quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
omdat ze niet veel kennis meer hebben
Tja als je verkeerd scout en ze kosten kat en kogel, dan ga je het over een veiligere boeg gooienquote:
Wat moet je nou met een jonge Braziliaan die hier voor de rest niets heeft... Rosales en Lodeiro zijn ook loei hard gefaald. Ajax moet zich op focussen op Nederlandse spelers, de jeugd en wat aanvulling uit Scandinavië. Zo zijn we groot geworden niet door wat gare Zuid Amerikanenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
In Zuid Amerika is het een goudmijn van talentjes. daar kan je er vast wel 1 tussen uit vissen die kwaliteit heeft
Ze willen meer met eigen jeugd werkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja als je verkeerd scout en ze kosten kat en kogel, dan ga je het over een veiligere boeg gooien
Ja kennelijk niet goed genoeg op zijn vaste positie om daar die mannen uit de basis te spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:22 schreef Catch22- het volgende:
Lodeiro gefaald? die man kan wel ballen, maar speelde niet op een positie waarop hij niet rendeerde.
gare Zuid Amerikanen die briljant gescout zijn ja.....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een jonge Braziliaan die hier voor de rest niets heeft... Rosales en Lodeiro zijn ook loei hard gefaald. Ajax moet zich op focussen op Nederlandse spelers, de jeugd en wat aanvulling uit Scandinavië. Zo zijn we groot geworden niet door wat gare Zuid Amerikanen
daar zitten blijkbaar veel Deentjes bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze willen meer met eigen jeugd werken
Nederland zit vol met allochtonenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
daar zitten blijkbaar veel Deentjes bij
Die renderen hier niet of je moet er al weer meteen een stuk of 10 aannemen en dan gaat iedereen weer zeiken over 4 jaar dat het verspild geld is geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gare Zuid Amerikanen die briljant gescout zijn ja.....
Lodeiro heeft het niet zo slecht gedaan hoor. Aan zijn instelling kan menig Ajacied niet tippen. Had er van mij bij mogen blijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja kennelijk niet goed genoeg op zijn vaste positie om daar die mannen uit de basis te spelen.
Met een NL paspoortquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nederland zit vol met allochtonen
quote:
PSV heeft er soms wel aardig succes mee gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die renderen hier niet of je moet er al weer meteen een stuk of 10 aannemen en dan gaat iedereen weer zeiken over 4 jaar dat het verspild geld is geweest.
Lodeiro heeft niets gepresteerd joh, kost te veel en staat Fischer in de weg. Dus verkopen die handelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Lodeiro heeft het niet zo slecht gedaan hoor. Aan zijn instelling kan menig Ajacied niet tippen. Had er van mij bij mogen blijven.
Dan heb jij toch echt diverse wedstrijden gemist dit seizoen. Onder andere tegen Lyon uit speelde hij zeer sterk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lodeiro heeft niets gepresteerd joh, kost te veel en staat Fischer in de weg. Dus verkopen die handel
Zelfs Blind heeft leuke wedstrijden gespeeld, wat is je punt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:28 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Dan heb jij toch echt diverse wedstrijden gemist dit seizoen. Onder andere tegen Lyon uit speelde hij zeer sterk.
Dat was toch de nieuwe Messi volgens velen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:25 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Lodeiro heeft het niet zo slecht gedaan hoor. Aan zijn instelling kan menig Ajacied niet tippen. Had er van mij bij mogen blijven.
Lodessi maar dan nog behendiger in de kleine ruimtesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch de nieuwe Messi volgens velen?
Ik maak gewoon duidelijk dat Lodeiro echt zo slecht niet was, in diverse wedstrijden heeft hij gewoon een prima niveau gehaald. Blind heeft zijn verdedigende taken in mijn ogen nog nooit goed uitgevoerd. Alleen aanvallend oogt het leuk...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelfs Blind heeft leuke wedstrijden gespeeld, wat is je punt?
Hij heeft gewoon te weinig gebracht en teveel gekost, klaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ik maak gewoon duidelijk dat Lodeiro echt zo slecht niet was, in diverse wedstrijden heeft hij gewoon een prima niveau gehaald. Blind heeft zijn verdedigende taken in mijn ogen nog nooit goed uitgevoerd. Alleen aanvallend oogt het leuk...
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
Was toch ook meer gehaald om Suarez tevreden te houden?
Ja, 4 miljoen versnipperd door Jol voor die falerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
Was toch ook meer gehaald om Suarez tevreden te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |