Misschien is het een hele harde werker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Good heavens, ik krijg morgen ene mister achoudimah mee op de rit die ik mag opleiden. Dat gaat wat worden
Ik hoop het ja, kan ik eens een zaterdag vrij zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Misschien is het een hele harde werker.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hoop het ja, kan ik eens een zaterdag vrij zijn.
Moet hem goed inlerenwerken dus, heeft hij 3 dagen de tijd voor.
Inwerken danquote:
Krijg je der voor betaald?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Inwerken dan
1 pot nat.
Frustrerend, je werkt er zoveel in, en haasje repje gaan ze weer weg. Al die moeite voor niks.
niks behalve 1 persoon die naast me zit en continu in een gek taaltje door z'n lultalie zit te lullen.quote:
Oh, dus je werkt gratis?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
niks behalve 1 persoon die naast me zit en continu in een gek taaltje door z'n lultalie zit te lullen.
quote:
Is DR8 niet de trommel waar de WD-1 op zit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef Thaboel het volgende:
Even over het defspul topic. Wtf was ookal weer het verschil tussen WD-1/TT en DR8?
Hihi, was je voor (A)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is DR8 niet de trommel waar de WD-1 op zit?
En de DR8 is de 1/4 mijl versie.quote:
Goede aanvulling. Sorry, heb geen hamil in de buurt :pquote:
WD-1/TT en DR8 is uit de "goede oude tijd"quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:53 schreef Nibb-it het volgende:
Waar is de goede oude tijd dat je communiceerde met fluitjes, vuurpijlen en postduiven?
Nope, we gebruiken het nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
WD-1/TT en DR8 is uit de "goede oude tijd"
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is toch de spoel met 400 meter kabel? Of zit ik er nu naast?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |