Hoevaak heeft Blind dit seizoen als CB gespeeld dan? Maximaal 3 wedstrijden ofzo. Had het dus over de wedstrijden dat hij LB speelde. Als je goed leest zie je dat ik hem redelijk als CB vondquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:33 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Voorzet als centrale verdediger? Je moet echt eens een wedstrijd op hem letten, hij is echt sterk in de opbouw hoor.
http://voetbalhetismaaree(...)/02/zondebokken.html
Analyse van Blind en dat hij er wel degelijk wat van kan.
Blind kan er toch ook niks aan doen dat hij op de verkeerde positie wordt neergezet. Of ben je Anita vergeten die op LB er volgens velen ook niks van bakte en nu op CVM steunpilaar is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Blind dit seizoen als CB gespeeld dan? Maximaal 3 wedstrijden ofzo.
Speelde toch vooral als LB en dat kan hij dus gewoon niet.
Al was hij wel iets beter op die positie de laatste 5 wedstrijden vorig seizoen
Maar ik mag hem daar toch wel op beoordelen? Komt tekort voor die positie is gsbleken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:37 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Blind kan er toch ook niks aan doen dat hij op de verkeerde positie wordt neergezet. Of ben je Anita vergeten die op LB er volgens velen ook niks van bakte en nu op CVM steunpilaar is?
Als ze nuytinck halen maken ze denk ik een fout. Ajax heeft ervaring Nodig achterin, een leider. Toby kan die leider blijkbaar niet zijn, komt toch als teruggetrokken over. Moisander kan wel goed coachen, aanvoerder bij az en gert jan verbeek zei zelf ook erg tevreden tezijn over moisander qua leider van het team. Ik ga nu pitten, reageer morgen wel weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar ik mag hem daar toch wel op beoordelen? Komt tekort voor die positie is gsbleken.
Liever Anita als LB dan Blind overigens.
Nogmaals ik denk niet dst hij het op de CB plaats gaat redden. Frank de Boer ziet echt wel wat er in een speler zit. Als hij net zo over Blind denkt als jij was hij nu niet bezig met Moisander (geen goed idee) en Nuytinck (jong dus zit er rek in)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blind slaat op jouw ogen zeker? Tering. Blind is echt één van de weinige die wel snapt hoe je positioneel moet staan en wat voetballen is. Ik zie hem nog wel verrassen daar.
quote:'Als er een mooie club komt, wil ik weg, en Ajax is een mooie club'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 08:15
Ajax zoekt na vertrek van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur naar een nieuwe centrumverdediger. Maandag zat Marc Overmars, directeur voetbalzaken, met het technisch hart, Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk, om de tafel. De naam van Niklas Moisander van AZ zal ongetwijfeld zijn gevallen. De Fins international ziet een terugkeer naar de landskampioen wel zitten.
Moisander benadrukt dat hij, noch zijn zaakwaarnemer, na de transfer van Vertonghen al iets van Ajax gehoord heeft. Toch neemt hij alvast een voorschot. "Het zal niet gemakkelijk worden om hem op te volgen straks. Ik heb nog met hem samengespeeld bij Jong Ajax. Hij was de beste speler van de Eredivisie."
"Ik heb AZ nogmaals aangegeven wat ik wil", vertelt Moisander aan het Algemeen Dagblad. "Als er een mooie club komt, wil ik weg. En Ajax is een mooie club." Een jaar geleden toonde PSV concrete belangstelling voor de 26-jarige Moisander, die door AZ echter aan zijn contract tot medio 2014 werd gehouden.
quote:Verbeek herhaalt: 'Ze wilden echt niet weten of hij voor Ajax openstaat'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 08:25
Het vertrek van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur betekent dat AZ weer te maken krijgt met de belangstelling van Ajax voor Niklas Moisander. Marc Overmars, directeur voetbalzaken, zou volgens De Telegraaf afgelopen zaterdag al contact hebben gezocht met zijn collega van AZ, Earnest Stewart. Gertjan Verbeek laat weten de eerder handelswijze van Ajax niet te kunnen waarderen.
Ajax maakte Moisander eerst warm voor de Amsterdamse club, terwijl de clubs nog in strijd om de landstitel waren, en liet daarna lange tijd niets van zich horen. "Ajax draait het om", vertelde de oefenmeester van de Alkmaarders twee maanden geleden. "Ze maken Niklas geil met een vorstelijk aanbod en willen dan pas met AZ onderhandelen. Nee, wij zullen eerst in beeld moeten komen."
"Het is echt niet zo dat ze wilden weten of Niklas voor Ajax openstaat", benadrukt Verbeek dinsdag in het Algemeen Dagblad. "Natuurlijk staat hij dat. Iedere voetballer wil bij Ajax spelen." Moisander wil graag naar de club waar hij eerder onder contract stond. Het contract van de 26-jarige Fin loopt medio 2014 af.
Dat gevoel heb ik ook. Heerenveen moet hem wel verkopen, transfervrij de deur uit hebben ze liever niet. Heerenveen moet dus wel toegevenquote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 08:06:46RKC'er Sneijder geeft toe: Meubeltweet niet zo handig. #AJAX @RodneySneijder reageer retweet
Dit ja. Laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eerst 5 miljoen en een half jaar later 6 miljoen vragen
is het ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:16 schreef Enchanter het volgende:
1 september weten we meer , lijkt wel een soap
PSV en later Twente hebben vorig seizoen de markt natuurlijk een beetje opgeblazen door respectievelijk 5 en 5.5 miljoen te betalen voor spelers met een éénjarig contract. Dat lijkt nu een beetje een precedent te zijn geworden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:27 schreef stoeltafel het volgende:
Raiola waarschuwt Heerenveen: 'Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken'
Dinsdag, 10 juli 2012 om 07:10
Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh als aanwinst te kunnen presenteren. SC Heerenveen denkt voor het afkopen van de één jaar doorlopende verbintenis van de aanvaller aan een bedrag van zes miljoen euro, terwijl Ajax naar verluidt drie miljoen euro bood. Zaakwaarnemer Mino Raiola vindt de vraagprijs niet conform de markt. "Ook voor Oussama Assaidi (begeerd door Galatasaray, red.) trouwens. Ze melden zich morgen gewoon op de training en dienen hun contract tot 2013 uit."
Raiola vindt het bod van Ajax op Narsingh 'een prima bedrag voor nog elf maanden contract'. "De transfermarkt is niet klaar voor de door SC Heerenveen verlangde som", benadrukt Raiola dinsdag in De Telegraaf. "Het is economisch gezien in Europa een heel gecompliceerde situatie. En dat moet iedereen maar weten. Ik zeg dit niet om een rel te veroorzaken, maar omdat de spelers en ik er heel koeltjes in zitten. Over zes maanden mogen ze overal tekenen."
Het lijkt onwaarschijnlijk dat PSV wel bereid of in staat is om aan de vraagprijs van Heerenveen te voldoen. Raiola is niet bang dat Narsingh en Aissaidi tribuneklanten in Heerenveen zullen worden. "Een zichzelf respecterende coach doet dat niet", denkt de zaakwaarnemer. "Als Marco van Basten zich zo laat piepelen door zijn directie, is hij niet serieus te nemen. Wie wil er nou niet over de beste links- en rechtsbuiten van Nederland beschikken? En waar hebben we het over. Spelers tekenen voor vijf, vier of drie jaar en natuurlijk is het streven om één seizoen voor ’einde contract’ tot een verkoop te komen."
"Als dat niet lukt, moeten alle partijen een flinke jongen zijn en de verbintenis respecteren. Wat dat betreft moet Heerenveen een voorbeeld aan AZ nemen. Die laten jongens met aflopende contracten tot hun laatste werkdag spelen." Een stap naar de arbitragecommissie ziet de belangenbehartiger niet zitten: "De enige manier om de transfer doorgang te laten vinden, is dat Heerenveen alsnog akkoord gaat. Maar daar reken ik niet op. In Friesland lijkt de economische crisis nog niet doorgedrongen."
Als Narsingh alleen naar Ajax wil dan kan Heerenveen toch niet zoveel? Ja een jaartje doorgaan of ze accepteren de 4 miljoen lijkt mij.
Narsingh gaat liever naar Ajax staat in de nieuwsberichten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef stoeltafel het volgende:
Is dat zo? PSV heeft al gezegd dat de prijs geen probleem is. Hopelijk kiest Narsignh alleen voor Ajax dan komt het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |