abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:35:39 #151
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_113996859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:33 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Voorzet als centrale verdediger? Je moet echt eens een wedstrijd op hem letten, hij is echt sterk in de opbouw hoor.

http://voetbalhetismaaree(...)/02/zondebokken.html

Analyse van Blind en dat hij er wel degelijk wat van kan.
Hoevaak heeft Blind dit seizoen als CB gespeeld dan? Maximaal 3 wedstrijden ofzo. Had het dus over de wedstrijden dat hij LB speelde. Als je goed leest zie je dat ik hem redelijk als CB vond

Speelde toch vooral als LB en dat kan hij dus gewoon niet.
Al was hij wel iets beter op die positie de laatste 5 wedstrijden vorig seizoen
So confused when you're lost in the groove
pi_113996909
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:35 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Hoevaak heeft Blind dit seizoen als CB gespeeld dan? Maximaal 3 wedstrijden ofzo.

Speelde toch vooral als LB en dat kan hij dus gewoon niet.
Al was hij wel iets beter op die positie de laatste 5 wedstrijden vorig seizoen
Blind kan er toch ook niks aan doen dat hij op de verkeerde positie wordt neergezet. Of ben je Anita vergeten die op LB er volgens velen ook niks van bakte en nu op CVM steunpilaar is?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:40:52 #153
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_113997049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:37 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Blind kan er toch ook niks aan doen dat hij op de verkeerde positie wordt neergezet. Of ben je Anita vergeten die op LB er volgens velen ook niks van bakte en nu op CVM steunpilaar is?
Maar ik mag hem daar toch wel op beoordelen? Komt tekort voor die positie is gsbleken.

Liever Anita als LB dan Blind overigens.

Nogmaals ik denk niet dst hij het op de CB plaats gaat redden. Frank de Boer ziet echt wel wat er in een speler zit. Als hij net zo over Blind denkt als jij was hij nu niet bezig met Moisander (geen goed idee) en Nuytinck (jong dus zit er rek in)
So confused when you're lost in the groove
pi_113997624
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:40 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Maar ik mag hem daar toch wel op beoordelen? Komt tekort voor die positie is gsbleken.

Liever Anita als LB dan Blind overigens.

Nogmaals ik denk niet dst hij het op de CB plaats gaat redden. Frank de Boer ziet echt wel wat er in een speler zit. Als hij net zo over Blind denkt als jij was hij nu niet bezig met Moisander (geen goed idee) en Nuytinck (jong dus zit er rek in)
Als ze nuytinck halen maken ze denk ik een fout. Ajax heeft ervaring Nodig achterin, een leider. Toby kan die leider blijkbaar niet zijn, komt toch als teruggetrokken over. Moisander kan wel goed coachen, aanvoerder bij az en gert jan verbeek zei zelf ook erg tevreden tezijn over moisander qua leider van het team. Ik ga nu pitten, reageer morgen wel weer.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 01:02:43 #155
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113997775
Ik denk dat toby wel een leider kan zijn, maar naast vertonghen zijn plaats gewoon wist en zich dienend opstelde. Nuytinck heeft veel meer toekomst en is een nederlander en dat vind ik een voordeel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113998694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:28 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Blind slaat op jouw ogen zeker? Tering. Blind is echt één van de weinige die wel snapt hoe je positioneel moet staan en wat voetballen is. Ik zie hem nog wel verrassen daar.
:Y
pi_114000189
di 10 jul 2012, 06:00
Ajax laat Narsingh schieten

door Mike Verweij
AMSTERDAM - Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh (21) als aanwinst te kunnen presenteren. Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren naar eigen zeggen een ’uiterst positief’ gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller, Mino Raiola. „We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer. We hebben SC Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken.”

Raiola vindt de vraagprijs niet conform de markt. „Ook voor Oussama Assaidi (begeerd door Galatasaray, red.) trouwens. Ze melden zich morgen gewoon op de training en dienen hun contract tot 2013 uit.” SC Heerenveen denkt voor het afkopen van de één jaar doorlopende verbintenis van Narsingh aan een bedrag van zes miljoen euro, terwijl Ajax naar verluidt drie miljoen euro bood.
„Een prima bedrag voor nog elf maanden contract. De transfermarkt is niet klaar voor de door SC Heerenveen verlangde som”, aldus Raiola. „Het is economisch gezien in Europa een heel gecompliceerde situatie. En dat moet iedereen maar weten. Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken, maar omdat de spelers en ik er heel koeltjes in zitten. Over zes maanden mogen ze overal tekenen.”

Narsingh en zijn zaakwaarnemer hebben dus wel een akkoord met Ajax, Heerenveen vraagt teveel.
Tactiek van Ajax om zgn. af te haken en hem later voor hooguit 4 miljoen op te halen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 07:16:10 #158
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_114000215
1 september weten we meer , lijkt wel een soap :Z
Ik ben inmiddels overleden
pi_114000216
Eerst 5 miljoen en een half jaar later 6 miljoen vragen :')
pi_114000271
Raiola waarschuwt Heerenveen: 'Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 07:10

Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh als aanwinst te kunnen presenteren. SC Heerenveen denkt voor het afkopen van de één jaar doorlopende verbintenis van de aanvaller aan een bedrag van zes miljoen euro, terwijl Ajax naar verluidt drie miljoen euro bood. Zaakwaarnemer Mino Raiola vindt de vraagprijs niet conform de markt. "Ook voor Oussama Assaidi (begeerd door Galatasaray, red.) trouwens. Ze melden zich morgen gewoon op de training en dienen hun contract tot 2013 uit."

Raiola vindt het bod van Ajax op Narsingh 'een prima bedrag voor nog elf maanden contract'. "De transfermarkt is niet klaar voor de door SC Heerenveen verlangde som", benadrukt Raiola dinsdag in De Telegraaf. "Het is economisch gezien in Europa een heel gecompliceerde situatie. En dat moet iedereen maar weten. Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken, maar omdat de spelers en ik er heel koeltjes in zitten. Over zes maanden mogen ze overal tekenen."

Het lijkt onwaarschijnlijk dat PSV wel bereid of in staat is om aan de vraagprijs van Heerenveen te voldoen. Raiola is niet bang dat Narsingh en Aissaidi tribuneklanten in Heerenveen zullen worden. "Een zichzelf respecterende coach doet dat niet", denkt de zaakwaarnemer. "Als Marco van Basten zich zo laat piepelen door zijn directie, is hij niet serieus te nemen. Wie wil er nou niet over de beste links- en rechtsbuiten van Nederland beschikken? En waar hebben we het over. Spelers tekenen voor vijf, vier of drie jaar en natuurlijk is het streven om één seizoen voor ’einde contract’ tot een verkoop te komen."

"Als dat niet lukt, moeten alle partijen een flinke jongen zijn en de verbintenis respecteren. Wat dat betreft moet Heerenveen een voorbeeld aan AZ nemen. Die laten jongens met aflopende contracten tot hun laatste werkdag spelen." Een stap naar de arbitragecommissie ziet de belangenbehartiger niet zitten: "De enige manier om de transfer doorgang te laten vinden, is dat Heerenveen alsnog akkoord gaat. Maar daar reken ik niet op. In Friesland lijkt de economische crisis nog niet doorgedrongen."

Als Narsingh alleen naar Ajax wil dan kan Heerenveen toch niet zoveel? Ja een jaartje doorgaan of ze accepteren de 4 miljoen lijkt mij.
pi_114000335
Het is weer het gebruikelijke blufpoker.
pi_114000575
Ik dacht dat Narsingh voor het geld bij PSV had gekozen, maar goed.
pi_114000912
Goed dat Ajax zich niet laat verleiden tot een grotere transfersom
pi_114000967
quote:
'Als er een mooie club komt, wil ik weg, en Ajax is een mooie club'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 08:15
Ajax zoekt na vertrek van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur naar een nieuwe centrumverdediger. Maandag zat Marc Overmars, directeur voetbalzaken, met het technisch hart, Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk, om de tafel. De naam van Niklas Moisander van AZ zal ongetwijfeld zijn gevallen. De Fins international ziet een terugkeer naar de landskampioen wel zitten.

Moisander benadrukt dat hij, noch zijn zaakwaarnemer, na de transfer van Vertonghen al iets van Ajax gehoord heeft. Toch neemt hij alvast een voorschot. "Het zal niet gemakkelijk worden om hem op te volgen straks. Ik heb nog met hem samengespeeld bij Jong Ajax. Hij was de beste speler van de Eredivisie."

"Ik heb AZ nogmaals aangegeven wat ik wil", vertelt Moisander aan het Algemeen Dagblad. "Als er een mooie club komt, wil ik weg. En Ajax is een mooie club." Een jaar geleden toonde PSV concrete belangstelling voor de 26-jarige Moisander, die door AZ echter aan zijn contract tot medio 2014 werd gehouden.
quote:
Verbeek herhaalt: 'Ze wilden echt niet weten of hij voor Ajax openstaat'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 08:25
Het vertrek van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur betekent dat AZ weer te maken krijgt met de belangstelling van Ajax voor Niklas Moisander. Marc Overmars, directeur voetbalzaken, zou volgens De Telegraaf afgelopen zaterdag al contact hebben gezocht met zijn collega van AZ, Earnest Stewart. Gertjan Verbeek laat weten de eerder handelswijze van Ajax niet te kunnen waarderen.

Ajax maakte Moisander eerst warm voor de Amsterdamse club, terwijl de clubs nog in strijd om de landstitel waren, en liet daarna lange tijd niets van zich horen. "Ajax draait het om", vertelde de oefenmeester van de Alkmaarders twee maanden geleden. "Ze maken Niklas geil met een vorstelijk aanbod en willen dan pas met AZ onderhandelen. Nee, wij zullen eerst in beeld moeten komen."
"Het is echt niet zo dat ze wilden weten of Niklas voor Ajax openstaat", benadrukt Verbeek dinsdag in het Algemeen Dagblad. "Natuurlijk staat hij dat. Iedere voetballer wil bij Ajax spelen." Moisander wil graag naar de club waar hij eerder onder contract stond. Het contract van de 26-jarige Fin loopt medio 2014 af.
pi_114001022
Ik zie het nog wel rondkomen :)
pi_114001072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 08:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik zie het nog wel rondkomen :)
Dat gevoel heb ik ook. Heerenveen moet hem wel verkopen, transfervrij de deur uit hebben ze liever niet. Heerenveen moet dus wel toegeven :)
pi_114001213
Daarnaast is wel duidelijk dat hij naar Ajax wou. Wel raar dat rioolrat de schuld niet aan Ajax geeft. Is toch zijn normale gang van zaken.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:25:05 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114001485
AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 08:06:46 RKC'er Sneijder geeft toe: Meubeltweet niet zo handig. #AJAX @RodneySneijder reageer retweet
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:27:26 #169
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_114001524
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 07:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eerst 5 miljoen en een half jaar later 6 miljoen vragen :')
Dit ja. Laat lekker gaan.
pi_114001686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 07:16 schreef Enchanter het volgende:
1 september weten we meer , lijkt wel een soap :Z
is het ook
pi_114002130
Ik hoop echt dat ze Nuytinck in plaats van Moisander kopen. Ik ben wel gecharmeerd van een onbehouwen beuker in het centrum. Een soort Materazzi.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:13:52 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114002412
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 07:27 schreef stoeltafel het volgende:
Raiola waarschuwt Heerenveen: 'Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 07:10

Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh als aanwinst te kunnen presenteren. SC Heerenveen denkt voor het afkopen van de één jaar doorlopende verbintenis van de aanvaller aan een bedrag van zes miljoen euro, terwijl Ajax naar verluidt drie miljoen euro bood. Zaakwaarnemer Mino Raiola vindt de vraagprijs niet conform de markt. "Ook voor Oussama Assaidi (begeerd door Galatasaray, red.) trouwens. Ze melden zich morgen gewoon op de training en dienen hun contract tot 2013 uit."

Raiola vindt het bod van Ajax op Narsingh 'een prima bedrag voor nog elf maanden contract'. "De transfermarkt is niet klaar voor de door SC Heerenveen verlangde som", benadrukt Raiola dinsdag in De Telegraaf. "Het is economisch gezien in Europa een heel gecompliceerde situatie. En dat moet iedereen maar weten. Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken, maar omdat de spelers en ik er heel koeltjes in zitten. Over zes maanden mogen ze overal tekenen."

Het lijkt onwaarschijnlijk dat PSV wel bereid of in staat is om aan de vraagprijs van Heerenveen te voldoen. Raiola is niet bang dat Narsingh en Aissaidi tribuneklanten in Heerenveen zullen worden. "Een zichzelf respecterende coach doet dat niet", denkt de zaakwaarnemer. "Als Marco van Basten zich zo laat piepelen door zijn directie, is hij niet serieus te nemen. Wie wil er nou niet over de beste links- en rechtsbuiten van Nederland beschikken? En waar hebben we het over. Spelers tekenen voor vijf, vier of drie jaar en natuurlijk is het streven om één seizoen voor ’einde contract’ tot een verkoop te komen."

"Als dat niet lukt, moeten alle partijen een flinke jongen zijn en de verbintenis respecteren. Wat dat betreft moet Heerenveen een voorbeeld aan AZ nemen. Die laten jongens met aflopende contracten tot hun laatste werkdag spelen." Een stap naar de arbitragecommissie ziet de belangenbehartiger niet zitten: "De enige manier om de transfer doorgang te laten vinden, is dat Heerenveen alsnog akkoord gaat. Maar daar reken ik niet op. In Friesland lijkt de economische crisis nog niet doorgedrongen."

Als Narsingh alleen naar Ajax wil dan kan Heerenveen toch niet zoveel? Ja een jaartje doorgaan of ze accepteren de 4 miljoen lijkt mij.
PSV en later Twente hebben vorig seizoen de markt natuurlijk een beetje opgeblazen door respectievelijk 5 en 5.5 miljoen te betalen voor spelers met een éénjarig contract. Dat lijkt nu een beetje een precedent te zijn geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Games dinsdag 10 juli 2012 @ 10:19:03 #173
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_114002556
Denk dat het nog wel goed komt, heerenveen zweet nu peentjes aangezien ze wel op dat geld hadden gerekend.
.....Kennedy
pi_114002630
Is dat zo? PSV heeft al gezegd dat de prijs geen probleem is. Hopelijk kiest Narsignh alleen voor Ajax dan komt het wel goed.
pi_114002650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef stoeltafel het volgende:
Is dat zo? PSV heeft al gezegd dat de prijs geen probleem is. Hopelijk kiest Narsignh alleen voor Ajax dan komt het wel goed.
Narsingh gaat liever naar Ajax staat in de nieuwsberichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')