Niet echt handig nee. Ach ja, zolang Frank maar leert van zijn fouten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef stoeltafel het volgende:
Raiola: 'Onderhandelingen nog gaande'
quote:
Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Luciano Narsingh, heeft ontstemd gereageerd op uitspraken die Ajax-trainer Frank de Boer afgelopen zaterdag deed. De Boer gaf destijds aan dat Narsingh geen nieuwe aanbieding van Ajax hoeft te verwachten. 'Er is volgens Narsingh en zijn zaakwaarnemer nog een groot verschil tussen dat wat wij hebben aangeboden en wat zij willen', vertelde De Boer zaterdag aan Eredivisie Live. 'En wij gaan niks meer bieden dan wat we hebben gedaan. We zijn van mening dat we echt een mooie aanbieding gedaan hebben.' Volgens Raiola zijn de onderhandelingen echter nog in volle gang en had De Boer beter zijn mond kunnen houden. 'Ik ben het niet gewend dat een trainer over onderhandelingen praat terwijl partijen nog aan tafel zitten. Het zal de onervarenheid van De Boer zijn', aldus een felle Raiola in de Leeuwarder Courant.
Bron: Leeuwarder Courant
Moet die Raiola klappen ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet echt handig nee. Ach ja, zolang Frank maar leert van zijn fouten.
Van Frank? Dat zou ik wel willen zien.quote:
Aangepast, en kom als een speler enkel komt voor het geld, moet je je toch afvragen of hij wel voor Ajax wil spelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Van Frank? Dat zou ik wel willen zien.![]()
[ afbeelding ]
Maar dan zet ik mijn geld wel op Rino Rhino.
Met zo'n zaakwaarnemer staat hij in ieder geval overal in de basis.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Aangepast, en kom als een speler enkel komt voor het geld, moet je je toch afvragen of hij wel voor Ajax wil spelen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ach, er zal vast wel een tactiek achter zitten. Druk leggen bij Raiola of zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat voor tactiek zit er hier achter?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
[..]
Ach, er zal vast wel een tactiek achter zitten. Druk leggen bij Raiola of zo.
Anita belangrijk makenquote:
Als ik dat wist zou ik wel bij een voetbalclub werkenquote:
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had het eigenlijk over zijn 2 quotes die precies hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen. Denk al wat lul jij nou.
Dat je als Amsterdammer uberhaupt voor die pauperclub uit Eindhoven zou willen spelen is natuurlijk al iets waar zich voor zou moeten schamenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Wessiej het volgende:
Dat hij niet direct zegt dat hij met een ajax pyjama slaapt zegt niet dat hij met tegenzin gaat voetballen, wat een onzin.
Hij is wel weggestuurd door Ajax he, misschien wel terecht, maar toch.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat je als Amsterdammer uberhaupt voor die pauperclub uit Eindhoven zou willen spelen is natuurlijk al iets waar zich voor zou moeten schamen
Denken dat dit technische team de hoofdprijs gaat betalenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze het doen om de prijs op de drijven zodat Ajax weer de zogenaamde hoofdprijs gaat betalen.
Ze hebben hem een prima bod gedaan, en of dat nou wegsturen isquote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij is wel weggestuurd door Ajax he, misschien wel terecht, maar toch.
Ook niks mis mee dat Frank gewoon zegt waar het op staat. Wat maakt het nou uit of die Raiola dat niet gewend is, het is gewoon graag of niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denken dat dit technische team de hoofdprijs gaat betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |