:
Tsjah. Maar om je best te doen voor de beste postcount??
Vandaag zelf 170 posts wow.
ik bedoel 220x100
Whahaha, aan de vorige 3,4 sc's heb ik anders amper bijdrage gehad.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef Sloggi het volgende:
De SC gaat tegenwoordig trouwens echt te hard. Ik stel voor Esses een week te bannen, scheelt de helft.
Ik welquote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Whahaha, aan de vorige 3,4 sc's heb ik anders amper bijdrage gehad.
Goed voorslag.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef Sloggi het volgende:
De SC gaat tegenwoordig trouwens echt te hard. Ik stel voor Esses een week te bannen, scheelt de helft.
[..]![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed voorslag.
Seals vs. Green Beret
Two Seals boarded a quick shuttle flight out of Dallas, headed for Houston. One sat in the window seat, the other sat in the middle seat.
Just before take-off, A Green Beret got on and took the aisle seat next to the two Seals. The Green Beret kicked off his boots, wiggled his toes and was settling in when the Seal in the window seat said,"I think I'll get up and get a coke."
"No problem," said the Green Beret, "I'll get it for you." While he was gone, the Seal picked up the Green Beret's boot and spit in it.
When the Green Beret returned with the coke, the other Seal said, "That looks good, I think I'll have one too."
Again, the Green Beret obligingly went to fetch it and while he was gone, the Seal picked up the other boot and spit in it.
The Green Beret returned and they all sat back and enjoyed the short flight to Houston.
As the plane was landing, the Green Beret slipped his feet into his boots and knew immediately what had happened.
"How long must this go on?" the Green Beret asked. "This fighting between our groups? This hatred? This animosity? This spitting in boots and pissing in cokes?"
Kloptquote:
Trustequote:
Slaap zequote:
gewoon niet op reageren, storender zijn de telemarketers.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef BredeBradda het volgende:
Weer een Nigeriaan op Marktplaats die zo snel mogelijk mijn bankgegevens nodig heeft voor de verkoop
Denk dat BB dat ook wel beseft. Voor de telemarketers hebben we in NL tegenwoordig het bel-me-niet-register. Scheelt een hele hoop.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
gewoon niet op reageren, storender zijn de telemarketers.
Ben 1x van me leven gebeld voor een of andere auto schade verzekering, was wel grappig, net doen alsof het je interesseert en ze allemaal info op laten zoeken, na een half uur geen interesse hebben klaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat BB dat ook wel beseft. Voor de telemarketers hebben we in NL tegenwoordig het bel-me-niet-register voor. Scheelt een hele hoop.
Ja hebben we hier ook, maar wert niet altijd. Je kan ze indien opgebeld wel melden, maar dan nog. Had laatst ook zijn ei. Heb hem toen helemaal gek gemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat BB dat ook wel beseft. Voor de telemarketers hebben we in NL tegenwoordig het bel-me-niet-register voor. Scheelt een hele hoop.
Die ken ik, maar dan is een marinier de groene baret en zijn twee gasten van LMB de SEALs.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed voorslag.
Seals vs. Green Beret
Two Seals boarded a quick shuttle flight out of Dallas, headed for Houston. One sat in the window seat, the other sat in the middle seat.
Just before take-off, A Green Beret got on and took the aisle seat next to the two Seals. The Green Beret kicked off his boots, wiggled his toes and was settling in when the Seal in the window seat said,"I think I'll get up and get a coke."
"No problem," said the Green Beret, "I'll get it for you." While he was gone, the Seal picked up the Green Beret's boot and spit in it.
When the Green Beret returned with the coke, the other Seal said, "That looks good, I think I'll have one too."
Again, the Green Beret obligingly went to fetch it and while he was gone, the Seal picked up the other boot and spit in it.
The Green Beret returned and they all sat back and enjoyed the short flight to Houston.
As the plane was landing, the Green Beret slipped his feet into his boots and knew immediately what had happened.
"How long must this go on?" the Green Beret asked. "This fighting between our groups? This hatred? This animosity? This spitting in boots and pissing in cokes?"
Wat zal de KCT zich toch eenzaam voelen omdat ze alleen met MARSOF te vergelijken zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die ken ik, maar dan is een marinier de groene baret en zijn twee gasten van LMB de SEALs.
Wat is dat nu weer voor een eikel opmerking?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat zal de KCT zich toch eenzaam voelen omdat ze alleen met MARSOF te vergelijken zijn
Is toch zo, die hebben geen rivaliteit. Is juist positief naar de KCT.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een eikel opmerking?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef -Amber- het volgende:
Leuke manier om telemarketers te pakken
- knip -
Vond het nogal een vreemde opmerkingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:11 schreef BredeBradda het volgende:
Eveneen voor elke eenheid respect hoor, ookal zijn 't de Limburgse JagersZonder respect kom je toch nergens.
kan gebeuren hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |