Dat heb ik je toch verteld? Is er zo weinig blijven hangen?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werken bij plaatselijke super enn studeren. Oh en sporten
En de hond uitlaten, en met vriendinnetjes toffe avonden hebben.
En jij?
Niet aan mij hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch verteld? Is er zo weinig blijven hangen?
Ik mag hopen dat er niks aan Flips hangtquote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch verteld? Is er zo weinig blijven hangen?
Ik heb haar ass gezien, drom.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er niks aan Flips hangt
Wat zou er moeten hangen dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er niks aan Flips hangt
Heb je er ook nog aan mogen voelen (en dan natuurlijk net doen alsof het per ongeluk was)?quote:
Gelukkig, ik twijfelde al bijna aan mijzelf.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Shit, mislukt.
Wat voor hippe studie doe je?
Oh shitquote:
Ik ben kantoorsmurf. Beetje bitchen op het werk van mijn collega's en het dan beter overdoen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Management, economie en recht. En jij?
[..]
Wat is een kantoorsmurf.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben kantoorsmurf. Beetje bitchen op het werk van mijn collega's en het dan beter overdoen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben kantoorsmurf. Beetje bitchen op het werk van mijn collega's en het dan beter overdoen.
En dat varieert van whiskey tot audioapparatuur tot panties?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die achter een bureau hangt. Alhoewel ik zeker 10 keer per dag van het bureau afkom om het hele gebouw door te rennen om mijn fysiek op orde te houden (wat jammerlijk mislukt natuurlijk). De smurf heb ik niet erachter gezet omdat ik een muts draag ofzo, maar meer omdat ik dat mooi staan en klinken.quote:
Dus je draagt geen kek wit broekje?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die achter een bureau hangt. Alhoewel ik zeker 10 keer per dag van het bureau afkom om het hele gebouw door te rennen om mijn fysiek op orde te houden (wat jammerlijk mislukt natuurlijk). De smurf heb ik niet erachter gezet omdat ik een muts draag ofzo, maar meer omdat ik dat mooi staan en klinken.
Neen. Maar ik zag haar wel heel charmant wegrennen met de armen omhoog, naar de bus. Toen zag het er wel goed uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je er ook nog aan mogen voelen (en dan natuurlijk net doen alsof het per ongeluk was)?
En wat vind jij van haar bips?quote:
Je hoeft je niet te schamen.quote:
En iets met houten stokjes en elastiekjes schietenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
houten stokjes?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En iets met houten stokjes en elastiekjes schieten
Niiiiiiicequote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zag haar wel heel charmant wegrennen met de armen omhoog, naar de bus. Toen zag het er wel goed uit.
[..]
En wat vind jij van haar bips?
[..]
Je hoeft je niet te schamen.
Tsja, ik heb dat allemaal gemist want ze rende echt veel te snel. Wel schattig, maar in een tempo waar Duracell-konijntjes jaloers op zouden zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Neen. Maar ik zag haar wel heel charmant wegrennen met de armen omhoog, naar de bus. Toen zag het er wel goed uit.
Roerstaafjes tochquote:
Ja, eigenlijk wel. Ik werk daar natuurlijk maar net, maar ik ben een van de weinige die een beetje actief gaat hangen in andere hoods waardoor ik als een katalysator in het bedrijf functioneer door kennis effectief in het bedrijf te verspreiden.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
En dat varieert van whiskey tot audioapparatuur tot panties?
Ik ben niet zo'n kontenkennen, dus ik wilde even een second opinion hebben.quote:
Gelukkig hadden Heloef en ik wel onze prioriteiten goed.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb dat allemaal gemist want ze rende echt veel te snel. Wel schattig, maar in een tempo waar Duracell-konijntjes jaloers op zouden zijn.
Ah, ja. maar die houten heb ik dus snel afgewend en een privédoosje met 2000 plasticen bewaard.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Roerstaafjes tochof waren dat nog die van plastic. Die allemaal op de grond getieft waren
Ahh zoo!quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die achter een bureau hangt. Alhoewel ik zeker 10 keer per dag van het bureau afkom om het hele gebouw door te rennen om mijn fysiek op orde te houden (wat jammerlijk mislukt natuurlijk). De smurf heb ik niet erachter gezet omdat ik een muts draag ofzo, maar meer omdat ik dat mooi staan en klinken.
Niet met armen omhoog toch oh shit man.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En wat vind jij van haar bips?
[..]
Je hoeft je niet te schamen.
Je bedoelt dat jullie ineens heel paniekerig begonnen te gillen "WAAR IS FLIPS NU AL ZO SNEL NAARTOE GEREND? GING ZE LINKS OF IS ZE NAAR RECHTS GEGAAN?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig hadden Heloef en ik wel onze prioriteiten goed.
Ja heel slimquote:Op zondag 8 juli 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ja. maar die houten heb ik dus snel afgewend en een privédoosje met 2000 plasticen bewaard.
Jawel. Het was grappig.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahh zoo!
[..]
Niet met armen omhoog toch oh shit man.
Gelukkig.
Dat was de tweede keer jong. Toen verdween ze inderdaad als een dief in de nacht.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jullie ineens heel paniekerig begonnen te gillen "WAAR IS FLIPS NU AL ZO SNEL NAARTOE GEREND? GING ZE LINKS OF IS ZE NAAR RECHTS GEGAAN?"
quote:
Is de sportschool toch ergens goed voorquote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb dat allemaal gemist want ze rende echt veel te snel. Wel schattig, maar in een tempo waar Duracell-konijntjes jaloers op zouden zijn.
Godverdommequote:Op zondag 8 juli 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Het was grappig.
[..]
Dat was de tweede keer jong. Toen verdween ze inderdaad als een dief in de nacht.
De koffie/kantinedame is de eerste persoon in een bedrijf waar ik een goede band mee wil opbouwen, want daar heb je zoooveel aan.quote:
Daar ben ik goed in.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme
Volgende keer doen we wel een vet awkward afscheid.
Je bedoelt een afscheid waar ik geen pinpas bij nodig heb?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme
Volgende keer doen we wel een vet awkward afscheid.
Ja dat dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in.
Zwaaien, hand geven, zoenen?
Blowfish, is toch nog steeds niet gekraakt? Tegenwoordig kun je wel beter twofish nemen, maar blowfish niet te stoppen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef twi het volgende:
Kaneelstokje, even iets anders. Weet jij wanneer blowfishes zichzelf zo opblazen? Ik heb er hier eentje naast me zitten die wat moeilijk te lezen is.
Uit mijn hoofd: Als ze zich bedreigd voelen (predator) en groter willen lijken en dus oneetbaar door de grootte en de stekels.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef twi het volgende:
Kaneelstokje, even iets anders. Weet jij wanneer blowfishes zichzelf zo opblazen? Ik heb er hier eentje naast me zitten die wat moeilijk te lezen is.
Niemand had jouw nummer, snickel.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, ik ga even gamen.
Bel me maar als Rokjon er is.
Zo waar dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De koffie/kantinedame is de eerste persoon in een bedrijf waar ik een goede band mee wil opbouwen, want daar heb je zoooveel aan.
Tegenvallertje wel, dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: Als ze zich bedreigd voelen (predator) en groter willen lijken en dus oneetbaar door de grootte en de stekels.
Ik ben je nog altijd zo ontzettend eeuwig gigantisch dankbaar. Moet ik het overmaken of komt het nog wel?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt een afscheid waar ik geen pinpas bij nodig heb?
Je mag de volgende keer wel een paar biertjes kopenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben je nog altijd zo ontzettend eeuwig gigantisch dankbaar. Moet ik het overmaken of komt het nog wel?
Haha prima.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer wel een paar biertjes kopenHoef ik m'n portomonnee niet mee te nemen
Waar moet ik mn wijn dan vandaan halen, godverdomme.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer wel een paar biertjes kopenHoef ik m'n portomonnee niet mee te nemen
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar moet ik mn wijn dan vandaan halen, godverdomme.
Dat heb ik met afgelopen week met een keukenmes gehad. Maar, scalpel van een meter? WTF?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
De pleuris ik mik bijna net mijn scalpel van een meter in mijn voet. Schrok me het apenlazarus.En dan blijft hij ook nog zo leuk uitdagend spinnen hè.
Naja kan ook 80 cm geweest zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik met afgelopen week met een keukenmes gehad. Maar, scalpel van een meter? WTF?
Ja ditquote:Op zondag 8 juli 2012 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik met afgelopen week met een keukenmes gehad. Maar, scalpel van een meter? WTF?
Dat zuigt idd het hardst.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klote waarschijnlijk want ik heb niks met recht
De scalpel was overigens geen meter groot, als je het zo interpreteerde.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, op die manierquote:Op zondag 8 juli 2012 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De scalpel was overigens geen meter groot, als je het zo interpreteerde.
Lag gewoon op mijn nachtkastje hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, op die manierJa sorry, alleen bij Jofu denk ik aan afstanden minder hoog dan pakweg 1m20 bij het hanteren van een scalpel.
Je maakt het er niet beter op voor de dames, Dyson...quote:Op zondag 8 juli 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lag gewoon op mijn nachtkastje hoor.
Als ze dan zegt "het past niet" heb ik tenminste een oplossing voorhanden.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op voor de dames, Dyson...
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze dan zegt "het past niet" heb ik tenminste een oplossing voorhanden.
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn trein ineens ipv naar Amsterdam naar Weesp gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Wat is dit voor een karbonkeliteit? Jullie bloeden daar toch wel vaker of niet dan?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor een karbonkeliteit? Jullie bloeden daar toch wel vaker of niet dan?
Godverdommequote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor een karbonkeliteit? Jullie bloeden daar toch wel vaker of niet dan?
Holy guacamolequote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Was het eerste woord dat in mij opkwam. Jij keek toch ook wel Ik Mik Loreland?quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik het heb gekeken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was het eerste woord dat in mij opkwam. Jij keek toch ook wel Ik Mik Loreland?
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik het heb gekeken.
Maar Karbonkel is een bekend fenomeen op den foks.
Flips haar flowchart is heel simpel.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, één uit duizenden. Daar is een wachtlijst voor.
Wat is een CR7?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips haar flowchart is heel simpel.
Ben je CR7?
Nee -> flikker op
Ja -> relatie graag.
Zo erg ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips haar flowchart is heel simpel.
Ben je CR7?
Nee -> flikker op
Ja -> relatie graag.
Cristiano Ronaldoquote:
Ronaldo, en die draagt nr 7quote:
Die latente hommo uit Portugal die iedere mm2 van zijn lichaam grondig onthaart.quote:
Nee? Waarom ben je dan single?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ook weer niet hoor.
[..]
Cristiano Ronaldo![]()
Oeh. Zal ik verkering aan haar vragen voor jou?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk maar ben te verlegen het haar te vertellen
Ja weet ik veel. Ik ben niet leuk genoeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die latente hommo uit Portugal die iedere mm2 van zijn lichaam grondig onthaart.
[ afbeelding ]
[..]
Nee? Waarom ben je dan single?
Dus als chicks op zogenaamde door de media etc. benoemde homo's vallen, blijven die single?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ze is single omdat ze een zwak heeft voor een homo als CR7
Wel per PM dan, zodat het geheim blijft.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh. Zal ik verkering aan haar vragen voor jou?
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh. Zal ik verkering aan haar vragen voor jou?
Het is iig een behoorlijke turn-offquote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
Dus als chicks op zogenaamde door de media etc. benoemde homo's vallen, blijven die single?
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Die gast is nog vrouwlijker dan jij, Flippiee
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Die gast is nog vrouwlijker dan jij, Flippiee
Nee hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik ben niet leuk genoeg.
[..]
Dus als chicks op zogenaamde door de media etc. benoemde homo's vallen, blijven die single?
Ja, misschien eerst even leren kennen wie je bent voordat ik je naar de maan vlieg.quote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, misschien eerst even leren kennen wie je bent voordat ik je naar de maan vlieg.
Tevens schijnt Sinatra een enorme leuter te hebben gehad.
Sinatra is dan ook natural born überbaas pur sangquote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, misschien eerst even leren kennen wie je bent voordat ik je naar de maan vlieg.
Tevens schijnt Sinatra een enorme leuter te hebben gehad.
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn poster is ook al van mijn deur. Nu is de turn-off minder groot
Dat kan ik mijn zusje niet aan doen. Ze vond het al een hele verandering dat Ronaldo weg was en dan ook nog een vreemde man aan mijn deur. Dat zal niet gewaardeerd wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Komt er nu een poster van xfriendx?
Oh gaat dat zo makkelijk...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn poster is ook al van mijn deur. Nu is de turn-off minder groot
Ik hoef niet vreemd te blijven natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik mijn zusje niet aan doen. Ze vond het al een hele verandering dat Ronaldo weg was en dan ook nog een vreemde man aan mijn deur. Dat zal niet gewaardeerd worden
Nodig hem bij je uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik mijn zusje niet aan doen. Ze vond het al een hele verandering dat Ronaldo weg was en dan ook nog een vreemde man aan mijn deur. Dat zal niet gewaardeerd worden
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo makkelijk...
Het niet posten van foto's van jezelf als vrouw zijnde op dit forum is een turn-off
Het dragen van kleren ditto
Daar zit zeker wat inquote:Op zondag 8 juli 2012 21:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoef niet vreemd te blijven natuurlijk
Mijn zusje is van mijquote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nodig hem bij je uit.
Pics van je zusje?
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Daar zit zeker wat in
[..]
Mijn zusje is van mij
This sounds a bit......disturbingquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Groot Christina Aguilera fan
Luistert ie vast terwijl ie zn teennagels lakt:
[ afbeelding ]
Hier dan, nog een leuke pic van je seks symboolquote:
Het is nu wel duidelijk jaquote:Op zondag 8 juli 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier dan, nog een leuke pic van je seks symbool![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit dat arme flipsje niet zo te plagen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit dat arme flipsje niet zo te plagen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]ok ok ok, Balotelli mag wel?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]ok ok ok, Balotelli mag wel?
[ afbeelding ]
Omgeving 020quote:
Trustenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het is weer stilletjes hier vanavond. Ik ga maar eens naar bedje toe dan.
Slaap lekker allen.
Was het nou beter of slechter doordat je 3 maanden in spanning moest zitten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar is de film berucht om
Bij John Carter heb ik trouwens voor het eerst Silk gezien.
Weer aan het daten met iemand, maar kan d'r nog niet veel over zeggen eigenlijk. 2 Keer afgesproken, 2 keer heel leuk gehad (eigenlijk de hele dag met elkaar opgeschoten, 2e date was een dagje Walibi), en we gaan nog afspreken in ieder geval. Ik zie haar wel zitten, maar zo'n klein rotstemmetje zegt me dat ze me als een gewone vriend ziet (vrouwen schijnen nog wel eens 'als vrienden' af te spreken met iemand terwijl ze die nog helemaal niet kennen verder)quote:
quote:
quote:
quote:
Tempo maken met avances. Plaag haar veel, niet alleen gezellig doen en een vriendschappelijke houding aanhouden zeg maarquote:Op zondag 8 juli 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer aan het daten met iemand, maar kan d'r nog niet veel over zeggen eigenlijk. 2 Keer afgesproken, 2 keer heel leuk gehad (eigenlijk de hele dag met elkaar opgeschoten, 2e date was een dagje Walibi), en we gaan nog afspreken in ieder geval. Ik zie haar wel zitten, maar zo'n klein rotstemmetje zegt me dat ze me als een gewone vriend ziet (vrouwen schijnen nog wel eens 'als vrienden' af te spreken met iemand terwijl ze die nog helemaal niet kennen verder)
Ja dat doe ik dus ook niet, integendeel zelfs....quote:Op zondag 8 juli 2012 23:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tempo maken met avances. Plaag haar veel, niet alleen gezellig doen en een vriendschappelijke houding aanhouden zeg maar
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook niet, integendeel zelfs....
Dat ken ik maar al te goed van vroeger.
Niet d'r nummer gevraagd?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef Murdera het volgende:
Ik zag er goed uit vandaag geloof ik.
4 jongens en 2 meisjes hebben dat gezegd.
En een ander meisje stond even naar me te kijken, dus toen lachte ik naar haar, en toen zei ze:
"sorry dat ik zo keek, maar mijn vrienden zeiden dat je knap was."
Dus toen zei ik: "En, klopte dat?"
En toen zei ze: "ja, je bent goedgekeurd. hihi."
En toen liep ze snel weg.
Ze wou dat je meekwam gast, neuken!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef Murdera het volgende:
Ik zag er goed uit vandaag geloof ik.
4 jongens en 2 meisjes hebben dat gezegd.
En een ander meisje stond even naar me te kijken, dus toen lachte ik naar haar, en toen zei ze:
"sorry dat ik zo keek, maar mijn vrienden zeiden dat je knap was."
Dus toen zei ik: "En, klopte dat?"
En toen zei ze: "ja, je bent goedgekeurd. hihi."
En toen liep ze snel weg.
Haha nee, ze ging naar Sepultura. en ik daarna ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze wou dat je meekwam gast, neuken!
Ditquote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze wou dat je meekwam gast, neuken!
Per toeval bij het poolcafe. Ik had d'r op een dame blanche getrakteerdquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee, ze ging naar Sepultura. en ik daarna ook.
Ach, toch een ego boostje.quote:
Klinkt te beta man. Zij hoort jou een drankje aan te biedenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Per toeval bij het poolcafe. Ik had d'r op een dame blanche getrakteerdLater contact gezocht.
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt te beta man. Zij hoort jou een drankje aan te bieden
Flikker op man. Beta's tonen geen initiatiefquote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt te beta man. Zij hoort jou een drankje aan te bieden
Mij lukt het nietquote:
There you go, je leert alquote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flikker op man. Beta's tonen geen initiatiefEn daar werk ik hard aan.
Goed zo!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flikker op man. Beta's tonen geen initiatiefEn daar werk ik hard aan.
Oh, toch welquote:
Bedankt hufter, Nu heb ik zin in spekkoek.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gewoon de foto tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] droppen in je fobo. Piece of spekkoek
Vetklepquote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedankt hufter, Nu heb ik zin in spekkoek.
Yeas, I noticed. Maar om de een of andere reden zei mijn slaptop "nee"quote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gewoon de foto tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] droppen in je fobo. Piece of spekkoek
Jij denkt dus precies als een vrouwquote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef Faxie het volgende:
Maar vrouwen die mij proberen te versieren (ja heel soms komt dat voor) zie ik nooit zitten. Dus misschien beter dat ze mij niet trakteerde.
Grote hobby van me, komt goed van pas bij de dames bwhehequote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeas, I noticed. Maar om de een of andere reden zei mijn slaptop "nee"Waarom staat jouw fobo helemaal vol met eten btw?
Nu heb ik honger
Waren vast toch mijn types nietquote:Op zondag 8 juli 2012 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon jaloers dat 4 kerels mij probeerden te versieren.
Vrouwen vinden namelijk mannen sneller oninteressant zodra die uit het niets aan komt zetten met 'cadeautjes'. "Je kent me niet eens, creep. Maar goed ik neem het aan, want free boozz niggaaa"quote:
Nou zij vond het heel leuk dat ik haar trakteerde zei zequote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen vinden namelijk mannen sneller oninteressant zodra die uit het niets aan komt zetten met 'cadeautjes'. "Je kent me niet eens, creep. Maar goed ik neem het aan, want free boozz niggaaa"
Natuurlijk zeggen ze dit gedeelte niet hardopquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou zij vond het heel leuk dat ik haar trakteerde zei ze
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
"Je kent me niet eens, creep. Maar goed ik neem het aan, want free boozz niggaaa"
Wat een BSquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen vinden namelijk mannen sneller oninteressant zodra die uit het niets aan komt zetten met 'cadeautjes'. "Je kent me niet eens, creep. Maar goed ik neem het aan, want free boozz niggaaa"
Yes, I also noticed that quite some time agoquote:Op zondag 8 juli 2012 23:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grote hobby van me, komt goed van pas bij de dames bwhehe
Vriendjes worden? Ben die van mij namelijk kwijt kan ik je altijd op ieder tijdstip een beetje opgewonden maken...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan raak ik altijd een beetje opgewonden.
Vraag het de vrouwen zou ik zeggenquote:
Silva wintquote:Op maandag 9 juli 2012 00:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vraag het de vrouwen zou ik zeggenAnyway, even Silva vs Sonnen zien en dan pitten. Slaap wel iedereen [ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 00:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vriendjes worden? Ben die van mij namelijk kwijt kan ik je altijd op ieder tijdstip een beetje opgewonden maken...
Was wel toffe gevechtquote:
Ik ookquote:
Goedemorgenquote:
Oh ja, dat zuigt. Dat had ik vrijdag. Kon ik ook uitslapen, besloot mijn hond om rond een uur of 6 even flink te gaan kotsenquote:Op maandag 9 juli 2012 06:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik ging te laat naar bed en ik kon semi-uitslapen dus ik vind het jammer
As if they knowquote:Op maandag 9 juli 2012 06:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dat zuigt. Dat had ik vrijdag. Kon ik ook uitslapen, besloot mijn hond om rond een uur of 6 even flink te gaan kotsen
Fijn he huisdierenquote:Op maandag 9 juli 2012 06:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
As if they know![]()
Dat is voor mijn kat ook hét tijdstip om aan mijn slaapkamerdeur te gaan jammeren, op vrije dagen
Echt zo'n typisch 'tv-gezicht' van 'vroegah'. Wat heeft die man in veel films en series gespeeld trouwensquote:
En ik herkende hem alleen van airwolfquote:Op maandag 9 juli 2012 07:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt zo'n typisch 'tv-gezicht' van 'vroegah'. Wat heeft die man in veel films en series gespeeld trouwens
Dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 9 juli 2012 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn hele ochtendritueel is door de war.
Als in, ik ben nu al klaar om naar mn werk te gaan, hoef pas over 3 kwartier weg
Dat kan ik niet, dan heb ik zo'n valse start dat mn hele dag naar de knoppen is.quote:Op maandag 9 juli 2012 07:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooittijd verdwijnt in een soort Bermudadriehoek in mijn huis. Ik knipper met mijn ogen en er zijn zo twee uur voorbij. Ik moet me altijd haasten om niet te laat te komen, helemaal als ik op tijd klaar ben gek genoeg
Werkzequote:Op maandag 9 juli 2012 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah eens kijken hoe erg de files zijn als ik een half uur vroeger vertrek!
The Wild Bunch. Een van de beste westerns ever. En geweldige rol van hem. En wat een briljant hoofd had die man!quote:Op maandag 9 juli 2012 07:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik herkende hem alleen van airwolf
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:48 schreef Myraela het volgende:
Een goed begin van je vakantie; zomerschool.
Ik had me er niet meer veel van voorgesteld door het uitstel. Dus dan valt het altijd mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was het nou beter of slechter doordat je 3 maanden in spanning moest zitten?
Murretjequote:
Was tofquote:Op maandag 9 juli 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had me er niet meer veel van voorgesteld door het uitstel. Dus dan valt het altijd mee.
Ik was met mijn hoofd al bij heul andere dingen.
[..]
Murretje
Hoe was Sepultura? Ik stond daar zo op een verzopen veld en er waren nergens lekkere billetjes en mijn telefoon deed niks meer.
Ik heb Kraantje Pappie gezien.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was tofJammer dat niemand van jullie kwam.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Dramatische werkdag is dramatisch /twitter #goedemiddag
Wat danquote:Op maandag 9 juli 2012 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Dramatische werkdag is dramatisch /twitter #goedemiddag
Wat nou he.quote:
Ik heb nu pas lunchpauze.quote:
Dat ik je gister moest missen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou he.
[..]
Ik heb nu pas lunchpauze.Ik ren al de ganse dag van klanten naar andere afdelingen en vervolgens naar mijn eigen afdeling. Twee weken vrij geweest dus 2 weken lang werk blijven liggen.
En vanmiddag staat nog een klus van 3,5 uur te wachten dus dat zou betekenen dat ik mits ik op mijn eigen afdeling blijf pas half 7 klaar ben.
Dat is aardig klote jaquote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou he.
[..]
Ik heb nu pas lunchpauze.Ik ren al de ganse dag van klanten naar andere afdelingen en vervolgens naar mijn eigen afdeling. Twee weken vrij geweest dus 2 weken lang werk blijven liggen.
En vanmiddag staat nog een klus van 3,5 uur te wachten dus dat zou betekenen dat ik mits ik op mijn eigen afdeling blijf pas half 7 klaar ben.
Hoelaat ben je begonnen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach om 6 uur ben ik weg.En das niet vanwege een gebrek aan mentaliteit of collegialiteit.
Helleuw!quote:
Hai Twiquote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef twi het volgende:
Drie actieve vrouwen, wat een goed moment om in te stappen.
9 uur.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoelaat ben je begonnen?
[..]
Helleuw!
Hiquote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef twi het volgende:
Drie actieve vrouwen, wat een goed moment om in te stappen.
Hiquote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoelaat ben je begonnen?
[..]
Helleuw!
Hiquote:
je hebt je scherm op zijn kopquote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi
[..]
Hi
[..]
Hi![]()
Bizar, als ik op mijn werk FOK! plaatst 'ie de laatste quote als eerste
En nu de echte reden: Je gebruikt waarschijnlijk op je werk een andere browser die de code anders verwerkt.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef -Miauw- het volgende:
Bizar, als ik op mijn werk FOK! plaatst 'ie de laatste quote als eerste
waarom de booskijk pi?quote:
Dan is het om 6u ook wel mooi geweest jaquote:
quote:
Ja, en dat vind ik stom. IEquote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
En nu de echte reden: Je gebruikt waarschijnlijk op je werk een andere browser die de code anders verwerkt.
Je was gisteren zeker weer eens in slaap gevallenquote:
Als een blokquote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je was gisteren zeker weer eens in slaap gevallen
Dacht al zoiets toen je ineens niet meer reageerdequote:
En, viel de file mee vanochtend?quote:
Ik werd half kwijlend wakker, Whatsapp nog aan, half getypt bericht, ik kon niet meerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dacht al zoiets toen je ineens niet meer reageerde
En ik tot 6uur vanmorgen wachten op je reactiequote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En, viel de file mee vanochtend?
[..]
Ik werd half kwijlend wakker, Whatsapp nog aan, half getypt bericht, ik kon niet meer
Eigenlijk geen file gehad. Dat wil zeggen als ik niet in die kijkersfile van 8 kilometer terecht was gekomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En, viel de file mee vanochtend?
[..]
Ik werd half kwijlend wakker, Whatsapp nog aan, half getypt bericht, ik kon niet meer
Natuurlijk poppetjequote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik tot 6uur vanmorgen wachten op je reactie
Nou dan is het maar goed dat je eerder weg bent gegaanquote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk geen file gehad. Dat wil zeggen als ik niet in die kijkersfile van 8 kilometer terecht was gekomen.
Maar dat was het enige. Ik was rond 10 voor 9 op mn werk. Lekker op tijd dus
Ik was wel breaking bad seizoen 3 aan het afkijken maar tochquote:
Afgelopen keren stond ik eigenlijk de hele rit in de file. Dan was ik om 8 uur van huis vertrokken en bij Rotterdam had ik dan alle tijd om te whatsappen en facebooken. Dat lukte me vanochtend niet hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dan is het maar goed dat je eerder weg bent gegaan
Hahaha dat bedoel ik, je was met heel andere dingen bezigquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was wel breaking bad seizoen 3 aan het afkijken maar toch
Ja ondertussen weet ik nu precies op welke momenten jij in slaap gevallen bentquote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat bedoel ik, je was met heel andere dingen bezig
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen keren stond ik eigenlijk de hele rit in de file. Dan was ik om 8 uur van huis vertrokken en bij Rotterdam had ik dan alle tijd om te whatsappen en facebooken. Dat lukte me vanochtend niet hoor
Oh?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ondertussen weet ik nu precies op welke momenten jij in slaap gevallen bent
Je stopt elke avond/nacht rond dezelfde tijdstip met berichtenquote:
Zonder files (en verdwalen) doe ik het in een kleine 3 kwartier.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
oh dat lijkt me zo erg![]()
Fietsend ben ik in 10 minuten thuis.
Moe maar voldaanquote:Op maandag 9 juli 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je stopt elke avond/nacht rond dezelfde tijdstip met berichten
Haha oja, jij hebt een ding met verdwalenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder files (en verdwalen) doe ik het in een kleine 3 kwartier.
Dat is me dus nog niet 1 keer gelukt
Nopequote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oja, jij hebt een ding met verdwalen![]()
Gaat dat helemaal goed nu?
Dat meen je nietquote:Op maandag 9 juli 2012 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Zelfs met Tomtom gaat het nog helemaal mis
Zijn ze wel, maar huppel kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat meen je nietNiet dat die dingen zo super betrouwbaar zijn
Mn werk is op nummer 49.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat meen je nietNiet dat die dingen zo super betrouwbaar zijn
Jouw huis had ik wel zonder verdwalen gevonden dus ik kan er wel mee omgaan!!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn ze wel, maar huppel kan er gewoon niet mee omgaan
Ze houden zelden rekening met wegopbrekingen en dat soort ongein.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn ze wel, maar huppel kan er gewoon niet mee omgaan
Mijn huis wordt ook met borden aangegeven aangezien ik een beruchte celebrity iemand benquote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw huis had ik wel zonder verdwalen gevonden dus ik kan er wel mee omgaan!!
Het is echt zo jaquote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze houden zelden rekening met wegopbrekingen en dat soort ongein.
En ik geloof wel dat Huppel er niet mee om kan gaan
Ik kom altijd wel daar waar ik zijn moet hoor. Alleen meestal met een behoorlijke omweg.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze houden zelden rekening met wegopbrekingen en dat soort ongein.
En ik geloof wel dat Huppel er niet mee om kan gaan
gewoon in het algemeen heb ik dat met vrouwen en navigatiequote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een vertrouwen hebben jullie in mij zeg
Nou ja ik verdwaal zelfs met de treinquote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een vertrouwen hebben jullie in mij zeg
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon in het algemeen heb ik dat met vrouwen en navigatie
Ik ben toen wel 's nachts zonder navigatie van jou naar Purm gereden he!!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewoon in het algemeen heb ik dat met vrouwen en navigatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |