Zo spellen we het op zijn FOK!squote:Op zondag 8 juli 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Jij moet echt minder gaan Fok!ken.
Ecktehet is echte jonge!
Alsof ik dat op een eindexamen ga doenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spel dat eens zo met je eindexamen Nederlands. Dan zie je pas hoeveel je aan FOK hebt
Doe het dan ook hier niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik dat op een eindexamen ga doen
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik dat op een eindexamen ga doen
quote:
Het verdedigingstalent wat ruim het verst is van zijn generatie. Hele goede aankoopquote:Op zondag 8 juli 2012 23:01 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik moet eerlijk bekennen dat ik nauwelijks naar NEC heb gekeken dit jaar, dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten.
De Vrij, Gouweleeuw, Viergever doen er niet veel van onder en zijn wellicht al verder. nuytinck is enorm belabberd als er op de helft van de tegenstander gespeeld moet worden. Laat dat nou net de spelopvatting van Ajax zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het verdedigingstalent wat ruim het verst is van zijn generatie. Hele goede aankoop
Logisch, iedereen die Vertonghen moet vervangen gaat het lastig krijgen. Bram zal er ook moeite mee hebben, maar hij heeft wel de potentie om uit te groeien tot een topverdediger.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:15 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die jongen gaat het niet makkelijk krijgen als we hem als directe opvolger van Vertonghen zien, laten we hem een kans geven. Het is in ieder geval weer een optie erbij achterin. Ik hoop dat iemand positief gaat verrassen, want op papier lijkt het te licht nu na het wegvallen van Jan, maar ook Ooijer.
Aan de andere kant. Als iemand als Vlaar in de basis op een EK kan spelen...
Neequote:
Is dat weer nieuw? "Beam me up Frank #ajax"? Wat moet dat wel niet kosten?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:38 schreef Ooku het volgende:
Jaap van Essen, journalist van de Gelderlander en NEC-follower geeft aan dat Nuytink definitief overstapt naar Ajax via twitter
Ben je sarcastisch? Lijkt wel of niemand hem goed vindt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het verdedigingstalent wat ruim het verst is van zijn generatie. Hele goede aankoop
Kom opquote:Op zondag 8 juli 2012 23:58 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch? Lijkt wel of niemand hem goed vindt.
Check http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/3077-3.php
Denk dat de meesten hier hem ook maar 2 keer in het seizoen zien spelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:02 schreef stoeltafel het volgende:
Fokkers weten het beter? Geef toe dat ze wel altijd erg kritisch zijn.
Mensen zeiken altijd. Zelfde als met Boerrigter toen, kan niveau niet aan komt uit jupiler, eerst bewijzen bij middenmoter blabla. Brammetje is een prima speler en gaat over paar jaar leuk naar Arsenal ofzo voor miljoen of 14.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:58 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ajax network, waar iedereen net zo chagrijnig is als die vincerusso.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:58 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Vincerusso is druk bezig met wielrennen dus zijn FoppedeHaan account staat even op een laag pitje.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax network, waar iedereen net zo chagrijnig is als die vincerusso.
Die stoppen pas met op alles zeiken als je in een jaar 5 keer de championsleague wint.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vincerusso is druk bezig met wielrennen dus zijn FoppedeHaan account staat even op een laag pitje.
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 09-07-2012 om 08:22:30Nieuw op Ajax1.nl: Rodney Sneijder naar RKC - http://t.co/ZyEh7CuX #Ajax reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 09-07-2012 om 07:47:59Vrijdagavond sprak Overmars met Nuytinck, zaterdag met Moisander. #Ajax reageer retweet
Ja als je Moislander haalt heb je Nuytinck ook nodig.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:17 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 09-07-2012 om 07:47:59Vrijdagavond sprak Overmars met Nuytinck, zaterdag met Moisander. #Ajax reageer retweet
Overmars heeft niet met Nuytinck gesproken, Moisander eerste keus.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:17 schreef Tarado het volgende:
Marc wil het bestequote:Op maandag 9 juli 2012 10:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Marc gaat direct vol gas en werkt in het weekend
Zou er nog bij moeten komen dat ze niet blij zijn, leuk voor Jan maar is toch wel zo'n net niet clubquote:Op maandag 9 juli 2012 10:20 schreef Tyron het volgende:
http://www.tottenhamhotsp(...)-vertonghen-190.html
Ze zijn wel blij met Jan.
Nou ja subtopper, maar het komt inderdaad een beetje op hetzelfde neerquote:Op maandag 9 juli 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dit is net zo'n transfer als Steek naar Roma, ik snap best dat je rijker wil worden, maar ga dan niet naar zo'n middenmoter.
Het is gewoon zonde dat dat soort clubs al zoveel rijker zijn dan Ajax. Want het gaat nu gewoon om het salaris. Sportief gezien gaat ie er alleen maar op vooruit qua sterkere tegenstanders in de competitie.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja subtopper, maar het komt inderdaad een beetje op hetzelfde neer
ik ben het met jou eens (ook wel eens leuk)quote:Op maandag 9 juli 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat dat soort clubs al zoveel rijker zijn dan Ajax. Want het gaat nu gewoon om het salaris. Sportief gezien gaat ie er alleen maar op vooruit qua sterkere tegenstanders in de competitie.
Ja, tuurlijk als ie het er goed doet zal ie snel door Man U oid worden opgepikt.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben het met jou eens (ook wel eens leuk)
En hij raakt daar niet in de vergetelheid. De PL is gewoon een erg goede competitie itt de seria a
Eerder het lot van de eredivisie dat met het jaar steeds slechter wordt. Wat is eigenlijk de laatste speler die is geslaagd bij de top direct vanaf Nederland? Vermaelen misschien, al moet je betwijfelen of Arsenal wel de echte top is.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk als ie het er goed doet zal ie snel door Man U oid worden opgepikt.
Ik vind het alleen voor "ons" zo naar om te zien dat onze topspelers naar niet-topclubs moeten.
Dat valt nou ook wel weer mee. De Spurs hebben dit jaar lang meegedaan om de titel en hadden derde kunnen worden ware het niet dat Arsenal de laatste wedstrijd cadeau heeft gekregen, en als Chelsea de CL niet won hadden ze ook gewoon CL.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou er nog bij moeten komen dat ze niet blij zijn, leuk voor Jan maar is toch wel zo'n net niet club
Suarezquote:Op maandag 9 juli 2012 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder het lot van de eredivisie dat met het jaar steeds slechter wordt. Wat is eigenlijk de laatste speler die is geslaagd bij de top direct vanaf Nederland? Vermaelen misschien, al moet je betwijfelen of Arsenal wel de echte top is.
Als je bij Arsenal al vraagtekens moet zetten dan is een armetierig slecht Liverpool natuurlijk totaal geen topclub meer. Werden 9e ofzo afgelopen seizoen?quote:
Alsof dat uitmaakt. Suarez is na 1 seizoen al een van de belangrijkste spelers van Liverpool.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je bij Arsenal al vraagtekens moet zetten dan is een armetierig slecht Liverpool natuurlijk totaal geen topclub meer. Werden 9e ofzo afgelopen seizoen?
Sja, en Johnny Heitinga was belangrijk bij Everton. Zelfde laken een pak.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt. Suarez is na 1 seizoen al een van de belangrijkste spelers van Liverpool.
Liverpool is nog steeds een topclub in Engelandquote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je bij Arsenal al vraagtekens moet zetten dan is een armetierig slecht Liverpool natuurlijk totaal geen topclub meer. Werden 9e ofzo afgelopen seizoen?
Ben wel met je eens dat Liverpool ook geen top meer is maar Suarez heeft wel laten zien dat hij in de top thuis hoort.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Sja, en Johnny Heitinga was belangrijk bij Everton. Zelfde laken een pak.
Dat kan je pas beoordelen als hij er ook daadwerkelijk speelt. Dat is nu geenszins het geval.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben wel met je eens dat Liverpool ook geen top meer is maar Suarez heeft wel laten zien dat hij in de top thuis hoort.
Ben ik niet met je eens, Gerrard is dus ook geen topspeler?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan je pas beoordelen als hij er ook daadwerkelijk speelt. Dat is nu geenszins het geval.
Gerrard heeft zijn strepen toch wel verdient itt Suarez die ook nog eens de helft van het seizoen niet meedoet door schorsingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, Gerrard is dus ook geen topspeler?
Ik snap de keuze best wel. Natuurlijk wil je het liefst als voetballer naar een topclub zoals Man United, City of Arsenal of zo, maar als die aanbiedingen niet komen en je wilt toch naar de beste voetbalcompetitie is Tottenham wel een logische keuze.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dit is net zo'n transfer als Steek naar Roma, ik snap best dat je rijker wil worden, maar ga dan niet naar zo'n middenmoter.
Tottenhamquote:Op maandag 9 juli 2012 12:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik snap de keuze best wel. Natuurlijk wil je het liefst als voetballer naar een topclub zoals Man United, City of Arsenal of zo, maar als die aanbiedingen niet komen en je wilt toch naar de beste voetbalcompetitie is Tottingham wel een logische keuze.
Vertonghen die ouwe reus tegen Mertens zegt.twitter:Jan_Vertonghen twitterde op maandag 09-07-2012 om 14:41:16“@dries_mertens14: jantje, heel veel succes in Londen... Laat maar weten wanneer we eens kunnen langs komen
” altijd welkom ouwe reus! reageer retweet
Het ging erom dat jouw theorie niet klopt en die klopt nog steeds nietquote:Op maandag 9 juli 2012 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gerrard heeft zijn strepen toch wel verdient itt Suarez die ook nog eens de helft van het seizoen niet meedoet door schorsingen.
quote:Vertonghen: Mentaal afgezien
"Ik ben ongelooflijk blij”, zei Jan Vertonghen, die bij Tottenham Hotspur een contract voor vier jaar met een optie voor nog twee seizoenen ondertekent. "Want ik heb de laatste dagen mentaal wel afgezien. Elke training voelde alsof het de laatste kon zijn.”
Vertonghen, die het hotel mocht verlaten en voor het oefenduel met Emmen (0-5) al geen deel meer uitmaakte van de Ajax-selectie, werd door zijn trainer Frank de Boer geprezen om zijn professionele instelling. "Maar het was niet makkelijk”, zei de aanvoerder van de Amsterdammers. "Misschien is het omdat het mijn eerste grote transfer was, maar de problemen die ontstonden, had ik niet verwacht. Ik vond dat ik – wat betreft die vijftien procent van de transfersom – in mijn recht stond. En dat vond eigenlijk iedereen in mijn omgeving. Dat was net als mijn salaris, de vier seizoenskaarten en de titelbonus gewoon in mijn contract opgenomen.”
Geen wrok
Toch kijkt hij allerminst om in wrok. "De zakelijke kant van Ajax begrijp ik ook. Ik snap dat de club er financieel het maximale wilde uithalen. Maar dat is nu een gepasseerd station. Eigenlijk ben ik ook wel tevreden dat Ajax nog negen miljoen euro voor me krijgt en dat dit door bonussen kan oplopen tot twaalf miljoen euro. Het is fijn dat ik iets terug kan doen, want hier heb ik de meest fantastische tijd van mijn leven gehad. Ik evolueerde als mens, ben aanvoerder geweest, heb twee landstitels, de beker en de Gouden Schoen gewonnen. Als persoon ben ik in Amsterdam rijk geworden."
quote:Vertonghen mist vader en fans
Publiekslieveling Jan Vertonghen moet bij Tottenham Hotspur weer een nieuwe band met de supporters opbouwen. "De steun van de Ajax-supporters was geweldig. Iedereen gaf de laatste weken aan me de transfer te gunnen. En bij Vitesse uit werd mijn naam gescandeerd alsof ik al afscheid nam. Als ik een emotionelere jongen was geweest, had ik misschien wel een traantje gelaten. Die spreekkoren heb ik echt gewaardeerd, zal ik nooit vergeten.”
Maar echt geroerd raakt Vertonghen bij de gedachte aan zijn overleden vader. "Wat had ik hem graag als eerste gebeld om te zeggen dat de deal rond was. Helaas kon dat niet. Maar ik ben gelovig opgevoed, weet zeker dat hij meekijkt en trots op me is. Elke keer als ik het veld betreed, kijk ik naar boven. Dat zal op White Hart Lane niet veranderen.”
De Belg ondergaat vandaag de medische keuring en Tottenham streeft ernaar om hem morgen te presenteren.
quote:Vertonghen gaat De Boer missen
Evenals Ajax en Amsterdam zal Jan Vertonghen zijn trainer Frank de Boer gaan missen, nu hij de overstap maakt naar Tottenham Hotspur. "Dat hij op dezelfde positie heeft gespeeld als ik, was natuurlijk super. Al heeft hij me verdedigend niet eens zozeer veel geleerd. Zijn accenten lagen op het meevoetballen, de opbouw en het mentale gedeelte. Hij vond dat ik veel meer van mezelf moest eisen, ik de treurmomentjes moest weglaten, meer moest coachen en in het veld anderen moest helpen."
"Daardoor heb ik de laatste stap gezet en vond iedereen uiteindelijk dat ik klaar was voor de volgende ’move’ in mijn carrière", zegt Vertonghen. "Zelfs de trainersstaf zei: ‘Jan, je moet gaan.’ Dat vond ik mooi.”
Mooi afscheid
Vlak voordat hij in het vliegtuig naar Engeland stapte en vandaag mogelijk al met Spurs meetraint, hoopte hij nog één ding. "Dat ik een mooi afscheid bij Ajax krijg. Normaal sta je met 22 man op het veld. Dit zou een machtig mooi moment voor mezelf zijn met de supporters. Daar kijk ik naar uit.”
quote:Uitschrijven A'dam doet Vertonghen pijn
Jan Vertonghen heeft zich op maandagochtend uitgeschreven bij de gemeente Amsterdam. Dat liet de verdediger weten via zijn Twitter-account. 'Auwch! Ik heb me net uit laten schrijven bij de gemeente Amsterdam. Confronterend', aldus de verdediger.
Vertonghen verlaat Amsterdam en Ajax om in Londen bij Tottenham Hotspur aan de slag te gaan. Ajax ontvangt een bedrag van van negen miljoen euro dat op kan lopen naar twaalf miljoen euro van de Spurs. Vertonghen stond nog tot medio 2013 onder contract bij Ajax.
quote:De Jong nieuwe captain van Ajax
Na het vertrek van aanvoerder Jan Vertonghen zal Siem de Jong de nieuwe aanvoerder worden van de landskampioen. "Een apart gevoel. Ik moet er nog over praten met onze trainer Frank de Boer, maar ik heb de afgelopen drie duels de band gedragen, dus dat zal wel zo blijven. Of er moet iemand komen als Cristian Chivu.”
De Roemeen is een echte leider, maar blijft bij Internazionale. De Jong is in de jeugd eerder ook wel eens aanvoerder geweest. "Daarbij ben ik, hoewel pas 24 jaar, één van de oudere en meest ervaren spelers bij Ajax. Van mij wordt terecht meer gevraagd dan alleen meevoetballen.”
quote:‘Moisander beste optie’
Jan Vertonghen kan zich vinden in de beslissing van Frank de Boer om in te zetten op Niklas Moisander als zijn vervanger.
"In Nederland is hij samen met Nick Viergever de beste optie", zegt Vertonghen, die vertrekt naar Tottenham Hotspur. "Ajax heeft iemand nodig die kan meevoetballen en goed is in de coaching. Dat is belangrijk voor deze groep. Ik heb tegen Niklas gespeeld, maar bij Jong Ajax ook met hem. Hij is een heel fijne jongen en bijna perfect tweebenig. Ik hoop dat hij naar Ajax komt.”
quote:Anita met Ajax om tafel over bod Newcastle United
Vurnon Anita (23) zit deze week met Ajax om de tafel voor een gesprek met Frank de Boer. Ook de vader van de Ajacied en zijn zaakwaarnemer Harry Lulofs schuiven aan. 'Ik heb dat gesprek zelf aangevraagd.'
Er zijn geruchten, er is een club voor me, maar ik heb nog niet eens met de trainer gesproken. Het is goed om eens bij elkaar te zitten. Kijken hoe we ervoor staan', stelt Anita, die in de belangstelling staat van Newcastle United, in gesprek met het AD.
De club in de Premier League waar doelman Tim Krul onder contract staat, heeft een serieus bod neergelegd bij Ajax, maar de Amsterdammers veegden het voorstel van tafel. 'We gaan lang tegenstribbelen', reageerde De Boer.
Anita: 'Dat een club serieuze interesse toont, is nieuw voor me. Het geeft me voldoening en natuurlijk ga je dan serieus nadenken, samen met mijn ouders. De Premier League is een topcompetitie, waar ik absoluut zou willen voetballen. Ik heb begrepen dat Ajax me niet laat gaan. Ik heb ook niet voor niets bijgetekend tot 2014, maar in de voetballerij weet je het nooit. Het is natuurlijk ook geen straf om te blijven.'
quote:Cvitanich traint weer mee met Ajax 1
De selectie van Ajax keerde maandag na een goede trainingsweek in De Lutte terug op Amsterdamse bodem. Bij de groep sloot ook Dario Cvitanich aan. De Argentijn meldde zich na een verhuurperiode bij Boca Juniors weer op de Toekomst.
De groep van Frank de Boer wordt steeds completer. De Ajax-trainer mist alleen nog de internationals Gregory van der Wiel, Lasse Schöne (zij sluiten volgende week maandag aan) en Christian Eriksen (23 juli).
quote:Toivomaki traint al mee bij Almere City
De overstap van Henri Toivomaki naar Almere City FC is zo goed als rond. In afwachting van een definitief akkoord trainde de 21-jarige verdediger, die gehuurd wordt van Ajax, maandag al mee met de selectie van hoofdtrainer Dick de Boer.
Toivomaki staat sinds januari 2011 onder contract bij Ajax. Zijn contract bij de ploeg uit Amsterdam loopt tot medio 2013, maar bevat een optie voor nog twee jaar.
Ajax Showtime meldde twee weken geleden overigens al als eerste dat de verdediger zo goed als zeker aan Almere City verhuurd zou gaan worden. Destijds benadrukte de zaakwaarnemer van de speler dat het pas echt rond is wanneer Ajax het nieuws naar buiten brengt. Het is nog wachten op die berichtgeving.
quote:Benjafield: 'Direct band met spelers'
Gavin Benjafield is nu twee weken in dienst bij Ajax als hoofd medische staf en hij heeft gelijk zijn stempel al gedrukt doormiddel van intakegesprekken met alle spelers. 'Er zijn dit jaar veel wijzigingen in de medische staf', vertelt Benjafield op Ajax.nl. 'Er zijn nieuwe dokteren en fysiotherapeuten, dus ik wilde graag de spelers één-op-één spreken. Het had ook in een groep gekund, maar dan krijg je niet gelijk dezelfde vertrouwensband als die we nu hebben. Zeker in ons vakgebied is het belangrijk dat er direct een band ontstaat met een speler.'
De speler staat centraal in de visie van de Zuid-Afrikaan. 'De speler zit ergens midden in het web. Daarom vind hij een medisch team met trainers, dokters en fysio’s. Vanuit de medische staf is het onze taak om de speler zo fit en sterk mogelijk te maken. En als er een blessure is maken we samen een plan om de speler zo snel en goed mogelijk terug te krijgen.'
Doordat Benjafield bij Ajax Cape Town al veel ervaring opdeed met de Ajax-werkwijze had hij weinig weinig moeite om zich aan te passen aan Ajax. 'In de basis is alles hier exact gelijk. Het verschil is alleen dat Ajax Amsterdam veel groter is. De club heeft wereldwijd een enorme status en is echt een merk. Maar in de staf is de werkwijze hetzelfde. Natuurlijk was het voor mij een bijzonder moment toen ik tijdens de eerste gezamenlijke lunch met grootheden als Frank de Boer en Dennis Bergkamp aan tafel zat. Grootheden als voetballer en trainer heb ik het dan over, want dat is hoe de buitenwereld ze ziet. Ik zal mijn status natuurlijk nooit durven vergelijken met twee van Nederlands beste voetballers allertijden. Maar als collega’s zijn we gelijk aan elkaar.'
Lees verder extern
quote:'Sneijder toch naar RKC'
Rodney Sneijder vertrekt toch naar RKC, meldt De Telegraaf. Eerder ontkende hij de geruchten nog. Op Twitter reageerde hij toen boos: 'Wat een onzinberichten zeg!! Ik was in Waalwijk voor meubels!'
Telegraafjournalist Mike Verweij zegt op Twitter dat de middenvelder een contract van twee jaar kan tekenen in Waalwijk. Sneijder speelde vorig seizoen op huurbasis bij FC Utrecht en dit seizoen zou moeten starten bij Jong Ajax.
quote:'Moisander eerste keus, Nuytinck backup'
Volgens het Algemeen Dagblad is Niklas Moisander de eerste keus om Jan Vertonghen op te volgen als centrale verdediger. Directeur voetbalzaken Marc Overmars zou al contact hebben gehad met technisch directeur van AZ Ernest Stewart.
Vandaag zit de kersverse directeur voetbalzaken Marc Overmars met het technisch hart, Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk, om de tafel. 'Om knopen door te hakken', geeft De Boer in het Algemeen Dagblad aan.
Het management van Nuytinck ontkent dat de verdediger van NEC onlangs een gesprek heeft gehad met Overmars, zoals de afgelopen dagen werd beweerd. Volgens het Algemeen Dagblad komt Nuytinck pas in beeld als de komst van Moisander niet haalbaar is.
Moisander speelde in de jeugd al bij Ajax, waarna hij via Zwolle naar AZ ging. Hij heeft nog een tweejarig contract in Alkmaar.
quote:Management Nuytinck: 'Nog geen contact'
De zaakwaarnemer van Bram Nuytinck ontkent in het Algemeen Dagblad dat er contact is geweest tussen Ajax en zijn speler. Zondag meldde Ajax1.nl nog dat directeur voetbalzaken Marc Overmars in een hotel gesignaleerd was met de verdediger.
Nuytinck zou de opvolger moeten worden van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen. Maar volgens het AD komt Nuytinck pas bij Ajax in beeld als de transfer met Niklas Moisander van AZ mislukt.
quote:Jong Ajax Gery Vink
assistent Jong Ajax John Bosman
A1 Fred Grim
assistent A Kenneth Perez
A2 Said Ouaali
B1 Orlando Trustfull
B2 Frank Peereboom
C1 Peter van der Veen
C2 Brian Tevreden
D1 Casimir Westerveld
D2 Dave Vos
E1 Peter van der Hengst
E2 Joost van Dam
E3 Alex Geernaert
F1 Dennis de Haan
Technisch Wim Jonk
Technisch Dennis Bergkamp
Technisch Ruben Jongkind
Technisch Michel Kreek
Technisch Michel Hordijk
Teamlid Heini Otto
Indiv.trainer Ronald de Boer
Indiv.trainer Brian Roy
keeperstrainer Serge van den Ban
keeperstrainer René Stam
keeperstrainer Peter den Otter
movementtrainer Ronald Joorse
movementtrainer Ronald Mijzen
movementtrainer Jan Willem Teunissen
movementtrainer Freek de Boer
Post gewoon eens weer in de sc manquote:
Nuytinck is juist een beest goede fysiek en snelheid. Alleen moet hij beter leren mee voetballen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:59 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ben niet zo kapot van Nuytinck en Moisander, maar goed er moeten gewoon verdedigers bij. Mijn voorkeur gaat net uit naar Viergeveir, ik ken Nuytinck niet zo goed, maar leek mij altijd maar een domme schopper. Moisander is mij ook nooit in positieve zin opgevallen, enige pluspuntje is zijn ervaring.
Suarez speelde Manchester United in zn eentje weg.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Sja, en Johnny Heitinga was belangrijk bij Everton. Zelfde laken een pak.
Als hij iets niet heeft is het wel snelheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nuytinck is juist een beest goede fysiek en snelheid. Alleen moet hij beter leren mee voetballen.
Is het echt zo trage speler, dat zal niet best zijn?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij iets niet heeft is het wel snelheid.
Zag hem laatst bij jong Nederland de gaten goed dicht rennen anders...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij iets niet heeft is het wel snelheid.
niet Wielaert traag ofzo. Maar qua snelheid gemiddeld, qua handelingssnelheid wel flink daaronder. Verdedigend en koppend wel meer dan uitstekend, maar zoals ik al zei; met wat ruimte in zijn rug erg kwetsbaar. Vind het dus niet vreemd dat hij derde keus is ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:18 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Is het echt zo trage speler, dat zal niet best zijn?
Naar Arsenal, grapjas. Waarom zou je daar nu nog graag heen willen. Kan je nog beter naar Tottenham.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik snap de keuze best wel. Natuurlijk wil je het liefst als voetballer naar een topclub zoals Man United, City of Arsenal of zo, maar als die aanbiedingen niet komen en je wilt toch naar de beste voetbalcompetitie is Tottenham wel een logische keuze.
Hoezo niet? Ik had het over spelers die vanuit de eredivisie zijn belandt bij de top in Europa. Liverpool schaar ik daar niet onder.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging erom dat jouw theorie niet klopt en die klopt nog steeds niet
Je gaat iets te ver terug, het ging hieromquote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had het over spelers die vanuit de eredivisie zijn belandt bij de top in Europa. Liverpool schaar ik daar niet onder.
Er zijn spelers die niet bij de absolute top spelen maar het wel zijn of laten zien dat ze dat aankunnenquote:Dat kan je pas beoordelen als hij er ook daadwerkelijk speelt. Dat is nu geenszins het geval.
Omdat ze een wedstrijdje aardig spelen tegen een toppert? Echt niet mee eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je gaat iets te ver terug, het ging hierom
[..]
Er zijn spelers die niet bij de absolute top spelen maar het wel zijn of laten zien dat ze dat aankunnen
Van Persie, Gerrard niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze een wedstrijdje aardig spelen tegen een toppert? Echt niet mee eens.
Gerrard heeft een CL gewonnen. Van Persie topscorer PL, maar ook die moet het nog waar maken bij een echte kampioenskandidaat natuurlijk.quote:
Maar die laten wel wekelijks zien dat ze top zijn zonder bij de absolute topclub te spelen, om op Suarez terug te komen, ik denk dat hij wel de potentie heeft, maar dan moet hij wel de juiste beslissingen nemen en nu naar de Olympische Spelen gaan is dat niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Gerrard heeft een CL gewonnen. Van Persie topscorer PL, maar ook die moet het nog waar maken bij een echte kampioenskandidaat natuurlijk.
Suarez heeft eigenlijk alleen laten zien een ordinaire schopper te zijn.
Als Suarez een toptoernooi speelt en daardoor zowel zichzelf als Liverpool een dienst bewijst, kan het toch een prima keuze worden?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die laten wel wekelijks zien dat ze top zijn zonder bij de absolute topclub te spelen, om op Suarez terug te komen, ik denk dat hij wel de potentie heeft, maar dan moet hij wel de juiste beslissingen nemen en nu naar de Olympische Spelen gaan is dat niet.
Ik vind dat je als (dispensatie)speler verantwoordelijkheid hebt naar je club, hij heeft vorig seizoen al heel weinig gespeeld en mist nu ook weer doodleuk de voorbereiding met een nieuwe trainerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:31 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Als Suarez een toptoernooi speelt en daardoor zowel zichzelf als Liverpool een dienst bewijst, kan het toch een prima keuzen worden?
Vanuit de club gezien is dat natuurlijk waar, maar als speler wil je toch bijna altijd wel voor je land uitkomen. Bovendien kan hij er op dat toernooi drie inschoppen en dan gaat zijn marktwaarde ook weer omhoog.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat je als (dispensatie)speler verantwoordelijkheid hebt naar je club, hij heeft vorig seizoen al heel weinig gespeeld en mist nu ook weer doodleuk de voorbereiding met een nieuwe trainer
Olympische Spelen is een talenten toernooi, dat zijn geen A interlands, ik vind sowieso dat dispensatie spelers toestaan een vreemde zaakquote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Vanuit de club gezien is dat natuurlijk waar, maar als speler wil je toch bijna altijd wel voor je land uitkomen. Bovendien kan hij er op dat toernooi drie inschoppen en dan gaat zijn marktwaarde ook weer omhoog.
Oh.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef stoeltafel het volgende:
Raiola: 'Onderhandelingen nog gaande'
quote:
Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Luciano Narsingh, heeft ontstemd gereageerd op uitspraken die Ajax-trainer Frank de Boer afgelopen zaterdag deed. De Boer gaf destijds aan dat Narsingh geen nieuwe aanbieding van Ajax hoeft te verwachten. 'Er is volgens Narsingh en zijn zaakwaarnemer nog een groot verschil tussen dat wat wij hebben aangeboden en wat zij willen', vertelde De Boer zaterdag aan Eredivisie Live. 'En wij gaan niks meer bieden dan wat we hebben gedaan. We zijn van mening dat we echt een mooie aanbieding gedaan hebben.' Volgens Raiola zijn de onderhandelingen echter nog in volle gang en had De Boer beter zijn mond kunnen houden. 'Ik ben het niet gewend dat een trainer over onderhandelingen praat terwijl partijen nog aan tafel zitten. Het zal de onervarenheid van De Boer zijn', aldus een felle Raiola in de Leeuwarder Courant.
Bron: Leeuwarder Courant
Niet echt handig nee. Ach ja, zolang Frank maar leert van zijn fouten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef stoeltafel het volgende:
Raiola: 'Onderhandelingen nog gaande'
quote:
Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Luciano Narsingh, heeft ontstemd gereageerd op uitspraken die Ajax-trainer Frank de Boer afgelopen zaterdag deed. De Boer gaf destijds aan dat Narsingh geen nieuwe aanbieding van Ajax hoeft te verwachten. 'Er is volgens Narsingh en zijn zaakwaarnemer nog een groot verschil tussen dat wat wij hebben aangeboden en wat zij willen', vertelde De Boer zaterdag aan Eredivisie Live. 'En wij gaan niks meer bieden dan wat we hebben gedaan. We zijn van mening dat we echt een mooie aanbieding gedaan hebben.' Volgens Raiola zijn de onderhandelingen echter nog in volle gang en had De Boer beter zijn mond kunnen houden. 'Ik ben het niet gewend dat een trainer over onderhandelingen praat terwijl partijen nog aan tafel zitten. Het zal de onervarenheid van De Boer zijn', aldus een felle Raiola in de Leeuwarder Courant.
Bron: Leeuwarder Courant
Moet die Raiola klappen ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet echt handig nee. Ach ja, zolang Frank maar leert van zijn fouten.
Van Frank? Dat zou ik wel willen zien.quote:
Aangepast, en kom als een speler enkel komt voor het geld, moet je je toch afvragen of hij wel voor Ajax wil spelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Van Frank? Dat zou ik wel willen zien.![]()
[ afbeelding ]
Maar dan zet ik mijn geld wel op Rino Rhino.
Met zo'n zaakwaarnemer staat hij in ieder geval overal in de basis.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Aangepast, en kom als een speler enkel komt voor het geld, moet je je toch afvragen of hij wel voor Ajax wil spelen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ach, er zal vast wel een tactiek achter zitten. Druk leggen bij Raiola of zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat voor tactiek zit er hier achter?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Ach, er zal vast wel een tactiek achter zitten. Druk leggen bij Raiola of zo.
Anita belangrijk makenquote:
Als ik dat wist zou ik wel bij een voetbalclub werkenquote:
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had het eigenlijk over zijn 2 quotes die precies hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen. Denk al wat lul jij nou.
Dat je als Amsterdammer uberhaupt voor die pauperclub uit Eindhoven zou willen spelen is natuurlijk al iets waar zich voor zou moeten schamenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Wessiej het volgende:
Dat hij niet direct zegt dat hij met een ajax pyjama slaapt zegt niet dat hij met tegenzin gaat voetballen, wat een onzin.
Hij is wel weggestuurd door Ajax he, misschien wel terecht, maar toch.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat je als Amsterdammer uberhaupt voor die pauperclub uit Eindhoven zou willen spelen is natuurlijk al iets waar zich voor zou moeten schamen
Denken dat dit technische team de hoofdprijs gaat betalenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze het doen om de prijs op de drijven zodat Ajax weer de zogenaamde hoofdprijs gaat betalen.
Ze hebben hem een prima bod gedaan, en of dat nou wegsturen isquote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij is wel weggestuurd door Ajax he, misschien wel terecht, maar toch.
Ook niks mis mee dat Frank gewoon zegt waar het op staat. Wat maakt het nou uit of die Raiola dat niet gewend is, het is gewoon graag of niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denken dat dit technische team de hoofdprijs gaat betalen
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze hebben hem een prima bod gedaan, en of dat nou wegsturen is
Grygera is een rechtsbackquote:Op maandag 9 juli 2012 22:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ze komen gewoon beiden, net zoals we Chivu vervingen door Grygera én Escudé.
Raiola gelovenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Alles is beter dan Blind, wat is die door de mand gevallen zeg.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon Blind neerzetten op de plek van Vertonghen, we worden toch wel kampioen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Raiola geloven![]()
Grootste rat ooit. Mag de man snel omvallen. En dat zeg ik over een stadgenoot.
Misselijk stuk vreten. Maffia.
Messi ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
Grygera kon ook centraal en zelfs linksback spelen.
Als linksback bedoel je? Centraal speelt hij prima. Er heerst een vooroordeel dat Blind er helemaal niks van kan en dat wordt meestal klakkeloos overgenomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Alles is beter dan Blind, wat is die door de mand gevallen zeg.
Aanvallend komt hij vaak te kort en hij is niet erg snel. Leuke verdediger voor de subtop mar echt geen Ajax materiaalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:10 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Als linksback bedoel je? Centraal speelt hij prima. Er heerst een vooroordeel dat Blind er helemaal niks van kan en dat wordt meestal klakkeloos overgenomen.
In de opbouw is hij juist uitstekend, een stuk sterker dan Aldeweireld in het positiespel. Let tijdens de volgende oefenwedstrijd maar eens op hoevaak de opbouw via Blind gaat en hoevaak hij doorschuiftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Aanvallend komt hij vaak te kort en hij is niet erg snel. Leuke verdediger voor de subtop mar echt geen Ajax materiaal
Omdat hij op de verkeerde positie stond.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Alles is beter dan Blind, wat is die door de mand gevallen zeg.
Blind slaat op jouw ogen zeker? Tering. Blind is echt één van de weinige die wel snapt hoe je positioneel moet staan en wat voetballen is. Ik zie hem nog wel verrassen daar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Aanvallend komt hij vaak te kort en hij is niet erg snel. Leuke verdediger voor de subtop mar echt geen Ajax materiaal
Heb het puur over vorig seizoen, dit jaar weer nieuwe kansen etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:19 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
In de opbouw is hij juist uitstekend, een stuk sterker dan Aldeweireld in het positiespel. Let tijdens de volgende oefenwedstrijd maar eens op hoevaak de opbouw via Blind gaat en hoevaak hij doorschuift
Precies, verdedigend aardig maar valt aanvallend standaard door de mand.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:29 schreef Wessiej het volgende:
In die paar wedstrijden dat Vertonghen/Toby niet meedeed was Blind aardig hoor CB.
Haha say whaaat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blind slaat op jouw ogen zeker? Tering. Blind is echt één van de weinige die wel snapt hoe je positioneel moet staan en wat voetballen is. Ik zie hem nog wel verrassen daar.
Zeker, daar moeten andere opstaan. Moet te doen zijn met zijn 11'en. Maakt ook nog te veel rooky-mistakes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Precies, verdedigend aardig maar valt aanvallend standaard door de mand.
Voorzet als centrale verdediger? Je moet echt eens een wedstrijd op hem letten, hij is echt sterk in de opbouw hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb het puur over vorig seizoen, dit jaar weer nieuwe kansen etc.
Hij verliest aanvallend vaak de bal en heeft een matige voorzet en nooit rustig in de 16 van de tegenstander
Godver, het is 2012, zeg het nu lultwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 00:28:52Morgen in De #Telegraaf het laatste transfernieuws over #Ajax reageer retweet
Hoevaak heeft Blind dit seizoen als CB gespeeld dan? Maximaal 3 wedstrijden ofzo. Had het dus over de wedstrijden dat hij LB speelde. Als je goed leest zie je dat ik hem redelijk als CB vondquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:33 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Voorzet als centrale verdediger? Je moet echt eens een wedstrijd op hem letten, hij is echt sterk in de opbouw hoor.
http://voetbalhetismaaree(...)/02/zondebokken.html
Analyse van Blind en dat hij er wel degelijk wat van kan.
Blind kan er toch ook niks aan doen dat hij op de verkeerde positie wordt neergezet. Of ben je Anita vergeten die op LB er volgens velen ook niks van bakte en nu op CVM steunpilaar is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Blind dit seizoen als CB gespeeld dan? Maximaal 3 wedstrijden ofzo.
Speelde toch vooral als LB en dat kan hij dus gewoon niet.
Al was hij wel iets beter op die positie de laatste 5 wedstrijden vorig seizoen
Maar ik mag hem daar toch wel op beoordelen? Komt tekort voor die positie is gsbleken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:37 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Blind kan er toch ook niks aan doen dat hij op de verkeerde positie wordt neergezet. Of ben je Anita vergeten die op LB er volgens velen ook niks van bakte en nu op CVM steunpilaar is?
Als ze nuytinck halen maken ze denk ik een fout. Ajax heeft ervaring Nodig achterin, een leider. Toby kan die leider blijkbaar niet zijn, komt toch als teruggetrokken over. Moisander kan wel goed coachen, aanvoerder bij az en gert jan verbeek zei zelf ook erg tevreden tezijn over moisander qua leider van het team. Ik ga nu pitten, reageer morgen wel weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar ik mag hem daar toch wel op beoordelen? Komt tekort voor die positie is gsbleken.
Liever Anita als LB dan Blind overigens.
Nogmaals ik denk niet dst hij het op de CB plaats gaat redden. Frank de Boer ziet echt wel wat er in een speler zit. Als hij net zo over Blind denkt als jij was hij nu niet bezig met Moisander (geen goed idee) en Nuytinck (jong dus zit er rek in)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blind slaat op jouw ogen zeker? Tering. Blind is echt één van de weinige die wel snapt hoe je positioneel moet staan en wat voetballen is. Ik zie hem nog wel verrassen daar.
quote:'Als er een mooie club komt, wil ik weg, en Ajax is een mooie club'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 08:15
Ajax zoekt na vertrek van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur naar een nieuwe centrumverdediger. Maandag zat Marc Overmars, directeur voetbalzaken, met het technisch hart, Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk, om de tafel. De naam van Niklas Moisander van AZ zal ongetwijfeld zijn gevallen. De Fins international ziet een terugkeer naar de landskampioen wel zitten.
Moisander benadrukt dat hij, noch zijn zaakwaarnemer, na de transfer van Vertonghen al iets van Ajax gehoord heeft. Toch neemt hij alvast een voorschot. "Het zal niet gemakkelijk worden om hem op te volgen straks. Ik heb nog met hem samengespeeld bij Jong Ajax. Hij was de beste speler van de Eredivisie."
"Ik heb AZ nogmaals aangegeven wat ik wil", vertelt Moisander aan het Algemeen Dagblad. "Als er een mooie club komt, wil ik weg. En Ajax is een mooie club." Een jaar geleden toonde PSV concrete belangstelling voor de 26-jarige Moisander, die door AZ echter aan zijn contract tot medio 2014 werd gehouden.
quote:Verbeek herhaalt: 'Ze wilden echt niet weten of hij voor Ajax openstaat'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 08:25
Het vertrek van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur betekent dat AZ weer te maken krijgt met de belangstelling van Ajax voor Niklas Moisander. Marc Overmars, directeur voetbalzaken, zou volgens De Telegraaf afgelopen zaterdag al contact hebben gezocht met zijn collega van AZ, Earnest Stewart. Gertjan Verbeek laat weten de eerder handelswijze van Ajax niet te kunnen waarderen.
Ajax maakte Moisander eerst warm voor de Amsterdamse club, terwijl de clubs nog in strijd om de landstitel waren, en liet daarna lange tijd niets van zich horen. "Ajax draait het om", vertelde de oefenmeester van de Alkmaarders twee maanden geleden. "Ze maken Niklas geil met een vorstelijk aanbod en willen dan pas met AZ onderhandelen. Nee, wij zullen eerst in beeld moeten komen."
"Het is echt niet zo dat ze wilden weten of Niklas voor Ajax openstaat", benadrukt Verbeek dinsdag in het Algemeen Dagblad. "Natuurlijk staat hij dat. Iedere voetballer wil bij Ajax spelen." Moisander wil graag naar de club waar hij eerder onder contract stond. Het contract van de 26-jarige Fin loopt medio 2014 af.
Dat gevoel heb ik ook. Heerenveen moet hem wel verkopen, transfervrij de deur uit hebben ze liever niet. Heerenveen moet dus wel toegevenquote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 08:06:46RKC'er Sneijder geeft toe: Meubeltweet niet zo handig. #AJAX @RodneySneijder reageer retweet
Dit ja. Laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eerst 5 miljoen en een half jaar later 6 miljoen vragen
is het ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:16 schreef Enchanter het volgende:
1 september weten we meer , lijkt wel een soap
PSV en later Twente hebben vorig seizoen de markt natuurlijk een beetje opgeblazen door respectievelijk 5 en 5.5 miljoen te betalen voor spelers met een éénjarig contract. Dat lijkt nu een beetje een precedent te zijn geworden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:27 schreef stoeltafel het volgende:
Raiola waarschuwt Heerenveen: 'Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 07:10
Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh als aanwinst te kunnen presenteren. SC Heerenveen denkt voor het afkopen van de één jaar doorlopende verbintenis van de aanvaller aan een bedrag van zes miljoen euro, terwijl Ajax naar verluidt drie miljoen euro bood. Zaakwaarnemer Mino Raiola vindt de vraagprijs niet conform de markt. "Ook voor Oussama Assaidi (begeerd door Galatasaray, red.) trouwens. Ze melden zich morgen gewoon op de training en dienen hun contract tot 2013 uit."
Raiola vindt het bod van Ajax op Narsingh 'een prima bedrag voor nog elf maanden contract'. "De transfermarkt is niet klaar voor de door SC Heerenveen verlangde som", benadrukt Raiola dinsdag in De Telegraaf. "Het is economisch gezien in Europa een heel gecompliceerde situatie. En dat moet iedereen maar weten. Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken, maar omdat de spelers en ik er heel koeltjes in zitten. Over zes maanden mogen ze overal tekenen."
Het lijkt onwaarschijnlijk dat PSV wel bereid of in staat is om aan de vraagprijs van Heerenveen te voldoen. Raiola is niet bang dat Narsingh en Aissaidi tribuneklanten in Heerenveen zullen worden. "Een zichzelf respecterende coach doet dat niet", denkt de zaakwaarnemer. "Als Marco van Basten zich zo laat piepelen door zijn directie, is hij niet serieus te nemen. Wie wil er nou niet over de beste links- en rechtsbuiten van Nederland beschikken? En waar hebben we het over. Spelers tekenen voor vijf, vier of drie jaar en natuurlijk is het streven om één seizoen voor ’einde contract’ tot een verkoop te komen."
"Als dat niet lukt, moeten alle partijen een flinke jongen zijn en de verbintenis respecteren. Wat dat betreft moet Heerenveen een voorbeeld aan AZ nemen. Die laten jongens met aflopende contracten tot hun laatste werkdag spelen." Een stap naar de arbitragecommissie ziet de belangenbehartiger niet zitten: "De enige manier om de transfer doorgang te laten vinden, is dat Heerenveen alsnog akkoord gaat. Maar daar reken ik niet op. In Friesland lijkt de economische crisis nog niet doorgedrongen."
Als Narsingh alleen naar Ajax wil dan kan Heerenveen toch niet zoveel? Ja een jaartje doorgaan of ze accepteren de 4 miljoen lijkt mij.
Narsingh gaat liever naar Ajax staat in de nieuwsberichten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef stoeltafel het volgende:
Is dat zo? PSV heeft al gezegd dat de prijs geen probleem is. Hopelijk kiest Narsignh alleen voor Ajax dan komt het wel goed.
Nuytinck komt niet. Overmars heeft niet met hem gesproken en Moisander is eerste keuze!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:02 schreef Devv het volgende:
Ik hoop echt dat ze Nuytinck in plaats van Moisander kopen. Ik ben wel gecharmeerd van een onbehouwen beuker in het centrum. Een soort Materazzi.
Is dat zo? Ik weet niet wat ze Van Basten hebben toegezegd qua spelers, misschien houden ze daarom wel vast aan die prijzen voor Narsingh en Assaidi, ze hebben Dost natuurlijk al voor een aardig bedrag verkocht en geen van die spelers hebben veel gekostquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:19 schreef Wessiej het volgende:
Denk dat het nog wel goed komt, heerenveen zweet nu peentjes aangezien ze wel op dat geld hadden gerekend.
De Vrij is niet te koop.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:59 schreef Burrito het volgende:
Ik verwacht tot wel dat De Boer als ex-topverdediger goed kan inschatten welke verdediger op de nederlandse velden het meeste talent/potentie heeft. Die nemen we dan toch gewoon
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 11:05:27Het tweede bod van Ajax was 3,5 miljoen op Luciano Narsingh. #AJAX reageer retweet
Hij heeft wel gelijk. De Vrij heeft gewoon meer potentie dan Mooie Sander en Nuytinckquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:07 schreef Catch22- het volgende:
1 speler van hun cluppie die langer dan 4 wedstrijden redelijk speelt en ze kunnen niet ophouden zijn naam te roepen
Ik vind Moisander wel een aardige tussenoplossing (afhankelijk van de prijs), in principe hebben we talenten genoeg maar is er wat routine achterin nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. De Vrij heeft gewoon meer potentie dan Mooie Sander en Nuytinck
Dan koop je enkel wel routine in met zelf onrust in zijn spel en domste overtredingen. Hij heeft niet voor niks afgelopen seizoen bijvoorbeeld 7 gele kaarten gekregen en 2 rode.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Moisander wel een aardige tussenoplossing (afhankelijk van de prijs), in principe hebben we talenten genoeg maar is er wat routine achterin nodig
Wie zou jij dan willen, die ook nog haalbaar is? Hij was wel de organisator van één van de minst gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan koop je enkel wel routine in met zelf onrust in zijn spel en domste overtredingen. Hij heeft niet voor niks afgelopen seizoen bijvoorbeeld 7 gele kaarten gekregen en 2 rode.
als je daarmee in de CL aankomt wordt je uitgelachenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zou jij dan willen, die ook nog haalbaar is? Hij was wel de organisator van één van de minst gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen.
Ik heb ook liever een ander, maar zou er zo gauw niet eentje weten die ook haalbaar isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je daarmee in de CL aankomt wordt je uitgelachen
alibi verdediger pur sang
Tja... dat is het probleem ik zou ook geen alternatief weten, maar Az kennende zullen ze heus wel weer 5 miljoen uit de transfer weten te halen wat in mijn optiek zeker 3 miljoen teveel is voor Moisander.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zou jij dan willen, die ook nog haalbaar is? Hij was wel de organisator van één van de minst gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen.
niks word haalbaar zo als je als Ajax zijnde gierig wordtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een ander, maar zou er zo gauw niet eentje weten die ook haalbaar is
Talent is er inderdaad genoeg. Vertonghen is niet te vervangen, maar wil je wat routine, dan is Moisander denk ik een redelijke oplossing. Hij moet alleen niet te veel kosten, want hem verkopen doe je niet meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Moisander wel een aardige tussenoplossing (afhankelijk van de prijs), in principe hebben we talenten genoeg maar is er wat routine achterin nodig
Wat jou betreft is dat een voordeel toch? Jij vind toch elke speler die ze hebben/willen halen kut. Dus dan kan je net zo goed niks kopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
niks word haalbaar zo als je als Ajax zijnde gierig wordt
waar blijkt dat uit dan ? of roep je maar weer iets ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat jou betreft is dat een voordeel toch? Jij vind toch elke speler die ze hebben/willen halen kut. Dus dan kan je net zo goed niks kopen.
Uit jouw reactie elke keer als we het over een speler hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
waar blijkt dat uit dan ? of roep je maar weer iets ?
ik mag moisander toch niet goed vinden ? of heb je meer voorbeelden ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Uit jouw reactie elke keer als we het over een speler hebben.
Sinds wanneer krijg je een "quote alert" als iemand je bericht quote trouwens?
die is goed verpest ja. al was Chivu in het begin ook een onzekere jongen die vaak rood paktequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:33 schreef Pascaltjuh het volgende:
Wat is er trouwens met de scouting van ons Ajax aan de hand. Vroeger werden nog wel is jongens als Maxwell en Chivu gehaald, nu wordt er niet meer over de grens gekeken....
Ja oke, maar het is wel de duurste verdediger die Ajax ooit heeft groot gebracht. Het gaat mij er gewoon om dat er tegenwoordig alleen nog maar in ons eigen landje wordt gekeken en niet meer over de grens. Ik bedoel jongens als Pasanen en Bergdolmo waren niet duurder en zeker niet slechter dan figuren als Moisander en Nuytinck.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die is goed verpest ja. al was Chivu in het begin ook een onzekere jongen die vaak rood pakte
voor Bergdolmo hoefde je niet goed te scouten , die kon je wel zien in de CL .quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:49 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ja oke, maar het is wel de duurste verdediger die Ajax ooit heeft groot gebracht. Het gaat mij er gewoon om dat er tegenwoordig alleen nog maar in ons eigen landje wordt gekeken en niet meer over de grens. Ik bedoel jongens als Pasanen en Bergdolmo waren niet duurder en zeker niet slechter dan figuren als Moisander en Nuytinck.
Ajax kan de afgelopen 10 jaar gewoon nauwelijks omgaan met niet Nederlands sprekende spelers. Er zijn er gewoon teveel gefaald. Denk aan Charisteas, Rosenberg, Luque, Atouba, Anastasiou, Mitea, Roger en Rosales....en dan vergeet ik er nog een hoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:33 schreef Pascaltjuh het volgende:
Wat is er trouwens met de scouting van ons Ajax aan de hand. Vroeger werden nog wel is jongens als Maxwell en Chivu gehaald, nu wordt er niet meer over de grens gekeken....
Dat lag meer aan de kwaliteiten van die spelers en de leeftijd. Alleen Rosenberg kon het niveau goed aan en wellicht Rosales. Voetballers als Zlatan, Chivu en Maxwell die wel kwaliteit hadden, hebben een prima tijd gehad in Amsterdam.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax kan de afgelopen 10 jaar gewoon nauwelijks omgaan met niet Nederlands sprekende spelers. Er zijn er gewoon teveel gefaald. Denk aan Charisteas, Rosenberg, Luque, Atouba, Anastasiou, Mitea, Roger en Rosales....en dan vergeet ik er nog een hoop
Toch kwamen ze allemaal uit de scouting en hebben ze ontzettend veel geld gekost.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:56 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de kwaliteiten van die spelers en de leeftijd. Alleen Rosenberg kon het niveau goed aan en wellicht Rosales. Voetballers als Zlatan, Chivu en Maxwell die wel kwaliteit hadden, hebben een prima tijd gehad in Amsterdam.
Ja, dat geef ik ook juist aan. De scouting is nu waardeloos en in het recente verleden ook niet altijd goed geweest. Voor die lichting die jij net sommeerde werden wel goede spelers gescout. Tuurlijk kun je met Nederlandse talenten ook het een en ander bereiken, maar je kan ook over de grens kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Toch kwamen ze allemaal uit de scouting en hebben ze ontzettend veel geld gekost.
Ajax had toen nog de ambitie ver te komen in Europa. Nu is het doel kampioen worden en overwinteren....Dat kan je doen met Nederlandse talenten
Fischer en Eriksen dan....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
voor Bergdolmo hoefde je niet goed te scouten , die kon je wel zien in de CL .
maar klopt het is sad dat er geen goede talenten in het buitenland worden gescout die niemand kent .
Zo ongeveer de hele jeugdopleiding van Ajax is toch gescout, niet geheel zonder succes?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ook juist aan. De scouting is nu waardeloos en in het recente verleden ook niet altijd goed geweest. Voor die lichting die jij net sommeerde werden wel goede spelers gescout. Tuurlijk kun je met Nederlandse talenten ook het een en ander bereiken, maar je kan ook over de grens kijken.
Want jij kende Fischer en Eriksen voor ze bij Ajax kwamen natuurlijk. Was even vergeten dat we hier top scouts hebben. Al die " talenten" hebben Ajax ook zoveel gebracht de afgelopen jaren. Ze zitten nu op de goede weg dus laten we daar maar mee door gaan voor we weer 3 miljoen spenderen aan een Rosales of Miteaquote:
Nogmaals voor de duidelijkheid, ik heb het over buitenlandse spelers. Het klopt inderdaad dat er jongens vroegtijdig in de jeugd worden gescout. Voorbeelden hiervan zijn: Vertonghen, Alderweireld, Eriksen, Fischer etc.....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer de hele jeugdopleiding van Ajax is toch gescout, niet geheel zonder succes?
nee maar andere Europese topclubs welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want jij kende Fischer en Eriksen voor ze bij Ajax kwamen natuurlijk. Was even vergeten dat we hier top scouts hebben. Al die " talenten" hebben Ajax ook zoveel gebracht de afgelopen jaren. Ze zitten nu op de goede weg dus laten we daar maar mee door gaan voor we weer 3 miljoen spenderen aan een Rosales of Mitea
Ja ook lekker realistisch om daar tegen op te gaan bieden. Alleen Scandinaviërs zijn verstandig genoeg om een tussen stap te maken de rest ziet alleen maar geld en geef ze maar eens ongelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee maar andere Europese topclubs wel
Daarom. Iedereen kent die jongens wel , maar ze zijn verstandig opgevoed. + in Denemarken is Ajax allesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ook lekker realistisch om daar tegen op te gaan bieden. Alleen Scandinaviërs zijn verstandig genoeg om een tussen stap te maken de rest ziet alleen maar geld en geef ze maar eens ongelijk
Dus uit de rest van de wereld kun je uit de derde rang vissen laat dat maar snel zitten. Dan liever Viergever of nuijtinckquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daarom. Iedereen kent die jongens wel , maar ze zijn verstandig opgevoed. + in Denemarken is Ajax alles
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:10 schreef ValHallen het volgende:
Ach, de tijden dat je onbekende negers uit het oerwoud van Nigeria kon plukken zijn voorbij, tegenwoordig kan iedereen 20 youtube filmpjes bekijken van een speler, topclubs hebben de hele wereld in de gaten.
In Zuid Amerika is het een goudmijn van talentjes. daar kan je er vast wel 1 tussen uit vissen die kwaliteit heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus uit de rest van de wereld kun je uit de derde rang vissen laat dat maar snel zitten. Dan liever Viergever of nuijtinck
En minimaal een paar ton per jaar moeten bieden omdat ie van buiten de eu komt zekerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
In Zuid Amerika is het een goudmijn van talentjes. daar kan je er vast wel 1 tussen uit vissen die kwaliteit heeft
Bepaalde landen in Afrika (Ghana, Ivoorkust) En Azië (Japan, Zuid-Korea) zijn ook aardig booming.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
In Zuid Amerika is het een goudmijn van talentjes. daar kan je er vast wel 1 tussen uit vissen die kwaliteit heeft
Liever dat dan die eenheidsworsten hier uit NLquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En minimaal een paar ton per jaar moeten bieden omdat ie van buiten de eu komt zeker
Ajax is een andere weg ingeslagenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Liever dat dan die eenheidsworsten hier uit NL
klopt . vooral Azie is in opkomst . In Ghana heeft Ajax het al eens geprobeerd zonder enig succesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bepaalde landen in Afrika (Ghana, Ivoorkust) En Azië (Japan, Zuid-Korea) zijn ook aardig booming.
omdat ze niet veel kennis meer hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is een andere weg ingeslagen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
omdat ze niet veel kennis meer hebben
Tja als je verkeerd scout en ze kosten kat en kogel, dan ga je het over een veiligere boeg gooienquote:
Wat moet je nou met een jonge Braziliaan die hier voor de rest niets heeft... Rosales en Lodeiro zijn ook loei hard gefaald. Ajax moet zich op focussen op Nederlandse spelers, de jeugd en wat aanvulling uit Scandinavië. Zo zijn we groot geworden niet door wat gare Zuid Amerikanenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ze willen meer met eigen jeugd werkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja als je verkeerd scout en ze kosten kat en kogel, dan ga je het over een veiligere boeg gooien
Ja kennelijk niet goed genoeg op zijn vaste positie om daar die mannen uit de basis te spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:22 schreef Catch22- het volgende:
Lodeiro gefaald? die man kan wel ballen, maar speelde niet op een positie waarop hij niet rendeerde.
gare Zuid Amerikanen die briljant gescout zijn ja.....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een jonge Braziliaan die hier voor de rest niets heeft... Rosales en Lodeiro zijn ook loei hard gefaald. Ajax moet zich op focussen op Nederlandse spelers, de jeugd en wat aanvulling uit Scandinavië. Zo zijn we groot geworden niet door wat gare Zuid Amerikanen
daar zitten blijkbaar veel Deentjes bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze willen meer met eigen jeugd werken
Nederland zit vol met allochtonenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
daar zitten blijkbaar veel Deentjes bij
Die renderen hier niet of je moet er al weer meteen een stuk of 10 aannemen en dan gaat iedereen weer zeiken over 4 jaar dat het verspild geld is geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gare Zuid Amerikanen die briljant gescout zijn ja.....
Lodeiro heeft het niet zo slecht gedaan hoor. Aan zijn instelling kan menig Ajacied niet tippen. Had er van mij bij mogen blijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja kennelijk niet goed genoeg op zijn vaste positie om daar die mannen uit de basis te spelen.
Met een NL paspoortquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nederland zit vol met allochtonen
quote:
PSV heeft er soms wel aardig succes mee gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die renderen hier niet of je moet er al weer meteen een stuk of 10 aannemen en dan gaat iedereen weer zeiken over 4 jaar dat het verspild geld is geweest.
Lodeiro heeft niets gepresteerd joh, kost te veel en staat Fischer in de weg. Dus verkopen die handelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Lodeiro heeft het niet zo slecht gedaan hoor. Aan zijn instelling kan menig Ajacied niet tippen. Had er van mij bij mogen blijven.
Dan heb jij toch echt diverse wedstrijden gemist dit seizoen. Onder andere tegen Lyon uit speelde hij zeer sterk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lodeiro heeft niets gepresteerd joh, kost te veel en staat Fischer in de weg. Dus verkopen die handel
Zelfs Blind heeft leuke wedstrijden gespeeld, wat is je punt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:28 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Dan heb jij toch echt diverse wedstrijden gemist dit seizoen. Onder andere tegen Lyon uit speelde hij zeer sterk.
Dat was toch de nieuwe Messi volgens velen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Lodeiro heeft het niet zo slecht gedaan hoor. Aan zijn instelling kan menig Ajacied niet tippen. Had er van mij bij mogen blijven.
Lodessi maar dan nog behendiger in de kleine ruimtesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch de nieuwe Messi volgens velen?
Ik maak gewoon duidelijk dat Lodeiro echt zo slecht niet was, in diverse wedstrijden heeft hij gewoon een prima niveau gehaald. Blind heeft zijn verdedigende taken in mijn ogen nog nooit goed uitgevoerd. Alleen aanvallend oogt het leuk...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfs Blind heeft leuke wedstrijden gespeeld, wat is je punt?
Hij heeft gewoon te weinig gebracht en teveel gekost, klaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ik maak gewoon duidelijk dat Lodeiro echt zo slecht niet was, in diverse wedstrijden heeft hij gewoon een prima niveau gehaald. Blind heeft zijn verdedigende taken in mijn ogen nog nooit goed uitgevoerd. Alleen aanvallend oogt het leuk...
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
Was toch ook meer gehaald om Suarez tevreden te houden?
Ja, 4 miljoen versnipperd door Jol voor die falerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
PSV haalde er dan ook altijd 4 of 5 waarvan er 1 hooguit 2 slaagden. Van de laatste lichting hadden ze er geluk met Gomes en Alex maar Robert en Cassio redden het dan weer niet. PSV heeft ook nog eens een grote naam daar en zelfs hun halen daar niets meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
PSV heeft er soms wel aardig succes mee gehad
Ja, en kijk waar ze nu staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
PSV heeft er soms wel aardig succes mee gehad
vroeger wel halve finale cl met zulk volkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, en kijk waar ze nu staan
Dat beleid heeft ze overigens wel bijna de afgrond in geholpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV haalde er dan ook altijd 4 of 5 waarvan er 1 hooguit 2 slaagden. Van de laatste lichting hadden ze er geluk met Gomes en Alex maar Robert en Cassio redden het dan weer niet. PSV heeft ook nog eens een grote naam daar en zelfs hun halen daar niets meer.
1x gehaald manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vroeger wel halve finale cl met zulk volk
Precies laten wij onze jeugd opleiding ook maar vol proppen. Natuurlijk als er een buitenkansje ligt moet je hem pakken maar laat de matige tussenzooi eruit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat beleid heeft ze overigens wel bijna de afgrond in geholpen.
Die hadden toch die louche zaakwaarnemer daar zitten waar nu mee gebroken is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV haalde er dan ook altijd 4 of 5 waarvan er 1 hooguit 2 slaagden. Van de laatste lichting hadden ze er geluk met Gomes en Alex maar Robert en Cassio redden het dan weer niet. PSV heeft ook nog eens een grote naam daar en zelfs hun halen daar niets meer.
Ajax 31x kampioen, wat is je punt man, wat is je puntquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
een kwartfinale, 8ste finale 4 keer kampioen op een rij.
dat je met die mensen soms sportief succes kan hebben ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax 31x kampioen, wat is je punt man, wat is je punt
Soms wel soms niet, maar dat is je punt dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat je met die mensen soms sportief succes kan hebben ?
Lemic en piet 'ik' de Visserquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hadden toch die louche zaakwaarnemer daar zitten waar nu mee gebroken is.
Klopt om vervolgens 30 miljoen in het rood te staan na het 2x niet behalen van CL. Geweldig man dat lijkt mij echt een geheel gezonde visie om als club te volgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat je met die mensen soms sportief succes kan hebben ?
quote:‘Ik moet aantonen dat Lorenzo kan scoren en Ajax' vertrouwen terugwinnen’
Dinsdag, 10 juli 2012 om 13:45
Lorenzo Ebecilio kwam afgelopen seizoen niet veel aan spelen toe bij Ajax en kreeg bovendien kritiek van hoofdtrainer Frank de Boer. De aanvaller kijkt echter uit naar de komende jaargang en wil zich laten zien. Ebecilio staat nog twee jaar onder contract en vindt dat hem een cruciaal jaar wacht.
“Ik moet laten zien dat Lorenzo kan scoren, dat Lorenzo veel sterker is dan vorig seizoen, veel afgetrainder”, vertelt Ebecilio aan NUsport. “Ik moet het vertrouwen van Ajax terugwinnen.” De vleugelspits was afgelopen seizoen niet topfit en heeft de laatste weken voordat de voorbereiding op het nieuwe seizoen daadwerkelijk begon al voor zichzelf hardgelopen.
“Ik heb één keer de fout gemaakt om niets te doen op vakantie. Die achterstand loop je haast niet meer in. Dat wil ik niet meer. Ik heb mezelf beloofd die fout niet nog een keer te maken”, aldus Ebecilio, die uitkijkt nara de start van de nieuwe competitie. “Vorig jaar is niet geworden wat ik en anderen ervan verwachtten. Ik kan niet wachten tot de competitie begint.”
Laat Narsingh lekker naar PSV gaan met zo'n salaris.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef Tyron het volgende:
Overmars (wat een baas ook) gaat over de grens kijken. Maarja, er is geen naam die in me op komt. Of je moet iemand huren en dan volgend jaar gewoon alsnog Narsingh binnenhalen..
Deze held gaat het dit seizoen laten zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Supertalent Ebecilio de Verlosser praat in derde persoon
[..]
Hij wou liever naar Ajax.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat Narsingh lekker naar PSV gaan met zo'n salaris.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Supertalent Ebecilio de Verlosser praat in derde persoon
[..]
“quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Lorenzo moet z'n voeten laten spreken, en niet praten.
Inderdaadquote:Ik moet laten zien dat Lorenzo kan scoren, dat Lorenzo veel sterker is dan vorig seizoen, veel afgetrainder”, vertelt Ebecilio aan NUsport. “Ik moet het vertrouwen van Ajax terugwinnen.” De vleugelspits was afgelopen seizoen niet topfit en heeft de laatste weken voordat de voorbereiding op het nieuwe seizoen daadwerkelijk begon al voor zichzelf hardgelopen.
Niet zo kritisch man. Hij heeft ons het kampioenschap persoonlijk geschonken ondanks een wat mindere eerste seizoenshelft. Dat het triest is als mensen in derde persoon praten kan ik helaas niet ontkennenquote:
Ik ga FOK! laten zien dat Steven gewoon normaal kan posten, dat Steven gewoon een goed seizoen gaat hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo kritisch man. Hij heeft ons het kampioenschap persoonlijk geschonken ondanks een wat mindere eerste seizoenshelft. Dat het triest is als mensen in derde persoon praten kan ik helaas niet ontkennen
Ik neem mijn woorden terug dit staat inderdaad wel stoer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga FOK! laten zien dat Steven gewoon normaal kan posten, dat Steven gewoon een goed seizoen gaat hebben
Je lijkt net een gehandicapte zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat Steven wel een goede mening heeft over ons aller Ajax en dat Steven toch maar wel seizoenskaart gaat verlengen ondanks eerdere berichten dat Steven misschien een jaartje rust wilde..
Lijktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je lijkt net een gehandicapte zo
En dan rent Ajax stiekem terug met een nieuw bodquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef Tyron het volgende:
Ook PSV gaat verder kijken meldt voetbalzone
Ik geloof niet dat Steven het daarmee eens is en Lorenzo ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Okè, sorry STeven je bent een gehandicapte.
Nouja als je er nu 5 ton bijlegt, kan het zomaar zijn dat je Narsingh binnen hebt, 3.5 is nou ook niet zoveel. Al moet je niet verder gaan dan dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan rent Ajax stiekem terug met een nieuw bod
Dit soort beschuldigingen en verwensingen gaan opperheld Lorenzo inderdaad vaak wel aan het hart.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Steven het daarmee eens is en Lorenzo ook niet
Ik denk dat Littlerabbit hier meer kijk op heeft, want Littlerabbit is al een trouw Lorenzo volger sinds Littlerabbit nog maar net geboren was.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:11 schreef The_Groove het volgende:
Groovje hoopt dat Lorenzo niet in de buurt komt van Ajax 1. Groove denkt zelf dat Lorenzo meer VVV materiaal is. Of MVV mag ook van Groovje
Klompt denkt dat littlerabbit geen verstand van voetbal heeft, dus klomp slaat littlerabbit op z'n hoofd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Littlerabbit hier meer kijk op heeft, want Littlerabbit is al een trouw Lorenzo volger sinds Littlerabbit nog maar net geboren was.
hoi rajaquote:
quote:
Eriksen moet gewoon lekker een maandje of wat degradatievoetbal spelen. Krijgt ie kloten van.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef Catch22- het volgende:
Witschge mag Eriksen wel even onder handen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |