Virginia heeft ook wel mooie landschappen, en het weer was goed toen ik in DC was.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
DC is leuk, maar hier (zeker Central and Western NC) is het toch wel mooier.
Dat vroeg ik me dus ook net af, moet iets nieuws zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:08 schreef AchJa het volgende:
Btw, hoe kom je van dat verschrikkelijk debiele quote geneuzel af...
Setting, overige, en uitschakelen (een van de vinkjes wegklikken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook net af, moet iets nieuws zijn
Dat is geheel afhankelijk van de aanvraag. Gewoon aangeven dat het permanent is ipv leen en je kunt er mee doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
En dr was toch ook nog gejank met welke je wel of niet mocht knippen?
Mooi hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:08 schreef AchJa het volgende:
Btw, hoe kom je van dat verschrikkelijk debiele quote geneuzel af...
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
Je mag alles knippen. Als je het maar weet te herstellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Thaboel het volgende:
Ja, wat C4 zegt.
Oei, een tientje in de Staatsloterij gewonnen.
Ja DC is leuk voor een paar dagen, maar dan moet ik toch echt weer naar huis. Stads leven is niks voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:08 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Virginia heeft ook wel mooie landschappen, en het weer was goed toen ik in DC was.
Maar ik heb veel van Virginia gezien, washington DC niet echt veel, alleen de National Mall (witte huis etc.) maar dat is ook niet te gek groot.
Kan je een deur mee intrappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Thaboel het volgende:
Ja, wat C4 zegt.
Oei, een tientje in de Staatsloterij gewonnen.
Lot gehad voor me verjaardag. Toch weer peukenquote:
Ook niet voor mij, de landschappen en bossen daar zien vond ik veel leuker als rondhuppelen in de stadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja DC is leuk voor een paar dagen, maar dan moet ik toch echt weer naar huis. Stads leven is niks voor mij
Hoeveel betaal je inmiddels voor een pakje peuken in NLD?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lot gehad voor me verjaardag. Toch weer peuken
Lucky bastardquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lot gehad voor me verjaardag. Toch weer peuken
Volgende keer als je weer in VA bent, richting de Blue Ridge Mountains gaan, daar is het pas echt mooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:16 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ook niet voor mij, de landschappen en bossen daar zien vond ik veel leuker als rondhuppelen in de stad
Uhm ik rook Camel en betaal 4,90...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je inmiddels voor een pakje peuken in NLD?
Dinsdag Juli 10, 2012quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:17 schreef jaijai2 het volgende:
Ik vraag me af welke dag het isdat is zo lastig te onthouden in de vakantie
Dat zal nog wel een tijdje duren, ik denk zo'n 10 jaar, als ik een eigen inkomen hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Volgende keer als je weer in VA bent, richting de Blue Ridge Mountains gaan, daar is het pas echt mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |