Laat Narsingh lekker naar PSV gaan met zo'n salaris.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef Tyron het volgende:
Overmars (wat een baas ook) gaat over de grens kijken. Maarja, er is geen naam die in me op komt. Of je moet iemand huren en dan volgend jaar gewoon alsnog Narsingh binnenhalen..
Deze held gaat het dit seizoen laten zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Supertalent Ebecilio de Verlosser praat in derde persoon
[..]
Hij wou liever naar Ajax.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat Narsingh lekker naar PSV gaan met zo'n salaris.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Supertalent Ebecilio de Verlosser praat in derde persoon
[..]
“quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Lorenzo moet z'n voeten laten spreken, en niet praten.
Inderdaadquote:Ik moet laten zien dat Lorenzo kan scoren, dat Lorenzo veel sterker is dan vorig seizoen, veel afgetrainder”, vertelt Ebecilio aan NUsport. “Ik moet het vertrouwen van Ajax terugwinnen.” De vleugelspits was afgelopen seizoen niet topfit en heeft de laatste weken voordat de voorbereiding op het nieuwe seizoen daadwerkelijk begon al voor zichzelf hardgelopen.
Niet zo kritisch man. Hij heeft ons het kampioenschap persoonlijk geschonken ondanks een wat mindere eerste seizoenshelft. Dat het triest is als mensen in derde persoon praten kan ik helaas niet ontkennenquote:
Ik ga FOK! laten zien dat Steven gewoon normaal kan posten, dat Steven gewoon een goed seizoen gaat hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo kritisch man. Hij heeft ons het kampioenschap persoonlijk geschonken ondanks een wat mindere eerste seizoenshelft. Dat het triest is als mensen in derde persoon praten kan ik helaas niet ontkennen
Ik neem mijn woorden terug dit staat inderdaad wel stoer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga FOK! laten zien dat Steven gewoon normaal kan posten, dat Steven gewoon een goed seizoen gaat hebben
Je lijkt net een gehandicapte zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat Steven wel een goede mening heeft over ons aller Ajax en dat Steven toch maar wel seizoenskaart gaat verlengen ondanks eerdere berichten dat Steven misschien een jaartje rust wilde..
Lijktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je lijkt net een gehandicapte zo
En dan rent Ajax stiekem terug met een nieuw bodquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef Tyron het volgende:
Ook PSV gaat verder kijken meldt voetbalzone
Ik geloof niet dat Steven het daarmee eens is en Lorenzo ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Okè, sorry STeven je bent een gehandicapte.
Nouja als je er nu 5 ton bijlegt, kan het zomaar zijn dat je Narsingh binnen hebt, 3.5 is nou ook niet zoveel. Al moet je niet verder gaan dan dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan rent Ajax stiekem terug met een nieuw bod
Dit soort beschuldigingen en verwensingen gaan opperheld Lorenzo inderdaad vaak wel aan het hart.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Steven het daarmee eens is en Lorenzo ook niet
Ik denk dat Littlerabbit hier meer kijk op heeft, want Littlerabbit is al een trouw Lorenzo volger sinds Littlerabbit nog maar net geboren was.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:11 schreef The_Groove het volgende:
Groovje hoopt dat Lorenzo niet in de buurt komt van Ajax 1. Groove denkt zelf dat Lorenzo meer VVV materiaal is. Of MVV mag ook van Groovje
Klompt denkt dat littlerabbit geen verstand van voetbal heeft, dus klomp slaat littlerabbit op z'n hoofd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Littlerabbit hier meer kijk op heeft, want Littlerabbit is al een trouw Lorenzo volger sinds Littlerabbit nog maar net geboren was.
hoi rajaquote:
quote:
Eriksen moet gewoon lekker een maandje of wat degradatievoetbal spelen. Krijgt ie kloten van.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef Catch22- het volgende:
Witschge mag Eriksen wel even onder handen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |