Post gewoon eens weer in de sc manquote:
Nuytinck is juist een beest goede fysiek en snelheid. Alleen moet hij beter leren mee voetballen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:59 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ben niet zo kapot van Nuytinck en Moisander, maar goed er moeten gewoon verdedigers bij. Mijn voorkeur gaat net uit naar Viergeveir, ik ken Nuytinck niet zo goed, maar leek mij altijd maar een domme schopper. Moisander is mij ook nooit in positieve zin opgevallen, enige pluspuntje is zijn ervaring.
Suarez speelde Manchester United in zn eentje weg.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Sja, en Johnny Heitinga was belangrijk bij Everton. Zelfde laken een pak.
Als hij iets niet heeft is het wel snelheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nuytinck is juist een beest goede fysiek en snelheid. Alleen moet hij beter leren mee voetballen.
Is het echt zo trage speler, dat zal niet best zijn?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij iets niet heeft is het wel snelheid.
Zag hem laatst bij jong Nederland de gaten goed dicht rennen anders...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij iets niet heeft is het wel snelheid.
niet Wielaert traag ofzo. Maar qua snelheid gemiddeld, qua handelingssnelheid wel flink daaronder. Verdedigend en koppend wel meer dan uitstekend, maar zoals ik al zei; met wat ruimte in zijn rug erg kwetsbaar. Vind het dus niet vreemd dat hij derde keus is ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:18 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Is het echt zo trage speler, dat zal niet best zijn?
Naar Arsenal, grapjas. Waarom zou je daar nu nog graag heen willen. Kan je nog beter naar Tottenham.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik snap de keuze best wel. Natuurlijk wil je het liefst als voetballer naar een topclub zoals Man United, City of Arsenal of zo, maar als die aanbiedingen niet komen en je wilt toch naar de beste voetbalcompetitie is Tottenham wel een logische keuze.
Hoezo niet? Ik had het over spelers die vanuit de eredivisie zijn belandt bij de top in Europa. Liverpool schaar ik daar niet onder.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging erom dat jouw theorie niet klopt en die klopt nog steeds niet
Je gaat iets te ver terug, het ging hieromquote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had het over spelers die vanuit de eredivisie zijn belandt bij de top in Europa. Liverpool schaar ik daar niet onder.
Er zijn spelers die niet bij de absolute top spelen maar het wel zijn of laten zien dat ze dat aankunnenquote:Dat kan je pas beoordelen als hij er ook daadwerkelijk speelt. Dat is nu geenszins het geval.
Omdat ze een wedstrijdje aardig spelen tegen een toppert? Echt niet mee eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je gaat iets te ver terug, het ging hierom
[..]
Er zijn spelers die niet bij de absolute top spelen maar het wel zijn of laten zien dat ze dat aankunnen
Van Persie, Gerrard niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze een wedstrijdje aardig spelen tegen een toppert? Echt niet mee eens.
Gerrard heeft een CL gewonnen. Van Persie topscorer PL, maar ook die moet het nog waar maken bij een echte kampioenskandidaat natuurlijk.quote:
Maar die laten wel wekelijks zien dat ze top zijn zonder bij de absolute topclub te spelen, om op Suarez terug te komen, ik denk dat hij wel de potentie heeft, maar dan moet hij wel de juiste beslissingen nemen en nu naar de Olympische Spelen gaan is dat niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Gerrard heeft een CL gewonnen. Van Persie topscorer PL, maar ook die moet het nog waar maken bij een echte kampioenskandidaat natuurlijk.
Suarez heeft eigenlijk alleen laten zien een ordinaire schopper te zijn.
Als Suarez een toptoernooi speelt en daardoor zowel zichzelf als Liverpool een dienst bewijst, kan het toch een prima keuze worden?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die laten wel wekelijks zien dat ze top zijn zonder bij de absolute topclub te spelen, om op Suarez terug te komen, ik denk dat hij wel de potentie heeft, maar dan moet hij wel de juiste beslissingen nemen en nu naar de Olympische Spelen gaan is dat niet.
Ik vind dat je als (dispensatie)speler verantwoordelijkheid hebt naar je club, hij heeft vorig seizoen al heel weinig gespeeld en mist nu ook weer doodleuk de voorbereiding met een nieuwe trainerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:31 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Als Suarez een toptoernooi speelt en daardoor zowel zichzelf als Liverpool een dienst bewijst, kan het toch een prima keuzen worden?
Vanuit de club gezien is dat natuurlijk waar, maar als speler wil je toch bijna altijd wel voor je land uitkomen. Bovendien kan hij er op dat toernooi drie inschoppen en dan gaat zijn marktwaarde ook weer omhoog.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat je als (dispensatie)speler verantwoordelijkheid hebt naar je club, hij heeft vorig seizoen al heel weinig gespeeld en mist nu ook weer doodleuk de voorbereiding met een nieuwe trainer
Olympische Spelen is een talenten toernooi, dat zijn geen A interlands, ik vind sowieso dat dispensatie spelers toestaan een vreemde zaakquote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Vanuit de club gezien is dat natuurlijk waar, maar als speler wil je toch bijna altijd wel voor je land uitkomen. Bovendien kan hij er op dat toernooi drie inschoppen en dan gaat zijn marktwaarde ook weer omhoog.
Oh.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef stoeltafel het volgende:
Raiola: 'Onderhandelingen nog gaande'
quote:
Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Luciano Narsingh, heeft ontstemd gereageerd op uitspraken die Ajax-trainer Frank de Boer afgelopen zaterdag deed. De Boer gaf destijds aan dat Narsingh geen nieuwe aanbieding van Ajax hoeft te verwachten. 'Er is volgens Narsingh en zijn zaakwaarnemer nog een groot verschil tussen dat wat wij hebben aangeboden en wat zij willen', vertelde De Boer zaterdag aan Eredivisie Live. 'En wij gaan niks meer bieden dan wat we hebben gedaan. We zijn van mening dat we echt een mooie aanbieding gedaan hebben.' Volgens Raiola zijn de onderhandelingen echter nog in volle gang en had De Boer beter zijn mond kunnen houden. 'Ik ben het niet gewend dat een trainer over onderhandelingen praat terwijl partijen nog aan tafel zitten. Het zal de onervarenheid van De Boer zijn', aldus een felle Raiola in de Leeuwarder Courant.
Bron: Leeuwarder Courant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |